Wij vrouwen laten ons soms misschien iets te gemakkelijk leiden door onze nieuwsgierigheid brede interesses.quote:
Ik wilde eigenlijk een voorproefje krijgen van de sites waar ik binnenkort naar toe zou moeten, en het meest trendy modelletje rollator.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:38 schreef Eska het volgende:
[..]
Wij vrouwen laten ons soms misschien iets te gemakkelijk leiden door onze nieuwsgierigheid brede interesses.
Oh da's rot, Haaibaaike. Sterkte!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Goedemiddag..heb zaterdag een begrafenis van een oom van mijn man
Trendy genoeg?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:54 schreef seasushi het volgende:
Ik wilde eigenlijk een voorproefje krijgen van de sites waar ik binnenkort naar toe zou moeten, en het meest trendy modelletje rollator.
Ieuwwwquote:
Oh, het moet stoerder en sneller? Zoiets?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:07 schreef seasushi het volgende:
Ieuwwwhet lijkt net op Een K3 kleine meisjes fietsje. Ik wil een trendy rollator vóór ik weer kinds en seniel ben.
Hm....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:41 schreef trabant het volgende:
Ik bedenk me ineens: Zou je met een Segway ook de trap op kunnen? Of in elk geval die gekke treden van de Hoge Brug in Maastricht?
Wat is dat ronde witte ding voorop eigenlijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:49 schreef rennecke het volgende:
[ afbeelding ]
kan je ff boodschappen doen
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:41 schreef trabant het volgende:
Ik bedenk me ineens: Zou je met een Segway ook de trap op kunnen? Of in elk geval die gekke treden van de Hoge Brug in Maastricht?
Ow...ik dacht dat jullie vrouwen je beter op je toekomst aan het voorbereiden waren als wij mannen....of is dat ook geen positieve draai?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:38 schreef Eska het volgende:
[..]
Wij vrouwen laten ons soms misschien iets te gemakkelijk leiden door onze nieuwsgierigheid brede interesses.
Voorbereiden op de toekomst zou je kunnen zien als één van die vele breedgeoriënteerde interesses, ja. Mits 't niet overdreven wordt. Maar da's logisch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:15 schreef Kingstown het volgende:
Ow...ik dacht dat jullie vrouwen je beter op je toekomst aan het voorbereiden waren als wij mannen....of is dat ook geen positieve draai?
Lijkt nog het meest op een ouder model inbouwspot.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:52 schreef Eska het volgende:
[..]
Wat is dat ronde witte ding voorop eigenlijk?
Ja....jaaaa....heel logisch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:48 schreef Eska het volgende:
[..]
Voorbereiden op de toekomst zou je kunnen zien als één van die vele breedgeoriënteerde interesses, ja. Mits 't niet overdreven wordt. Maar da's logisch.
Dat zal dan de koplamp zijn, ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:41 schreef trabant het volgende:
Lijkt nog het meest op een ouder model inbouwspot.
Een band? Wat voor een band? Vertel eens wat meer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
wooowww, kwam er net achter dat ik een band heb met een van de 40+ers hier....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |