Niet zinloos, gewoon categorie Geinige Trivia.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:40 schreef Kingstown het volgende:
Futuroscope....daar is de Tour de France ooit van start gegaan...om wat zinloze kennis te spuien.
Was dat niet een ander topic?!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:46 schreef Eska het volgende:
[..]
Niet zinloos, gewoon categorie Geinige Trivia.
Das het voordeel van vrouwen...die weten er altijd wel weer een "dat is anders draai" aan te geven...heerlijk! Houdt ons mannen van onze rigide zienswijzes af.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:56 schreef Eska het volgende:
[..]
Nee, dat is toch anders hoor. Hier gaat 't in SC-vorm, hè.
Evenwicht, daar draait het allemaal om. Met mooie nuances. Uiteraard.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:04 schreef Kingstown het volgende:
Das het voordeel van vrouwen...die weten er altijd wel weer een "dat is anders draai" aan te geven...heerlijk! Houdt ons mannen van onze rigide zienswijzes af.
Dat lijkt me leuk. Ik zag ook Van Goghquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:38 schreef Eska het volgende:
Nee, het zou mijn keuze ook niet zijn.Maar idd, als je 14 mensen tegemoet wilt komen, dan zul je ergens consessies moeten doen, ja. Geruststelling dat je iig niet in de achtbanen hoeft.
En Parijs in is een leuk vooruitzicht.
Wij gaan binnenkort naar Futuroscope. Daar zal ik ook niet alles gaan uitproberen, weet ik nu al.
Heb jij dat ook dat je soms plotseling het antwoord weet op een vraag die helemaal niet jouw interesse heeft. Dat gaat er een luikje open in de hersenen en dat komt dat er opeens uitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:40 schreef Kingstown het volgende:
Futuroscope....daar is de Tour de France ooit van start gegaan...om wat zinloze kennis te spuien.
Toevallig weet ik veel van wielrennen, maar het is niet leuk om met mij triviant te spelen....ergens in mijn hoofd zitter er een heleboel zinloze feitjes opgeslagen die idd naar boven ploppen als er een vraag over gesteld wordt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dat je soms plotseling het antwoord weet op een vraag die helemaal niet jouw interesse heeft. Dat gaat er een luikje open in de hersenen en dat komt dat er opeens uitIk heb dat nog weleens bij programma's als 2 voor 12 of per seconde wijzer (bejaardentv volgens mijn stiefje).
Heeft verder niks met jouw bovenstaande kennis van de Tour te maken. Misschien weet jij daar heeeeel veel van
Terecht...dat soort bejaarden gaan maar naar www.ikhebeenrollatornodig.nl ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:40 schreef Eska het volgende:
Goedemorgen!
Ronddwalend in de krochten van FOK! kwam ik de 30+Nostalgie-topics van ruim 9 jaar geleden tegen.![]()
Er werd toen nog gepleit voor een 30+subforum, herinner ik me. Vond niet iedereen een goed idee.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terecht...dat soort bejaarden gaan maar naar www.ikhebeenrollatornodig.nl ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |