Dus jullie winnenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat denken de heren kenners van de uitslag? Ik schat in dat we een kansloos middagje eindigen in 0-3.
Zou wel weer een keer tijd worden he?quote:
Als je in sprookjes gelooftquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou wel weer een keer tijd worden he?
Jullie spelen dramatisch dus waarom nietquote:
Kun je toch niet vergelijken? Ben je de rellen vergeten van 2005?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:33 schreef Paul-89 het volgende:
Nec-Vitesse ook maar eens 5 jaar zonder publiek ?
Is er waar al die andere verboden zijn dan zoveel meer gebeurd ? Utrecht-Ajax bijv. Ado mocht vorig jaar niet naar de Kuip door een mongool met een lawinepijl.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je toch niet vergelijken? Ben je de rellen vergeten van 2005?
Dat duurt alleen nog even.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:54 schreef PKRChamp het volgende:
Ajax zou zomaar eens punten kunnen gaan verspelen in Rotterdam, ik hoop dat Feijenoord van hun eigen kracht uitgaan dan maken ze een kans op de overwinning.
Gelukkig was dat helemaal niet de reden om de wedstrijden te verbiedenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je toch niet vergelijken? Ben je de rellen vergeten van 2005?
I know, naja niet direct tenminste, maar 4 jaar laten dachten ze vast van "uhm..2005 nooit meer"quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gelukkig was dat helemaal niet de reden om de wedstrijden te verbieden
nee de reden was dat jullie in amsterdam daarna ook weer gingen 'rellen' met de Me. Terwijl gezegd was nog een klein incident en het is klaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
I know, naja niet direct tenminste, maar 4 jaar laten dachten ze vast van "uhm..2005 nooit meer"
Geef ons maar weer de schuldquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee de reden was dat jullie in amsterdam daarna ook weer gingen 'rellen' met de Me. Terwijl gezegd was nog een klein incident en het is klaar.
Schuld ligt gewoon daar bij jullie.
Sowieso met 2 amsterdamse burgemeesters krijg je dit soort lafhartige oplossingen.
nouja we moeten voorlopig nog wel weer 5 jaar wachten tot het weer kanquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geef ons maar weer de schuldJullie begonnen ja
Volgend jaar zouden ze het toch weer "evalueren"quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nouja we moeten voorlopig nog wel weer 5 jaar wachten tot het weer kan
jep, daarom juist.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgend jaar zouden ze het toch weer "evalueren"?
Denk het ook niet, maarja. Komt door die paar tokkies bij Ajax en Feyenoord -.-quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jep, daarom juist.
kan me eigeblijk niet voorstellen dat de dreiging of kansen op escalatie zijn afgenomen.
zou wel vet zijn als het gewoon weer kon
Maar het slaat mergems op om het opeens te gaan verbieden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee de reden was dat jullie in amsterdam daarna ook weer gingen 'rellen' met de Me. Terwijl gezegd was nog een klein incident en het is klaar.
Schuld ligt gewoon daar bij jullie.
Sowieso met 2 amsterdamse burgemeesters krijg je dit soort lafhartige oplossingen.
Dat dwing je af.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax krijgt het zwaarJa wanneer niet?
Dat was met de K2 als ik mij niet vergisquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:57 schreef Caland het volgende:
Een ludiek spandoekje mag ook al jaren niet meer
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld de meest gekke Feyenoord - Ajax die ik ooit heb meegemaakt, wát een sfeer toen
Maargoed, het ging over die wedstrijd in de arena. Ik heb denk ik het twijfelachtige record dat ik als Feyenoorder twee keer een klassieker in dat 'stadion' heb bezocht en twee keer Feyenoord heb zien winnen
erasmus brug by night vs bijlmer.. en dan de bijlmer van tig jaar terug..quote:
Nee, maar het is op z'n minst flauw te noemen om het weg te halen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:37 schreef xSoDx het volgende:
[..]
was nou niet echt representatief hé..
true true, maar iedereen weet dat 020 > 010quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar het is op z'n minst flauw te noemen om het weg te halen.
Kleine plaagstootjes, horen erbijMaargoed...
Mee eens alleen een hoop hier kunnen daar niet mee omgaan, vandaarquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar het is op z'n minst flauw te noemen om het weg te halen.
Kleine plaagstootjes, horen erbijMaargoed...
Ofwel de realiteit. Verlepte oude pleurisstad, waar de enige hoogbouw een paar pauperflats zijn vs. een prachtige échte stad, mét skyline!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:37 schreef xSoDx het volgende:
[..]
erasmus brug by night vs bijlmer.. en dan de bijlmer van tig jaar terug..
Nee, jij kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens alleen een hoop hier kunnen daar niet mee omgaan, vandaar
Volgensmij alleen jij hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens alleen een hoop hier kunnen daar niet mee omgaan, vandaar
volgens mij ben je in de war, als er 1 stad een verlepte pleurisstad is is het rotjeknor welquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ofwel de realiteit. Verlepte oude pleurisstad, waar de enige hoogbouw een paar pauperflats zijn vs. een prachtige échte stad, mét skyline!
Rotterdam
quote:
Nou dat valt wel mee.quote:
Not sure if serious..quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ofwel de realiteit. Verlepte oude pleurisstad, waar de enige hoogbouw een paar pauperflats zijn vs. een prachtige échte stad, mét skyline!
Rotterdam
Klopt, geweldig altijd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef Helpmefok het volgende:
Die 3-0 van Tomasson... Die man scoorde echt AL-TIJD tegen de neuzen. ALTIJD.
de neuzenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef Helpmefok het volgende:
Die 3-0 van Tomasson... Die man scoorde echt AL-TIJD tegen de neuzen. ALTIJD.
Doorzetten die reeks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:53 schreef Caland het volgende:
De laatste 2 keer dat Feyenoord met een voorsprong in punten naar de arena ging werd er gewonnen. [/nietszeggend feitje]
En daarna heeft die jongen nooit meer in het 1e gespeeld ofwel ?quote:
Dit jaar nog in de beker.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En daarna heeft die jongen nooit meer in het 1e gespeeld ofwel ?
quote:
Dat laatste filmpje ook echt hequote:
Maakt geen fuck uit, z'n carrière is geslaagd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En daarna heeft die jongen nooit meer in het 1e gespeeld ofwel ?
ow lol, niet eens gezienquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat laatste filmpje ook echt he
Zijn geen filmpjes van Feyenoord winst te vinden, das zooo lang geleden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een toevalAllemaal winst voor Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Dat is allang geen toeval meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een toevalAllemaal winst voor Ajax.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn geen filmpjes van Feyenoord winst te vinden, das zooo lang geleden.Kijk eens 1 post daarboven en die van Caland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk eens 1 post daarboven en die van Caland?
Dit noem je huilen;quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:46 schreef Stokstaart het volgende:
Met Koeman nog in de basis
Wat moesten ze huilen toen![]()
![]()
Wijnaldum moest natuurlijk alleen huilen omdat hij naar Pisvee wilde.quote:
Tjsah, winnen van Ajax lukt al jaren niet, dus dan moet je daar blij mee zijn hé.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wijnaldum moest natuurlijk alleen huilen omdat hij naar Pisvee wilde.![]()
Vorig jaar kreeg die stink-Vertongen met zijn grote bek trouwens een schitterende bloedneus van Babovitch![]()
Je snapt dat Ajax de beker toen cadeau gaf omdat ze nog andere, belangrijkere wedstrijden op het programma hadden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:46 schreef Stokstaart het volgende:
Met Koeman nog in de basis
Wat moesten ze huilen toen![]()
![]()
Haha droom jij lekker verderquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je snapt dat Ajax de beker toen cadeau gaf omdat ze nog andere, belangrijkere wedstrijden op het programma hadden?
Het wordt een 2-1 overwinning voor Ajax die geen recht doet aan het spelbeeld in het voordeel van de Rotterdammers.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:30 schreef Devv het volgende:
Ik vind Feyenoord wel beter spelen dan voorgaande seizoenen (al is dat niet zo moeilijk). Maar toch verwacht ik een zakelijke overwinning voor Ajax.
Hihi Bedanktquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:59 schreef Stokstaart het volgende:
Straks moeten jullie weer gaan juichen omdat wij scoren![]()
Had Ajax een dag (paar dagen) daarvoor niet de EL1 finale?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je snapt dat Ajax de beker toen cadeau gaf omdat ze nog andere, belangrijkere wedstrijden op het programma hadden?
Ajax - Feyenoord 1994/95 08-03-1995 1-2 1-0 KNVB beker (na verlenging)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Had Ajax een dag (paar dagen) daarvoor niet de EL1 finale?
Hmmquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:05 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord 1994/95 08-03-1995 1-2 1-0 KNVB beker (na verlenging)
CL finale was op @ 24 Mei 1995
Lol, not even closequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:05 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord 1994/95 08-03-1995 1-2 1-0 KNVB beker (na verlenging)
CL finale was op @ 24 Mei 1995
1983, toen was jouw moeder net geborenquote:
ga naar de basisschool en leer inschattenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1983, toen was jouw moeder net geboren
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1983, toen was jouw moeder net geboren
Zegt de spelfouten koning.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ga naar de basisschool en leer inschatten
wat versta je onder NET?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt de spelfouten koning.
Even kijken, jij 1998, dus jouw moeder was toen 15 jaar, en ik zei NET geboren, niet dat jar dus ja het is mogelijk
Op een schaal van 28 jaar is 3 jaar wel net jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat versta je onder NET?
5jaartjes eerder?
Vooral die 5-1 was een mooie wedstrijd. Toen hadden we nog Pantelic en Suarezquote:In laatste 5 onderlinge duels in de Eredivisie heeft Ajax niet verloren:
19-01-2011 Ajax - Feyenoord 2-0
19-09-2011 Feyenoord - Ajax 1-2
31-01-2010 Feyenoord - Ajax 1-1
01-11-2009 Ajax - Feyenoord 5-1
15-02-2009 Ajax - Feyenoord 2-0
En Blom.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral die 5-1 was een mooie wedstrijd. Toen hadden we nog Pantelic en Suarez![]()
Ach jochie. De scheidsrechter heeft niet miljoenen ogen hé. Als Vertonghen en Babovic eraf waren was het misschien nog leuk geweest. Maar gebeurd is gebeurdquote:
Niet alleen nee, maar hij had er wel grote invloed op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
een 5-1 zal toch niet alleen aan de scheids liggen?
Heeft inderdaad geen miljoen ogen maar 's avonds bij Studio Voetbal maakte hij zich pas echt volledig belachelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach jochie. De scheidsrechter heeft niet miljoenen ogen hé. Als Vertonghen en Babovic eraf waren was het misschien nog leuk geweest. Maar gebeurd is gebeurd
ach, zonder blom was het misschien wel 7-1 geweestquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet alleen nee, maar hij had er wel grote invloed op.
Ligt er wel aan hoe je gaat spelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet alleen nee, maar hij had er wel grote invloed op.
Gözübüyükquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:42 schreef Cara het volgende:
Nederland heeft geen goede scheidsrechters.
Tranen van vreugde van zoveel gogme. Dan heb ik het natuurlijk over numero 10, de enige échte, Jari Litmanen.quote:
Ach, toen wonnen we thuis gewoon met 4-1, knikkerden we jullie uit de beker en pakten we de dubbelquote:
Wat rancune al niet kan opleverenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, toen wonnen we thuis gewoon met 4-1, knikkerden we jullie uit de beker en pakten we de dubbel
Alsof dat puur en alleen door Cruijff kwamquote:
Hij deed het niet alleen maar ik denk niet dat hetzelfde resultaat behaald zou zijn zonder hemquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alsof dat puur en alleen door Cruijff kwam![]()
We hadden sowieso een behoorlijk team dat jaar met oa Gullit en Houtman.
Zo ken ik er ook nog wel een paar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij deed het niet alleen maar ik denk niet dat hetzelfde resultaat behaald zou zijn zonder hem
Je gaat me toch niet niet vertellen dat hij niet de belangrijkste speler in dat elftal was?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook nog wel een paar.
Nee dat ga ik ook niet, ik heb geen enkele wedstrijd van Cruijff bij Feyenoord gezien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet niet vertellen dat hij niet de belangrijkste speler in dat elftal was?
Vorig seizoen waren beide wedstrijden ook al niet uitverkocht.quote:Ajax krijgt Arena niet vol voor klassieker
De wedstrijd Ajax-Feyenoord is niet uitverkocht. Op de site van de Amsterdamse voetbalclub zijn nog altijd kaarten te koop voor de klassieker, die zondag om 12.30 uur in de Arena wordt gespeeld.
De Arena zal zondag dus een aantal lege plekken vertonen. Wellicht is de teleurstellende zesde plaats op de ranglijst die Ajax momenteel inneemt een oorzaak van het wegblijven van een gedeelte van de Amsterdamse aanhang.
Ajax-Feyenoord mag, zoals bekend, niet bezocht worden door supporters uit Rotterdam. Vanwege ongeregeldheden in het verleden besloten de burgemeester van Rotterdam Ahmed Aboutaleb en de toenmalig burgemeester van Amsterdam Job Cohen in 2009 vijf jaar lang geen uit-supporters toe te laten tot de klassieker.
Ajax-Feyenoord uitverkochtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren beide wedstrijden ook al niet uitverkocht.
[ afbeelding ]
Ik ook maar als er al geen controle is over eigen "fans" zowel op het Museumplein als bij het Maasgebouw zal het nog wel even durenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:51 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer er weer uitsupporters mee mogen.
Met Anita op CVM en Koppers op linksback ( absoluut not done dat daar Blind zal staan ) gaan de dubbele cijfers idd gehaald worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:15 schreef Devv het volgende:
Ik denk serieus dat Ajax met dubbele cijfers gaat winnen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Met Anita op CVM en Koppers op linksback ( absoluut not done dat daar Blind zal staan ) gaan de dubbele cijfers idd gehaald worden.
Tegen Feyenoord haalt Ajax altijd wel een aardig niveau. Nu met Anita als CVM zal het tik-tik-tik worden.
Hoezo er staat geen druk op deze wedstrijdquote:
Des te groter zal wederom de teleurstelling zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo er staat geen druk op deze wedstrijd
Ja idd. Ajax kan na het trainingspartijtje van morgen zich gaan richten op weer een wedstrijdje: uit bij Roda. 2 x zelfs.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Des te groter zal wederom de teleurstelling zijn.
Zal altijd druk blijven staan op deze wedstrijd. Al waren de wedstrijden in de arena de laatste jaren nauwelijks interessant te noemen. In de Kuip is het vaak een heel ander verhaal, daar waar ook het echte rivaliteitsgevoel nog terug te vinden is itt in die sfeerloze betonnen bak. De 2000 man op de training vandaag bewijzen dat nog maar eens. Al is het echt klassieker-gevoel natuurlijk ook sterk verminderd doordat er geen uitsupporters zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo er staat geen druk op deze wedstrijd
Je kan het sfeerloos noemen, maar bij Feyenoord is de sfeer niet beter hoor. Die vele mensen op de training bij jullie zijn leuk en aardig, maar de meesten beseffen ook wel dat het morgen een kansloos daggie wordt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal altijd druk blijven staan op deze wedstrijd. Al waren de wedstrijden in de arena de laatste jaren nauwelijks interessant te noemen. In de Kuip is het vaak een heel ander verhaal, daar waar ook het echte rivaliteitsgevoel nog terug te vinden is itt in die sfeerloze betonnen bak. De 2000 man op de training vandaag bewijzen dat nog maar eens. Al is het echt klassieker-gevoel natuurlijk ook sterk verminderd doordat er geen uitsupporters zijn.
Dat sfeerloze van de Arena vind ik toch niet meer,was in het begin absoluut zo maar dat had ook met de sportieve teruggang te maken die bijna tegelijkertijd kwam.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal altijd druk blijven staan op deze wedstrijd. Al waren de wedstrijden in de arena de laatste jaren nauwelijks interessant te noemen. In de Kuip is het vaak een heel ander verhaal, daar waar ook het echte rivaliteitsgevoel nog terug te vinden is itt in die sfeerloze betonnen bak. De 2000 man op de training vandaag bewijzen dat nog maar eens. Al is het echt klassieker-gevoel natuurlijk ook sterk verminderd doordat er geen uitsupporters zijn.
Sorry, ik ben hier gestopt met lezen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:50 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je kan het sfeerloos noemen, maar bij Feyenoord is de sfeer niet beter hoor
Het enige vak bij jullie wat nog een beetje geluid maakt is 410. Maar als je vervolgens het zuid-amerikaanse voetbalsfeertje probeert te kopieren neemt niemand je serieus. En terecht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:50 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je kan het sfeerloos noemen, maar bij Feyenoord is de sfeer niet beter hoor. Die vele mensen op de training bij jullie zijn leuk en aardig, maar de meesten beseffen ook wel dat het morgen een kansloos daggie wordt.
Maar ja, eigenlijk snap ik als Ajacied die 2000 gasten ook wel. Immers, in de wedstrijd zelf zijn jullie al na de eerste helft kansloos en dus zal Feyenoord opnieuw niets te zoeken hebben in Amsterdam.
Daarbij mogen er geen uitsupporters mee, dus dan doen ze het elftal maar hartje onder de riem steken bij een traininging een dag van te voren.
Trouwens, jullie publiek was toch zogezegd altijd trouw. Vaak zie ik bij de Feyenoord - Ajax van de laatste jaren veel mensen al vertrekken nog voor de wedstrijd is afgelopen.
Toch hoogstmerkwaardig. Immers, het is toch zo trouw?
Dat is niet erg. De spanning is er altijd zo vlak voor de wedstrijd en dan ja, dan wil je soms iets niet lezen. Niet alleen jij hoor. Geeft verder niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry, ik ben hier gestopt met lezen.
Hoor wat je wil horen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het enige vak bij jullie wat nog een beetje geluid maakt is 410. Maar als je vervolgens het zuid-amerikaanse voetbalsfeertje probeert te kopieren neemt niemand je serieus. En terecht.
Ik heb allebei de uitvakken bezocht en de conclusie is dat het 2 verschillende supportergroepen zijn. Vak 410 probeert Argentijns gedrag in het stadion te halen en bij Feyenoord zetten ze drie keer per helft met z'n allen aan. Het heeft beide wel wat, het is maar waar je van houdt. Maar een competitie houden wie de betere sfeer heeft is onmogelijk.quote:
Je bent blijkbaar een andere mening toegedaan dan mij. Jij bent Feyenoordsupporter en ik Ajacied. Maakt toch ook verder niet uit? Wees blij dat niet iedereen dezelfde mening heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat is gewoon een volledige objectieve constatering
Daar kan ik me wel in vinden ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb allebei de uitvakken bezocht en de conclusie is dat het 2 verschillende supportergroepen zijn. Vak 410 probeert Argentijns gedrag in het stadion te halen en bij Feyenoord zetten ze drie keer per helft met z'n allen aan. Het heeft beide wel wat, het is maar waar je van houdt. Maar een competitie houden wie de betere sfeer heeft is onmogelijk.
hihiquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:17 schreef Muto het volgende:
Nog beelden van jullie laatste training?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vak410 is een vak dat als eerst met deze stijl in Nederland begon. Eerst werden ze uitgelachen, maar ondertussen zijn er steeds meer clubs die ze gaan Kopieren.
Vak410 zorgt gewoon ook voor de beste support. Altijd positief achter de club staan of de stand nou 4-0, 0-0, of 0-4 is.
Oh, ze zorgen gewoon voor de beste support? Tegen zoveel inhoudelijk goede argumenten kan niemand op, natuurlijk. Supporters van Twente, PSV en Feyenoord zullen het hier volmondig mee eens zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vak410 is een vak dat als eerst met deze stijl in Nederland begon. Eerst werden ze uitgelachen, maar ondertussen zijn er steeds meer clubs die ze gaan Kopieren.
Vak410 zorgt gewoon ook voor de beste support. Altijd positief achter de club staan of de stand nou 4-0, 0-0, of 0-4 is.
Bij jullie alleen Jalalalala'en en wie niet springt die is geen Jood?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:41 schreef 16meter het volgende:
Bij kakkies doen ze met z'n allen mee met clublied en liedjes als 'en wie niet springt'. () Kan best indrukwekkend zijn.
Bij Ajax hoor je helaas alleen zuid 1e ring en 410 + omringende vakken. Tifo (vuurwerk/doeken/choreo) is wel vele malen mooier bij Ajax.
Dat zijn er vier.quote:
Plus de spontane spelersliederen die af en toe ontstaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:48 schreef Muto het volgende:
Nooit gehoord. Maar je beticht Feyenoord van weinig eigen liedjes, terwijl je er voor het gemak een stuk op 4 5 vergeet.
Vergeet de oerwoudgeluiden niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:46 schreef 16meter het volgende:
let's go joden, ajax joden superjoden
nog 2 pareltjes die genoemd moeten worden
en dat ooowhooohooho lied van 410
indrukwekkend repertoire, toch?
Bij Ajax zingt men heel de wedstrijd, maar dan wel een klein groepje. Daarbij moet je eens aan de vakken onder 410 vragen hoe fantastische dat vuurwerk van ze is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:41 schreef 16meter het volgende:
Bij kakkies doen ze met z'n allen mee met clublied en liedjes als 'en wie niet springt'. () Kan best indrukwekkend zijn.
Bij Ajax hoor je helaas alleen zuid 1e ring en 410 + omringende vakken. Tifo (vuurwerk/doeken/choreo) is wel vele malen mooier bij Ajax.
Pfff, ik weet nog de wedstrijd tegen PSV (die ze het landskampioenschap kostte).quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij Ajax zingt men heel de wedstrijd, maar dan wel een klein groepje. Daarbij moet je eens aan de vakken onder 410 vragen hoe fantastische dat vuurwerk van ze is.
Daarnaast is het bij Feyenoord gedurende de wedstrijd stiller, maar als ze met z'n allen een keer aanzetten dan gaat het ook massaal.
Kies maar wat valt onder de beste vorm van support.
Je moet de juiste wedstrijden kiezen. Vorig jaar de wedstrijd na het 10-0 verlies in Eindhoven, wedstrijd na het overlijden van Moulijn, PSV thuis... En dat met een elftal waar niemand echt achter kon staan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Bij feyenoord is het allemaal massaler dan in andere stadions ja.
Maar de keren dat ik in de kuip ben geweest was het nou ook weer zo heel indrukwekkend.
Bij avondwedstrijden zie je het nog wel eens schimmen van dat. Maar zodra er 11 Clasies, Vlaars en Guidettis zouden lopen zou het velen malen meer zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:14 schreef Caland het volgende:
Klopt. Dat was inderdaad 90 min. gekkenhuis. Maar zo heel veel komt dat ook niet meer voor.
We hebben dit soort wedstrijdjes altijd wel 3 keer per jaar in de Kuip hoor... Er is altijd wel 'iets' wat een wedstrijd bij ons speciaal maakt, wat het publiek gek maakt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:18 schreef Muto het volgende:
Maar dat zie ik als uitzondering. Daar speelden zoveel factoren mee, zoals de revanchegevoelens, het zonnige en warme weer, eventueel Europees Voetbal etc.
Maar na de wedstrijd was ook heerlijk.
Dit filmpje was echt 20 minuten na de wedstrijd ofzo:
Ik weet niet, sinds dit jaar voel ik echt weer een soort van 'trots' op ons elftal. Clasie, Vlaar, De Vrij, het zijn voor mij echt weer Feijenoord-helden in wording, spelers waar ik warm van binnen van wordt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij avondwedstrijden zie je het nog wel eens schimmen van dat. Maar zodra er 11 Clasies, Vlaars en Guidettis zouden lopen zou het velen malen meer zijn.
Ik moet echt altijd lachen als ik dit filmpje ziequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:18 schreef Muto het volgende:
Maar dat zie ik als uitzondering. Daar speelden zoveel factoren mee, zoals de revanchegevoelens, het zonnige en warme weer, eventueel Europees Voetbal etc.
Maar na de wedstrijd was ook heerlijk.
Dit filmpje was echt 20 minuten na de wedstrijd ofzo:
faalhaasquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Geweldig, ik moet morgen al om half 8 de trein nemen dankzij NS/prorail.
Iemand interesse in mijn kaartje voor de wedstrijd?
Twente verneukt ook You'll never walk alone.quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:54 schreef Muto het volgende:
Ik heb zo'n tyfushekel aan dat publiek daar. Ze hebben het voor elkaar gekregen om zelfs Bob Marley voor mij te verneuken.
Ook aan dat volk heb ik een hekel. Fer voorop.quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente verneukt ook You'll never walk alone.
Hebben ze in die grafbak geen WC's?quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:45 schreef 75020 het volgende:
Voor mij geen stadion vandaag. Schijterij.
Alsof Ajax dit jaar een concurent voor hun isquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Fans van PSV etc zullen hopen op een puntje. Da's het gunstigst voor hen.
Als dat gebeurt kunnen az, psv en twente een gaatje slaan
Ik bombardeer deze reactie tot troll van de dagquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof Ajax dit jaar een concurent voor hun is
0 punten zelfs.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Fans van PSV etc zullen hopen op een puntje. Da's het gunstigst voor hen.
Gelijkspel =quote:
Vorig seizoen hadden jullie ook al zulke uitspraken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof Ajax dit jaar een concurent voor hun is
twitter:robertanker twitterde op zondag 23-10-2011 om 10:12:47#Feyenoord zonder zieke Guidetti #ajafey #megastadfm reageer retweet
Karel Anker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:28 schreef Muto het volgende:
twitter:robertanker twitterde op zondag 23-10-2011 om 10:12:47#Feyenoord zonder zieke Guidetti #ajafey #megastadfm reageer retweet
Godver. Die heb je ook nogquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:34 schreef inZanity het volgende:
[..]hoop je.
Gewoon Fernandez en Schaken/Biseswar voorin
Kunnen jullie weer oerwoudgeluiden eruit gooien.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godver. Die heb je ook nog
Schaken - Fernandez - Cabral
Da nigga voorhoede![]()
Kreungeluiden van de seks op de tribune is datquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Kunnen jullie weer oerwoudgeluiden eruit gooien.
Ah, Dus mag Helpmefok dus gewoon pernament met kanker schelden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou het eens netjes, dus geen racistische teksten hier.
Wat?quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, Dus mag Helpmefok dus gewoon pernament met kanker schelden?
Nee? 3-1 jongequote:Op zondag 23 oktober 2011 10:37 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Serieus een Ajacied die bang is voor Feyenoord
twitter:sven_7 twitterde op zondag 23-10-2011 om 10:26:39Hey @superguidetti , maybe you can change your name in 'pussy_guidetti'. You always will play against the jews! No mather how sick you are! reageer retweet
quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:38 schreef Happel het volgende:
twitter:sven_7 twitterde op zondag 23-10-2011 om 10:26:39Hey @superguidetti , maybe you can change your name in 'pussy_guidetti'. You always will play against the jews! No mather how sick you are! reageer retweet
Ja, alsof hij daar een klote aan kan doen. Pff, wat een debieltjequote:Op zondag 23 oktober 2011 10:38 schreef Happel het volgende:
volgens mij denkt dat joch dat hij ook kan spelen als hij aan allemaal ziektes lijdtquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alsof hij daar een klote aan kan doen. Pff, wat een debieltje
Ik houd niet op. Gedraag je gewoon normaal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:46 schreef Helpmefok het volgende:
Happel, hou nou eens op met mijn posts verwijderen. Mijn opmerking tegen 422 was meer dan terecht!
Wat was niet normaal aan mijn opmerking tegenover 422? Als hij iets te mekkeren heeft over mijn postgedrag mag hij zichzelf ook normaal gedragen, ik wijs hem daarop en dat moet je dan verwijderen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik houd niet op. Gedraag je gewoon normaal.
Het was niet racistisch bedoeld hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat was niet normaal aan mijn opmerking tegenover 422? Als hij iets te mekkeren heeft over mijn postgedrag mag hij zichzelf ook normaal gedragen, ik wijs hem daarop en dat moet je dan verwijderen?
Vind je verder een toffe gozert hoor maar dit gaat nergens over.
Zeg het dan ook niet op die manier.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was niet racistisch bedoeld hoor.
Is dat Rotterdams Engels? De tering, wat een zwakzinnige..quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:38 schreef Happel het volgende:
Als Ajacied heb je het met de oerwoudgeluiden al snel verkeerd met zo'n opmerking. Zelfde als een Italiaan die 'Nigga' zegt, of een turk. Wordt gewoon sneller als iets negatiefs gezien, gezien de reacties van dit soort mensen op de negroïde medemens.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was niet racistisch bedoeld hoor.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Ajacied heb je het met de oerwoudgeluiden al snel verkeerd met zo'n opmerking. Zelfde als een Italiaan die 'Nigga' zegt, of een turk. Wordt gewoon sneller als iets negatiefs gezien, gezien de reacties van dit soort mensen op de negroïde medemens.
Verder vind ik jou een van de weinige 'prettige' Ajacieden op Fok! dus ik zal minder spijkers op laag water gaan zoeken.![]()
Fijne wedstrijd en moge de beste winnen (Feijenoord dus).
Het is een zwakzinnig figuur. Als het stront uit alle gaten van je lijf loopt (Guidetti heeft buikgriep heb ik begrepen) ga je niet staan voetballen: je hebt namelijk al vaak een vochttekort bij een buikgriep, en dat maak je door intensief sporten veel erger.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is dat Rotterdams Engels? De tering, wat een zwakzinnige..
Dat joch denkt dus dat hij ook kan spelen als hij lijdt aan tyfus, pest etc. Welke maatstaaf is voor hem dan dat je niet hoeft te spelen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is een zwakzinnig figuur. Als het stront uit alle gaten van je lijf loopt (Guidetti heeft buikgriep heb ik begrepen) ga je niet staan voetballen: je hebt namelijk al vaak een vochttekort bij een buikgriep, en dat maak je door intensief sporten veel erger.
Jammer maar de kans op winst is hiermee voor ons wel ineens in elkaar gepleurd.Mazzelpikken altijd in 020...
Zal nu wel 4-0 worden in plaats van 4-1.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is een zwakzinnig figuur. Als het stront uit alle gaten van je lijf loopt (Guidetti heeft buikgriep heb ik begrepen) ga je niet staan voetballen: je hebt namelijk al vaak een vochttekort bij een buikgriep, en dat maak je door intensief sporten veel erger.
Jammer maar de kans op winst is hiermee voor ons wel ineens in elkaar gepleurd.Mazzelpikken altijd in 020...
Trolllllquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal nu wel 4-0 worden in plaats van 4-1.
Komen we goed weg
Ik weet het niet, dat moet je aan die Twitterhoolie vragen. Ik heb persoonlijk liever 40 graden koorts dan buikgriep. Daar kun je echt een week lang beroerd van zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat joch denkt dus dat hij ook kan spelen als hij lijdt aan tyfus, pest etc. Welke maatstaaf is voor hem dan dat je niet hoeft te spelen?
Jullie houden de nul niet. En ik spreek je wel om half 3.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal nu wel 4-0 worden in plaats van 4-1.
Komen we goed weg
Die hebben we in Amsterdam ook, dus tja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Guidetti kan alleen van de stip scoren.
Loopt net niet 1 op 1 en de reden dat hij altijd van de stip scoort is omdat hij penalties afdwingt. Als je continue in de 16 onderuit gehaald wordt / een van je medespelers door goed positiespel, is dat dus gewoon terecht. In veel van de 'onder druk' momenten van de tegenstander is Guidetti betrokken, direct of indirect. Via hem krijgen we dus ook zoveel penalties.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Guidetti kan alleen van de stip scoren.
Ik had een dag buikgriep. Da's echt kut man. Diaree, Buikloop etcquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat moet je aan die Twitterhoolie vragen. Ik heb persoonlijk liever 40 graden koorts dan buikgriep. Daar kun je echt een week lang beroerd van zijn.
Ja ik heb een keer zo extreem buikgriep gehad dat ik niet eens meer wist waaruit de lichaamsvloeistoffen nou weer zouden komenquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had een dag buikgriep. Da's echt kut man. Diaree, Buikloop etc
Rotterdammers die nu al bang worden als er één speler niet speeltquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:38 schreef Happel het volgende:
Okeeee, tot straks!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie houden de nul niet. En ik spreek je wel om half 3.
Zijn chick heeft weer een nieuwe Fiat 500 nodig, dus snel even een schnabbel pakkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud 'fronsjewenkbrauwen' gullit als analist
PSV speelt pas later héquote:
Jij komt voor de zekerheid eventjes trollen hier?quote:
Wat?quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij komt voor de zekerheid eventjes trollen hier?
Nr 2 tegen nr 5, mooiere wedstrijdquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:45 schreef Geo3kant het volgende:
Nummer 4 tegen de nummer 6 .. geen titel waardig 'de klassieker'
Zekers, wanneer PSV speelt weet je dat het spektakel wordt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nr 2 tegen nr 5, mooiere wedstrijd
quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zekers, wanneer PSV speelt weet je dat het spektakel wordt.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zekers, wanneer PSV speelt weet je dat het spektakel wordt.
Mulder, De Vrij, Vlaar, El Ahmadi, Bakkal... Waar de fuck lul je over?quote:
Op dat pleintje..quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder, De Vrij, Vlaar, El Ahmadi, Bakkal... Waar de fuck lul je over?
El Ahmadi en Bakkal blank?quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder, De Vrij, Vlaar, El Ahmadi, Bakkal... Waar de fuck lul je over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |