Heerlijk inderdaad, het is echter geen Turks gerecht, maar een Iraans gerecht en men noemt het in Iran ook geen Chelo Kebab maar Kebab Koebiede.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:51 schreef Drinky het volgende:
chelo kebab
[ afbeelding ]
vlees wat in nederland te koop is kun je geen fatsoenlijke kebab van maken, echt smaakloos

Ohja, en in uien kan ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 03:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sarma gehad met dolmavulling. Bestaat dat dan?
 Maar één keer gehad, zelfgemaakt.
 Maar één keer gehad, zelfgemaakt.

haterquote:

oh bedankt, dat wist ik nog nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 03:04 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad, het is echter geen Turks gerecht, maar een Iraans gerecht en men noemt het in Iran ook geen Chelo Kebab maar Kebab Koebiede.

Shasliek kan je ook gebruiken maar ik gebruikte hoe men dat noemt in Marokkaans spreektaal aangezien ik zulke shashliek daar eet en hier in Marokkaanse gemeenschappen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 03:02 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Tavuk sis kebap is eigenlijk niet veel meer of minder dan kip shasliek.

Godverdomme dat ziet er geil uitquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:51 schreef Drinky het volgende:
chelo kebab
[ afbeelding ]
vlees wat in nederland te koop is kun je geen fatsoenlijke kebab van maken, echt smaakloos

Zover was ik al. Je bent een Iraniër, duidelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 03:04 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad, het is echter geen Turks gerecht, maar een Iraans gerecht en men noemt het in Iran ook geen Chelo Kebab maar Kebab Koebiede.

Nikmans ziet een langwerpig, vochtig, warm stuk vlees en vindt het gelijk geil.quote:

Meestal noem ik dat smakelijk, maar misschien loop ik niet mee met de jaarlijkse taalontwikkelingen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 03:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nikmans ziet een langwerpig, vochtig stuk vlees en vindt het gelijk geil.

Jij snapt emquote:Op maandag 17 oktober 2011 03:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nikmans ziet een langwerpig, vochtig, warm stuk vlees en vindt het gelijk geil.

Welterustenquote:Op maandag 17 oktober 2011 03:20 schreef Levolution het volgende:
Moe. Heb net een broodje pindakaas gehad dus kan met een gerust hart slapen. Later jongens, kwijlze.

Zo hoort hetquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:51 schreef Drinky het volgende:
chelo kebab
[ afbeelding ]

Alleen ranzige tenten serveren  dat. Bah.
 Alleen ranzige tenten serveren  dat. Bah. 

quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:51 schreef Drinky het volgende:
chelo kebab
[ afbeelding ]

my thoughtsquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:16 schreef kikoooooo het volgende:
Dat tweede broodje uit de OP is van dat vieze goedkope kebabvleesAlleen ranzige tenten serveren dat. Bah.
[ afbeelding ]

Irani?quote:Op maandag 17 oktober 2011 03:04 schreef Bundy. het volgende:
[..]

Teveel deeg, komt zwaar moeilijk na vertering uit de anus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:21 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[ afbeelding ]
K3eb ghzel ofwel gazellehoorntjes
 sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

mee eens, het ziet er fucked up uit...quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:16 schreef kikoooooo het volgende:
Dat tweede broodje uit de OP is van dat vieze goedkope kebabvleesAlleen ranzige tenten serveren dat. Bah.
[ afbeelding ]

De gene die die heeft gerold, kan gewoon niet rollenquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:58 schreef Levolution het volgende:
Over dolma gesproken, in paprika vind ik het heerlijk, in courgette vind ik het heerlijk, in dun gerolde druivenbladeren iets minder (sarma).
Maar sarma wat iets dikker gerold is, geen vlees bevat maar wel rijst/rozijnen/noten vind ik dan weer heerlijk (wordt koud i.p.v. warm geserveerd):
[ afbeelding ]
Of sarma maar dan in wittekool gerold.
 Veel te dik zeg, die van mij worden maar 1 cm dik en wat langer, hele dikke maken me misselijk
 Veel te dik zeg, die van mij worden maar 1 cm dik en wat langer, hele dikke maken me misselijk   

Die dunne zuigen, dan proef je alleen maar blad. Doe mij maar zo'n dikke.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:49 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
De gene die die heeft gerold, kan gewoon niet rollenVeel te dik zeg, die van mij worden maar 1 cm dik en wat langer, hele dikke maken me misselijk

Dat ziet er dan weer kankerranzig uitquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:51 schreef Drinky het volgende:
chelo kebab
[ afbeelding ]

Zoek eens op kankercellen op Google en kom nog eens terug....quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat ziet er dan weer kankerranzig uit

quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoek eens op kankercellen op Google en kom nog eens terug....

die grap maakte ik niet (eer)gister op klb hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:49 schreef Nikmans het volgende:
Trouwens geen grappen over kanker, mijn opa is van de trap gekankerd

Geen ideequote:Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef Postalz het volgende:
[..]
die grap maakte ik niet (eer)gister op klb hoor
 Iemand postte hem op facebook
 Iemand postte hem op facebook

Jij was Nederlands?quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:16 schreef Levolution het volgende:
Origineel
Wat mij echter weer gunstig stemt is dat er ook kababzaken zijn die wel weten hoe het moet !! Marmaris ( bij vroenhoven ) veel mensen in Maastricht haalt hier zijn kabab.

Haha,jij hebt die zelf verzonnen enzo hé? En dat een grap noemen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef Postalz het volgende:
[..]
die grap maakte ik niet (eer)gister op klb hoor

quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
De OP niet snappen.
Dit is niet mijn OP vriend.

Troep die wél lekkerder en voedzamer is dan de keuken hier. Maar ik ben zeker niet vies van een lekkere stamppot met een bal gehakt of een lekkere erwtensoep op zijn tijd.quote:

daarom altijd buitenlandse rechten makenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Troep die wél lekkerder en voedzamer is dan de keuken hier.

Eens met het frituurgedeelte.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:07 schreef wise het volgende:
[..]
daarom altijd buitenlandse rechten maken
frituur

Frituur inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:07 schreef wise het volgende:
[..]
daarom altijd buitenlandse rechten maken
frituur
 Heb de friteuse allang in de schuur gestopt en gebruik het alleen met feestjes. Voor sommige mensen is het heel normaal geworden om hun dagelijke maal daar in te bereiden
 Heb de friteuse allang in de schuur gestopt en gebruik het alleen met feestjes. Voor sommige mensen is het heel normaal geworden om hun dagelijke maal daar in te bereiden  .
.
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |