abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103210509
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw en weet wel wat ik mooi vind bij een man, al is een enkele mening niet representatief :P
Dan moeten er gewoon meer vrouwen mee dus op die meet :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103210513
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Soms moeten mensen een beetje een handje geholpen worden. Dat het niet komt vanuit hun zelf wil niet zeggen dat ze het niet zouden willen. Iemand hoeft niet getransformeerd te worden in iemand die hij niet is, maar het kan wel helpen.

Wat moneyfornothing ook zegt: veel vrouwen kijken toch naar degene die zich leuk kleden, die aandacht aan zichzelf besteden, want daarmee laat je zien dat je jezelf genoeg waard vindt. En leuk kleden is voor een ieder weer anders.
Inderdaad, je ziet het ook vaak op tv dat er een wereld voor mensen opengaat als ze zichzelf zien in iets totaal anders dan ze normaal dragen, maar wat hun wel erg leuk staat. Dan stralen ze vaak opeens helemaal. Mocht je het niks vinden, dan is er niks aan de hand maar dan weet je dat ook weer. Je moet je er wel een beetje lekker bij voelen, maar eens iets anders proberen kan geen kwaad. :)
pi_103210519
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef Flepke het volgende:

[..]

Gewoon open einde dus. ^O^
Precies!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103210523
Worden jullie serieus niet heel moe van jezelf ???
pi_103210590
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Capstan het volgende:

Ik weet het nog steeds zo net niet, hoor :P
Sukkel een vrouw biedt aan om met je te gaan shoppen en jij geeft dit als antwoord? :{w
pi_103210618
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als ze een vrouw is. Voor mij zijn het gewoon letters op mijn scherm.
Hoe kan ik iets anders zijn dan een vrouw, als ik jullie volgens jou steeds test? Aan dat soort emotionele spelletjes doen mannen toch niet? :')
pi_103210644
Die kleding tip maakt alleen maar onzekerder op de lange termijn. Val niet voor dit soort onzin en quickfixes, want na een jaar zit je nog steeds op stap nr 0.

Met een simpel spijkerbroekje en tshirt en vrouwen ontmoeten dan ontwikkel je wel de zelfvertrouwen met vrouwen en blijft het over de lange termijn bij je.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103210665
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hoe kan ik iets anders zijn dan een vrouw, als ik jullie volgens jou steeds test? Aan dat soort emotionele spelletjes doen mannen toch niet? :')
Iets met ballen ketsen :*
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103210669
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef firefly3 het volgende:
Dit is weer een kleding topic geworden terwijl het omgedraaid moet zijn.

De persoonlijkheid moet veranderen, niet de kleding. Ze moet niet op je kleding of horloge vallen maar op jou als persoon :')
Ja en innerlijk is ook belangrijker dan uiterlijk bij een allereerst contact, sure :')
pi_103210686
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Als de wil er niet is, houdt het op. Maar verwacht dan ook niet dat meisjes die zelf veel aandacht aan hun uiterlijk besteden of er iig moeite voor doen, dan oog hebben voor iemand die het geen bal interesseert. Hier kom je alleen mee weg als je echt heel zelfverzekerd bent en dit ook uitstraalt.
ik weet het.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103210712
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef Flepke het volgende:

[..]

Iets met ballen ketsen :*
Ah, nog gefrustreerd ook.
pi_103210734
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ja en innerlijk is ook belangrijker dan uiterlijk bij een allereerst contact, sure :')
Innerlijk of persoonlijkheid en uitstraling? Dat zijn totaal verschillende dingen.

Bij innerlijk denk ik aan lief zijn enzo, dat soort crap.
pi_103210752
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Net ofdat iemand zijn eerste indruk alleen bestaat uit hoe hij eruit ziet :{w
pi_103210787
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef firefly3 het volgende:

Het kan vanalles zijn, vrienden zijn, seks, relatie materiaal of gewoon een gezellig gesprek.
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef Flepke het volgende:

Gewoon open einde dus. ^O^
Als of 1 van jullie twee ooit een vrouw heeft aangesproken met de intentie om vrienden te worden :')
pi_103210795
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:42 schreef Flepke het volgende:

[..]

Het kan wel het verschil maken tussen nog een keer omkijken of doorlopen
pi_103210810
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ah, nog gefrustreerd ook.
Heel erg diep ergens van binnen ben je best lief, toch?
pi_103210839
quote:
4s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:40 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Sukkel een vrouw biedt aan om met je te gaan shoppen en jij geeft dit als antwoord? :{w
Maar je snapt wel meteen waarom ik ooit in dit topic ben gaan posten. Dat doe ik dan toch niet slecht ;)
pi_103210864
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:43 schreef Flepke het volgende:

[..]

Heel erg diep ergens van binnen ben je best lief, toch?
Doet dat er toe? Jij zal het toch nooit ondervinden.
pi_103210870
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:43 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

[..]

Als of 1 van jullie twee ooit een vrouw heeft aangesproken met de intentie om vrienden te worden :')
Ja. Als ik van te voren weet dat ze bepaalde kennis/eigenschappen heeft etc die ik kan gebruiken.
pi_103210900
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:43 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

[..]

yep
pi_103210941
OMG sommige mensen hebben echt tijd en zin om de hele dag ruzie te maken hier.
Finally, someone let me out of my cage
pi_103210944
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:42 schreef Flepke het volgende:

Jup, houding, uitstraling, mimiek, postuur, lengte en kleding. Is er al veel aan te merken op deze dingen, dan worden je kansen beduidend minder.
pi_103210945
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:44 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Doet dat er toe? Jij zal het toch nooit ondervinden.
Ik voel die ijsmuur door mijn scherm, ik ben even een warme douche nemen. Ben zo terug. Wacht niet op me.
pi_103211011
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:45 schreef minibeer het volgende:
OMG sommige mensen hebben echt tijd en zin om de hele dag ruzie te maken hier.
Zinloze discussie, geen ruzie.
pi_103211014
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jup, houding, uitstraling, mimiek, postuur, lengte en kleding. Is er al veel aan te merken op deze dingen, dan worden je kansen beduidend minder.
Je klinkt als een PUA.

Sta rechtop, je bent lang, trek dit aan! blablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')