Pardon pardon Alberto ga even terug naar het fort!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Camping Fort Oranje is gewoon nog open
http://www.campingfortoranje.nl/
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Camping Fort Oranje is gewoon nog open
http://www.campingfortoranje.nl/
Kleine Marokkaan is het.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Maraca het volgende:
Ben UiN aan het terugkijken. Alberto is gewoon een kop groter dan die oplichter
Ik moest zo hard lachen toen Alberto ineens midden in het gesprek tegen de camera ging pratenquote:
Dat zag er waarschijnlijk uit alsof ie tegen niets praatte.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen toen Alberto ineens midden in het gesprek tegen de camera ging praten
Die man moet ook wel gedacht hebben van 'wtf is hier aan de hand?!'quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zag er waarschijnlijk uit alsof ie tegen niets praatte.
Dus we krijgen een rukker-alberto-zondag ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:51 schreef Doler12 het volgende:
Spermadonor verliest geding Alberto Stegeman
en toen rukte hij zijn laatste afleverin uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dus we krijgen een rukker-alberto-zondag ?
ehhhquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:04 schreef zoem het volgende:
Fijn is dat![]()
Wat zonde van die meid zeg. Ze moet eten via een slangetje
Zal wel niet voor niks zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:00 schreef zoem het volgende:
Oei, ze heeft zuur over zich heen gekregen
Dat is toch vandaagquote:
Oh dacht gisteren, morgen weer vroeg op dus ik sla over.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is toch vandaag?
23.20 vanavond
Klinkt maar als een mislukte hacker uit Nigeria wat een slecht Nederlands. En dat salaris.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Groet
We hebben gelezen het uw vragenlijst in een van de boventoon voeren ondernemingen op het internet.
En we willen u de vacature van de commerciele vertegenwoordiger van het bedrijf in Belgie en Nederland.
Full-time werken, vrij werk schema. Het tarief van 650 euro per maand, wekelijkse betaling, de mogelijkheid van groeiende.
Meer volledige informatie u zal ontvangen in antwoord op uw toestemming en een gedetailleerd overzicht van.
Veel succes
Gekregen via email met mijn echte naam erin, blijkbaar verkoopt een bedrijf mijn gegevens
de maandag wordt weer leuk!quote:
Veel vakantieleed plezier!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo, ik ga op vakantie naar Turkije.. tot over een dikke week
doe rob de groeten!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Pas op dat je niet verbrandt!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Die heb ik ook gekregen, ik heb terug gemaild dat als ik nog 1 zo een fraudemailtje van ze ontvang dat ik het dan allemaal naar de politie stuurquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Groet
We hebben gelezen het uw vragenlijst in een van de boventoon voeren ondernemingen op het internet.
En we willen u de vacature van de commerciele vertegenwoordiger van het bedrijf in Belgie en Nederland.
Full-time werken, vrij werk schema. Het tarief van 650 euro per maand, wekelijkse betaling, de mogelijkheid van groeiende.
Meer volledige informatie u zal ontvangen in antwoord op uw toestemming en een gedetailleerd overzicht van.
Veel succes
Gekregen via email met mijn echte naam erin, blijkbaar verkoopt een bedrijf mijn gegevens
Hehe grappig , ook met je echte naam erin?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekregen, ik heb terug gemaild dat als ik nog 1 zo een fraudemailtje van ze ontvang dat ik het dan allemaal naar de politie stuur
wat is straks ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef donald_dick het volgende:
Straks op rtl5 bij jonge dokters, iemand met een bal in haar anus!
nu!quote:
haha onzichtbaarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
Nee, je bent ng steeds een paardenbek
quote:
Die wil Ik wel eens met een ribspreider anaal bewerkenquote:
3:00 voetbal kijkenquote:Enkel in de groepsfase zal de wekker een paar keer gezet moeten worden. Voor deze wedstrijden zijn vier aanvangstijden vastgesteld: 18.00, 21.00, 24.00 en 3.00 uur Nederlandse tijd. Wanneer het stadion in Cuiaba of Manaus aangedaan wordt, komt er nog een uur bij. Deze steden liggen in een andere tijdzone dan de rest van de WK-speelsteden en zullen alleen in de groepsfase gebruikt worden.
Eerst 2014 maar zien te halenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:52 schreef Stephan1237 het volgende:
Om 03:00 tv kijken, je lijkt wel gek
Derksen wilt nog niet eens de prijs winnen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:40 schreef tralalala het volgende:
Vanavond stemmen op Derksen en VI!
Jammer dat Idols 30 waarschijnlijk gaat winnen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Moonwalk het volgende:
Wat een droeftoeter zeg die Johan met zijn stomme reacties, hou dan gewoon je mond en laat de rest blij zijn
quote:
Ik heb meer geleerd over die ambulances, dan 30 koooooooos momentenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:40 schreef tralalala het volgende:
Blik op de weg was trouwens wel een bazenaflevering
ik zie het nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:55 schreef Doler12 het volgende:
Epic fail van de South Park makers, wie de fout kan spotten krijgt een koekje van mij!
Justin Bieber is Canadees en ziet er normaal uit ipv zoals Terrance and Philipquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:55 schreef Doler12 het volgende:
Epic fail van de South Park makers, wie de fout kan spotten krijgt een koekje van mij!
jij weet dat bieber canadees isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:55 schreef Doler12 het volgende:
Bingo goed zo Maraca! Hier is een koekje!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Justin Bieber is Canadees en ziet er normaal uit ipv zoals Terrance and Philip
[ afbeelding ]
Wie heeft em?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef tralalala het volgende:
Wel slecht dat de TV slowchat topic zo weinig reacties heeft over de televisiering
VIquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maraca ik vind het schokkend dat jij verstand hebt van Justin Bieber.
hij heeft serieus gewonnenquote:
Derksen heeft niet gewonnen, het programma zelf wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij heeft serieus gewonnen? wanneer was dit op tv ?
South Park!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maraca ik vind het schokkend dat jij verstand hebt van Justin Bieber.
holy fuck het is waarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Justin Bieber is Canadees en ziet er normaal uit ipv zoals Terrance and Philip
[ afbeelding ]
voor undercover in NLquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:16 schreef tralalala het volgende:
Sommige users op FOK! hebben 9 twitteraccounts aangemaakt op op VI te stemmen.
Dat hadden wij ook kunnen doen bij de voorrondes
Komt ie nu meequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:16 schreef tralalala het volgende:
Sommige users op FOK! hebben 9 twitteraccounts aangemaakt op op VI te stemmen.
Dat hadden wij ook kunnen doen bij de voorrondes
2010 nog denk ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:31 schreef tralalala het volgende:
Butt fuck televisiemoment van het jaar dan maar! Of was dat 2010?
2011quote:Op 27 februari 2011 zond Undercover in Nederland een reportage uit over een undercoveractie bij Miracle of Love. In de reportage was te zien dat mensen van de sekte naakt ronddansen tijdens seminars.
Echt waar?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:31 schreef tralalala het volgende:
Butt fuck televisiemoment van het jaar dan maar! Of was dat 2010?
Dat had ik wel willen zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Net een gozer die op een keer 1100 dozen cornflakes had gekocht met coupons700 flessen douchegel op voorraad
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:30 schreef Maraca het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)es/l/in/photostream/
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:20 schreef tralalala het volgende:
Ik dacht net serieus dat het pas 11 uur was ofzo.
Niethusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:04 schreef Doler12 het volgende:
Jij bent gewoon veels te jong voor Alberto Maraca!
dat dit kan in nederlandquote:
Inderdaad!quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:29 schreef gers het volgende:
[..]
dat dit kan in nederland
vanavond toch de sperma aflevering ?
Alberto gaat vuistdiep in de spermaquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:29 schreef gers het volgende:
[..]
dat dit kan in nederland
vanavond toch de sperma aflevering ?
Kwakiequote:Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef gers het volgende:
lijkt me trouwens ook vrij logisch dat je veel paupers tegenkomt als je onofficiele spermadonoren gaat zoeken. En wie zoekt trouwens dat soort mensen , je gaat toch niet op marktplaats op zoek naar een kwakie
jij kwaakt als je spuitquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef gers het volgende:
lijkt me trouwens ook vrij logisch dat je veel paupers tegenkomt als je onofficiele spermadonoren gaat zoeken. En wie zoekt trouwens dat soort mensen , je gaat toch niet op marktplaats op zoek naar een kwakie
quote:
Doe eens voor?quote:
meh, sperma, hopelijk maar een halve episode. wat kun je nog meer vertellen over fappen en spermaquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Alberto gaat vuistdiep in de sperma
De sperma rukker!quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weten we al welk onderwerp alberto is vanavond?
Waarschijnlijk wilt deze man niet rukken, maar ook nog seks hebben met vrouwen voor zijn kwakie. Alberto is al eerder undercover gegaan in deze 'branche'quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
meh, sperma, hopelijk maar een halve episode. wat kun je nog meer vertellen over fappen en sperma
Dus mannen willen sex om vrouwen zwanger te maken, die vrouwen vinden dat OK?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:27 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilt deze man niet rukken, maar ook nog seks hebben met vrouwen voor zijn kwakie. Alberto is al eerder undercover gegaan in deze 'branche'
Wel als ze een erfelijke ziekte hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus mannen willen sex om vrouwen zwanger te maken, die vrouwen vinden dat OK?
Dan is er niet zoveel slechts aan toch?
Volgens Alberto is dat niet goed!quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus mannen willen sex om vrouwen zwanger te maken, die vrouwen vinden dat OK?
Dan is er niet zoveel slechts aan toch?
dan zijn die vrouwen toch zelf zo domquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel als ze een erfelijke ziekte hebben
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan zijn die vrouwen toch zelf zo dom
UiNquote:Een spermadonor verzwijgt het Syndroom van Asperger, een autistische aandoening die erfelijk kan zijn. Alberto Stegeman confronteert hem hiermee.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wát? 3 eps alberto maar?
????quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:17 schreef tralalala het volgende:
Alberto heeft geen tijd meer op afleveringen te maken omdat hij onder de plak zit
quote:Reportage: de lachende seriemoordenaar
zondag 23 oktober 2011 om 22:50 uur
Hij sloeg al zijn slachtoffers neer in een aanval van woede en obsessie. Ferry Idam Henyansyah, beter bekend als Ryan, wordt in 2008 gearresteerd voor een serie schokkende, koelbloedige moorden. Hij is charmant en een ex-fotomodel met een zeer innemende glimlach, maar achter dat uiterlijk gaat een van de meest beruchte en meedogenloze seriemoordenaars van Indonesië schuil. De pers zit er meteen bovenop en Ryan geniet van alle aandacht. Vanavond vertelt hij in een exclusief interview hoe, waar en vooral waarom hij zijn slachtoffers om het leven bracht.
quote:De Gelderse surveillanten houden een pizzakoerier, of liever gezegd een pizzacoureur, staande die alles geoorloofd vindt om zijn warme deeglappen op tijd te bezorgen. De Limburgse surveillanten houden een motorrijder staande die zijn rijbewijs mag inleveren. De politie Midden- en West Brabant houdt een grote bromfietscontrole in het centrum van Breda en treft diverse snelheidsbegrenzers aan.
wegmisbruikers
andrequote:Op zondag 23 oktober 2011 17:28 schreef tralalala het volgende:
We kunnen wel raden wie dat woordgrapje verzonnen heeft.
Haalde laatst een pizza daar... jezus wat lekker was datquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:21 schreef tralalala het volgende:
New York pizza is ook best lekkerbestel normaal altijd bij de Italiaan
moet dat tegenwoordig dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:32 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat hij een keer een uitleg geeft over het dragen van gordels op een quad en trike
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:32 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat hij een keer een uitleg geeft over het dragen van gordels op een quad en trike
Nee, hij beloofde in het voorjaar weer terug te komenquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:17 schreef tralalala het volgende:
Alberto heeft geen tijd meer op afleveringen te maken omdat hij onder de plak zit
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, hij beloofde in het voorjaar weer terug te komen
Voor een tweeluik zekerquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, hij beloofde in het voorjaar weer terug te komen
NY Pizzaquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:21 schreef tralalala het volgende:
New York pizza is ook best lekkerbestel normaal altijd bij de Italiaan
Weet ik veel..quote:
Koefnoen was ouderwets goed!quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet ik veel..Trouwens, Koefnoen deed Peter R wel heel mooi na gisteren
Heb ik ook eens gehad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vond het alleen een beetje vreemd dat ze hier al binnen 12 minuten waren.![]()
heb ik gezien jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Koefnoen was ouderwets goed!
Erica
'dit lijkt me feitelijk niet juist'quote:
Je was ooit zo trouw..quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:08 schreef Maraca het volgende:
Weet trouwens niet of ik mee kijk vanavond
Je moet kijken!quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:08 schreef Maraca het volgende:
Weet trouwens niet of ik mee kijk vanavond
Jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je was ooit zo trouw..
Ja, maar in het weekend studeer ik omdat ik doordeweeks van 08:00 tot +/- 19:00 werkquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat zeg je elke week.. het is weekend
Je privéleven wat doe jequote:Op zondag 23 oktober 2011 18:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar in het weekend studeer ik omdat ik doordeweeks van 08:00 tot +/- 19:00 werk
Die heb ik nog wel hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je privéleven wat doe je![]()
hoezo?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:18 schreef tralalala het volgende:
Vanavond gaan er records verbroken worden.
over sperma?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:18 schreef tralalala het volgende:
Is er al uitspraak geweest door de rechter eigenlijk?
/carequote:Op zondag 23 oktober 2011 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar niet op zondagavond
Take that rukker!quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:32 schreef tralalala het volgende:
http://www.televizier.nl/(...)man-wint-kort-geding
alberto wint altijdquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:32 schreef tralalala het volgende:
http://www.televizier.nl/(...)man-wint-kort-geding
Eindbaas verslaan zonder eerst te levelenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:40 schreef Doler12 het volgende:
En wat dacht die sukkel?! Dat hij grotere is dan baas Alberto? Dwaas!
Gewoon augustus verbreken!quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
we kunnen dat stukje op z'n minst nog iets hoger krijgen dan vorige maand
lijkt er wel op. En het lijkt er ook op dat RmV populairder is dan UiNquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:57 schreef tralalala het volgende:
Wat was er in augustus eigenlijkRed mijn vakantie?
Meer leedvermaakquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
lijkt er wel op. En het lijkt er ook op dat RmV populairder is dan UiN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |