Heerlijk inderdaad, het is echter geen Turks gerecht, maar een Iraans gerecht en men noemt het in Iran ook geen Chelo Kebab maar Kebab Koebiede.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:51 schreef Drinky het volgende:
chelo kebab
[ afbeelding ]
vlees wat in nederland te koop is kun je geen fatsoenlijke kebab van maken, echt smaakloos
Ohja, en in uien kan ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 03:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sarma gehad met dolmavulling. Bestaat dat dan?
haterquote:
oh bedankt, dat wist ik nog nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 03:04 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad, het is echter geen Turks gerecht, maar een Iraans gerecht en men noemt het in Iran ook geen Chelo Kebab maar Kebab Koebiede.
Shasliek kan je ook gebruiken maar ik gebruikte hoe men dat noemt in Marokkaans spreektaal aangezien ik zulke shashliek daar eet en hier in Marokkaanse gemeenschappen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 03:02 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Tavuk sis kebap is eigenlijk niet veel meer of minder dan kip shasliek.
Godverdomme dat ziet er geil uitquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:51 schreef Drinky het volgende:
chelo kebab
[ afbeelding ]
vlees wat in nederland te koop is kun je geen fatsoenlijke kebab van maken, echt smaakloos
Zover was ik al. Je bent een Iraniër, duidelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 03:04 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad, het is echter geen Turks gerecht, maar een Iraans gerecht en men noemt het in Iran ook geen Chelo Kebab maar Kebab Koebiede.
Nikmans ziet een langwerpig, vochtig, warm stuk vlees en vindt het gelijk geil.quote:
Meestal noem ik dat smakelijk, maar misschien loop ik niet mee met de jaarlijkse taalontwikkelingen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 03:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nikmans ziet een langwerpig, vochtig stuk vlees en vindt het gelijk geil.
Jij snapt emquote:Op maandag 17 oktober 2011 03:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nikmans ziet een langwerpig, vochtig, warm stuk vlees en vindt het gelijk geil.
Welterustenquote:Op maandag 17 oktober 2011 03:20 schreef Levolution het volgende:
Moe. Heb net een broodje pindakaas gehad dus kan met een gerust hart slapen. Later jongens, kwijlze.
Zo hoort hetquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:51 schreef Drinky het volgende:
chelo kebab
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:51 schreef Drinky het volgende:
chelo kebab
[ afbeelding ]
my thoughtsquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:16 schreef kikoooooo het volgende:
Dat tweede broodje uit de OP is van dat vieze goedkope kebabvleesAlleen ranzige tenten serveren dat. Bah.
[ afbeelding ]
Irani?quote:Op maandag 17 oktober 2011 03:04 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Teveel deeg, komt zwaar moeilijk na vertering uit de anus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:21 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[ afbeelding ]
K3eb ghzel ofwel gazellehoorntjes
mee eens, het ziet er fucked up uit...quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:16 schreef kikoooooo het volgende:
Dat tweede broodje uit de OP is van dat vieze goedkope kebabvleesAlleen ranzige tenten serveren dat. Bah.
[ afbeelding ]
De gene die die heeft gerold, kan gewoon niet rollenquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:58 schreef Levolution het volgende:
Over dolma gesproken, in paprika vind ik het heerlijk, in courgette vind ik het heerlijk, in dun gerolde druivenbladeren iets minder (sarma).
Maar sarma wat iets dikker gerold is, geen vlees bevat maar wel rijst/rozijnen/noten vind ik dan weer heerlijk (wordt koud i.p.v. warm geserveerd):
[ afbeelding ]
Of sarma maar dan in wittekool gerold.
Die dunne zuigen, dan proef je alleen maar blad. Doe mij maar zo'n dikke.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:49 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
De gene die die heeft gerold, kan gewoon niet rollenVeel te dik zeg, die van mij worden maar 1 cm dik en wat langer, hele dikke maken me misselijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |