abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103206109
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef firefly3 het volgende:
Ik denk ook niet dat een vrouw hier toegeeft dat ze soms handelt naar haar emoties ook al is ze irrationeel. Emoties gaan soms boven alles voor een vrouw.
Je zult het wel beter weten dan ik, en heel veel vrouwen :)

Ik zeg overigens niet dat ik nooit handel uit emoties, ik zeg dat ik niet reageer vanuit mijn emoties ten opzichte van mijn vriend. :)
pi_103206156
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zo makkelijk om dan maar te zeggen dat het onbewust is. Je woordkeuze is gewoon raar voor dat hele testverhaaltje.

[..]

Ik denk dat jij geen idee hebt waar je over praat, want heel veel vrouwen geven zelf altijd al aan emotioneler/gevoeliger te zijn dan mannen. Jij brengt het alleen of ze dan meteen labiel gaan doen en 'testen' en nee daar kan ik me nou net niet in vinden.
Het is vaak onbewust omdat soms een vrouw vind wat ze voelt. En nee niet labiel, gewoon vrouwelijk net als haar maandelijkse periode.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103206200
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Je zult het wel beter weten dan ik, en heel veel vrouwen :)

Ik zeg overigens niet dat ik nooit handel uit emoties, ik zeg dat ik niet reageer vanuit mijn emoties ten opzichte van mijn vriend. :)
Dit geloof ik niet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103206221
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is vaak onbewust omdat soms een vrouw vind wat ze voelt. En nee niet labiel, gewoon vrouwelijk net als haar maandelijkse periode.
Dat zeg je nu ja, maar dat is niet hoe je het vaak doet overkomen door je aparte woordkeuze.
Maar goed ik test mijn dan ook vriend niet, en nee ook niet onbewust.
pi_103206251
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat is vooral een teken van vertrouwen, niet perse van interesse
mmm oke. Maar vertrouwen is toch ook goed. Gisteren en nu net weer met die match gesproken en we hebben het oa over het verleden gehad.
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:33 schreef Capstan het volgende:

[..]

Geen idee wie het gezegd heeft, maar ik weet niet of dat wel waar is... :P
Ik denk wat Cassan zegt wel waar is
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103206287
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat zeg je nu ja, maar dat is niet hoe je het vaak doet overkomen door je aparte woordkeuze.
Maar goed ik test mijn dan ook vriend niet, en nee ook niet onbewust.
Knap dat je weet wat je onbewust doet :/ Ik geef toe dat ik vast ook wel onbewuste trekjes heb en andere mensen ook.
pi_103206307
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit geloof ik niet.
we hebben gewoon een heel saaie relatie, waarin we heel veel communiceren met elkaar waardoor je signalen van te voren leert (her)kennen, en emoties al afgezwakt zijn door het praten. Erg he :o
pi_103206353
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

we hebben gewoon een heel saaie relatie, waarin we heel veel communiceren met elkaar waardoor je signalen van te voren leert (her)kennen, en emoties al afgezwakt zijn door het praten. Erg he :o
Is het met de seks ook nog wel ok?
pi_103206387
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Echt verschrikkelijk zoiets hoe hou je het vol? Wil je er over praten? PM/DM staat open. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103206435
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

mmm oke. Maar vertrouwen is toch ook goed. Gisteren en nu net weer met die match gesproken en we hebben het oa over het verleden gehad.

[..]

Ik denk wat Cassan zegt wel waar is
Vertrouwen is goed ja, maar volgens mij niet zo in combinatie met interesse. Als een vrouw echt oprecht geïnteresseerd is, weet ik niet of ze je zo snel in vertrouwen zou nemen.

Kan per vrouw anders zijn, maar daar kan ik dus niet over oordelen...
pi_103206529
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:39 schreef Capstan het volgende:

[..]

Vertrouwen is goed ja, maar volgens mij niet zo in combinatie met interesse. Als een vrouw echt oprecht geïnteresseerd is, weet ik niet of ze je zo snel in vertrouwen zou nemen.

Kan per vrouw anders zijn, maar daar kan ik dus niet over oordelen...
Ik ook niet echt eigenlijk. Tsja ik hoop eigenlijk wel dat het wat wordt met die match. En wat dat wat is, geen idee. Vriendschap of misschien wel een relatie.
14 SHADES OF GREY
pi_103206532
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Knap dat je weet wat je onbewust doet :/ Ik geef toe dat ik vast ook wel onbewuste trekjes heb en andere mensen ook.
Ja knap hè, wat ik nog knapper vind is dat jij denkt te weten wat ik onbewust doe terwijl je me niet eens in het echt kent.
Jouw beschrijving van testen klopt gewoon niet met dingen die ik bij mijn vriend doe of gedaan heb. En dan kan jij wel zeggen van 'ja maar het gaat onbewust' ja dat zal best, maar als het dan uitgevoerd is kan ik er nog wel naar kijken.
Je kan je ook prima bewust worden van onbewuste trekjes, als je er op gaat letten. Ik zeg ook niet dat ik geen onbewuste dingen doe, ik zeg enkel dat ik mijn vriend niet test.
pi_103206673
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:41 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja knap hè, wat ik nog knapper vind is dat jij denkt te weten wat ik onbewust doe terwijl je me niet eens in het echt kent.
Jouw beschrijving van testen klopt gewoon niet met dingen die ik bij mijn vriend doe of gedaan heb. En dan kan jij wel zeggen van 'ja maar het gaat onbewust' ja dat zal best, maar als het dan uitgevoerd is kan ik er nog wel naar kijken.
Je kan je ook prima bewust worden van onbewuste trekjes, als je er op gaat letten. Ik zeg ook niet dat ik geen onbewuste dingen doe, ik zeg enkel dat ik mijn vriend niet test.
Bij Cassandra geloof ik het wel, bij jou niet. Je zet hier ook al een alternatieve personage op, je zei zelf laatst dat je hier niet jezelf bent. Dit is ook al bijna een vorm van testen.
pi_103206859
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Is het met de seks ook nog wel ok?
Meer dan :9 maar bedankt voor de interesse
pi_103206899
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bij Cassandra geloof ik het wel, bij jou niet. Je zet hier ook al een alternatieve personage op, je zei zelf laatst dat je hier niet jezelf bent. Dit is ook al bijna een vorm van testen.
Mijn vriend zit niet hier op het forum, dus zelfs als ik hier zogenaamd aan het testen zou zijn (wat dus niet zo is) betekent dat nog steeds niet dat jij gelijk hebt qua dat ik mijn vriend zou testen.

En ik reageer vaak niet meer serieus in deze reeks, door types als jij, en zou je inderdaad kunnen zeggen dat ik hier niet mezelf ben als je dat zo wil zien. In andere topics reageer ik al meer zoals ik 'ben'.

En nee, ga nou niet denken dat ik jou of wie dan ook hier zit te 'testen'. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2011 20:47:50 ]
pi_103206908
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via fok :P
pi_103206961
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Meer dan :9 maar bedankt voor de interesse
Ok :)
pi_103206998
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik ga eens zoeken hier :D
14 SHADES OF GREY
pi_103207000
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Mijn vriend zit niet hier op het forum, dus zelfs als ik hier zogenaamd aan het testen zou zijn (wat dus niet zo is) betekent dat nog steeds niet dat jij gelijk hebt qua dat ik mijn vriend zou testen.

En ik reageer vaak niet meer serieus in deze reeks, door types als jij, en zou je inderdaad kunnen zeggen dat ik hier niet mezelf ben als je dat zo wil zien. In andere topics reageer ik al meer zoals ik 'ben'.

En nee, ga nou niet denken dat ik jou of wie dan ook hier zit te 'testen'. :')
Je komt me vrij onzeker over, vandaar.
pi_103207013
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Lukt voor geen meter ;)
pi_103207085
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je komt me vrij onzeker over, vandaar.
Dat valt heel erg mee in het echt, maar dank je voor je bezorgdheid.
pi_103207227
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:49 schreef Capstan het volgende:

[..]

Lukt voor geen meter ;)
ssst laat mijn nu in de illusie dat het wel kan
14 SHADES OF GREY
pi_103207287
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

ssst laat mijn nu in de illusie dat het wel kan
Het kan ook :P
pi_103207341
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Voor sommigen valt de vertaalslag van theorie naar praktijk niet te maken :P
pi_103207391
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

En hoe kan ik dat het beste aanpakken?
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')