Huh wat heeft dit er nou weer mee te maken? Ik geef nergens aan dat jij dan wel ik hard to get speel. Dus onze ego of die er wel of niet zijn hebben geheel nergens mee te maken. Dus ook nu weer haal je een externe factor bij een discussie die er helemaal niet mee te maken heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen ego jij wel en dat gaf je toe.
Jij respecteerd een nee niet dat is het verhaal. Jij bent kennelijk zo een figuur die niet van ophouden weet indien dat wel gewenst is.quote:Daarom durf ik ook te proberen als ze nee heeft gezegt, want mijn ego gaat er niet kapot aan want die heb ik niet nodig. Als ze me een klootzak vind dan was ik waarschijnlijk ook een klootzak op dat moment. Vandaar dat ik weet wat een test is en wat niet want ik heb de ervaring om er doorheen te prikken en ik loop niet meteen weg.
Het doet er niet doe dat je dat vaak hebt gedaan. Het gaat om nu. Je bent constant bezig (als die twee er zijn) om op die twee te reageren terwijl je weet dat die twee niet stoppen tenzij je negeert.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen.
Ik heb in deze reeks al zo vaak serieus gereageerd op degene die hulp nodig hebben trouwens, maar dat terzijde.
Ik reageer hier ook zo vaak niet omdat ik met andere dingen bezig ben en negeer hun reacties ook vaak zat. Mocht ik me toch vervelen post ik toch maar wat, en het kan me inderdaad niet interesseren dat ze niet gaan stoppen. Oh en zelfs als we ze collectief negeren gaan ze niet weg, dus met dat laatste sla je helaas de plank mis.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het doet er niet doe dat je dat vaak hebt gedaan. Het gaat om nu. Je bent constant bezig (als die twee er zijn) om op die twee te reageren terwijl je weet dat die twee niet stoppen tenzij je negeert.
Als je mijn post van net ook daadwerkelijk gelezen had zou je zien dat er staat dat ik mijn vriend niet test.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:07 schreef Flepke het volgende:
@moneyfornothing
Wat jij test mannen niet?
Blijkbaar heb je het zelf niet door maar in bijna iedere post van je probeer je wel iemand (subtiel) te manipuleren & op de proef te stellen.
Ik lees het vorige topic terug en ik zie bepaalde types erg vaak reageren de hele middag door. Blijkbaar vind jij het belangrijk genoeg om jouw hele middag aan die twee te spenderen. Het kan jou niets schelen (grappig dat je d'r dan zoveel tijd in steekt) maar users die hier om hulp komen geven aan dat het op deze manier heel irritant is om nog te posten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik reageer hier ook zo vaak niet omdat ik met andere dingen bezig ben en negeer hun reacties ook vaak zat. Mocht ik me toch vervelen post ik toch maar wat, en het kan me inderdaad niet interesseren dat ze niet gaan stoppen. Oh en zelfs als we ze collectief negeren gaan ze niet weg, dus met dat laatste sla je helaas de plank mis.
Nah, kan niet zeggen dat je me overtuigd hebt helemaal niet meer te reageren.
helaas is al geprobeerd maar nee hoor werkt niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik lees het vorige topic terug en ik zie bepaalde types erg vaak reageren de hele middag door. Blijkbaar vind jij het belangrijk genoeg om jouw hele middag aan die twee te spenderen. Het kan jou niets schelen (grappig dat je d'r dan zoveel tijd in steekt) maar users die hier om hulp komen geven aan dat het op deze manier heel irritant is om nog te posten.
Ik weet zeker dat als wij die twee allemaal negeren, ze sowieso weggaan aangezien de grap er dan wel vanaf is én ze geen aandacht meer krijgen.
Dat is afgesproken, nooit uitgevoerd. Happen werkt wel zeker.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
helaas is al geprobeerd maar nee hoor werkt niet.
Wees beknopt over de inhoud inplaats van aannames te doen over mij als persoon.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh wat heeft dit er nou weer mee te maken? Ik geef nergens aan dat jij dan wel ik hard to get speel. Dus onze ego of die er wel of niet zijn hebben geheel nergens mee te maken. Dus ook nu weer haal je een externe factor bij een discussie die er helemaal niet mee te maken heeft.
[..]
Jij respecteerd een nee niet dat is het verhaal. Jij bent kennelijk zo een figuur die niet van ophouden weet indien dat wel gewenst is.
Ik weet niet wat voor vrouwen lees meisjes jij probeer te versieren. Maar meisjes in de pubertijd die extreem onzeker zijn zullen vast wel spelletjes spelen. Kan ik me goed indenken, zeker ben ik er niet van want dat is namelijk niet mijn doelgroep. Je praat over vrouwen als of je over pubers praat.
Gek genoeg voel ik mij zoveel volwassen als dat jij dat bent. En je roep dat je genoeg ervaring hebt en tevens ook levens ervaring.
Echter druipt het van af dat je beiden niet hebt. En je al helemaal niet door hebt wanneer je iets fouts doet. Want op het moment dat jij iets fouts doet schuif je dat af op een testje, of welk excuus dan ook. Maar nooit ligt het aan je zelf. Je zelf kennis is extreem laag zo lijkt het. Want als je roept dat je open moet staan voor wat anderen zeggen doe jij namelijk zelf alles op dat puntje na. Want jij neemt niks aan, want jij hebt altijd gelijk en jij weet het altijd het beste. Ondanks dat meerdere mensen je ongelijk aantonen met goed onderbouwde argumenten.
Jij weet precies hoe vrouwen zijn, wat ze willen ondanks ze anders aan geven en dat het eigenlijk gewoon een mind fuck is van de vrouwen.
Je levens ervaring zoals jij dat zelf noemt zijn gewoon passages van uit een boekje of van een site. Het druipt er van af dat je het ergens gelezen hebt en je dat eigen gemaakt hebt, of nou ja dat heb jij je zelf wijs gemaakt.
Dat heeft als resultaat dat je helemaal niet 100% je zelf bent. Je denkt je zelf te zijn door middel van je als persoon aan te passen aan stukjes teks die je op internet gevonden heb. Jij denkt altijd na over wat je wel en niet moet doen bij vrouwen. Jij hebt dat immers ergens gelezen en dat test je uit en je geeft dan aan dat het werkt. Op dat punt ben jij niet meer je zelf maar een zelf aangeleerd persoon om en bepaald doel te bereiken. Lees, alles op je zelf na zijn.
Tevens geef je aan via mijn pm onlangs dat jij niks met forums hebt. Waarom steek je dan zoveel tijd in dit forum als je er niks mee hebt. Heb je niks beters te doen.
Maar goed, ik laat het hier bij.
Kusje
Ik kwam pas om 4 uur een post plaatsen vanaf mijn mobiel, toen telde de middag nog maar 2 uur dus dat hele middag verhaaltje klopt al niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik lees het vorige topic terug en ik zie bepaalde types erg vaak reageren de hele middag door. Blijkbaar vind jij het belangrijk genoeg om jouw hele middag aan die twee te spenderen. Het kan jou niets schelen (grappig dat je d'r dan zoveel tijd in steekt) maar users die hier om hulp komen geven aan dat het op deze manier heel irritant is om nog te posten.
Ik weet zeker dat als wij die twee allemaal negeren, ze sowieso weggaan aangezien de grap er dan wel vanaf is én ze geen aandacht meer krijgen.
Preciesquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:07 schreef Flepke het volgende:
@moneyfornothing
Wat jij test mannen niet?
Blijkbaar heb je het zelf niet door maar in bijna iedere post van je probeer je wel iemand (subtiel) te manipuleren & op de proef te stellen.
Ah dus jij hebt ook al zo'n danig ego dat je denkt dat iemand je zelfs via een internet forumpje al test. Hierbij ontkracht je dan in ieder geval wel je stelling dat testen betekent dat de ander stiekeme interesse heeft.quote:
ssst als je niets zegt zeg ik ook niets terug.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt ook al zo'n danig ego dat je denkt dat iemand je zelfs via een internet forumpje al test. Hierbij ontkracht je dan in ieder geval wel je stelling dat testen betekent dat de ander stiekeme interesse heeft.
Ah ben je zowaar eens uitgepraat. Mooi.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
ssst als je niets zegt zeg ik ook niets terug.
ssstquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah ben je zowaar eens uitgepraat. Mooi.
quote:
Het gevaar is dat het een quickfix is. Zodra kleding oud wordt dan werkt het uit en moeten ze weer wat nieuws hebben voor zichzelf om goed bij te voelen. Geluk komt van binnen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:23 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb nog een vraag aan de mensen hier die moeite hebben met versieren.
Hoe belangrijk is je eigen uiterlijk voor je? Hoeveel moeite doe je om een beetje een normaal postuur te hebben, je haar (voor zover je dat hebt) in een beetje vlot kapsel te knippen en leuke vlotte kleding te dragen?
Kijk dat niet iedereen geboren is met een perfect lichaam en perfecte gelaatstrekken is logisch, maar ik denk dat veel mannen nog steeds te weinig aandacht besteden aan uiterlijke verzorging. Ik denk dat als je jezelf wat leuker gaat kleden en meer aandacht aan jezelf besteed ook een positiever gevoel over jezelf krijgt.
Kijk voor de grap eens op vrijdag naar 'Hotter than my daughter' (ook op uitzending gemist terug te zien). Vrouwen daar kleden zich ordinair of als een tienermeisje, maar aan het eind van elke aflevering dragen ze kleding die ze normaal nooit dragen (meestal ziet het er alsnog niet uit, maar goed) en daardoor voelen ze zich opeens al een heel ander mens.
Mee eens, besteed zelf altijd extra aandacht aan mijn uiterlijk als ik uit ga (en ga flirten) of als ik naar mijn vriend toe ga. Ik vind het ook altijd een plus als de man er leuk bijloopt qua kleding, hoeft zeker niet altijd, maar beetje stijl is wel leuk. Smeerseltjes enzo vind ik niet nodig, maar een lekker luchtje is wel fijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:23 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe belangrijk is je eigen uiterlijk voor je? Hoeveel moeite doe je om een beetje een normaal postuur te hebben, je haar (voor zover je dat hebt) in een beetje vlot kapsel te knippen en leuke vlotte kleding te dragen?
Kijk dat niet iedereen geboren is met een perfect lichaam en perfecte gelaatstrekken is logisch, maar ik denk dat veel mannen nog steeds te weinig aandacht besteden aan uiterlijke verzorging. Ik denk dat als je jezelf wat leuker gaat kleden en meer aandacht aan jezelf besteed ook een positiever gevoel over jezelf krijgt.
Kijk voor de grap eens op vrijdag naar 'Hotter than my daughter' (ook op uitzending gemist terug te zien). Vrouwen daar kleden zich ordinair of als een tienermeisje, maar aan het eind van elke aflevering dragen ze kleding die ze normaal nooit dragen (meestal ziet het er alsnog niet uit, maar goed) en daardoor voelen ze zich opeens al een heel ander mens.
Als geluk van binnen uit komt, waarom zijn zoveel mensen dan afhankelijk van het oordeel van een ander? Zoals gasten die bijvoorbeeld aan de lopende band vrouwen versieren om hun ego te laten strelen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef firefly3 het volgende:
Het gevaar is dat het een quickfix is. Zodra kleding oud wordt dan werkt het uit en moeten ze weer wat nieuws hebben voor zichzelf om goed bij te voelen. Geluk komt van binnen.
Als jij positiever naar jezelf kijkt omdat je er leuker uit ziet, draagt dat ook positief bij aan je houding.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:27 schreef firefly3 het volgende:
Als diegene met de mooie kleding en lekker geurtje nog steeds dezelfde "loser" is krijgt hij nog steeds geen vrouwen
Ik ben sinds maart van dit jaar 17 kilo afgevallen. Als ik nog meer kwijt wil en het allemaal wat strakker wil krijgen, zal ik nog wat extra werk moeten doen, maar goed, dat zie ik maar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:23 schreef Cactus1 het volgende:
Interesseert het je niet of weet je niet goed wat je er aan zou moeten veranderen? Maakt het jou dan ook niet uit hoe een meisje eruit ziet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik doe vrij weinig aan mijn uiterlijk. Of beter gezegd helemaal niets
Joh, een 'loser' moet ik sowieso niet nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:27 schreef firefly3 het volgende:
Als diegene met de mooie kleding en lekker geurtje nog steeds dezelfde "loser" is krijgt hij nog steeds geen vrouwen
Ben je nou werkelijk zo zwakzinnig of lijkt het maar zo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En nee jullie test ik ook niet (voor zover dat al kan op een forum), daarvoor zijn jullie reacties niet leuk genoeg. Maar goed laat ik het dan voor de grap even testen noemen omdat jij dat een fijne benaming vindt, hoe kan het dan dat er voor jou en firefly geen mogelijkheid is om ervoor te slagen?
Ik draag kleding waar ik me goed in voel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:23 schreef Cactus1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |