Jij mag wel weer terug naar de basisschool dan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef SawIt het volgende:
Kruip terug je graf alsjeblieft.
Ik walg van jullie
Trollen, wat denk je dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:34 schreef utopie het volgende:
Wat was je aanleiding eigenlijk om dit topic te maken ?
Kijk, een drolletje. Oh nee, een trolletje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef SawIt het volgende:
Kruip terug je graf alsjeblieft.
Ik walg van jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:39 schreef Sjeen het volgende:
Wie heeft het hek rond ONZ opengelaten..
O sorryquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:39 schreef Sjeen het volgende:
Jij iig niet kreupele oude vrouwquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:39 schreef Sjeen het volgende:
We proberen onze regering er juist van te overtuigen dat het niet zo wenselijk is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O sorryIk dacht dat je 1x per week het hek moest open zetten, net zoals bij TBS klinieken.
quote:
je probeert gewoon een cougar te scoren pubertjequote:Seksualiteit Alle vrouwen boven de 18
Sssttt....quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
je probeert gewoon een cougar te scoren pubertje.
Heb nog altijd hoop. Af en toe laat ik ze KLB even bezoeken om te kijken hoe het gaat. Baby stepsquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:43 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
We proberen onze regering er juist van te overtuigen dat het niet zo wenselijk is.
En bij TBS is het gericht op een re-integratie in de maatschappij. Wil dat zeggen dat we mensen uit ONZ ook moeten re-integreren in de rest van FOK!?
Ik ben ontsnapt....quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog altijd hoop. Af en toe laat ik ze KLB even bezoeken om te kijken hoe het gaat. Baby steps
Het is mijn type niet, jammer voor hemquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
je probeert gewoon een cougar te scoren pubertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |