abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:20:49 #151
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_103268216
:W
Laatste dagje werken van deze week. Morgen naar Disney :o maar wel gezellig we gaan met z'n 14en :D
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_103268700
Môgge! :)

Disney niet jouw eigen keus, Maes? :P
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:22:34 #153
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_103269963
Nou nee ik ga liever een weekendje naar een leuke stad of naar de kust ofzo. Maar dit is een familie-uitje, Mijn stiefdochter is nog nooit in Disney geweest en haar neefjes en nichtjes gaan allemaal mee dus wij (lees ik) hoeven niet verplicht in wilde achtbanen 8-) We gaan ook nog een dagje naar Parijs dus iedereen tevreden ;)
Ow O+
pi_103270455
Nee, het zou mijn keuze ook niet zijn. :P Maar idd, als je 14 mensen tegemoet wilt komen, dan zul je ergens consessies moeten doen, ja. Geruststelling dat je iig niet in de achtbanen hoeft. :D En Parijs in is een leuk vooruitzicht.

Wij gaan binnenkort naar Futuroscope. Daar zal ik ook niet alles gaan uitproberen, weet ik nu al. :+
pi_103270541
Futuroscope....daar is de Tour de France ooit van start gegaan...om wat zinloze kennis te spuien. :o
pi_103270737
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:40 schreef Kingstown het volgende:
Futuroscope....daar is de Tour de France ooit van start gegaan...om wat zinloze kennis te spuien. :o
Niet zinloos, gewoon categorie Geinige Trivia. :P
pi_103270928
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:46 schreef Eska het volgende:

[..]

Niet zinloos, gewoon categorie Geinige Trivia. :P
Was dat niet een ander topic?! :P
pi_103270987
Wat dagjes uit betreft: Het ideale moment om in Beieren het disneyachtige kasteel Neuschwanstein van de gek geworden Ludwig II te bezoeken nadert ook weer. Niet dat ik dat jaarlijks doe; het kwam een jaar of wat geleden toevallig zo uit dat we in november in de buurt waren en een ochtend tijd hadden. We hadden het kasteel nog net niet helemaal voor onszelf en de strakke crowd control en planning met rondleidingen blijft ook dan gehandhaafd.
Ik heb nog gevraagd of ze ook uitgebreidere of thematische rondleidingen deden, want ik ken nogal wat van die oudgermaanse godenverhalen die op de muurschilderingen staan, maar daar leken ze niet echt op ingericht.

Dat je tegen zo'n decor met een paar verdwaalde Japanse toeristen met de eerste sneeuw van het jaar een sneeuwballengevecht kunt houden, is erg vermakelijk. In de zomer en zeker op hoogtijdagen is het niet leuk meer, zo druk.
Farts are jazz to assholes
pi_103271022
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:53 schreef Kingstown het volgende:

Was dat niet een ander topic?! :P
Nee, dat is toch anders hoor. Hier gaat 't in SC-vorm, hè. :7
pi_103271170
Da's wel jammer, trabant, dat ze daar geen aangepaste rondleidingen doen wanneer de situatie zich daarvoor leent. Op zich ook wel begrijpelijk, want waar leg je de grens dan.
Misschien wel mogelijk als je dat van tevoren aanvraagt of zo? Een privé-groeps-dinges?
pi_103271247
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:56 schreef Eska het volgende:

[..]

Nee, dat is toch anders hoor. Hier gaat 't in SC-vorm, hè. :7
Das het voordeel van vrouwen...die weten er altijd wel weer een "dat is anders draai" aan te geven...heerlijk! Houdt ons mannen van onze rigide zienswijzes af. :7
pi_103271645
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:04 schreef Kingstown het volgende:

Das het voordeel van vrouwen...die weten er altijd wel weer een "dat is anders draai" aan te geven...heerlijk! Houdt ons mannen van onze rigide zienswijzes af. :7
Evenwicht, daar draait het allemaal om. Met mooie nuances. Uiteraard. :7
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:23:25 #163
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_103271889
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:38 schreef Eska het volgende:
Nee, het zou mijn keuze ook niet zijn. :P Maar idd, als je 14 mensen tegemoet wilt komen, dan zul je ergens consessies moeten doen, ja. Geruststelling dat je iig niet in de achtbanen hoeft. :D En Parijs in is een leuk vooruitzicht.

Wij gaan binnenkort naar Futuroscope. Daar zal ik ook niet alles gaan uitproberen, weet ik nu al. :+
Dat lijkt me leuk. Ik zag ook Van Gogh O+
Ow O+
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:27:19 #164
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_103272043
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:40 schreef Kingstown het volgende:
Heb jij dat ook dat je soms plotseling het antwoord weet op een vraag die helemaal niet jouw interesse heeft. Dat gaat er een luikje open in de hersenen en dat komt dat er opeens uit :D Ik heb dat nog weleens bij programma's als 2 voor 12 of per seconde wijzer (bejaardentv volgens mijn stiefje).

Heeft verder niks met jouw bovenstaande kennis van de Tour te maken. Misschien weet jij daar heeeeel veel van :+
Ow O+
pi_103272174
Ja, dat je dan (het goede) antwoord geeft en in één adem daar achteraan een verbaasd "Waarom weet ik dit??" :D
pi_103272261
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:27 schreef Maes het volgende:

[..]

Heb jij dat ook dat je soms plotseling het antwoord weet op een vraag die helemaal niet jouw interesse heeft. Dat gaat er een luikje open in de hersenen en dat komt dat er opeens uit :D Ik heb dat nog weleens bij programma's als 2 voor 12 of per seconde wijzer (bejaardentv volgens mijn stiefje).

Heeft verder niks met jouw bovenstaande kennis van de Tour te maken. Misschien weet jij daar heeeeel veel van :+
Toevallig weet ik veel van wielrennen, maar het is niet leuk om met mij triviant te spelen....ergens in mijn hoofd zitter er een heleboel zinloze feitjes opgeslagen die idd naar boven ploppen als er een vraag over gesteld wordt. :')
pi_103314807
Goedemorgen!

Ronddwalend in de krochten van FOK! kwam ik de 30+Nostalgie-topics van ruim 9 jaar geleden tegen. :D
Er werd toen nog gepleit voor een 30+subforum, herinner ik me. Vond niet iedereen een goed idee. :P
pi_103314863
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:40 schreef Eska het volgende:
Goedemorgen!

Ronddwalend in de krochten van FOK! kwam ik de 30+Nostalgie-topics van ruim 9 jaar geleden tegen. :D
Er werd toen nog gepleit voor een 30+subforum, herinner ik me. Vond niet iedereen een goed idee. :P
Terecht...dat soort bejaarden gaan maar naar www.ikhebeenrollatornodig.nl ofzo. :7
pi_103314970
Ik klikte. oO<
pi_103315171
zo laatste werkdag
morgen lekker vrij lekker lang weekend
en morgenavond lekker uit eten en daarna naar george michael in ahoy
moet zeggen dat ik er nu al naar uit kijk
pi_103315404
Zingt 'ie nog een beetje behoorlijk eigenlijk, George Michael? Ik heb eerlijk gezegd al tijden niets meer van hem gehoord.
pi_103315908
hij schijnt nog goed te kunnen zingen
alleen zingt hij nu niet echt nummers van hem zelf (wel een paar bekende nummers)
hij zingt nu ook nummers die hij goed vind (covers van nina simone en nog wat andere)
heb hier een set list
Through
My Baby just cares for Me
Cowboys & Angels
True Faith
Let Her Down Easy
Kissing A Fool
Going to A Town
Roxanne
It Doesn’t Really Matter
Brother can you spare a Dime
Patience
John & Elvis
Russian Roulette
You Have Been Loved
You’ve Changed
Love is a Losing Game
Where I Hope You Are
Praying For Time
Wild Is The Wind
A Different Corner
Feeling Good
You And I
Amazing / I’m Your Man / Freedom
I Remember You

is wel leuk om die man een keer te zien optreden
pi_103316334
Eens even wat recensies zitten lezen. Het is idd wel goed om te weten dat het om een Orchestral Tour gaat, las ik. Kan anders voor wat teleurstellingen zorgen. ;)
Maar het zingen gaat hem dus nog uitstekend af. :Y
Ook een nummer van Amy Winehouse in de setlist. En Wild is the Wind. O+

Veel plezier!
pi_103316697
het scheelt zeker als je weet dat het om een Orchestral Tour gaat.
en ik zal zeker veel plezier hebben
zal na het weekend wel ff melden hoe het was
pi_103317764
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:42 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Terecht...dat soort bejaarden gaan maar naar www.ikhebeenrollatornodig.nl ofzo. :7
|:( ik klikte ook
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')