Dat ziet er dan weer kankerranzig uitquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:51 schreef Drinky het volgende:
chelo kebab
[ afbeelding ]
vlees wat in nederland te koop is kun je geen fatsoenlijke kebab van maken, echt smaakloos
Zoek eens op kankercellen op Google en kom nog eens terug....quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat ziet er dan weer kankerranzig uit
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoek eens op kankercellen op Google en kom nog eens terug....
die grap maakte ik niet (eer)gister op klb hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:49 schreef Nikmans het volgende:
Trouwens geen grappen over kanker, mijn opa is van de trap gekankerd
Geen ideequote:Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef Postalz het volgende:
[..]
die grap maakte ik niet (eer)gister op klb hoor
Jij was Nederlands?quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:16 schreef Levolution het volgende:
Origineel
Wat mij echter weer gunstig stemt is dat er ook kababzaken zijn die wel weten hoe het moet !! Marmaris ( bij vroenhoven ) veel mensen in Maastricht haalt hier zijn kabab.
Haha,jij hebt die zelf verzonnen enzo hé? En dat een grap noemen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef Postalz het volgende:
[..]
die grap maakte ik niet (eer)gister op klb hoor
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
De OP niet snappen.
Dit is niet mijn OP vriend.
Troep die wél lekkerder en voedzamer is dan de keuken hier. Maar ik ben zeker niet vies van een lekkere stamppot met een bal gehakt of een lekkere erwtensoep op zijn tijd.quote:
daarom altijd buitenlandse rechten makenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Troep die wél lekkerder en voedzamer is dan de keuken hier.
Eens met het frituurgedeelte.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:07 schreef wise het volgende:
[..]
daarom altijd buitenlandse rechten maken![]()
frituur![]()
Frituur inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:07 schreef wise het volgende:
[..]
daarom altijd buitenlandse rechten maken![]()
frituur![]()
Dat is een penis ook tot je het in je mond neemt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat ziet er dan weer kankerranzig uit
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Frituur inderdaadHeb de friteuse allang in de schuur gestopt en gebruik het alleen met feestjes. Voor sommige mensen is het heel normaal geworden om hun dagelijke maal daar in te bereiden
.
Is dat zo ja?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat is een penis ook tot je het in je mond neemt.
Drinky weet blijkbaar meerquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:18 schreef wise het volgende:
[..]
Drinky weet blijkbaar meer
[ afbeelding ]
Mwah.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat is een penis ook tot je het in je mond neemt.
Mijne is echt heerlijk, moet je eens proevenquote:
Nee dankje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mijne is echt heerlijk, moet je eens proeven
Dit soort grappen maken irl zonder zelf in de lach te schieten is praktisch onmogelijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:49 schreef Nikmans het volgende:
Trouwens geen grappen over kanker, mijn opa is van de trap gekankerd
Geen problemen meequote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:35 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Dit soort grappen maken irl zonder zelf in de lach te schieten is praktisch onmogelijk
Ik heb een paar jaar op de Amsterdamsestraatweg gewoond, en mijn absolute topper was Emmi XL. Eigenlijk een Griek, maar hij kan ook lekkere dönerdingetjes maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:29 schreef MonteCristo het volgende:
Zijn er trouwens in Utrecht fatsoenlijke kebab-zaken waar je veel vlees krijgt op je broodje?
je kan soberzo wel extra vlees vragen, kost meestal iets van 1,50quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:29 schreef MonteCristo het volgende:
Zijn er trouwens in Utrecht fatsoenlijke kebab-zaken waar je veel vlees krijgt op je broodje?
Rozijnen? Wat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:58 schreef Levolution het volgende:
Over dolma gesproken, in paprika vind ik het heerlijk, in courgette vind ik het heerlijk, in dun gerolde druivenbladeren iets minder (sarma).
Maar sarma wat iets dikker gerold is, geen vlees bevat maar wel rijst/rozijnen/noten vind ik dan weer heerlijk (wordt koud i.p.v. warm geserveerd):
[ afbeelding ]
Of sarma maar dan in wittekool gerold.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |