Neeee, geen lift van glas!! NOOIT!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oh...... zo'n lift van glas, daar zou ik dus ECHT NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT
instappen, volgens mij wordt ik dan echt helemaal gek...
Oh....liefde binnen de marges?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:52 schreef seasushi het volgende:
Hoeveel vakantiedagen denk je dat ik krijg van mijn baas!
Oh nee, die doe ik ook niet. Net als dat achterlijke schip dat zo heen en weer gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En ook geen achtbaan meer voor mij![]()
Gehuild, gebeden en gekotst heb ik![]()
was leuk
Dat regel ik wel....quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:52 schreef seasushi het volgende:
[..]
Hoeveel vakantiedagen denk je dat ik krijg van mijn baas!
Nee, die ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:59 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh nee, die doe ik ook niet. Net als dat achterlijke schip dat zo heen en weer gaat.
Nee joh, dat heet gezond verstand.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, die ook niet![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben ik best een triest gevalletje als ik mezelf zo teruglees
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:01 schreef Eska het volgende:
[..]
Nee joh, dat heet gezond verstand.(hoewel heel veel mensen daar anders over denken
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
Laten we het daar maar op houden, gezond verstand klinkt beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twitteren?! We zitten hier niet in PUB ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kan iemand me effe twitteren als de Lapo er is?
Ik moet nog effe wat doen hiertot later....
We zetten onszelf wel weer helemaal in de 40+hoek zo, hè.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:06 schreef Kingstown het volgende:
Twitteren?! We zitten hier niet in PUB ofzo.
Die moeite hadden ze gedaan zag ik vanavond en het ging daar 100 keer zo snel als in onze SC.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:10 schreef Eska het volgende:
[..]
We zetten onszelf wel weer helemaal in de 40+hoek zo, hè.
Nou ja, dat scheelt anderen weer wat moeite.
Sneller is niet altijd beter hè.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:11 schreef Kingstown het volgende:
Die moeite hadden ze gedaan zag ik vanavond en het ging daar 100 keer zo snel als in onze SC.
Inzicht heet dat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:15 schreef Kingstown het volgende:
![]()
Het waarderen van kwaliteit komt met de jaren.
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Het waarderen van kwaliteit komt met de jaren.
Jullie zijn verdergegaan op MSN heh...quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Inzicht heet dat.Heb je best nog wat an.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie konden nog redelijk lang doorgaan omdat ik VI zat te kijken had ik het niet gezienquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Karina !
zonde joh...dat slotje enzo
![]()
Jezus wat zijn jullie oud
maar wel verstandig denk ik
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn verdergegaan op MSN heh...![]()
stelletje sneaks![]()
Het eerste 40+ liefdeskoppel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de aandacht afleiden naar mij toe....quote:
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn verdergegaan op MSN heh...![]()
stelletje sneaks![]()
Het eerste 40+ liefdeskoppel
Ik heb geeneens MSN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat is er mis met 40+ liefdekoppels?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |