Het was niet racistisch bedoeld hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat was niet normaal aan mijn opmerking tegenover 422? Als hij iets te mekkeren heeft over mijn postgedrag mag hij zichzelf ook normaal gedragen, ik wijs hem daarop en dat moet je dan verwijderen?
Vind je verder een toffe gozert hoor maar dit gaat nergens over.
Zeg het dan ook niet op die manier.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was niet racistisch bedoeld hoor.
Is dat Rotterdams Engels? De tering, wat een zwakzinnige..quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:38 schreef Happel het volgende:
twitter:sven_7 twitterde op zondag 23-10-2011 om 10:26:39Hey @superguidetti , maybe you can change your name in 'pussy_guidetti'. You always will play against the jews! No mather how sick you are! reageer retweet
Als Ajacied heb je het met de oerwoudgeluiden al snel verkeerd met zo'n opmerking. Zelfde als een Italiaan die 'Nigga' zegt, of een turk. Wordt gewoon sneller als iets negatiefs gezien, gezien de reacties van dit soort mensen op de negroïde medemens.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was niet racistisch bedoeld hoor.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Ajacied heb je het met de oerwoudgeluiden al snel verkeerd met zo'n opmerking. Zelfde als een Italiaan die 'Nigga' zegt, of een turk. Wordt gewoon sneller als iets negatiefs gezien, gezien de reacties van dit soort mensen op de negroïde medemens.
Verder vind ik jou een van de weinige 'prettige' Ajacieden op Fok! dus ik zal minder spijkers op laag water gaan zoeken.![]()
Fijne wedstrijd en moge de beste winnen (Feijenoord dus).
Het is een zwakzinnig figuur. Als het stront uit alle gaten van je lijf loopt (Guidetti heeft buikgriep heb ik begrepen) ga je niet staan voetballen: je hebt namelijk al vaak een vochttekort bij een buikgriep, en dat maak je door intensief sporten veel erger.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is dat Rotterdams Engels? De tering, wat een zwakzinnige..
Dat joch denkt dus dat hij ook kan spelen als hij lijdt aan tyfus, pest etc. Welke maatstaaf is voor hem dan dat je niet hoeft te spelen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is een zwakzinnig figuur. Als het stront uit alle gaten van je lijf loopt (Guidetti heeft buikgriep heb ik begrepen) ga je niet staan voetballen: je hebt namelijk al vaak een vochttekort bij een buikgriep, en dat maak je door intensief sporten veel erger.
Jammer maar de kans op winst is hiermee voor ons wel ineens in elkaar gepleurd.Mazzelpikken altijd in 020...
Zal nu wel 4-0 worden in plaats van 4-1.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is een zwakzinnig figuur. Als het stront uit alle gaten van je lijf loopt (Guidetti heeft buikgriep heb ik begrepen) ga je niet staan voetballen: je hebt namelijk al vaak een vochttekort bij een buikgriep, en dat maak je door intensief sporten veel erger.
Jammer maar de kans op winst is hiermee voor ons wel ineens in elkaar gepleurd.Mazzelpikken altijd in 020...
Trolllllquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal nu wel 4-0 worden in plaats van 4-1.
Komen we goed weg
Ik weet het niet, dat moet je aan die Twitterhoolie vragen. Ik heb persoonlijk liever 40 graden koorts dan buikgriep. Daar kun je echt een week lang beroerd van zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat joch denkt dus dat hij ook kan spelen als hij lijdt aan tyfus, pest etc. Welke maatstaaf is voor hem dan dat je niet hoeft te spelen?
Jullie houden de nul niet. En ik spreek je wel om half 3.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal nu wel 4-0 worden in plaats van 4-1.
Komen we goed weg
Die hebben we in Amsterdam ook, dus tja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Guidetti kan alleen van de stip scoren.
Loopt net niet 1 op 1 en de reden dat hij altijd van de stip scoort is omdat hij penalties afdwingt. Als je continue in de 16 onderuit gehaald wordt / een van je medespelers door goed positiespel, is dat dus gewoon terecht. In veel van de 'onder druk' momenten van de tegenstander is Guidetti betrokken, direct of indirect. Via hem krijgen we dus ook zoveel penalties.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Guidetti kan alleen van de stip scoren.
Ik had een dag buikgriep. Da's echt kut man. Diaree, Buikloop etcquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat moet je aan die Twitterhoolie vragen. Ik heb persoonlijk liever 40 graden koorts dan buikgriep. Daar kun je echt een week lang beroerd van zijn.
Ja ik heb een keer zo extreem buikgriep gehad dat ik niet eens meer wist waaruit de lichaamsvloeistoffen nou weer zouden komenquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had een dag buikgriep. Da's echt kut man. Diaree, Buikloop etc
Rotterdammers die nu al bang worden als er één speler niet speeltquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:38 schreef Happel het volgende:
twitter:sven_7 twitterde op zondag 23-10-2011 om 10:26:39Hey @superguidetti , maybe you can change your name in 'pussy_guidetti'. You always will play against the jews! No mather how sick you are! reageer retweet
Okeeee, tot straks!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie houden de nul niet. En ik spreek je wel om half 3.
Zijn chick heeft weer een nieuwe Fiat 500 nodig, dus snel even een schnabbel pakkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud 'fronsjewenkbrauwen' gullit als analist
PSV speelt pas later héquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |