23 hier. Dus baas. Dus kom Mono, wil jou wel eens ontmoetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou wel willen, maar iedereen is iets te jong, ik voel mij daar niet thuis.
Gr Gr Alsnog veel plezier.
quote:
En ik ben 24 Mono, dus volwassenheid genoegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
23 hier. Dus baas. Dus kom Mono, wil jou wel eens ontmoeten
[..]Je komt wel, dan hossel ik jou
maar ik moet waarschijnlijk zaterdag om 9 uur weer beginnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
23 hier. Dus baas. Dus kom Mono, wil jou wel eens ontmoeten
[..]Je komt wel, dan hossel ik jou
Dat is geen probleem, ik breng je naar huis daarna hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar ik moet waarschijnlijk zaterdag om 9 uur weer beginnen
Ik breng je t huis. Kom toch met auto, is te ver weg en vanuit zeeland geen openbaarvervoer. Treinen wat zijn dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar ik moet waarschijnlijk zaterdag om 9 uur weer beginnen
Ik was eerder, maar omdat jij van ver moet komen enzulks mag jij het wel doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik breng je t huis. Kom toch met auto, is te ver weg en vanuit zeeland geen openbaarvervoer. Treinen wat zijn dat?
Ninja edit. En : Waar in zeeland?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik was eerder, maar omdat jij van ver moet komen enzulks mag jij het wel doen
ps. gisteren nog in Zeeland geweest
Van Ossendrecht naar Hulst gereden via Belgique en toen Breskens enzulks...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ninja edit. En : Waar in zeeland?
Niet kotsen op zeeland, zeeland is baas!
Waar moet u naartoe dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik moet om 23:47 weer op Utrecht CS zijn
Die treinen rijden toch veul later door?quote:
De trein naar Schiedam nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Die treinen rijden toch veul later door?
Dat wel maar hij zal dat vast wel voor je over hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja maar vanaf Nieuwegein is het toch omrijden naar Amsterdam als je naar zeeland moet?
of 's ochtends de eerstequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De trein naar Schiedam nietMaar ik kan evt ook nog met de tram gaan.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:26 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat wel maar hij zal dat vast wel voor je over hebben
En anders breng ik je wel terug hoorquote:
En hoe geraak ik er dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
En anders breng ik je wel terug hoor![]()
Dan haal ik je opquote:
Ik drink wel bierie maar dan neem ik er 2 ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wil je geen bierie drinken ofzo?
Hoeveel mensen passen er eigenlijk in je huis?
Atlas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:15 schreef Ezechielk het volgende:
Wat voor bier stroomt er uit de tap?
Ja want ik denk niet dat je je rijbewijs binnen 5 dagen hebt mocht ik hem halenquote:
Ik ben er ook G.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:33 schreef Intronic het volgende:
Ik kom wel zuipen, als er nog vrouwevolk is dan.
Moet geen probleem zijn bij jou.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Als ik toch zeg dat ik kom ga je dan wel sperma doneren?
gaan we jacob kissen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Moet geen probleem zijn bij jou.
@P_z: Dikke shit ouwe.
Maybe. Zie dat Angel-Joy ook komt.quote:
Badkamerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:27 schreef Ezechielk het volgende:
Zijn er overigens kamers waar je je even terug kan trekken met een user van het andere geslacht?
De zolder/kelderquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:27 schreef Ezechielk het volgende:
Zijn er overigens kamers waar je je even terug kan trekken met een user van het andere geslacht?
Ik neem Angel-Joy gewoon op straat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:27 schreef Ezechielk het volgende:
Iedereen cam mee!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:29 schreef Intronic het volgende:
Hoezo? Gewoon midden in de huiskamer lijkt me prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |