Dus jullie winnenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat denken de heren kenners van de uitslag? Ik schat in dat we een kansloos middagje eindigen in 0-3.
Zou wel weer een keer tijd worden he?quote:
Als je in sprookjes gelooftquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou wel weer een keer tijd worden he?
Jullie spelen dramatisch dus waarom nietquote:
Kun je toch niet vergelijken? Ben je de rellen vergeten van 2005?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:33 schreef Paul-89 het volgende:
Nec-Vitesse ook maar eens 5 jaar zonder publiek ?
Is er waar al die andere verboden zijn dan zoveel meer gebeurd ? Utrecht-Ajax bijv. Ado mocht vorig jaar niet naar de Kuip door een mongool met een lawinepijl.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je toch niet vergelijken? Ben je de rellen vergeten van 2005?
Dat duurt alleen nog even.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:54 schreef PKRChamp het volgende:
Ajax zou zomaar eens punten kunnen gaan verspelen in Rotterdam, ik hoop dat Feijenoord van hun eigen kracht uitgaan dan maken ze een kans op de overwinning.
Gelukkig was dat helemaal niet de reden om de wedstrijden te verbiedenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je toch niet vergelijken? Ben je de rellen vergeten van 2005?
I know, naja niet direct tenminste, maar 4 jaar laten dachten ze vast van "uhm..2005 nooit meer"quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gelukkig was dat helemaal niet de reden om de wedstrijden te verbieden
nee de reden was dat jullie in amsterdam daarna ook weer gingen 'rellen' met de Me. Terwijl gezegd was nog een klein incident en het is klaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
I know, naja niet direct tenminste, maar 4 jaar laten dachten ze vast van "uhm..2005 nooit meer"
Geef ons maar weer de schuldquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee de reden was dat jullie in amsterdam daarna ook weer gingen 'rellen' met de Me. Terwijl gezegd was nog een klein incident en het is klaar.
Schuld ligt gewoon daar bij jullie.
Sowieso met 2 amsterdamse burgemeesters krijg je dit soort lafhartige oplossingen.
nouja we moeten voorlopig nog wel weer 5 jaar wachten tot het weer kanquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geef ons maar weer de schuldJullie begonnen ja
Volgend jaar zouden ze het toch weer "evalueren"quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nouja we moeten voorlopig nog wel weer 5 jaar wachten tot het weer kan
jep, daarom juist.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgend jaar zouden ze het toch weer "evalueren"?
Denk het ook niet, maarja. Komt door die paar tokkies bij Ajax en Feyenoord -.-quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jep, daarom juist.
kan me eigeblijk niet voorstellen dat de dreiging of kansen op escalatie zijn afgenomen.
zou wel vet zijn als het gewoon weer kon
Maar het slaat mergems op om het opeens te gaan verbieden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee de reden was dat jullie in amsterdam daarna ook weer gingen 'rellen' met de Me. Terwijl gezegd was nog een klein incident en het is klaar.
Schuld ligt gewoon daar bij jullie.
Sowieso met 2 amsterdamse burgemeesters krijg je dit soort lafhartige oplossingen.
Dat dwing je af.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax krijgt het zwaarJa wanneer niet?
Dat was met de K2 als ik mij niet vergisquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:57 schreef Caland het volgende:
Een ludiek spandoekje mag ook al jaren niet meer
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld de meest gekke Feyenoord - Ajax die ik ooit heb meegemaakt, wát een sfeer toen
Maargoed, het ging over die wedstrijd in de arena. Ik heb denk ik het twijfelachtige record dat ik als Feyenoorder twee keer een klassieker in dat 'stadion' heb bezocht en twee keer Feyenoord heb zien winnen
erasmus brug by night vs bijlmer.. en dan de bijlmer van tig jaar terug..quote:
Nee, maar het is op z'n minst flauw te noemen om het weg te halen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:37 schreef xSoDx het volgende:
[..]
was nou niet echt representatief hé..
true true, maar iedereen weet dat 020 > 010quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar het is op z'n minst flauw te noemen om het weg te halen.
Kleine plaagstootjes, horen erbijMaargoed...
Mee eens alleen een hoop hier kunnen daar niet mee omgaan, vandaarquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar het is op z'n minst flauw te noemen om het weg te halen.
Kleine plaagstootjes, horen erbijMaargoed...
Ofwel de realiteit. Verlepte oude pleurisstad, waar de enige hoogbouw een paar pauperflats zijn vs. een prachtige échte stad, mét skyline!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:37 schreef xSoDx het volgende:
[..]
erasmus brug by night vs bijlmer.. en dan de bijlmer van tig jaar terug..
Nee, jij kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens alleen een hoop hier kunnen daar niet mee omgaan, vandaar
Volgensmij alleen jij hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens alleen een hoop hier kunnen daar niet mee omgaan, vandaar
volgens mij ben je in de war, als er 1 stad een verlepte pleurisstad is is het rotjeknor welquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ofwel de realiteit. Verlepte oude pleurisstad, waar de enige hoogbouw een paar pauperflats zijn vs. een prachtige échte stad, mét skyline!
Rotterdam
quote:
Nou dat valt wel mee.quote:
Not sure if serious..quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ofwel de realiteit. Verlepte oude pleurisstad, waar de enige hoogbouw een paar pauperflats zijn vs. een prachtige échte stad, mét skyline!
Rotterdam
Klopt, geweldig altijd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef Helpmefok het volgende:
Die 3-0 van Tomasson... Die man scoorde echt AL-TIJD tegen de neuzen. ALTIJD.
de neuzenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef Helpmefok het volgende:
Die 3-0 van Tomasson... Die man scoorde echt AL-TIJD tegen de neuzen. ALTIJD.
Doorzetten die reeks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:53 schreef Caland het volgende:
De laatste 2 keer dat Feyenoord met een voorsprong in punten naar de arena ging werd er gewonnen. [/nietszeggend feitje]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |