Daar kan ik me wel in vinden ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb allebei de uitvakken bezocht en de conclusie is dat het 2 verschillende supportergroepen zijn. Vak 410 probeert Argentijns gedrag in het stadion te halen en bij Feyenoord zetten ze drie keer per helft met z'n allen aan. Het heeft beide wel wat, het is maar waar je van houdt. Maar een competitie houden wie de betere sfeer heeft is onmogelijk.
hihiquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:17 schreef Muto het volgende:
Nog beelden van jullie laatste training?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vak410 is een vak dat als eerst met deze stijl in Nederland begon. Eerst werden ze uitgelachen, maar ondertussen zijn er steeds meer clubs die ze gaan Kopieren.
Vak410 zorgt gewoon ook voor de beste support. Altijd positief achter de club staan of de stand nou 4-0, 0-0, of 0-4 is.
Oh, ze zorgen gewoon voor de beste support? Tegen zoveel inhoudelijk goede argumenten kan niemand op, natuurlijk. Supporters van Twente, PSV en Feyenoord zullen het hier volmondig mee eens zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vak410 is een vak dat als eerst met deze stijl in Nederland begon. Eerst werden ze uitgelachen, maar ondertussen zijn er steeds meer clubs die ze gaan Kopieren.
Vak410 zorgt gewoon ook voor de beste support. Altijd positief achter de club staan of de stand nou 4-0, 0-0, of 0-4 is.
Bij jullie alleen Jalalalala'en en wie niet springt die is geen Jood?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:41 schreef 16meter het volgende:
Bij kakkies doen ze met z'n allen mee met clublied en liedjes als 'en wie niet springt'. () Kan best indrukwekkend zijn.
Bij Ajax hoor je helaas alleen zuid 1e ring en 410 + omringende vakken. Tifo (vuurwerk/doeken/choreo) is wel vele malen mooier bij Ajax.
Dat zijn er vier.quote:
Plus de spontane spelersliederen die af en toe ontstaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:48 schreef Muto het volgende:
Nooit gehoord. Maar je beticht Feyenoord van weinig eigen liedjes, terwijl je er voor het gemak een stuk op 4 5 vergeet.
Vergeet de oerwoudgeluiden niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:46 schreef 16meter het volgende:
let's go joden, ajax joden superjoden
nog 2 pareltjes die genoemd moeten worden
en dat ooowhooohooho lied van 410
indrukwekkend repertoire, toch?
Bij Ajax zingt men heel de wedstrijd, maar dan wel een klein groepje. Daarbij moet je eens aan de vakken onder 410 vragen hoe fantastische dat vuurwerk van ze is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:41 schreef 16meter het volgende:
Bij kakkies doen ze met z'n allen mee met clublied en liedjes als 'en wie niet springt'. () Kan best indrukwekkend zijn.
Bij Ajax hoor je helaas alleen zuid 1e ring en 410 + omringende vakken. Tifo (vuurwerk/doeken/choreo) is wel vele malen mooier bij Ajax.
Pfff, ik weet nog de wedstrijd tegen PSV (die ze het landskampioenschap kostte).quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij Ajax zingt men heel de wedstrijd, maar dan wel een klein groepje. Daarbij moet je eens aan de vakken onder 410 vragen hoe fantastische dat vuurwerk van ze is.
Daarnaast is het bij Feyenoord gedurende de wedstrijd stiller, maar als ze met z'n allen een keer aanzetten dan gaat het ook massaal.
Kies maar wat valt onder de beste vorm van support.
Je moet de juiste wedstrijden kiezen. Vorig jaar de wedstrijd na het 10-0 verlies in Eindhoven, wedstrijd na het overlijden van Moulijn, PSV thuis... En dat met een elftal waar niemand echt achter kon staan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Bij feyenoord is het allemaal massaler dan in andere stadions ja.
Maar de keren dat ik in de kuip ben geweest was het nou ook weer zo heel indrukwekkend.
Bij avondwedstrijden zie je het nog wel eens schimmen van dat. Maar zodra er 11 Clasies, Vlaars en Guidettis zouden lopen zou het velen malen meer zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:14 schreef Caland het volgende:
Klopt. Dat was inderdaad 90 min. gekkenhuis. Maar zo heel veel komt dat ook niet meer voor.
We hebben dit soort wedstrijdjes altijd wel 3 keer per jaar in de Kuip hoor... Er is altijd wel 'iets' wat een wedstrijd bij ons speciaal maakt, wat het publiek gek maakt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:18 schreef Muto het volgende:
Maar dat zie ik als uitzondering. Daar speelden zoveel factoren mee, zoals de revanchegevoelens, het zonnige en warme weer, eventueel Europees Voetbal etc.
Maar na de wedstrijd was ook heerlijk.
Dit filmpje was echt 20 minuten na de wedstrijd ofzo:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |