abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103210066
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ah gut, verlaag ik me een keer naar jou niveau en dan snap je het alsnog niet.
Bukken in een omhoog gaande lift zeker?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103210092
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Doe dat via PM/DM ofzo dat geneuzel
pardon , ik heb hier veel meer geneuzel gezien wat beter in pm gedaan kan worden }:|
pi_103210093
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je krijgt er iig een positiever gevoel over naar jezelf en waarschijnlijk ook positieve feedback uit je omgeving.
Dat bedoelde ik juist. Er heeft nog geen mens iets van gezegd :P
pi_103210115
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:32 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat is er zwart wit aan als ik twee leuke mannen vergelijk? Dit zou eerder wit/gebroken wit of zwart/donker grijs zijn aangezien de voorbeelden dicht bij elkaar liggen.
Je kunt toch niet 2 denkbeeldige personen vergelijken, kom op zeg _O-
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103210138
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef Flepke het volgende:

[..]

Bukken in een omhoog gaande lift zeker?
Ben je zo klein dan dat ik moet bukken om jou iets op ooghoogte duidelijk te maken? Net zoals ze dat bij vervelende kleuters doen.
pi_103210191
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je krijgt er iig een positiever gevoel over naar jezelf en waarschijnlijk ook positieve feedback uit je omgeving.
Ja, totdat het uitwerkt en mensen beseffen dat het door de kleding komt en niet door hunzelf. Dit is een tijdelijke oplossing en kan zelfs schadelijk zijn voor de lange termijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103210209
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Nouja, ik zou je wel een make-over kunnen geven, maar dan voel jij je waarschijnlijk niet lekker in je vel. Veranderingen moeten wel vanuit jezelf komen. ( niet dat je lelijk bent hoor ... maar jij reageerde :P )
Ik zou inderdaad andere kleren kunnen gaan dragen. Dat zou wel iets zijn wat ik kan veranderen. En misschien wat meer aandacht besteden aan mijn uiterlijk. Alleen de wil om echt te veranderen is er niet. En hoe en wat dat weet ik ook niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103210227
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt toch niet 2 denkbeeldige personen vergelijken, kom op zeg _O-
Het zijn twee voorbeelden, ik wil ze best namen geven en koppelen aan mensen die ik echt ken maar dat maakt echt geen reet uit voor de vergelijking. Simpele ziel.
pi_103210245
we gaan 5 november gewoon shoppen :D
pi_103210288
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ben je zo klein dan dat ik moet bukken om jou iets op ooghoogte duidelijk te maken? Net zoals ze dat bij vervelende kleuters doen.
Kan je ook normaal doen tegen mensen? Zonder vooroordelen en debiele opmerkingen enzo.
pi_103210297
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef HiddenResponse het volgende:

Nouja, ik zou je wel een make-over kunnen geven, maar dan voel jij je waarschijnlijk niet lekker in je vel. Veranderingen moeten wel vanuit jezelf komen. ( niet dat je lelijk bent hoor ... maar jij reageerde :P )
Soms moeten mensen een beetje een handje geholpen worden. Dat het niet komt vanuit hun zelf wil niet zeggen dat ze het niet zouden willen. Iemand hoeft niet getransformeerd te worden in iemand die hij niet is, maar het kan wel helpen.

Wat moneyfornothing ook zegt: veel vrouwen kijken toch naar degene die zich leuk kleden, die aandacht aan zichzelf besteden, want daarmee laat je zien dat je jezelf genoeg waard vindt. En leuk kleden is voor een ieder weer anders.
pi_103210302
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

pardon , ik heb hier veel meer geneuzel gezien wat beter in pm gedaan kan worden }:|
Oh ja :D voorbeelden. Ik wil namen :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103210323
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef firefly3 het volgende:

Versieren vind ik overigens een stom woord, benaderen zal ik het maar noemen.

Niet met de ik-ik-ik maar met een leuke interactie voor beiden.
Wat is je doel?
pi_103210325
En voor de heren, als dat idiote gebash tegen Money een weerspiegeling is van hoe jullie in het dagelijkse leven met vrouwen omgaan: Welkom in dit topic!
pi_103210333
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef Flepke het volgende:

[..]

Kan je ook normaal doen tegen mensen? Zonder vooroordelen en debiele opmerkingen enzo.
Ja dat kan ik prima, maar in jou geval is het een kwestie van wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
pi_103210354
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet het nog steeds zo net niet, hoor :P
pi_103210360
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Heb jij daar verstand van dan?
14 SHADES OF GREY
pi_103210371
Dit is weer een kleding topic geworden terwijl het omgedraaid moet zijn.

De persoonlijkheid moet veranderen, niet de kleding. Ze moet niet op je kleding of horloge vallen maar op jou als persoon :')
pi_103210394
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Heb jij daar verstand van dan?
Ik ben een vrouw en weet wel wat ik mooi vind bij een man, al is een enkele mening niet representatief :P
pi_103210402
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
En voor de heren, als dat idiote gebash tegen Money een weerspiegeling is van hoe jullie in het dagelijkse leven met vrouwen omgaan: Welkom in dit topic!
Scherp _O-
14 SHADES OF GREY
pi_103210405
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja dat kan ik prima, maar in jou geval is het een kwestie van wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Begint ze weer over ballen ketsen...
pi_103210417
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat is je doel?
Het kan vanalles zijn, vrienden zijn, seks, relatie materiaal of gewoon een gezellig gesprek.
pi_103210454
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het kan vanalles zijn, vrienden zijn, seks, relatie materiaal of gewoon een gezellig gesprek.
Gewoon open einde dus. ^O^
pi_103210500
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Als ze een vrouw is. Voor mij zijn het gewoon letters op mijn scherm.
pi_103210506
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:

Ik zou inderdaad andere kleren kunnen gaan dragen. Dat zou wel iets zijn wat ik kan veranderen. En misschien wat meer aandacht besteden aan mijn uiterlijk. Alleen de wil om echt te veranderen is er niet. En hoe en wat dat weet ik ook niet
Als de wil er niet is, houdt het op. Maar verwacht dan ook niet dat meisjes die zelf veel aandacht aan hun uiterlijk besteden of er iig moeite voor doen, dan oog hebben voor iemand die het geen bal interesseert. Hier kom je alleen mee weg als je echt heel zelfverzekerd bent en dit ook uitstraalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')