Misschien handiger om een bond aan te pingen, die hebben die cijfers wsl op een presenteerblaadje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef Pumatje het volgende:
ping ping ping
ik heb een overzicht nodig van salaris en financiele compensaties defensie afgelopen jaren..
ook de inflatie correctie is een speld in een hooiberg.
Maak er maar een knap verhaal van, misschien gaat het volk eens nadenken.quote:En achja natuurlijk roest het aan hun reet, maar de teachers @ school will love it
ik moet mijn P halen, thats it
Ohhh, die. En? Betekenen ze wat voor je?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
VBM/NOV, Acom, AFMP, die club van Hunnego, ODB, etc.
Nou, na die schamele procent niet al teveel meer...quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, die. En? Betekenen ze wat voor je?
Dat bedoelde ik dus te zeggenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, na die schamele procent niet al teveel meer...
Maar ik mag er gemakshalve toch vanuit gaan dat ze "onze" salaris/ arbeidsvoowaarden toch op een briefje hebben staan? Zeker het geknijp van de afgelopen jaren, of ben ik nu naief?quote:
Nee. De bonden weten donders goed hoe en wat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar ik mag er gemakshalve toch vanuit gaan dat ze "onze" salaris/ arbeidsvoowaarden toch op een briefje hebben staan? Zeker het geknijp van de afgelopen jaren, of ben ik nu naief?
Stel je gerust, enige die naïef zijn zijn de vakbondslieden, en de politici welke 100 megaton aan boter op hun kop hebben zitten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar ik mag er gemakshalve toch vanuit gaan dat ze "onze" salaris/ arbeidsvoowaarden toch op een briefje hebben staan? Zeker het geknijp van de afgelopen jaren, of ben ik nu naief?
We are the 1%quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De bonden zullen wel blij zijn met 1% na al die "harde" acties.
Nou, ik ga nog iedere dag naar mijn werk op vrijdag na..quote:
Mooi. Mogen we straks die hippies op het Beursplein aanpakken.quote:
bonden zullen het echt wel op een rijtje hebben, precies de data van de ontbrekende jaren van salarisverhogingen en uitgebleven inflatiecorrecties.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. De bonden weten donders goed hoe en wat.
Zat net nog met wat Duitsers aan tafel, ook die moeten fors inkrimpen. De Duitse landmacht heeft totaal geen luchtverdediging meer, Ozelot is ook afgelopen en uit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nou, ik ga nog iedere dag naar mijn werk op vrijdag na..
Wat ik er doe vraag ik mij ook af soms.....
Ik ben wel wat thuisgeweest maar dat voelt verkeerd....heel leeg.
vooral de lege loodsen doen zelfs meer pijn dan eerst, en elke keer bij het zien van de Leo1 voor het gebouw hoor ik mijzelf nog denken, whaha die Belgen rijden met iets wat bij ons een museum stuk is. En dan bedenk ik mij dat wij helemaal niets meer rijden....
Alle 10 tentjes?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi. Mogen we straks die hippies op het Beursplein aanpakken.
Dat meen je niet!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zat net nog met wat Duitsers aan tafel, ook die moeten fors inkrimpen. De Duitse landmacht heeft totaal geen luchtverdediging meer, Ozelot is ook afgelopen en uit.
Mk-82 moet voldoende zijn.quote:
Jawel, na het inleveren van de Gepard is ook de Ozelot bedankt voor de bewezen diensten. De Stingers zijn nog bij de luftwaffe in bedrijf, de landmacht heeft niets meer, ook geen manpad. Afgelopen en uit.quote:
godda be kidding me...quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zat net nog met wat Duitsers aan tafel, ook die moeten fors inkrimpen. De Duitse landmacht heeft totaal geen luchtverdediging meer, Ozelot is ook afgelopen en uit.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jawel, na het inleveren van de Gepard is ook de Ozelot bedankt voor de bewezen diensten. De Stingers zijn nog bij de luftwaffe in bedrijf, de landmacht heeft niets meer, ook geen manpad. Afgelopen en uit.
Ze flikkerden ook nog net niet van hun stoel af toen ik vertelde dat wij de Leo2 opgedoekt hadden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:07 schreef Pumatje het volgende:
[..]
godda be kidding me...
Het is te gek voor woorden.
Ik vermoed inmiddels dat we op een punt gaan uitkomen dat we wel 1 Europeesch leger krijgen omdat we simpelweg niet meer beschikken per krijgsmacht over bepaalde vitale onderdelen..
Nope, Stinger is sowieso een aflopende zaak. 2014 of 15 is het elot (end life of type). Dat wij hem nog hebben is wisselgeld voor Cram, tenminste dat denk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:11 schreef Pumatje het volgende:
komt er voor de Duitsers ook niet een wapenplatform als de Fennek AA voor in de plaats ?
Ik sprak vorige week een Amerikaanse collega die het ook niet wilde geloven. Hij gaf zelfs toe dat dat ding beter is dan de Abrams.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze flikkerden ook nog net niet van hun stoel af toen ik vertelde dat wij de Leo2 opgedoekt hadden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Daar hoef je dan ook geen rakettechniek voor gestudeerd te hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik sprak vorige week een Amerikaanse collega die het ook niet wilde geloven. Hij gaf zelfs toe dat dat ding beter is dan de Abrams.
Vertel dat de gemiddelde Amerikaan eens.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar hoef je dan ook geen rakettechniek voor gestudeerd te hebben.
Sine, melden!!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertel dat de gemiddelde Amerikaan eens.
Er worden er altijd een aantal in het depot opgeslagen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nou, ik ga nog iedere dag naar mijn werk op vrijdag na..
Wat ik er doe vraag ik mij ook af soms.....
Ik ben wel wat thuisgeweest maar dat voelt verkeerd....heel leeg.
vooral de lege loodsen doen zelfs meer pijn dan eerst, en elke keer bij het zien van de Leo1 voor het gebouw hoor ik mijzelf nog denken, whaha die Belgen rijden met iets wat bij ons een museum stuk is. En dan bedenk ik mij dat wij helemaal niets meer rijden....
Hoe zit het met dat raketsysteem van de Amerikanen welke deels in Europa zou komen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik het... ligt ver boven mijn niveau.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Hoe zit het met dat raketsysteem van de Amerikanen welke deels in Europa zou komen?
Truste.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:32 schreef AchJa het volgende:
Anyway, ik ga snurken. We leven hier een uurtje later, 4 uur jullie tijd gaat mijn wekker.
[..]
Weet ik het... ligt ver boven mijn niveau.
Welterustenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:32 schreef AchJa het volgende:
Anyway, ik ga snurken. We leven hier een uurtje later, 4 uur jullie tijd gaat mijn wekker.
[..]
Weet ik het... ligt ver boven mijn niveau.
In Grave staat ook nog deze...quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Truste, morgen 0400Z inbrief, Cobra weet wel wat dat inhoudt.
Wie wil je mobiliseren, burgers?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:36 schreef revolutionarymen het volgende:
die MOB complexen, die worden hier in Brabant allemaal gesloopt of krijgt een nieuwe herbestemming. Wat hebben we nog als we moeten mobiliseren? blijft de grote bij busloo open?
Burgers ja, je weet maar nooit wat op mars gaande isquote:
Hoe is ze dan ontsnapt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:45 schreef Lotusss het volgende:
Pfffff. Beiden hier weer net een hartverzakking gehad. Leena was nergens te vinden in huis... hele appartement uitgekamd 30 minuten lang, in alle kasten gekeken enzovoort.
Daarna nog eens beneden 20 minuten lang rondgelopen en geroepen naar d'r.... en GELUKKIG hoorden we toen een heel zacht gemauw en vonden we Leena heel zielig verstopt in een hoekje bij de volgende portiek.
Meteen meegenomen en naar boven genomen en wonder boven wonder is ze lichamelijk helemaal oké. Weer een leven minder voor d'r en ER en ik zijn in een uur tijd 25 jaar ouder geworden qua stress....
Van het balkon gevallen of gejaagd door onze pleegpoes.... denken we.quote:
jullie hebben pleegpoes?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Van het balkon gevallen of gejaagd door onze pleegpoes.... denken we.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |