Het kan ook op de vrijdag ervoor!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom nou weer op een maandag?!!!!
Dan kom ik (misschien) welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:35 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Het kan ook op de vrijdag ervoor!
Vrijdag is inderdaad een betere dag, heb het aangepast in de OP!quote:
Ohh dan kan ik niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:36 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Vrijdag is inderdaad een betere dag, heb het aangepast in de OP!
Hertog Jan denk ikquote:
Thnx, had het niet gezien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:48 schreef TitaToven het volgende:
Nog even de OP aanpassen (Meld je dan in het forum (als je de 31e kunt)!!!)
Ik meld nog even of ik kan.
doe is aardig manquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef LudoSanders het volgende:
Maar als ik het goed begrijp zijn pa en ma van huis en geeft zoonlief een feestje voor zijn FOK!vriendjes. Heb je geen vriendjes in het dagelijkse leven?
Ik weet dat je me niet mag, maar je kan gewoon normaal reageren of wegblijven uit mijn topic?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef LudoSanders het volgende:
Maar als ik het goed begrijp zijn pa en ma van huis en geeft zoonlief een feestje voor zijn FOK!vriendjes. Heb je geen vriendjes in het dagelijkse leven?
Sorry mattiequote:
Ik doe slechts een constatering. Heeft niets met iemand wel of niet mogen te maken. Je bent vast een pracht van een kerel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik weet dat je me niet mag, maar je kan gewoon normaal reageren of wegblijven uit mijn topic?
Tuurlijk smegjequote:
Oké oké tis al goed, ook jij bent welkomquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik doe slechts een constatering. Heeft niets met iemand wel of niet mogen te maken. Je bent vast een pracht van een kerel.
Lekker dichtbij.quote:
Nieuwegein ligt ook lekker centraal hoor, 15min. van Utrecht af met de sneltram, en dan sta je recht voor mijn deur.quote:
Angel-Joy komt (denk ik)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |