Pardon pardon Alberto ga even terug naar het fort!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Camping Fort Oranje is gewoon nog open
http://www.campingfortoranje.nl/
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Camping Fort Oranje is gewoon nog open
http://www.campingfortoranje.nl/
Kleine Marokkaan is het.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Maraca het volgende:
Ben UiN aan het terugkijken. Alberto is gewoon een kop groter dan die oplichter
Ik moest zo hard lachen toen Alberto ineens midden in het gesprek tegen de camera ging pratenquote:
Dat zag er waarschijnlijk uit alsof ie tegen niets praatte.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen toen Alberto ineens midden in het gesprek tegen de camera ging praten
Die man moet ook wel gedacht hebben van 'wtf is hier aan de hand?!'quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zag er waarschijnlijk uit alsof ie tegen niets praatte.
Dus we krijgen een rukker-alberto-zondag ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:51 schreef Doler12 het volgende:
Spermadonor verliest geding Alberto Stegeman
en toen rukte hij zijn laatste afleverin uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dus we krijgen een rukker-alberto-zondag ?
ehhhquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:04 schreef zoem het volgende:
Fijn is dat![]()
Wat zonde van die meid zeg. Ze moet eten via een slangetje
Zal wel niet voor niks zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:00 schreef zoem het volgende:
Oei, ze heeft zuur over zich heen gekregen
Dat is toch vandaagquote:
Oh dacht gisteren, morgen weer vroeg op dus ik sla over.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is toch vandaag?
23.20 vanavond
Klinkt maar als een mislukte hacker uit Nigeria wat een slecht Nederlands. En dat salaris.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Groet
We hebben gelezen het uw vragenlijst in een van de boventoon voeren ondernemingen op het internet.
En we willen u de vacature van de commerciele vertegenwoordiger van het bedrijf in Belgie en Nederland.
Full-time werken, vrij werk schema. Het tarief van 650 euro per maand, wekelijkse betaling, de mogelijkheid van groeiende.
Meer volledige informatie u zal ontvangen in antwoord op uw toestemming en een gedetailleerd overzicht van.
Veel succes
Gekregen via email met mijn echte naam erin, blijkbaar verkoopt een bedrijf mijn gegevens
de maandag wordt weer leuk!quote:
Veel vakantieleed plezier!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo, ik ga op vakantie naar Turkije.. tot over een dikke week
doe rob de groeten!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Pas op dat je niet verbrandt!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Die heb ik ook gekregen, ik heb terug gemaild dat als ik nog 1 zo een fraudemailtje van ze ontvang dat ik het dan allemaal naar de politie stuurquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Groet
We hebben gelezen het uw vragenlijst in een van de boventoon voeren ondernemingen op het internet.
En we willen u de vacature van de commerciele vertegenwoordiger van het bedrijf in Belgie en Nederland.
Full-time werken, vrij werk schema. Het tarief van 650 euro per maand, wekelijkse betaling, de mogelijkheid van groeiende.
Meer volledige informatie u zal ontvangen in antwoord op uw toestemming en een gedetailleerd overzicht van.
Veel succes
Gekregen via email met mijn echte naam erin, blijkbaar verkoopt een bedrijf mijn gegevens
Hehe grappig , ook met je echte naam erin?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekregen, ik heb terug gemaild dat als ik nog 1 zo een fraudemailtje van ze ontvang dat ik het dan allemaal naar de politie stuur
wat is straks ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef donald_dick het volgende:
Straks op rtl5 bij jonge dokters, iemand met een bal in haar anus!
nu!quote:
haha onzichtbaarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
Nee, je bent ng steeds een paardenbek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |