Ik lachte hardopquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef LudoSanders het volgende:
Maar als ik het goed begrijp zijn pa en ma van huis en geeft zoonlief een feestje voor zijn FOK!vriendjes. Heb je geen vriendjes in het dagelijkse leven?
Je gebruikt FOK! dus om minderjarige meisjes dronken te voeren en vervolgens een groepverkrachting te plegen met een boel autisten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Na wat biertjes vind je dat vast ook niet meer erg
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je gebruikt FOK! dus om minderjarige meisjes dronken te voeren en vervolgens een groepverkrachting te plegen met een boel autisten.
Is dit wel legaal?
Wel als het autisten zijn. Ontoerekeningsvatbaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je gebruikt FOK! dus om minderjarige meisjes dronken te voeren en vervolgens een groepverkrachting te plegen met een boel autisten.
Is dit wel legaal?
Je weet toch dat ik geen kelder/zolder hebquote:
nee dat weet ik heul nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik geen kelder/zolder heb
Maar zoals gezegd door een andere user, mocht er een band onstaan tussen 2 FOK!kers dan is het mogelijk je terug te trekken in de badkamer/toilet
Hoe is die kwa ruimte?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik geen kelder/zolder heb
Maar zoals gezegd door een andere user, mocht er een band onstaan tussen 2 FOK!kers dan is het mogelijk je terug te trekken in de badkamer/toilet
Ow dacht dat je wel wist hoe ik woon.quote:
Badkamer is ongeveer 12m² en toilet daar zou er 1 op de pot kunnen zitten terwijl de ander staatquote:
Nee, hoe moet ik dat wetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:59 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ow dacht dat je wel wist hoe ik woon.
[..]
Badkamer is ongeveer 12m² en toilet daar zou er 1 op de pot kunnen zitten terwijl de ander staatveul ruimte is daar niet...
Maar laten we er vooral een gezellige meet van maken !
misschien dat ik je dat verteld hadquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, hoe moet ik dat weten
Oke, is goed te doen. Haha ja hoor, zal vast gezellig worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:59 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ow dacht dat je wel wist hoe ik woon.
[..]
Badkamer is ongeveer 12m² en toilet daar zou er 1 op de pot kunnen zitten terwijl de ander staatveul ruimte is daar niet...
Maar laten we er vooral een gezellige meet van maken !
Dan ben ik het vergeten, mijn excusesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
misschien dat ik je dat verteld had![]()
No problem... 't is je vergevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan ben ik het vergeten, mijn excuses
Nee heb je het echt verteld? ik kan het me niet voorstellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
No problem... 't is je vergeven
Ik weet het ook niet meer of ik het verteld heb maar bij dezequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee heb je het echt verteld? ik kan het me niet voorstellen
Jaquote:
Je komt gewoon toch ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:03 schreef Eind-Baas het volgende:
Ik woon vlakbij SpermaDonor, misschien kom ik langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |