Bukken in een omhoog gaande lift zeker?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah gut, verlaag ik me een keer naar jou niveau en dan snap je het alsnog niet.
pardon , ik heb hier veel meer geneuzel gezien wat beter in pm gedaan kan wordenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe dat via PM/DM ofzo dat geneuzel
Dat bedoelde ik juist. Er heeft nog geen mens iets van gezegdquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je krijgt er iig een positiever gevoel over naar jezelf en waarschijnlijk ook positieve feedback uit je omgeving.
Je kunt toch niet 2 denkbeeldige personen vergelijken, kom op zegquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is er zwart wit aan als ik twee leuke mannen vergelijk? Dit zou eerder wit/gebroken wit of zwart/donker grijs zijn aangezien de voorbeelden dicht bij elkaar liggen.
Ben je zo klein dan dat ik moet bukken om jou iets op ooghoogte duidelijk te maken? Net zoals ze dat bij vervelende kleuters doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bukken in een omhoog gaande lift zeker?
Ja, totdat het uitwerkt en mensen beseffen dat het door de kleding komt en niet door hunzelf. Dit is een tijdelijke oplossing en kan zelfs schadelijk zijn voor de lange termijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je krijgt er iig een positiever gevoel over naar jezelf en waarschijnlijk ook positieve feedback uit je omgeving.
Ik zou inderdaad andere kleren kunnen gaan dragen. Dat zou wel iets zijn wat ik kan veranderen. En misschien wat meer aandacht besteden aan mijn uiterlijk. Alleen de wil om echt te veranderen is er niet. En hoe en wat dat weet ik ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Nouja, ik zou je wel een make-over kunnen geven, maar dan voel jij je waarschijnlijk niet lekker in je vel. Veranderingen moeten wel vanuit jezelf komen. ( niet dat je lelijk bent hoor ... maar jij reageerde)
Het zijn twee voorbeelden, ik wil ze best namen geven en koppelen aan mensen die ik echt ken maar dat maakt echt geen reet uit voor de vergelijking. Simpele ziel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt toch niet 2 denkbeeldige personen vergelijken, kom op zeg
Kan je ook normaal doen tegen mensen? Zonder vooroordelen en debiele opmerkingen enzo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ben je zo klein dan dat ik moet bukken om jou iets op ooghoogte duidelijk te maken? Net zoals ze dat bij vervelende kleuters doen.
Soms moeten mensen een beetje een handje geholpen worden. Dat het niet komt vanuit hun zelf wil niet zeggen dat ze het niet zouden willen. Iemand hoeft niet getransformeerd te worden in iemand die hij niet is, maar het kan wel helpen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef HiddenResponse het volgende:
Nouja, ik zou je wel een make-over kunnen geven, maar dan voel jij je waarschijnlijk niet lekker in je vel. Veranderingen moeten wel vanuit jezelf komen. ( niet dat je lelijk bent hoor ... maar jij reageerde)
Oh jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
pardon , ik heb hier veel meer geneuzel gezien wat beter in pm gedaan kan worden
Wat is je doel?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef firefly3 het volgende:
Versieren vind ik overigens een stom woord, benaderen zal ik het maar noemen.
Niet met de ik-ik-ik maar met een leuke interactie voor beiden.
Ja dat kan ik prima, maar in jou geval is het een kwestie van wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef Flepke het volgende:
[..]
Kan je ook normaal doen tegen mensen? Zonder vooroordelen en debiele opmerkingen enzo.
Heb jij daar verstand van dan?quote:
Ik ben een vrouw en weet wel wat ik mooi vind bij een man, al is een enkele mening niet representatiefquote:
Scherpquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
En voor de heren, als dat idiote gebash tegen Money een weerspiegeling is van hoe jullie in het dagelijkse leven met vrouwen omgaan: Welkom in dit topic!
Begint ze weer over ballen ketsen...quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat kan ik prima, maar in jou geval is het een kwestie van wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Het kan vanalles zijn, vrienden zijn, seks, relatie materiaal of gewoon een gezellig gesprek.quote:
Gewoon open einde dus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kan vanalles zijn, vrienden zijn, seks, relatie materiaal of gewoon een gezellig gesprek.
Als ze een vrouw is. Voor mij zijn het gewoon letters op mijn scherm.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
En voor de heren, als dat idiote gebash tegen Money een weerspiegeling is van hoe jullie in het dagelijkse leven met vrouwen omgaan: Welkom in dit topic!
Als de wil er niet is, houdt het op. Maar verwacht dan ook niet dat meisjes die zelf veel aandacht aan hun uiterlijk besteden of er iig moeite voor doen, dan oog hebben voor iemand die het geen bal interesseert. Hier kom je alleen mee weg als je echt heel zelfverzekerd bent en dit ook uitstraalt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou inderdaad andere kleren kunnen gaan dragen. Dat zou wel iets zijn wat ik kan veranderen. En misschien wat meer aandacht besteden aan mijn uiterlijk. Alleen de wil om echt te veranderen is er niet. En hoe en wat dat weet ik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |