abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103418278
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik heb allebei de uitvakken bezocht en de conclusie is dat het 2 verschillende supportergroepen zijn. Vak 410 probeert Argentijns gedrag in het stadion te halen en bij Feyenoord zetten ze drie keer per helft met z'n allen aan. Het heeft beide wel wat, het is maar waar je van houdt. Maar een competitie houden wie de betere sfeer heeft is onmogelijk.
Daar kan ik me wel in vinden ja.
pi_103422769
Nog beelden van jullie laatste training?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_103423038
Vak410 is een vak dat als eerst met deze stijl in Nederland begon. Eerst werden ze uitgelachen, maar ondertussen zijn er steeds meer clubs die ze gaan Kopieren.

Vak410 zorgt gewoon ook voor de beste support. Altijd positief achter de club staan of de stand nou 4-0, 0-0, of 0-4 is.
pi_103423045
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:17 schreef Muto het volgende:
Nog beelden van jullie laatste training?
hihi
pi_103423188
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vak410 is een vak dat als eerst met deze stijl in Nederland begon. Eerst werden ze uitgelachen, maar ondertussen zijn er steeds meer clubs die ze gaan Kopieren.

Vak410 zorgt gewoon ook voor de beste support. Altijd positief achter de club staan of de stand nou 4-0, 0-0, of 0-4 is.
:D LOOOOOOOOOL _O-

Als er EEN club is die 'beste support' levert is het Feijenoord wel. Heb je ons desastreuze afgelopen voetbaljaar meegemaakt?

EN NOG STEEDS ZIT DE KUIP VOL.

En buiten dat, ga lekker jullie spelertjes uitfluiten bij een achterstand tegen fokking AZ. Dat gebeurt bij ons niet hoor: de mongolen die Cabral uitfloten werden ook gelijk terechtgesteld met een striemend fluitconcert en een spandoek vandaag.
pi_103423189
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:26 schreef Afhaalchinees het volgende:

Oh, ze zorgen gewoon voor de beste support? Tegen zoveel inhoudelijk goede argumenten kan niemand op, natuurlijk. Supporters van Twente, PSV en Feyenoord zullen het hier volmondig mee eens zijn.
Dit, dus.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:34:05 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103423233
Als afhaalchinees 'gewoon' zegt dat het zo is, dan moet het wel zo zijn. :D

Het zijn altijd van die kansloze discussies waar je toch niet uit gaat komen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103423430
Bij kakkies doen ze met z'n allen mee met clublied en liedjes als 'en wie niet springt'. ( :') ) Kan best indrukwekkend zijn.

Bij Ajax hoor je helaas alleen zuid 1e ring en 410 + omringende vakken. Tifo (vuurwerk/doeken/choreo) is wel vele malen mooier bij Ajax.
pi_103423476
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:41 schreef 16meter het volgende:
Bij kakkies doen ze met z'n allen mee met clublied en liedjes als 'en wie niet springt'. ( :') ) Kan best indrukwekkend zijn.

Bij Ajax hoor je helaas alleen zuid 1e ring en 410 + omringende vakken. Tifo (vuurwerk/doeken/choreo) is wel vele malen mooier bij Ajax.
Bij jullie alleen Jalalalala'en en wie niet springt die is geen Jood?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_103423486
Ajax marsch, de herdertjes.
pi_103423510
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:44 schreef 16meter het volgende:
Ajax marsch, de herdertjes.
Dat zijn er vier.
pi_103423519
let's go joden, ajax joden superjoden

nog 2 pareltjes die genoemd moeten worden

en dat ooowhooohooho lied van 410

indrukwekkend repertoire, toch?
pi_103423560
Nooit gehoord. Maar je beticht Feyenoord van weinig eigen liedjes, terwijl je er voor het gemak een stuk op 4 5 vergeet.
pi_103423761
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:48 schreef Muto het volgende:
Nooit gehoord. Maar je beticht Feyenoord van weinig eigen liedjes, terwijl je er voor het gemak een stuk op 4 5 vergeet.
Plus de spontane spelersliederen die af en toe ontstaan.

En inderdaad, "shall not be moved", het door alle supporters verneukte YNWA, Wij-gaan-winnen, et cetera.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:57:07 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103423855
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:46 schreef 16meter het volgende:
let's go joden, ajax joden superjoden

nog 2 pareltjes die genoemd moeten worden

en dat ooowhooohooho lied van 410

indrukwekkend repertoire, toch?
Vergeet de oerwoudgeluiden niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103423951
Bij Ajax fluiten ze alleen met z'n allen in de rust als het slecht gaat. Verder niet = gloryhunters.
pi_103424012
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:41 schreef 16meter het volgende:

Bij Ajax zingt men heel de wedstrijd, maar dan wel een klein groepje. Daarbij moet je eens aan de vakken onder 410 vragen hoe fantastische dat vuurwerk van ze is.

Daarnaast is het bij Feyenoord gedurende de wedstrijd stiller, maar als ze met z'n allen een keer aanzetten dan gaat het ook massaal.

Kies maar wat valt onder de beste vorm van support.
Dit, dus.
pi_103424382
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Bij Ajax zingt men heel de wedstrijd, maar dan wel een klein groepje. Daarbij moet je eens aan de vakken onder 410 vragen hoe fantastische dat vuurwerk van ze is.

Daarnaast is het bij Feyenoord gedurende de wedstrijd stiller, maar als ze met z'n allen een keer aanzetten dan gaat het ook massaal.

Kies maar wat valt onder de beste vorm van support.
Pfff, ik weet nog de wedstrijd tegen PSV (die ze het landskampioenschap kostte).

De Kuip was toen 90 minuten lang een oorlogszone. Ik stond die wedstrijd de ene helft op X en de andere helft op JJ geloof ik?

In ieder geval, twee keer werd 'richting mij' gevoetbald. Op X werd gewoon die ene helft non-stop gezongen en aan de andere kant, de 'stillere' kant van de Kuip, ging het zo hard los tegen de lampjes dat een paar van die kleine ventjes net niet in hun luier aan het poepen waren.

Daarnaast het einde van die wedstrijd, die happy hardcore _O_ ! Per-fect was dat gewoon. En maar feesten en de PSV supporters zieken.

Nee man, dat zie je echt bij geen andere club.

En dan was dit niet eens zo'n heel memorabele wedstrijd, er komen er nu zo 50 in me op die vele malen hectischer waren...
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:14:32 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103424432
Klopt. Dat was inderdaad 90 min. gekkenhuis. Maar zo heel veel komt dat ook niet meer voor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103424537
Bij feyenoord is het allemaal massaler dan in andere stadions ja.

Maar de keren dat ik in de kuip ben geweest was het nou ook weer zo heel indrukwekkend.
pi_103424606
Maar dat zie ik als uitzondering. Daar speelden zoveel factoren mee, zoals de revanchegevoelens, het zonnige en warme weer, eventueel Europees Voetbal etc.

Maar na de wedstrijd was ook heerlijk.

Dit filmpje was echt 20 minuten na de wedstrijd ofzo:
pi_103424661
quote:
8s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Bij feyenoord is het allemaal massaler dan in andere stadions ja.

Maar de keren dat ik in de kuip ben geweest was het nou ook weer zo heel indrukwekkend.
Je moet de juiste wedstrijden kiezen. Vorig jaar de wedstrijd na het 10-0 verlies in Eindhoven, wedstrijd na het overlijden van Moulijn, PSV thuis... En dat met een elftal waar niemand echt achter kon staan. :{

O, en die beelden van die lijkwagen met Moulijn erin die de erasmusbrug opreed... WOW.
pi_103424675
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:14 schreef Caland het volgende:
Klopt. Dat was inderdaad 90 min. gekkenhuis. Maar zo heel veel komt dat ook niet meer voor.
Bij avondwedstrijden zie je het nog wel eens schimmen van dat. Maar zodra er 11 Clasies, Vlaars en Guidettis zouden lopen zou het velen malen meer zijn.
pi_103424713
En het is ook afhankelijk van de uitvak. Als er een semi-vol uitvak is, zoals bij ADO, dan is de sfeer veel beter.
pi_103424717
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:18 schreef Muto het volgende:
Maar dat zie ik als uitzondering. Daar speelden zoveel factoren mee, zoals de revanchegevoelens, het zonnige en warme weer, eventueel Europees Voetbal etc.

Maar na de wedstrijd was ook heerlijk.

Dit filmpje was echt 20 minuten na de wedstrijd ofzo:
We hebben dit soort wedstrijdjes altijd wel 3 keer per jaar in de Kuip hoor... Er is altijd wel 'iets' wat een wedstrijd bij ons speciaal maakt, wat het publiek gek maakt.

Mijn broertje, PSV'er, was met me meegegaan naar de Kuip toen ze met 3-1 verloren en het landskampioenschap verspeelden. _O- Hij heeft er nog de pleuris in dat hij meeging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')