Dat was vroeger van de Artillerie, ik weet niet wat er tegenwoordig zit, įls de kazerne tenminste nog bestaat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, de Cort Heijligerskazerne
Geen idee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:58 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat was vroeger van de Artillerie, ik weet niet wat er tegenwoordig zit, įls de kazerne tenminste nog bestaat.
http://jeoudekazernenu.nl/cortheyligers/cortheyligersindex.htmlquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:58 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat was vroeger van de Artillerie, ik weet niet wat er tegenwoordig zit, įls de kazerne tenminste nog bestaat.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://jeoudekazernenu.nl/cortheyligers/cortheyligersindex.html
Dit klopt niet helemaal. De straatnaam 'Prins Frederik' heb ik nog in 1962 op de rechterschouder gedragen, in 1963 werd dit afgeschaft.quote:Dit werd op zijn beurt vervangen in 1953 door het Regiment Veldartillerie “Prins Frederik”, dat opleidingen voor 155 mm houwitsers en voor chauffeurs verzorgde.
In 1961 werd het RVA “Prins Frederik” opgeheven maar de chauffeursopleidingen bleven op de Cort Heyligers-kazerne.
Pas maar op dat je geen stoere LMB'er aan de haak gaat slaanquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:08 schreef Maitje het volgende:
@cobra
Als antwoord op je vraag: ik ga samen met mijn ouders en broertje shoppen in Arnhem. Nog nooit geweest dus ben benieuwd.
Arnhem is leuk!quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:08 schreef Maitje het volgende:
@cobra
Als antwoord op je vraag: ik ga samen met mijn ouders en broertje shoppen in Arnhem. Nog nooit geweest dus ben benieuwd.
De LMB'ers daar ook... Maitje: daar zitten errug leuke jongens tussen hoorquote:
Leuke stad.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:08 schreef Maitje het volgende:
@cobra
Vrij van alle dienstenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
@Clan
Ben jij toevallig nog in het bezit van de prijslijst die meestal bij de arts op de deur of muur hing?
SMEV = fl 100,- etc.
Lulijzer alweer gevonden?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
@Clan
Ben jij toevallig nog in het bezit van de prijslijst die meestal bij de arts op de deur of muur hing?
SMEV = fl 100,- etc.
Nee.quote:
Jij ook al...quote:
Ik kreeg vandaag al een "beterschap" naar mijn hoofd geslingerd door een klant aan de telefoonquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
M'n neus zit zo dicht dat ik echt raar praat nu
Whut?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:57 schreef hoogvlieger het volgende:
Op Utreg CS was dr geloof ik een ondersteboven van de roltrap naar bene gekomen. Beneden stond brankard met wit laken dr over.
Wit laken over iemand die op een brankaard ligt is meestal nie zo heul goed toch?quote:
Als zijn/haar gezicht bedekt is niet nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wit laken over iemand die op een brankaard ligt is meestal nie zo heul goed toch?
Nee inderdaad, maar 'k was gewoon verbaasd dat dat op Utrecht Centraal gebeurd is. Mooi kut.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wit laken over iemand die op een brankaard ligt is meestal nie zo heul goed toch?
Vooral voor 's nachts: neusspray ftw!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:57 schreef Erasmo het volgende:
Ik kan er meer leven alleen het is wel irritant als je wilt slapen.
Proost!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
Maar vast trainen voor zaterdag. Tijd voor een biertje.
Dacht ik. Zat ook een oud vrouwtje op de roltrap bij wat ziekenwagenmennekes. Dat vrouwtje had ook bebloede handen etc.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar 'k was gewoon verbaasd dat dat op Utrecht Centraal gebeurd is. Mooi kut.
Maar was er iemand van de trap af geflikkerd, of dacht je dat?
He!? Een nieuwe.quote:
Nou jongen, vertel maar over het hardlopen. Wat wil je kwijtquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Goed!!!
Ik vond iets tijdens het hardlopen ^^
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nou jongen, vertel maar over het hardlopen. Wat wil je kwijt?
Tja. Elke gek zijn gebrek.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef Pumatje het volgende:
Hoi lui
Ik ben Teun, stem groen links , haat tanks en ik snap in godsnaam niet hoe jullie dit achterlijke tijd rovende slapjanus beroep hebben gekozen, wil je echt resutlaat is een gesprek altijd toch veel handiger in plaats van te moeten grijpen naar wapens...
We gaan woensdag samen zwemmenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef EllaN het volgende:
Nou jongen, vertel maar over het hardlopen. Wat wil je kwijt?
Ik zou Teun graag eens willen zien als er minder beschaafde mensen naar hem toe komen met een minder beschaafde manier van denken. Kijken wat hij behalve tanks nog meer haat die laatst paar seconden voor hij beseft dat woorden het dit keer niet gaan fixenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef Pumatje het volgende:
Hoi lui
Ik ben Teun, stem groen links , haat tanks en ik snap in godsnaam niet hoe jullie dit achterlijke tijd rovende slapjanus beroep hebben gekozen, wil je echt resutlaat is een gesprek altijd toch veel handiger in plaats van te moeten grijpen naar wapens...
Antwoord 1 t/m 10: 't is kut.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef Pumatje het volgende:
Ik ben een nieuwsartikel aan het schrijven over het Nieuwe sociaal beleidskader Defensie 2012. ( Omdat geen enkele krant dit interresant genoeg blijkt te vinden ).
zijn er lui die toevallig wat willen antwoorden op vragen, ( stuk of 10 )...om mij te helpen bij het nieuwsverslag.
In dat geval zou je Teun al kunnen ruiken op 10 km afstand.. en dan bedoel ik een afval product van Teunquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik zou Teun graag eens willen zien als er minder beschaafde mensen naar hem toe komen met een minder beschaafde manier van denken. Kijken wat hij behalve tanks nog meer haat die laatst paar seconden voor hij beseft dat woorden het dit keer niet gaan fixen
Ik heb veel meegenomen, maar geen prijslijst.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
@Clan
SMEV = fl 100,- etc.
Hahaha. Nee, ik wil 'm stiekem op de deur van de arts op EHV plakken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:39 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb veel meegenomen, maar geen prijslijst.
SMEV 100 FL? Ik kan me 50 gulden herinneren.
Bij de Oudheusden in Hilversum hebben ze misschien nog de nostalgie van de Dipli's.
Wat ga je ermee doen, geld terugvragen?
Hey! Kut is goed hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |