abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103209445
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:23 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb nog een vraag aan de mensen hier die moeite hebben met versieren.
Hoe belangrijk is je eigen uiterlijk voor je? Hoeveel moeite doe je om een beetje een normaal postuur te hebben, je haar (voor zover je dat hebt) in een beetje vlot kapsel te knippen en leuke vlotte kleding te dragen?

Kijk dat niet iedereen geboren is met een perfect lichaam en perfecte gelaatstrekken is logisch, maar ik denk dat veel mannen nog steeds te weinig aandacht besteden aan uiterlijke verzorging. Ik denk dat als je jezelf wat leuker gaat kleden en meer aandacht aan jezelf besteed ook een positiever gevoel over jezelf krijgt.

Kijk voor de grap eens op vrijdag naar 'Hotter than my daughter' (ook op uitzending gemist terug te zien). Vrouwen daar kleden zich ordinair of als een tienermeisje, maar aan het eind van elke aflevering dragen ze kleding die ze normaal nooit dragen (meestal ziet het er alsnog niet uit, maar goed) en daardoor voelen ze zich opeens al een heel ander mens.
Mee eens, besteed zelf altijd extra aandacht aan mijn uiterlijk als ik uit ga (en ga flirten) of als ik naar mijn vriend toe ga. Ik vind het ook altijd een plus als de man er leuk bijloopt qua kleding, hoeft zeker niet altijd, maar beetje stijl is wel leuk. Smeerseltjes enzo vind ik niet nodig, maar een lekker luchtje is wel fijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2011 21:26:53 ]
pi_103209554
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef firefly3 het volgende:

Het gevaar is dat het een quickfix is. Zodra kleding oud wordt dan werkt het uit en moeten ze weer wat nieuws hebben voor zichzelf om goed bij te voelen. Geluk komt van binnen.
Als geluk van binnen uit komt, waarom zijn zoveel mensen dan afhankelijk van het oordeel van een ander? Zoals gasten die bijvoorbeeld aan de lopende band vrouwen versieren om hun ego te laten strelen?

Ik ben het met je eens hoor, geluk komt van binnen uit, maar tevreden zijn met hoe je eruit ziet en daar happy mee zijn draagt wel bij aan dat geluk.
pi_103209578
Als diegene met de mooie kleding en lekker geurtje nog steeds dezelfde "loser" is krijgt hij nog steeds geen vrouwen :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103209608
Ik doe vrij weinig aan mijn uiterlijk. Of beter gezegd helemaal niets
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103209629
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:27 schreef firefly3 het volgende:
Als diegene met de mooie kleding en lekker geurtje nog steeds dezelfde "loser" is krijgt hij nog steeds geen vrouwen :D
Als jij positiever naar jezelf kijkt omdat je er leuker uit ziet, draagt dat ook positief bij aan je houding.
pi_103209652
quote:
Hoe belangrijk is je eigen uiterlijk voor je? Hoeveel moeite doe je om een beetje een normaal postuur te hebben, je haar (voor zover je dat hebt) in een beetje vlot kapsel te knippen en leuke vlotte kleding te dragen?
Ik ben sinds maart van dit jaar 17 kilo afgevallen. Als ik nog meer kwijt wil en het allemaal wat strakker wil krijgen, zal ik nog wat extra werk moeten doen, maar goed, dat zie ik maar.

Vlotte kleding, ach...meestal ga ik gewoon voor iets waarin ik me goed voel. Ik kom er inmiddels een beetje achter dat dat wellicht niet heel vlot is, maar ja...

Vlot haar is niet aan mij besteed :P
pi_103209667
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik doe vrij weinig aan mijn uiterlijk. Of beter gezegd helemaal niets
Interesseert het je niet of weet je niet goed wat je er aan zou moeten veranderen? Maakt het jou dan ook niet uit hoe een meisje eruit ziet?
pi_103209694
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:27 schreef firefly3 het volgende:
Joh, een 'loser' moet ik sowieso niet nee.

Maar als je twee leuke kerels hebt, heeft degene met een lekker luchtje en leuke kleding bij mij een streepje voor op de andere die haast niets aan zijn uiterlijk doet. Mogelijk kijk ik dan niet eens naar die laatste, terwijl de eerste wel opvalt.
pi_103209730
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:11 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]
En nee jullie test ik ook niet (voor zover dat al kan op een forum), daarvoor zijn jullie reacties niet leuk genoeg. Maar goed laat ik het dan voor de grap even testen noemen omdat jij dat een fijne benaming vindt, hoe kan het dan dat er voor jou en firefly geen mogelijkheid is om ervoor te slagen?
Ben je nou werkelijk zo zwakzinnig of lijkt het maar zo?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:29:59 #210
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103209738
quote:

Kijk dat niet iedereen geboren is met een perfect lichaam en perfecte gelaatstrekken is logisch, maar ik denk dat veel mannen nog steeds te weinig aandacht besteden aan uiterlijke verzorging. Ik denk dat als je jezelf wat leuker gaat kleden en meer aandacht aan jezelf besteed ook een positiever gevoel over jezelf krijgt.

Kijk voor de grap eens op vrijdag naar 'Hotter than my daughter' (ook op uitzending gemist terug te zien). Vrouwen daar kleden zich ordinair of als een tienermeisje, maar aan het eind van elke aflevering dragen ze kleding die ze normaal nooit dragen (meestal ziet het er alsnog niet uit, maar goed) en daardoor voelen ze zich opeens al een heel ander mens.
Ik draag kleding waar ik me goed in voel.
En dat zijn normale spijkerbroeken en shirts over het algemeen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103209748
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:28 schreef Capstan het volgende:

Ik ben sinds maart van dit jaar 17 kilo afgevallen. Als ik nog meer kwijt wil en het allemaal wat strakker wil krijgen, zal ik nog wat extra werk moeten doen, maar goed, dat zie ik maar.

Vlotte kleding, ach...meestal ga ik gewoon voor iets waarin ik me goed voel. Ik kom er inmiddels een beetje achter dat dat wellicht niet heel vlot is, maar ja...

Vlot haar is niet aan mij besteed :P
Voel je je beter nu je die 17 kilo kwijt bent of maakt het geen verschil?
pi_103209766
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:27 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Als geluk van binnen uit komt, waarom zijn zoveel mensen dan afhankelijk van het oordeel van een ander? Zoals gasten die bijvoorbeeld aan de lopende band vrouwen versieren om hun ego te laten strelen?

Ik ben het met je eens hoor, geluk komt van binnen uit, maar tevreden zijn met hoe je eruit ziet en daar happy mee zijn draagt wel bij aan dat geluk.
Vrouwen aan de lopende banden versieren kan je ook doen omdat je van vrouwen houdt. De ego is de grootste vijand daar ben ik het met je eens, maar die heb ik weggewerkt. Geen of veel succes, ik heb er allebei vrede mee.

Je kan het ook anders zien: Kleding kan je een schijn zelfvertrouwen geven waardoor je gaat denken dat je zelf niet goed genoeg bent maar wel met kleding x of horloge y. Dit kan zelfs nog meer schade toebrengen aan iemands zelfverzekerdheid op de lange termijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103209777
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:29 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ben je nou werkelijk zo zwakzinnig of lijkt het maar zo?
Nee dat ben ik niet, jammer joh.
pi_103209814
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:28 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Interesseert het je niet of weet je niet goed wat je er aan zou moeten veranderen? Maakt het jou dan ook niet uit hoe een meisje eruit ziet?
Beide, het interesseert mij niet echt en wat ik er aan moet veranderen geen idee. Tot op een zekere hoogte niet echt
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103209835
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Voel je je beter nu je die 17 kilo kwijt bent of maakt het geen verschil?
Oh, ik voel me zeker beter, hoor. Voor de rest maakt het nog niet zoveel verschil :P
pi_103209853
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:29 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Joh, een 'loser' moet ik sowieso niet nee.

Maar als je twee leuke kerels hebt, heeft degene met een lekker luchtje en leuke kleding bij mij een streepje voor op de andere die haast niets aan zijn uiterlijk doet. Mogelijk kijk ik dan niet eens naar die laatste, terwijl de eerste wel opvalt.
Niet zo zwart wit denken. Een lekker geurtje en kleding doet iemand vanzelf als diegene goed over zichzelf voelt. (Wat past bij diegene, een pak of gewoon t-shirt)
pi_103209860
en ze gaan maar door denk dat ik eventjes lekker andere dingen ga doen
pi_103209866
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee dat ben ik niet, jammer joh.
Waarom maak je dan van dat soort zwakzinnige posts? :*
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103209909
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef firefly3 het volgende:

Vrouwen aan de lopende banden versieren kan je ook doen omdat je van vrouwen houdt.
Wat een bullshit, niet omdat jij van vrouwen houdt, maar omdat jij houdt van hun aandacht. Veel vrouwen versieren heeft werkelijk geen drol met de vrouw zelf te maken, maar alles met ik-ik-ik.
pi_103209939
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet zo zwart wit denken. Een lekker geurtje en kleding doet iemand vanzelf als diegene goed over zichzelf voelt.
Wat is er zwart wit aan als ik twee leuke mannen vergelijk? Dit zou eerder wit/gebroken wit of zwart/donker grijs zijn aangezien de voorbeelden dicht bij elkaar liggen.
pi_103209963
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:31 schreef Capstan het volgende:

Oh, ik voel me zeker beter, hoor. Voor de rest maakt het nog niet zoveel verschil :P
Je krijgt er iig een positiever gevoel over naar jezelf en waarschijnlijk ook positieve feedback uit je omgeving.
pi_103209976
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:31 schreef formerjellybean het volgende:
en ze gaan maar door denk dat ik eventjes lekker andere dingen ga doen
Doe dat via PM/DM ofzo dat geneuzel
14 SHADES OF GREY
pi_103209980
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:31 schreef Flepke het volgende:

[..]

Waarom maak je dan van dat soort zwakzinnige posts? :*
Ah gut, verlaag ik me een keer naar jou niveau en dan snap je het alsnog niet.
pi_103209987
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Beide, het interesseert mij niet echt en wat ik er aan moet veranderen geen idee. Tot op een zekere hoogte niet echt
Nouja, ik zou je wel een make-over kunnen geven, maar dan voel jij je waarschijnlijk niet lekker in je vel. Veranderingen moeten wel vanuit jezelf komen. ( niet dat je lelijk bent hoor ... maar jij reageerde :P )
pi_103210007
quote:
4s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:32 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat een bullshit, niet omdat jij van vrouwen houdt, maar omdat jij houdt van hun aandacht. Veel vrouwen versieren heeft werkelijk geen drol met de vrouw zelf te maken, maar alles met ik-ik-ik.
Versieren vind ik overigens een stom woord, benaderen zal ik het maar noemen.

Niet met de ik-ik-ik maar met een leuke interactie voor beiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')