maar wel gezellig we gaan met z'n 14en
  maar wel gezellig we gaan met z'n 14en   

We gaan ook nog een dagje naar Parijs dus iedereen tevreden
  We gaan ook nog een dagje naar Parijs dus iedereen tevreden   

Maar idd, als je 14 mensen tegemoet wilt komen, dan zul je ergens consessies moeten doen, ja. Geruststelling dat je iig niet in de achtbanen hoeft.
 Maar idd, als je 14 mensen tegemoet wilt komen, dan zul je ergens consessies moeten doen, ja. Geruststelling dat je iig niet in de achtbanen hoeft.  En Parijs in is een leuk vooruitzicht.
 En Parijs in is een leuk vooruitzicht. 

Niet zinloos, gewoon categorie Geinige Trivia.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:40 schreef Kingstown het volgende:
Futuroscope....daar is de Tour de France ooit van start gegaan...om wat zinloze kennis te spuien.

Was dat niet een ander topic?!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:46 schreef Eska het volgende:
[..]
Niet zinloos, gewoon categorie Geinige Trivia.

Das het voordeel van vrouwen...die weten er altijd wel weer een "dat is anders draai" aan te geven...heerlijk! Houdt ons mannen van onze rigide zienswijzes af.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:56 schreef Eska het volgende:
[..]
Nee, dat is toch anders hoor. Hier gaat 't in SC-vorm, hè.

Evenwicht, daar draait het allemaal om. Met mooie nuances. Uiteraard.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:04 schreef Kingstown het volgende:
Das het voordeel van vrouwen...die weten er altijd wel weer een "dat is anders draai" aan te geven...heerlijk! Houdt ons mannen van onze rigide zienswijzes af.

Dat lijkt me leuk. Ik zag ook Van Goghquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:38 schreef Eska het volgende:
Nee, het zou mijn keuze ook niet zijn.Maar idd, als je 14 mensen tegemoet wilt komen, dan zul je ergens consessies moeten doen, ja. Geruststelling dat je iig niet in de achtbanen hoeft.
En Parijs in is een leuk vooruitzicht.
Wij gaan binnenkort naar Futuroscope. Daar zal ik ook niet alles gaan uitproberen, weet ik nu al.

Heb jij dat ook dat je soms plotseling het antwoord weet op een vraag die helemaal niet jouw interesse heeft. Dat gaat er een luikje open in de hersenen en dat komt dat er opeens uitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:40 schreef Kingstown het volgende:
Futuroscope....daar is de Tour de France ooit van start gegaan...om wat zinloze kennis te spuien.
 Ik heb dat nog weleens bij programma's als 2 voor 12 of per seconde wijzer (bejaardentv volgens mijn stiefje).
  Ik heb dat nog weleens bij programma's als 2 voor 12 of per seconde wijzer (bejaardentv volgens mijn stiefje). 

Toevallig weet ik veel van wielrennen, maar het is niet leuk om met mij triviant te spelen....ergens in mijn hoofd zitter er een heleboel zinloze feitjes opgeslagen die idd naar boven ploppen als er een vraag over gesteld wordt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dat je soms plotseling het antwoord weet op een vraag die helemaal niet jouw interesse heeft. Dat gaat er een luikje open in de hersenen en dat komt dat er opeens uitIk heb dat nog weleens bij programma's als 2 voor 12 of per seconde wijzer (bejaardentv volgens mijn stiefje).
Heeft verder niks met jouw bovenstaande kennis van de Tour te maken. Misschien weet jij daar heeeeel veel van

Terecht...dat soort bejaarden gaan maar naar www.ikhebeenrollatornodig.nl ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:40 schreef Eska het volgende:
Goedemorgen!
Ronddwalend in de krochten van FOK! kwam ik de 30+Nostalgie-topics van ruim 9 jaar geleden tegen.
Er werd toen nog gepleit voor een 30+subforum, herinner ik me. Vond niet iedereen een goed idee.

quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terecht...dat soort bejaarden gaan maar naar www.ikhebeenrollatornodig.nl ofzo.
 ik klikte ook
  ik klikte ook

Wij vrouwen laten ons soms misschien iets te gemakkelijk leiden door onze nieuwsgierigheid brede interesses.quote:

Ik wilde eigenlijk een voorproefje krijgen van de sites waar ik binnenkort naar toe zou moeten, en het meest trendy modelletje rollator.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:38 schreef Eska het volgende:
[..]
Wij vrouwen laten ons soms misschien iets te gemakkelijk leiden door onze nieuwsgierigheid brede interesses.

Oh da's rot, Haaibaaike. Sterkte!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Goedemiddag..heb zaterdag een begrafenis van een oom van mijn man

Trendy genoeg?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:54 schreef seasushi het volgende:
Ik wilde eigenlijk een voorproefje krijgen van de sites waar ik binnenkort naar toe zou moeten, en het meest trendy modelletje rollator.

Ieuwwwquote:
 het lijkt net op Een K3 kleine meisjes fietsje. Ik wil een trendy rollator vóór ik weer kinds en seniel ben.
  het lijkt net op Een K3 kleine meisjes fietsje. Ik wil een trendy rollator vóór ik weer kinds en seniel ben.

Oh, het moet stoerder en sneller? Zoiets?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:07 schreef seasushi het volgende:
Ieuwwwhet lijkt net op Een K3 kleine meisjes fietsje. Ik wil een trendy rollator vóór ik weer kinds en seniel ben.

Hm....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:41 schreef trabant het volgende:
Ik bedenk me ineens: Zou je met een Segway ook de trap op kunnen? Of in elk geval die gekke treden van de Hoge Brug in Maastricht?

Wat is dat ronde witte ding voorop eigenlijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:49 schreef rennecke het volgende:
[ afbeelding ]
kan je ff boodschappen doen

quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:41 schreef trabant het volgende:
Ik bedenk me ineens: Zou je met een Segway ook de trap op kunnen? Of in elk geval die gekke treden van de Hoge Brug in Maastricht?

Ow...ik dacht dat jullie vrouwen je beter op je toekomst aan het voorbereiden waren als wij mannen....of is dat ook geen positieve draai?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:38 schreef Eska het volgende:
[..]
Wij vrouwen laten ons soms misschien iets te gemakkelijk leiden door onze nieuwsgierigheid brede interesses.

Voorbereiden op de toekomst zou je kunnen zien als één van die vele breedgeoriënteerde interesses, ja. Mits 't niet overdreven wordt. Maar da's logisch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:15 schreef Kingstown het volgende:
Ow...ik dacht dat jullie vrouwen je beter op je toekomst aan het voorbereiden waren als wij mannen....of is dat ook geen positieve draai?

Lijkt nog het meest op een ouder model inbouwspot.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:52 schreef Eska het volgende:
[..]
Wat is dat ronde witte ding voorop eigenlijk?

Ja....jaaaa....heel logisch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:48 schreef Eska het volgende:
[..]
Voorbereiden op de toekomst zou je kunnen zien als één van die vele breedgeoriënteerde interesses, ja. Mits 't niet overdreven wordt. Maar da's logisch.

Dat zal dan de koplamp zijn, ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:41 schreef trabant het volgende:
Lijkt nog het meest op een ouder model inbouwspot.

Een band? Wat voor een band? Vertel eens wat meer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
wooowww, kwam er net achter dat ik een band heb met een van de 40+ers hier....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |