quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:00 schreef Kingstown het volgende:
We hebben er weer een zeer interessant nieuw subforum bij!
Rolluikspotters
quote:
Waar kun je dat zien ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kijk even voor de gein en ik zie dat ik al 10 note's heb![]()
Ik ga ze niet lezen, zonde van mijn geld....
zou ut?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:29 schreef Lienekien het volgende:
Da's vast vanwege je overmatige slow chatten in R&P en een mod die daar zo'n gloeiende hekel aan heeft.
als je op abbonnementen kliktquote:
Oeps 10 note'squote:Op zondag 23 oktober 2011 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kijk even voor de gein en ik zie dat ik al 10 note's heb![]()
Ik ga ze niet lezen, zonde van mijn geld....
Dat gaat over dwerg en ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik woon nu al 14 jaar in NZ en een van de fokkers, was mijn buurman (kwam ik later pas achter)...nu blijkt dat hij weer samenwoont met een van de 40+ posters
en heb even gelurkt naar jullie huis....quote:
Ik ben ervan overtuigd dat het allemaal positieve note's zijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oeps 10 note'sik geloof van 4 note's
Arme Fan.
doe 's een linkie dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en heb even gelurkt naar jullie huis....prachtig!!
en mij vragen heeft ook geen zinquote:
ow,,, weet ik veel ik dacht dat jullie het over een topic hadden in Klussen en wonenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en mij vragen heeft ook geen zin...wat komt via PM blijft PM
ja inderdaad, de werkdag is hier net begonnenquote:
hahaha, zo herkenbaar...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:17 schreef Eska het volgende:
Blijft toch erg grappig vind ik, om zo eenvoudig met mensen aan de andere kant van de wereld te communiceren.
Ik weet nog van vroeger als mijn moeder eens iemand van over de grens aan de telefoon had (gebeurde maar heel zelden), hoe ze dan extra hard ging praten. En ook snel/kort praten, want allemaal dure minuutjes natuurlijk. En wij moesten dan heel stil zijn. Dat waren we ook wel, want het was best indrukwekkend.
En nu, met internet, 'spreek' je gewoon iedereen, all over the world. En dan nog sloooow ook, kan allemaal zomaar.
Ja en wat moet je dan ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef Gravedigger het volgende:
Gvd, klote UPC. Ik zat van 14.00 tot 20.00 uur zonder internet en telefoon
ja dit is wel heeeeeeeeeeel slowquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
Sloooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwww chat....daarom maar even een schopje.
Avond allemaal
Ja, nu je het zegt. Misschien is hij op reis zonder internetverbinding.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:13 schreef Lienekien het volgende:
Heb ik nou Kingstown al een paar dagen niet gezien? Die is vaak toch wel duidelijk aanwezig. Moet ik me al zorgen maken?
Misschien cold-turkey afkicken van Fok! ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:13 schreef Lienekien het volgende:
Heb ik nou Kingstown al een paar dagen niet gezien? Die is vaak toch wel duidelijk aanwezig. Moet ik me al zorgen maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |