quote:
is al de 2e of derde keer hoor dat ie nu gepost is.quote:
Lurk fail.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:10 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
is al de 2e of derde keer hoor dat ie nu gepost is.
ja tenzij er heel weinig mensen komen, dan hoeft het nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:10 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]![]()
Nog steeds een 10tje wiet?
[..]
is al de 2e of derde keer hoor dat ie nu gepost is.
Dan niet, dan is dat wat ik haal wel genoeg inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja tenzij er heel weinig mensen komen, dan hoeft het niet
Preciesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dan niet, dan is dat wat ik haal wel genoeg inderdaad
Ik ga vanavond wat PM's DM's eruit sturen om te kijken wie er wel en niet komen.quote:
Oeh spannend een eckte uitnodiging!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wat PM's DM's eruit sturen om te kijken wie er wel en niet komen.
Je mag in bikini zitten hoor, geen probleemquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oeh spannend een eckte uitnodiging!
Moeten we zwemkleren mee?
krijgen we een zakje snoep na afloop?
[ afbeelding ]
Doe ik ook een bikini aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee dan ben ik zo'n loner die in d'r eentje in d'r bikini zit
Is het je trouwens wel eens opgevallen dat op je UI de tong van de smiley links zit, en bij dezequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:46 schreef tong80 het volgende:
Kan alleen op Fok, een Spermadonor die een meet organiseert
Mag ik ook komen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom zo ver nou weer dan.
Ik ga binnenkort echt een meet in mijn huis organiseren. Dan kan iedereen lekker naar noord-oost groningen komen.
Mijn haar is nu 6mm langquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je je haar fixed. Ja rik, dan mag jij ook komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |