En gelukkig stond defensie niet al een tijdje stil. Ik weet niet wat voor handjeklap de bonden gespeeld hebben, maar ik vind het maar een mager (understatement) resultaat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:19 schreef gerco94 het volgende:
[..]
sterker nog, de inflatie is 2,71% op dit moment. bron

De bonden zullen wel blij zijn met 1% na al die "harde" acties.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
En gelukkig stond defensie niet al een tijdje stil. Ik weet niet wat voor handjeklap de bonden gespeeld hebben, maar ik vind het maar een mager (understatement) resultaat.

En de jaren daarvoor moet je ook niet vergeten. Voor de salarisverhoging van Kamp hebben we ook jarenlang stil gestaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:21 schreef Pumatje het volgende:
en er is al jaren geen inflatie correctie meer geweest..
sinds 2009 als ik me niet vergis?
Succes ermee, ik ben alleen bang dat het H&I aan hun anus zal oxideren.quote:Dit kan nog een heel interesting artikel worden..wat ik na de beoordeling ga opsturen naar de krant!

Steek hem maar ergens waar de zon niet schijnt. Ik zit aan de Mythos.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:26 schreef m.k het volgende:
Proost op de loonsverhoging!
[ afbeelding ]

Je zit de loonsverhoging in 1x weer op te drinken geloof ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:26 schreef m.k het volgende:
Proost op de loonsverhoging!
[ afbeelding ]

Nieuwe voorraad ontvangen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Steek hem maar ergens waar de zon niet schijnt. Ik zit aan de Mythos.

Zit sinds vandaag in een hotel.quote:
Sowieso de afgelopen twee jaar. Daarvoor hebben we ook iets van twee jaar zonder cao gezeten, ergens rond 2002 uit mijn hoofd en hebben daarna de inflatie ook niet ingehaald.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:31 schreef Pumatje het volgende:
hoelang is er al geen inflatie correctie geweest precies? en de Loonsverhoging is hoe lang uitgelbeven.
Paresto is niet terug te vinden, maar de ziektekosten en zorgtoeslag wel. Zijn nogal wat nieuwsberichten over geweest.quote:Daarnaast Achja, je noemde net dat je ziektekosten stijgen en paresto ook..waar weet je dat terug te vinden?

Misschien handiger om een bond aan te pingen, die hebben die cijfers wsl op een presenteerblaadje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef Pumatje het volgende:
ping ping ping
ik heb een overzicht nodig van salaris en financiele compensaties defensie afgelopen jaren..
ook de inflatie correctie is een speld in een hooiberg.
Maak er maar een knap verhaal van, misschien gaat het volk eens nadenken.quote:En achja natuurlijk roest het aan hun reet, maar de teachers @ school will love it
ik moet mijn P halen, thats it

Ohhh, die. En? Betekenen ze wat voor je?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
VBM/NOV, Acom, AFMP, die club van Hunnego, ODB, etc.

Nou, na die schamele procent niet al teveel meer...quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, die. En? Betekenen ze wat voor je?

Dat bedoelde ik dus te zeggenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, na die schamele procent niet al teveel meer...

Maar ik mag er gemakshalve toch vanuit gaan dat ze "onze" salaris/ arbeidsvoowaarden toch op een briefje hebben staan? Zeker het geknijp van de afgelopen jaren, of ben ik nu naief?quote:

Nee. De bonden weten donders goed hoe en wat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar ik mag er gemakshalve toch vanuit gaan dat ze "onze" salaris/ arbeidsvoowaarden toch op een briefje hebben staan? Zeker het geknijp van de afgelopen jaren, of ben ik nu naief?

Stel je gerust, enige die naïef zijn zijn de vakbondslieden, en de politici welke 100 megaton aan boter op hun kop hebben zitten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar ik mag er gemakshalve toch vanuit gaan dat ze "onze" salaris/ arbeidsvoowaarden toch op een briefje hebben staan? Zeker het geknijp van de afgelopen jaren, of ben ik nu naief?

We are the 1%quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De bonden zullen wel blij zijn met 1% na al die "harde" acties.

Nou, ik ga nog iedere dag naar mijn werk op vrijdag na..quote:

Mooi. Mogen we straks die hippies op het Beursplein aanpakken.quote:

bonden zullen het echt wel op een rijtje hebben, precies de data van de ontbrekende jaren van salarisverhogingen en uitgebleven inflatiecorrecties.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. De bonden weten donders goed hoe en wat.

Zat net nog met wat Duitsers aan tafel, ook die moeten fors inkrimpen. De Duitse landmacht heeft totaal geen luchtverdediging meer, Ozelot is ook afgelopen en uit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nou, ik ga nog iedere dag naar mijn werk op vrijdag na..
Wat ik er doe vraag ik mij ook af soms.....
Ik ben wel wat thuisgeweest maar dat voelt verkeerd....heel leeg.
vooral de lege loodsen doen zelfs meer pijn dan eerst, en elke keer bij het zien van de Leo1 voor het gebouw hoor ik mijzelf nog denken, whaha die Belgen rijden met iets wat bij ons een museum stuk is. En dan bedenk ik mij dat wij helemaal niets meer rijden....

Alle 10 tentjes?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi. Mogen we straks die hippies op het Beursplein aanpakken.

Dat meen je niet!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zat net nog met wat Duitsers aan tafel, ook die moeten fors inkrimpen. De Duitse landmacht heeft totaal geen luchtverdediging meer, Ozelot is ook afgelopen en uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |