abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:32:28 #1
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_103137574
MOD/CREW --> Lees laatste alinea :).

Geachte lezer,

bedankt dat u de moeite neemt om in ieder geval tot hier te lezen. Ik hoop dat u verder leest, want u zult er uiteindelijk, als u geluk heeft, op een emotionele, geestelijke en materiële waarde van profiteren!

U kent mij waarschijnlijk wel, maar ik zal toch de moeite nemen om mij even voor te stellen. Mijn naam is Computerprobleem en ik ben in het verleden (en in het heden nog steeds) menig maal betrokken geweest bij uiterst interessante en waardevolle discussies op dit prachtige forum. Ook heb ik voor een kleine periode een aantal zéér succesvolle nieuwsitems geplaatst en deze zijn U allen vast wel bijgebleven. Maar laten we nu overgaan op het daadwerkelijk onderwerp van dit topic.

U weet het waarschijnlijk nog niet, maar ook ik, een vredelievend en sociaal persoon, heb een groep vijanden op dit forum. Ze haten mij, maken mij overal en met alles belachelijk, staan het niet toe dat ik een eigen mening heb en posten doorgaans racistische uitspraken over mij, of de dingen waar ik in geloof. De laatste tijd zijn er een aantal, zogenaamd 'populaire' FOK!kers toegetreden tot deze groep van vijanden. Ik heb het dan o.a. over de users Utopie en Monopoly.

Ik heb altijd een tweefrontenoorlog willen voorkomen, alleen helaas is dat inmiddels al uitgegroeid tot een vierfrontenoorlog. Ik word van alle kanten aangevallen door hatende-users en groeperingen die samenzweren tegen mijn aanwezigheid. Tot nu toe heb ik al deze hatelijke-aanvallen afgeslagen dankzij mijn charmante uitstraling, briljantiteid, rijkdom en militaire macht. Helaas ziet het er naar uit dat deze Gouden Tijden weldra over zijn, want het aantal haters groeit gestaag. Ik heb daarom besloten om mijn eigen FOK!Fangroep op te richten, namelijk de Revolutionaire Computerprobleem Democraten, ofwel De RCD.

Deze groepering, die uitsluitend opereert binnen het FOK!Forum, staat voor een humaan ideaal. Wij staan vóór gelijke rechten, vrijheid van meningsuiting, /vrije, niet door de staat gecontroleerde economie, vrede en democratisering van de wereld. De mensen waar tegen wij streden zijn tegen de genoemde standpunten en idealen, maar ze zijn bovenal TEGEN MIJ.

Heb je dezelfde standpunten en idealen als mijn groepering en het belangrijkste: BEN JIJ PRO-COMPUTERPROBLEEM? Sluit je dan NU aan bij De RCD en zet boven je avatar, onder je usernaam, het volgende:

'RCD Recruit' of 'RCD Aanhanger'.

En nu over op het materiële gedeelte!

--> Elke aanhanger die minstens één week lid is van mijn organisatie, maakt elke week (of elke twee weken) kans op mooie prijzen die ik weggeef! Het gaat dan om verschillende soorten prijzen, van films tot games, tot leuke gadgets. Het zal zelden gaan om pauper materiaal, ik zal soms zelfs speciaal inkopen doen! En met de feestdagen op komst... zal het een verstandige beslissing zijn om je aan te sluiten! <--

In de eerste 2 weken zal ik wel een kleine controle houden of je op de hoogte bent van de RCD (simpele test vragen, om te voorkomen dat mensen zich alleen aansluiten om iets te winnen en vervolgens weggaan).

Trouwe leden en fanatieke aanhangers maken natuurlijk veel meer kans!
Er is tevens maar één leider, dat ben ik. Dus niet letten op fakers die doen alsof zij de leiding hebben...

OP GELET (VOOR DE ADMINS EN CREW):
Deze 'groep' is geen fanatieke of al bestaande groep. Dit heb ik net gewoon bedacht en de idealen zullen niet met campagnes o.i.d. gepromoot worden. Het is gewoon een fangroep binnen de grenzen van het FOK!Forum. Er zijn geen externe websites, er zal geen overvloed aan 'RCD' topics komen en het is nog maar de vraag of er fans van mij zijn die zich aansluiten. Het is gewoon een groep/clan die mij steunt, en niet de mensen die constant op mij/Israël/e.d. lopen te haten! :D Jullie mogen ook lid worden :P.
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2011 @ 02:34:56 #2
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_103137607
Als ik achter mijn computerprobleem zou staan dan had ik hem jaren geleden al naar de hardwareshop gebracht.
Are you fokking to me?
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:35:27 #3
290693 PiepZeiDeMuis
Kom mijn hol eens bekijken!
pi_103137612
Hey , dit is toch mijn groep?
Bazen UI van Hajee!
  Forum Admin zondag 16 oktober 2011 @ 02:35:45 #4
35723 crew  GGMM
pi_103137616
Vanmiddag sloot ik een topic, toen zag ik daarna een hele lange post van jou staan met argumentatie waarom we dat topic dicht zouden moeten gooien.
Had je dat allemaal voor niks getypt. _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_103137622
Wie gaat dit lezen?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_103137630
Er zit echt een steekje los bij jou he?
Vraag me af hoe je in het echt bent, kan me niet voorstellen dat er zon grote kneus bestaat.
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:37:08 #7
344644 computerprobleem
pi_103137631
quote:
7s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:35 schreef GGMM het volgende:
Vanmiddag sloot ik een topic, toen zag ik daarna een hele lange post van jou staan met argumentatie waarom we dat topic dicht zouden moeten gooien.
Had je dat allemaal voor niks getypt. _O-
Ja, weet ik nog :'(

Ik besloot om mijn bericht uit verdriet maar helemaal aan te passen, zodat ik niet voor schut stond :@.
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:37:23 #8
290693 PiepZeiDeMuis
pi_103137633
Deze 'groep' is geen fanatieke of al bestaande groep.

Terwijl er duidelijk boven mijn UI staat dat ik de leider ben!
ik vind dit niet gepast dat je mijn groep van me af wilt pakken!
:'( HUILIE
Bazen UI van Hajee!
pi_103137653
Heb je nog filmtips, cp?
pi_103137677
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:45:04 #11
344644 computerprobleem
pi_103137737
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heb je nog filmtips, cp?
Hallo,

ik houd een lijstje aan met films die ik heb.
Je kunt daarop filteren op genre, regisseur, jaar, speelduur, formaat, wel/niet gezien en hoogte van de boordeling. Ik doe zometeen een nieuwe bestelling bij Amazon.co.uk+com en deepdiscount, maar de meest recente (exclusief de komende bestellingen) heb ik al staan.

Je kunt dan kijken welke films ik per genre beoordeel.

Ik heb veel meer films gezien, maar het gaat dan alleen om films die ik bezit. Films die ik op tv enz. gezien heb, beoordeel ik apart via een andere site.

Hieronder kun je het bestandje (Excel) downloaden:
Ca. 2,3 mb.

Film collectie
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:46:30 #12
290693 PiepZeiDeMuis
pi_103137767
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:45 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Hallo,

Je kunt daarop filteren op genre, regisseur, jaar, speelduur, formaat, wel/niet gezien en hoogte van de boordeling. Ik doe zometeen een nieuwe bestelling bij Amazon.co.uk+com en deepdiscount, maar de meest recente (exclusief de komende bestellingen) heb ik al staan.

Ik heb veel meer films gezien, maar het gaat dan alleen om films die ik bezit. Films die ik op tv enz. gezien heb, beoordeel ik apart via een andere site.

Ca. 2,3 mb.

Film collectie
Vertel jij altijd alles zo in detail?
Bazen UI van Hajee!
pi_103137781
quote:

[..]

Hallo,

Ca. 2,3 mb.

Film collectie
http://www.imdb.com/

;) ;)
pi_103137783
quote:

[..]

Hallo,

Ca. 2,3 mb.

[url=http://nl.swoopshare.com/get/d/13b4f8d7a4c64d830b7c80422fe90d86/07c5d9ad3ed70037676e25eae60fb449/1318725887/3e74063d8bdab99b0dfa2fde66096c22/Film+Collectie.xls?queue]Film collectie[/

Ik kan niet verder scrollen dus type hier maar, bedankt man url]
_O_ _O_ _O_
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:50:08 #15
344644 computerprobleem
pi_103137806
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:46 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:

[..]

Vertel jij altijd alles zo in detail?
Heel vaak wel ja. Ik denk in 90% van de gevallen wel. Ik heb het gevoel dat mensen niet genoeg informatie krijgen wanneer ik heel weinig typ, dat het incompleet is, daarom vul ik altijd alles zoveel mogelijk aan, om mijn kennis zo goed mogelijk over te dragen.

@DeRakker:

Ik gebruik momenteel Excel & WhatIWatch, maar ben bezig om alles te importeren naar IMDB. Is heel erg veel werk, want inclusief de titels die nog niet in Excel zijn opgenomen, kom ik op zo'n 800 titels. Het invoeren van 500 titels een paar maanden terug kostte mij al meer dan 2 dagen (inclusief slapen, pauzes en andere dingen doen, maar elke keer minstens 4 uur aan één stuk door).

Maar IMDB is veel handiger, want er zijn heel veel mensen actief en de informatie is maximaal.
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:51:07 #16
344644 computerprobleem
pi_103137821
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_
Wat bedoel je met die edit? Moet ik de link opnieuw plaatsen? :)
pi_103137822
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:50 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Heel vaak wel ja. Ik denk in 90% van de gevallen wel. Ik heb het gevoel dat mensen niet genoeg informatie krijgen wanneer ik heel weinig typ, dat het incompleet is, daarom vul ik altijd alles zoveel mogelijk aan, om mijn kennis zo goed mogelijk over te dragen.

@DeRakker:

Ik gebruik momenteel Excel & WhatIWatch, maar ben bezig om alles te importeren naar IMDB. Is heel erg veel werk, want inclusief de titels die nog niet in Excel zijn opgenomen, kom ik op zo'n 800 titels. Het invoeren van 500 titels een paar maanden terug kostte mij al meer dan 2 dagen (inclusief slapen, pauzes en andere dingen doen, maar elke keer minstens 4 uur aan één stuk door).

Maar IMDB is veel handiger, want er zijn heel veel mensen actief en de informatie is maximaal.
Hoezo maak je er zoveel werk van als het toch al bestaat dat beter is?
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:52:22 #18
344644 computerprobleem
pi_103137841
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:51 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Hoezo maak je er zoveel werk van als het toch al bestaat dat beter is?
Ik wou alles in Excel hebben, want dan kan ik de filters naar eigen smaak instellen. Download het bestandje maar, dan zie je wat ik bedoel. En alles is veel overzichtelijker. :)

Maar IMDB is beter omdat je het meteen met de rest van de wereld kunt delen :).
pi_103137844
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:51 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Wat bedoel je met die edit? Moet ik de link opnieuw plaatsen? :)
Nee nee, was te veel tekst en kon niet naar een lege vlakte scrollen dus heb ne bericht per ongeluk verneukten
  zondag 16 oktober 2011 @ 09:31:34 #20
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_103140442
Ben je altijd zo lang van stof?
How can I make this topic about me?
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:16:47 #21
344644 computerprobleem
pi_103150178
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben je altijd zo lang van stof?
Ja, meestal wel :).

O ja, voor de geïnteresseerden, ik zei gisteren dat ik nieuwe films aan het kopen was, jullie kunnen in dit topic zien welke dat zijn geworden:

[DVD] DVD's die binnenkort in je brievenbus vallen [#23]

En de grens van 700 films, die voor mij kwalitatief hoogwaardig zijn, is gisteren overschreden! :D
Ik heb er zo'n 800 in totaal, alleen de rest gaat om afgedankte films, films die ik dubbel heb, slechte edities, slechte films (voor mij) e.d. :)
pi_103150827
Ik vind je maar een vreemde eend, maar goed. Moet je lekker zelf weten.
Zolang ik er maar geen last van heb.
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:39:28 #23
344644 computerprobleem
pi_103150913
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind je maar een vreemde eend, maar goed. Moet je lekker zelf weten.
Zolang ik er maar geen last van heb.
Ik vind jou een vreemde koala.
pi_103151098
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:39 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik vind jou een vreemde koala.
Dat kan kloppen, ik ben grootgebracht door een groep koala's nadat stropers mij op zeer jonge leeftijd achter hebben gelaten in de jungle.
Ik ben er bikkelhard van geworden.
pi_103151194
Deze user :')
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_103151499
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:16 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ja, meestal wel :).

O ja, voor de geïnteresseerden, ik zei gisteren dat ik nieuwe films aan het kopen was, jullie kunnen in dit topic zien welke dat zijn geworden:

[DVD] DVD's die binnenkort in je brievenbus vallen [#23]

En de grens van 700 films, die voor mij kwalitatief hoogwaardig zijn, is gisteren overschreden! :D
Ik heb er zo'n 800 in totaal, alleen de rest gaat om afgedankte films, films die ik dubbel heb, slechte edities, slechte films (voor mij) e.d. :)
dvd's :')
kopen :')

Ik heb ook al 100en films in 1080p kwaliteit _O_
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:16:39 #27
344644 computerprobleem
pi_103152379
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:55 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

dvd's :')
kopen :')

Ik heb ook al 100en films in 1080p kwaliteit _O_
Jij bent waarschijnlijk opgevoed met de boodschap altijd te stelen, of niet soms? Of je bent gewoon een über-pauper. Dankzij de mensen die nog naar de bioscoop gaan en films kopen kun jij downloaden. Met downloaden is niets mis, maar om er honderden te downloaden... dat gaat veel te ver. Ik download ook weleens een filmpje, om precies te zijn:

Ik heb in 2010 en 2011 samen in totaal 6 films via het internet bekeken :).
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:17:52 #28
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_103152436
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:16 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jij bent waarschijnlijk opgevoed met de boodschap altijd te stelen, of niet soms? Of je bent gewoon een über-pauper. Dankzij de mensen die nog naar de bioscoop gaan en films kopen kun jij downloaden. Met downloaden is niets mis, maar om er honderden te downloaden... dat gaat veel te ver. Ik download ook weleens een filmpje, om precies te zijn:

Dit.
Je gaat toch niet alles stelen.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_103152570
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:16 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

ja want de filmsterren zijn ook zo arm :')
Als de filmsterren hetzelfde verdienen als modaal wil ik ze graag steunen, maar als ze miljoenen verdienen per film zit er nog genoeg rek in :)

Nu kan ik het geld weer aan andere dingen uitgeven zodat ik weer andere partijen steun.
Zoals seedbox, tv, mediaplayer enz.
Als je bijv. kijkt naar gamedevelopers, deze mensen verdienen een stuk minder en steun ik dus veel liever met games kopen.
Waar andere mensen deze weer downloaden.
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:48:34 #30
344644 computerprobleem
pi_103153611
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:21 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ja want de filmsterren zijn ook zo arm :')
Als de filmsterren hetzelfde verdienen als modaal wil ik ze graag steunen, maar als ze miljoenen verdienen per film zit er nog genoeg rek in :)

Nu kan ik het geld weer aan andere dingen uitgeven zodat ik weer andere partijen steun.
Zoals seedbox, tv, mediaplayer enz.
Als je bijv. kijkt naar gamedevelopers, deze mensen verdienen een stuk minder en steun ik dus veel liever met games kopen.
Waar andere mensen deze weer downloaden.
Nee, je steunt ze ''liever'' omdat het stelen van games niet zo ''effectief'' gaat als bij films. Als je een PS3 game wilt spelen, zul je een PS3 en PS3 spel MOETEN kopen. Als er mogelijkheden waren om het gratis te doen, wat dus STELEN IS (want andere mensen BETALEN ER WEL VOOR) dan zouden mensen zoals jij dat wel doen. Je bent gewoon triest bezig. Je download er op los en vind het raar dat ik betaal voor mijn spullen. Zoiets heet eerlijkheid en is bewijs dat ik niet zo'n pauper ben als jij.

Tevens heb ik ook gewoon de beste apparatuur, maar dat is geen excuus om te gaan downloaden. Kijk lekker op mijn full hd televisie met prachtig geluid en in een relax gebied, met drank en snacks altijd in de buurt, goede verlichting enz. naar een prachtige film die in no-time opstart en waarvoor ik niet op een camversie of pauper dvd-rip moet wachten. Altijd met ondertiteling naar keuze, vanaf mijn bank lekker alles instellen enz.

Maar ja, ik heb klasse en daar hoort gewoon stijl bij. Jij moet het maar houden met... nou ja, de pauper-dingen die jij gewend bent.

Echt, ik kan zo boos worden om mensen zoals jij.
pi_103153735
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nee, je steunt ze ''liever'' omdat het stelen van games niet zo ''effectief'' gaat als bij films. Als je een PS3 game wilt spelen, zul je een PS3 en PS3 spel MOETEN kopen. Als er mogelijkheden waren om het gratis te doen, wat dus STELEN IS (want andere mensen BETALEN ER WEL VOOR) dan zouden mensen zoals jij dat wel doen. Je bent gewoon triest bezig. Je download er op los en vind het raar dat ik betaal voor mijn spullen. Zoiets heet eerlijkheid en is bewijs dat ik niet zo'n pauper ben als jij.

Tevens heb ik ook gewoon de beste apparatuur, maar dat is geen excuus om te gaan downloaden. Kijk lekker op mijn full hd televisie met prachtig geluid en in een relax gebied, met drank en snacks altijd in de buurt, goede verlichting enz. naar een prachtige film die in no-time opstart en waarvoor ik niet op een camversie of pauper dvd-rip moet wachten. Altijd met ondertiteling naar keuze, vanaf mijn bank lekker alles instellen enz.

Maar ja, ik heb klasse en daar hoort gewoon stijl bij. Jij moet het maar houden met... nou ja, de pauper-dingen die jij gewend bent.

Echt, ik kan zo boos worden om mensen zoals jij.
geeft niet hoor, denk aan je hart :*
pi_103154295
CP is een meester in dingen uit z'n verband trekken.
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:19:50 #33
344644 computerprobleem
pi_103154900
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:04 schreef Monopoly het volgende:
CP is een meester in dingen uit z'n verband trekken.
Ik ben heel erg briljant ja, dus pas maar op.
pi_103154990
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:19 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik ben heel erg briljant ja, dus pas maar op.
_O- _O-
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:26:43 #35
344644 computerprobleem
pi_103155164
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:22 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

_O- _O-
Wie het laatst lacht, lacht het best.

Dit is het laatste bericht betreft deze discussie, elke ander bericht wat na dit bericht geplaatst wordt, heeft niets met voorgaande posts te maken, ookal lijkt dat wel zo en als je toch zegt dat dat wel zo is, ben je gewoon een homo.

En aangezien dit het laatste bericht van de bovenstaande discussie is, heb ik het laatste woord.

IK LACH NU DUS HET LAATST EN IK LACH DAAROM HET BEST, AL JULLIE BERICHTEN HEBBEN GEEN ZIN GEHAD, WANT IK WIN.

HAHAHAHA _O- _O- _O-

Ik lach het best, hahahahahahahahaha! _O- _O-

Maar ik ben de komende 3.5 uur leren, dus reageer even niet meer op jullie berichten.
pi_103155409
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:26 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Wie het laatst lacht, lacht het best.

Dit is het laatste bericht betreft deze discussie, elke ander bericht wat na dit bericht geplaatst wordt, heeft niets met voorgaande posts te maken, ookal lijkt dat wel zo en als je toch zegt dat dat wel zo is, ben je gewoon een homo.

En aangezien dit het laatste bericht van de bovenstaande discussie is, heb ik het laatste woord.

IK LACH NU DUS HET LAATST EN IK LACH DAAROM HET BEST, AL JULLIE BERICHTEN HEBBEN GEEN ZIN GEHAD, WANT IK WIN.

HAHAHAHA _O- _O- _O-

Ik lach het best, hahahahahahahahaha! _O- _O-

Maar ik ben de komende 3.5 uur leren, dus reageer even niet meer op jullie berichten.
waar heb je dan in gewonnen? het was geeneens een wedstrijd :')

_O- _O-
pi_103155691
Ts is een totale klapjosti. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Republiek
  maandag 17 oktober 2011 @ 01:06:04 #38
344644 computerprobleem
pi_103175442
19:00 echt begonnen, totaal 1 a 1.5 uur pauzes, om 01:00 klaar.

Dus 6 uur bezig geweest, waarvan zo'n 4.5 a 5 uur gestudeerd :).
Dat is 1 a 1.5 uur meer dan ik geplanned had.

Morgen twee tentamens, eerste om 16:10.
'S ochtends rond 09:00 opstaan en tot 14:00 door leren, om 14:30 richting centrum en wat benodigdheden e.d. halen en om 15:00 met de bus richting school. Kom dan rond 15:45 aan en dan heb ik even tijd om de dingen snel te herhalen. Daarna tweede tentamen rond 18:00 en dan heb ik zo'n 15 minuten om dingen kort te herhalen.

:'( :'(

Kut school ik wil liever films kijken :'(
pi_103178376
Ik wist niet dat International Business and Management Studies zo leerintensief was?

Anyway, ik sluit mij aan bij wat mijn voorgangers gezegd hebben: je bent een apart manneke.
pi_103181331
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 01:06 schreef computerprobleem het volgende:
19:00 echt begonnen, totaal 1 a 1.5 uur pauzes, om 01:00 klaar.

Dus 6 uur bezig geweest, waarvan zo'n 4.5 a 5 uur gestudeerd :).
Dat is 1 a 1.5 uur meer dan ik geplanned had.

Morgen twee tentamens, eerste om 16:10.
'S ochtends rond 09:00 opstaan en tot 14:00 door leren, om 14:30 richting centrum en wat benodigdheden e.d. halen en om 15:00 met de bus richting school. Kom dan rond 15:45 aan en dan heb ik even tijd om de dingen snel te herhalen. Daarna tweede tentamen rond 18:00 en dan heb ik zo'n 15 minuten om dingen kort te herhalen.

:'( :'(

Kut school ik wil liever films kijken :'(
wtf lul je nou allemaal?
Je eigen topic vervuilen :')
pi_103181390
Deze user :')
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_103181392
Ik moest lachen :D
Echt geweldig topic dit :D
Je maintiendrai
pi_103181695

Ik dacht dus eerst dat dit een grapje is... maar kennelijk is dit m echt _O- _O-
pi_103181904
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:05 schreef DeRakker. het volgende:

Ik dacht dus eerst dat dit een grapje is... maar kennelijk is dit m echt _O- _O-
Tis m niet, Iedereen weet dat Cp ten allen tijden een cowboyhoed op heeft
pi_103181921
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:12 schreef weerstandje het volgende:

[..]

Tis m niet, Iedereen weet dat Cp ten allen tijden een cowboyhoed op heeft
tuurlijk, leuk geprobeerd maar daar trap ik niet in :)
pi_103181941
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:13 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

tuurlijk, leuk geprobeerd maar daar trap ik niet in :)
Wist je dat niet? Het schijnt dat de cowboyhoed is vastgegroeid.
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_103182040
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:13 schreef Akwasi het volgende:

[..]

Wist je dat niet? Het schijnt dat de cowboyhoed is vastgegroeid.
pics :D
pi_103182096
Hoewel ik vind dat je onnoemenlijk veel aan je topic gedaan hebt, moet ik je toch mededelen dat ik het niet zo heel erg aangenaam vind.

Succes met de verdere verloop van dit topic :*

kusjekroel.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:35:37 #49
344644 computerprobleem
pi_103182691
Hallo,

ik vind jullie Infidels en daarom moeten jullie ongelovigen je bekeren tot mijn groep.

De Revolutionaire Computerprobleem Democraten brengt jullie voorspoed en dit dat alles voor lachen enz.!!

En die op die filmpje ben ik niet dat is Monopoly zelf want hij was de eerste die dat filmpje liet zien zo'n 9 weken en 2 dagen geleden, dus Monopoly, doe normaal oke? Gewoon normaal doen is goed voor je hart.

En jullie moeten niet zo liegen, maar ja, ik begrijp jullie wel want jullie zitten in die ONTKENNINGAFASE.

:D

:W
pi_103182903
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:35 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo,

ik vind jullie Infidels en daarom moeten jullie ongelovigen je bekeren tot mijn groep.

De Revolutionaire Computerprobleem Democraten brengt jullie voorspoed en dit dat alles voor lachen enz.!!

En die op die filmpje ben ik niet dat is Monopoly zelf want hij was de eerste die dat filmpje liet zien zo'n 9 weken en 2 dagen geleden, dus Monopoly, doe normaal oke? Gewoon normaal doen is goed voor je hart.

En jullie moeten niet zo liegen, maar ja, ik begrijp jullie wel want jullie zitten in die ONTKENNINGAFASE.

Mag ik dan wel minister van de lieve beestjes worden ?
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:44:25 #51
344644 computerprobleem
pi_103183034
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:41 schreef weerstandje het volgende:

[..]

Mag ik dan wel minister van de lieve beestjes worden ?
Mijn partij kent geen lieve beestje :(
Alleen koele beestjes.

Je mag minsiter worden van de koele beestjes :(.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:46:30 #52
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_103183118
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:05 schreef DeRakker. het volgende:

Mijn god wat een kutautist :')
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:51:30 #53
344644 computerprobleem
pi_103183329
Valt me op dat jullie dat filmpje wel erg leuk vinden :D

Ondanks dat ik dat niet ben, bedankt voor de kijkcijfers, want nu heb ik ook naamsbekendheid op youtube :D

Dat is goed voor de partei.
pi_103183357
Ik sluit me aan.
Je maintiendrai
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:53:38 #55
344644 computerprobleem
pi_103183412
quote:
99s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik sluit me aan.

Zet ''RCD Recruit'' in je ondertitel bij je avatar dus :D

En check OP voor informatie over prijzen systeem enz. :D
pi_103184191
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Mijn partij kent geen lieve beestje :(
Alleen koele beestjes.

Je mag minsiter worden van de koele beestjes :(.
Akkoord mits u zich strikt aan uw standpunt ''vrede en democratisering van de wereld'' houd
En dus ten allen tijden geweld on onrecht verafschuwd, in welke vorm dan ook

waar kan ik mij inschrijven ?

[ Bericht 5% gewijzigd door weerstandje op 17-10-2011 12:18:16 ]
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:18:11 #57
344644 computerprobleem
pi_103184491
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:11 schreef weerstandje het volgende:

[..]

Akkoord waar kan ik mij inschrijven ?
Zet ''RCD Aanhanger'' boven je avatar/onder je naam.
Leden hebben voordelen, check OP bijna onderaan :).

En in je signature ''minister van koele beestjes'' of zo.

:)
pi_103184508
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:18 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Zet ''RCD Aanhanger'' in je naam.
Leden hebben voordelen, check OP bijna onderaan :).
Sjek mijn edit ff
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:19:59 #59
344644 computerprobleem
pi_103184581
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:18 schreef weerstandje het volgende:

[..]

Sjek mijn edit ff
Zie niks jonguh :o
pi_103184851
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:19 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Zie niks jonguh :o
Van die standpunten, heb geen zin om lid te worden van een partij die geweld (verbaal en/of non-verbaal) gebruikt om hun standpunten te verwezenlijken
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:59:29 #61
344644 computerprobleem
pi_103188967
Hallo Pizza_Pepperoni,

je mag me wel iets vragen als lid van mijn partei, aber ik heb een DM/PM ban, dus ik kan helaas pindakaas niet erop reageren.

De communicatieve infrastructuur ligt dus eventjes plat van mijn organisation, aber wir sollen es schnell wieder machen!

Maar stel uw vraag maar hier :D.

En zet ''RCD Aanhanger'' onder je naam :)
pi_103189218
Oke, mag ik minister van magie zijn! :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lampen?
Je maintiendrai
pi_103189564
We moeten een verenigingslied of slogan hebben :Y
Je maintiendrai
pi_103190100
RCD van FOK!forum
ben ik van forum49 bloed.
Den yvonne getrouwe ben ik tot in de ban!
Een user van het forum ben ik vrij onverveerd.
Den koning van FOK! heb ik altijd geëerd!

In Smegmanus vrees te leven heb ik altijd betracht,
daarom ben ik verdreven, om topics, om luid gebracht.
Maar Computerprobleem zal mij regeren als een goed instrument.
dat ik zal wederkeren in mijnen subforum!

Lijdt u, mijn mede RCDérs die oprecht zijt van aard,
Computerprobleem zal u niet verlaten, al zijt gij nu bezwaard.
Die vroom begeert te posten, bidt Computerprobleem nacht ende dag,
dat hij mij kracht zal geven, dat ik goed posten mag!

Topics en posts al te samen heb ik u niet verschoond,
mijn mede RCD'ers hoog van namen hebben 't u ook vertoond:
Graaf Monopoly is gebleven in Onzin in den slag,
zijn ziel in 't eeuwig forum verwacht den jongsten dag!

Ontrollend en postengeboren, van Danny's stam,
een vorst des subforum verkoren, als een vroom RCD man,
voor Computerprobleems woord geprezen, heb ik, vrij onversaagd,
als een held zonder vrezen mijn FOK!forum bloed gewaagd!

Misschien straks nog meer :D

PS: Het is afgeleid van het WIlhelmus voor de kneuzen die het niet door hadden.
Je maintiendrai
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:30:34 #65
344644 computerprobleem
pi_103190267
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Oke, mag ik minister van magie zijn! :D
SPOILER
En lampen?
Ja dat mag :D

En parteilied is goedgekeurd.

Approved by the President of the Revolutionary Computerprobleem Democrats, Computerprobleem.
pi_103190290
Met zn hoevelen zijn we nou al ?
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:32:52 #67
344644 computerprobleem
pi_103190373
Drie volgens mij, jij, pizza en ik :D

Dus we moeten meer leden werven!

VOOR DE TROUWE LEDEN EN MENSEN DIE A.S. ZONDAG MINSTENS 5 DAGEN LID ZIJN:

Verloting :D

Wat maak ik vrijdag bekend.
pi_103190415
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:31 schreef weerstandje het volgende:
Met zn hoevelen zijn we nou al ?
3!
Maar snel zullen onze medeFOK!kers inzien dat wij geweldig zijn en op hun knieën smeken hen te vergeven! En ik weet niet of ik hun smeekbeden zal accepteren!

Verbastering van Sirius Black zijn uitspraak in HP deel 5
Je maintiendrai
pi_103190486
We moeten een banner hebben :Y
Je maintiendrai
pi_103190625
-nee

[ Bericht 99% gewijzigd door Oerbeer op 17-10-2011 15:04:33 ]
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
  Moderator maandag 17 oktober 2011 @ 14:43:08 #71
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_103190845
Verstandelijk Gehandicapten Verzameld zou een betere naam zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_103190986
Op het moment van Computerprobleem zijn geboorte is er voor de kust van Den Haag een zeemonster zijn opgedoken dat het eerder gepostte lied begon te zingen. Daarnaast zijn er boven de huizen van Danny en Yvonne dubble regenbogen zijn verschenen, ook boven Amsterdam zijn dubble regenbogen waargenomen op het moment van zijn geboorte! Darnaast was het winter, maar nadat Computerprobleem volledig ter wereld was zijn alle bloemen gaan groeien en is het 5 dagen prachtig weer geweest. Ook is er een nieuwe ster aan de hemel verschenen.

BEWIJS VOOR DE GODDELIJKE AFKOMST VAN COMPUTERPROBLEEM!
Je maintiendrai
pi_103191614
Computerprobleem :')
pi_103192170
Dus we moeten tussen jou en de rest kiezen en je 'leden' koop je om met cadeautjes? :')
IFG
pi_103192228
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef maagzuur het volgende:
Dus we moeten tussen jou en de rest kiezen en je 'leden' koop je om met cadeautjes? :')
Riekt naar dictatorschap.

Wel buiten Europa mag ik aannemen.
pi_103192394
quote:
13s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:15 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Riekt naar dictatorschap.

Wel buiten Europa mag ik aannemen.
Het is gewoon gulheid, en wat gaan jullie allemaal haten :')

Je maintiendrai
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:14:15 #77
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_103195103
Niet gelezen want computerprobleem :r
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:19:36 #78
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_103195327
quote:
13s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:00 schreef Etsu het volgende:
Computerprobleem :')
pi_103195344
Deze twee bazen moeten op zijn minst minister worden:

maandag 17 oktober 2011 @ 20:49:41 #80
344644 computerprobleem
pi_103207041
quote:
4s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Op het moment van Computerprobleem zijn geboorte is er voor de kust van Den Haag een zeemonster zijn opgedoken dat het eerder gepostte lied begon te zingen. Daarnaast zijn er boven de huizen van Danny en Yvonne dubble regenbogen zijn verschenen, ook boven Amsterdam zijn dubble regenbogen waargenomen op het moment van zijn geboorte! Darnaast was het winter, maar nadat Computerprobleem volledig ter wereld was zijn alle bloemen gaan groeien en is het 5 dagen prachtig weer geweest. Ook is er een nieuwe ster aan de hemel verschenen.

BEWIJS VOOR DE GODDELIJKE AFKOMST VAN COMPUTERPROBLEEM!
Dit is helemaal waar, en volgens de legende zouden honderdenmiljoenen mensen tegelijkertijd zijn klaargekomen toen ik werd geboren, daardoor zijn er miljoenen intelligente baby's geboren die mij nu aanhangen.

Het Computerproblemisme begint langzamerhand een van de grootste groeperingen ter wereld te worden.

O ja, ik ben terug.
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:50:53 #81
344644 computerprobleem
pi_103207120
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Het is gewoon gulheid, en wat gaan jullie allemaal haten :')

[ afbeelding ]
Ja inderdaad echt een haters.

O ja en weerstandje heeft gecollaboreerd, HET IS EEN VULLE VERRADER!

Hij mag nooit meer aangenomen worden.

MENSEN WORD LID SNEL

Er zijn nog veel minister posten vrij.
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:08:32 #82
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_103208294
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:50 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

MENSEN WORD LID SNEL

ministerposten.
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:11:36 #83
344644 computerprobleem
pi_103208502
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

ministerposten.
Nee, minister posten.

Wij hanteren een eigen speling.

Namelijk die door De Raad van Computerprobleem Speling goedgekeurde speling.
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:14:52 #84
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_103208691
Computerprobleem, hoe oud ben je nou man? :')
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_103208769
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:50 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

MENSEN WORD LID SNEL

Inderdaad, zwak dit!
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:14 schreef Fopje het volgende:
Computerprobleem, hoe oud ben je nou man? :')
Zijn leeftijd doet er niet toe, zijn wijsheid is niet te beschrijven in jaren.

Ik solliciteer naar de post van minister van interne zaken.
Je maintiendrai
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:19:41 #86
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_103209025
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Inderdaad, zwak dit!

[..]

_O-
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:23:02 #87
344644 computerprobleem
pi_103209249
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Inderdaad, zwak dit!

[..]

Je bent aangenomen, je mag nu 2 minister posten vervullen omdat je zo trouw bent en vertrouwt in mijn intelligente.

Ik heb nog een minister van oorlog nodig want er komt een oorlogsverklaring aan.
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:25:24 #88
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_103209393
Mag ik jouw grote vijand zijn? Wat moet ik daar voor doen?
pi_103209798
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:23 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Je bent aangenomen, je mag nu 2 minister posten vervullen omdat je zo trouw bent en vertrouwt in mijn intelligente.

Ik heb nog een minister van oorlog nodig want er komt een oorlogsverklaring aan.
Ok ik neem officieel afstand van deze partij

Ik dacht dat deze partij stond voor de monarchie tussen de FOK!ers, een vredelievend bewind met respect voor iedereen, maar blijkbaar verschillen onze meningen want oorlog past niet in dit rijtje thuis
Ik wens je al het succes toe en hoop dat je eens ook zal inzien dat geweld nooit de oplossing is
Mvg. weerstandje
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:37:49 #90
344644 computerprobleem
pi_103210364
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef weerstandje het volgende:

[..]

Ik dacht dat deze partij stond voor de monarchie tussen de FOK!ers, een vredelievend bewind met respect voor iedereen, maar blijkbaar verschillen onze meningen want oorlog past niet in dit rijtje thuis
Ik wens je al het succes toe en hoop dat je eens ook zal inzien dat geweld nooit de oplossing is
Mvg. weerstandje
Haha, pauper.

Gelukkig heb ik je eruit geschopt, want ik hoef geen linkse hippies in mijn partei.

En oorlog is een van de belangrijkste uitgaven binnen onze republiek, 55% gaat naar het ministerie van oorlog.
pi_103212040
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef weerstandje het volgende:

[..]

Mvg. weerstandje
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Haha, pauper.

Gelukkig heb ik je eruit geschopt, want ik hoef geen linkse hippies in mijn partei.

En oorlog is een van de belangrijkste uitgaven binnen onze republiek, 55% gaat naar het ministerie van oorlog.
Het blauwe leger.
Je maintiendrai
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:00:09 #92
344644 computerprobleem
pi_103212063
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

[..]

Het blauwe leger.
We moeten een strijd lied maken!
pi_103215504
Aan ons is het recht geschonken,
Te hanteren het zwaard des recht tegen aanvallende fronten!
Wij zullen strijden voor het recht,
Dat aan ons werd toegzegd!
Want wij die zijn in de hemel nog verheven,
Zullen nimmer onze leider opgeven!
Ik ben bereid mijn leven te geven,
En de tirannie van onze tegenstand te laten beven!
Vecht voor ons volk,
Hun kracht zal zijn onze dolk!

Strijd voor uw vaderland!
Strijd voor RCD!
Strijd voor alles dat heilig is!
Ten aanval, verdelg onze vijanden!

Helemaal zelf bedacht :@
Je maintiendrai
pi_103215650
Banner gevonden;

De duiven symboliseren onze vrijheid :Y
Je maintiendrai
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:57:39 #95
344644 computerprobleem
pi_103215694
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vecht voor ons volk,

Strijd voor RCD!

Nice :D

Op het einde nog wel iets van ''heil computerprobleem!''

En dan sta ik op zo'n balkon en lopen jullie met de faandel langs mij terwijl jullie salueren en ik terug salueer. :D

En de ministers en andere belangrijke mensen staan dan achter mij en op het einde zingen we allemaal dit lied en houd ik een toespraak :D :D

WAT EEN FEEST *O*
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:59:28 #96
344644 computerprobleem
pi_103215799
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Banner gevonden;

[ afbeelding ]
De duiven symboliseren onze vrijheid :Y
Haha, wij worden de beste groep van FOK!

Binnenkort moeten we alles organiseren, met systeem enz.

Maar er moeten meer leden komen :(
pi_103215825
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:57 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Op het einde nog wel iets van ''heil computerprobleem!''

En dan sta ik op zo'n balkon en lopen jullie met de faandel langs mij terwijl jullie salueren en ik terug salueer. :D

En de ministers en andere belangrijke mensen staan dan achter mij en op het einde zingen we allemaal dit lied en houd ik een toespraak :D :D

WAT EEN FEEST *O*
JA!
Jottem wat wordt dat leuk! *O*
Maar we houden geen olympische spelen want dat kan fout gaan :{w
Of ga ik nu te ver in mijn verwijzingen?
Je maintiendrai
pi_103215839
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:59 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Haha, wij worden de beste groep van FOK!

Binnenkort moeten we alles organiseren, met systeem enz.

Maar er moeten meer leden komen :(
Ja, misschien even kijken hoe TRU en Brave New World er voor staan?
Je maintiendrai
pi_103215861
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ja, misschien even kijken hoe TRU en Brave New World er voor staan?
Maar dan wel houden aan de laatste alinea in de OP.
Je maintiendrai
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:02:27 #100
344644 computerprobleem
pi_103215969
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

JA!
Jottem wat wordt dat leuk! *O*
Maar we houden geen olympische spelen want dat kan fout gaan :{w
Of ga ik nu te ver in mijn verwijzingen?
We houden wel Olympische Spelen alleen dat is onze vorm, word alleen in onze prachtige Republiek gehouden en iedereen ter wereld mag meedoen.

Maar wij zijn heel sneaky, als de sporters uit de anderen landen komen, breken we hun armen en benen en winnen wij met gemak en als we toch verliezen dan zeggen we dat de uitslag ongeldig is omdat het weer niet goed genoeg was.

En dan moeten ze alles overnieuw doen en dan breken we ook nog eens de tenen en vingers van de eigenlijke winnaars en zo triompferen wij immer!!!!
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:02:40 #101
344644 computerprobleem
pi_103215986
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Maar dan wel houden aan de laatste alinea in de OP.
Ja oke

Begin maar met leden te werven, ik zorg wel voor de financiële situatie van de republiek

pi_103216066
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:02 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

We houden wel Olympische Spelen alleen dat is onze vorm, word alleen in onze prachtige Republiek gehouden en iedereen ter wereld mag meedoen.

Maar wij zijn heel sneaky, als de sporters uit de anderen landen komen, breken we hun armen en benen en winnen wij met gemak en als we toch verliezen dan zeggen we dat de uitslag ongeldig is omdat het weer niet goed genoeg was.

En dan moeten ze alles overnieuw doen en dan breken we ook nog eens de tenen en vingers van de eigenlijke winnaars en zo triompferen wij immer!!!!
Ik ga morgen maar eens wat wetten schrijven :)
Wel even;
Communistisch, fascistisch of kapitalistisch?
Je maintiendrai
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:07:57 #103
344644 computerprobleem
pi_103216327
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik ga morgen maar eens wat wetten schrijven :)
Wel even;
Communistisch, fascistisch of kapitalistisch?
Wij zijn het meest extreme wat er bestaat, dus extremistischer dan fascistisch. Maar we accepteren iedereen, zolang ze zich maar aan onze normen en waarden (die heel erg extreem zijn) houden.

En tevens zijn wij zo kapitalistisch als de pest.

En ik denk dat de Republiek geen staatsreligie o.i.d. heeft :).

Dus wij zijn het PARADIJS OP AARDE, SLUIT U NU AAN!

Ik maak vandaag bekend wat de prijzen zijn, of in ieder geval waar je uit kunt kiezen :D !

EINZ ZWEI!

Je moet wel vóór woensdag lid zijn als je wilt winnen deze ronde!
pi_103216406
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:07 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Wij zijn het meest extreme wat er bestaat, dus extremistischer dan fascistisch. Maar we accepteren iedereen, zolang ze zich maar aan onze normen en waarden (die heel erg extreem zijn) houden.

En tevens zijn wij zo kapitalistisch als de pest.

En ik denk dat de Republiek geen staatsreligie o.i.d. heeft :).

Dus wij zijn het PARADIJS OP AARDE, SLUIT U NU AAN!

Ik maak vandaag bekend wat de prijzen zijn, of in ieder geval waar je uit kunt kiezen :D !

EINZ ZWEI!

Je moet wel vóór woensdag lid zijn als je wilt winnen deze ronde!

Ik hoef geen prijs, uw aanwezigheid is voldoende.
Je maintiendrai
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:12:19 #105
344644 computerprobleem
pi_103216579
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik hoef geen prijs, uw aanwezigheid is voldoende.
Ik dacht dat het al 00:00 was geweest, maar maak ze dus de ''vandaag van morgen'' bekend.

Tevens moeten we ook een boek met wijsheden van mij maken.
pi_103216678
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:12 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik dacht dat het al 00:00 was geweest, maar maak ze dus de ''vandaag van morgen'' bekend.

Tevens moeten we ook een boek met wijsheden van mij maken.
Mee eens.
En financierders zoeken die voor ons land kunnen kopen, we beginnen met wat eilandjes.
Je maintiendrai
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:14:01 #107
344644 computerprobleem
pi_103216702
DE WIJSHEDEN VAN DE GELIEFDE, EEUWIGE, DOOR LICHT UIT DE HEMEL OVERGOTEN MACHTIGE LEIDER VAN DE REPUBLIEK, COMPUTERPROBLEEM

---

Uitspraak 1
Woensdag 21 september 2011

Een foto onthuld slechts hoe een persoon er fysiek uitziet. Het gedrag bepaalt wat een persoon is. Jij bent een gedrocht.

Computerprobleem

---

Uitspraak 2

Gedrochten die niet uitkomen voor hun fysieke toestand, zijn vaak te onzeker om hun gedrag te veranderen in de weerspiegeling van hun werkelijke fysieke voorkomen. Wanneer een gedrocht zich namelijk aanpast aan de werkelijkheid, verandert er niet veel. De waarheid komt slechts boven water.

Computerprobleem

---

Uitspraak 3

Wanneer ik heel veel geld uitgeef aan troep, dan kan ik me niet beter voelen.
Ik weet dan namelijk dat ik stinkend rijk ben.

Computerprobleem

---
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:15:19 #108
344644 computerprobleem
pi_103216986
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:14 schreef computerprobleem het volgende:
DE WIJSHEDEN VAN DE GELIEFDE, EEUWIGE, DOOR LICHT UIT DE HEMEL OVERGOTEN MACHTIGE LEIDER VAN DE REPUBLIEK, COMPUTERPROBLEEM

---

Uitspraak 1

Een foto onthuld slechts hoe een persoon er fysiek uitziet. Het gedrag bepaalt wat een persoon is. Jij bent een gedrocht.

Computerprobleem

---

Uitspraak 2

Gedrochten die niet uitkomen voor hun fysieke toestand, zijn vaak te onzeker om hun gedrag te veranderen in de weerspiegeling van hun werkelijke fysieke voorkomen. Wanneer een gedrocht zich namelijk aanpast aan de werkelijkheid, verandert er niet veel. De waarheid komt slechts boven water.

Computerprobleem

---

Uitspraak 3

Wanneer ik heel veel geld uitgeef aan troep, dan kan ik me niet beter voelen.
Ik weet dan namelijk dat ik stinkend rijk ben.

Computerprobleem

---
Wat dacht je van:

Uitspraak 4
Woensdag 17 oktober 2011

Ik ben het einde, ik breng een nieuw begin, zie mij als een nieuwe dag, een nieuw hoofdstuk in dit universum.

Pizza Pepperoni over Computerprobleem
Je maintiendrai
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:19:56 #110
344644 computerprobleem
pi_103217089
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Wat dacht je van:

Uitspraak 4

Ik ben het einde, ik breng een nieuw begin, zie mij als een nieuwe dag, een nieuw hoofdstuk in dit universum.

Pizza Pepperoni over Computerprobleem
Ja heel erg goede alleen het is 17 oktober 2011.
Maar voeg die maar toe :D
pi_103217094
:')
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:21:03 #112
344644 computerprobleem
pi_103217170
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:20 schreef DeRakker. het volgende:
:')
*PAKT HEILIG BOEK VOOR*

IK LEES U, ONGELOVIGE, UITSPRAAK 2 VAN HOOFDSTUK 1 VOOR;

Uitspraak 2

Computerprobleem

Mogen dezen uitspraak u tot bekering brengen!
pi_103217287
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:21 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

*PAKT HEILIG BOEK VOOR*

IK LEES U, ONGELOVIGE, UITSPRAAK 2 VAN HOOFDSTUK 1 VOOR;

Uitspraak 2

Computerprobleem

Mogen dezen uitspraak u tot bekering brengen!
snap er niks van.
dus nee :)
pi_103217299
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:19 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ja heel erg goede alleen het is 17 oktober 2011.
Maar voeg die maar toe :D
Sorry ik dacht slechts aan u, ik pleit voor een nieuwe aansprekkvorm voor u.
Wact dacht u van qa?
Een soort van u maar dan 1 verder?
Sorry ik dacht slechts aan qa, ik pleit voor de aanspreeksvorm qa.
Je maintiendrai
pi_103217321
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:22 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

snap er niks van.
dus nee :)
Aah is je IQ te laag voor de leider?
Je maintiendrai
pi_103217387
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

neehoor :)

qwhuwib wqouwbhnwopi wouwhwopw

begrijp je dit? :P
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:24:59 #117
344644 computerprobleem
pi_103217414
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Inderdaad!!!!!!!!!!

Maar noem me maar de eeuwige leider en als aanspreekvorm is u of qa goed en als je mij in een context wilt noemen, b.v. door hij te zeggen, doe de H als hoofdletter en als verheerlijking altijd ''met licht uit de hemel overgoten fantastische enige leider van de republiek...''

maandag 17 oktober 2011 @ 23:25:17 #118
344644 computerprobleem
pi_103217427
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:24 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Wij staan zulke taal niet toe in onze republiek. VERDWIJN
pi_103217510
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:24 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Inderdaad!!!!!!!!!!

Maar noem me maar de eeuwige leider en als aanspreekvorm is u of qa goed en als je mij in een context wilt noemen, b.v. door hij te zeggen, doe de H als hoofdletter en als verheerlijking altijd ''met licht uit de hemel overgoten fantastische enige leider van de republiek...''

Hij die baadt in het licht van het recht en wiens oordeel altijd rechtvaardig is, diegene aan wie ik mij overgeef, Hij de grote Leider!
Je maintiendrai
pi_103217559
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:24 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Dat zijn geen woorden.
Je maintiendrai
pi_103217619
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dat zijn geen woorden.
ben nu appel boot zee drank onder deze naast boom nu achter auto.

Dit wel :)
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:30:17 #122
344644 computerprobleem
pi_103217720
O ja, we moeten ook nog een grondwet maken.

Hieronder wat de basis principes zijn:

Crimineel gedrag (zoals stelen, respectabele inwoners uitschelden, ruzie maken in het openbaar, mensen mishandelen):
- Minimum straf: 8 jaar
- Maximum celstraf: levenslang
- Maximum straf: wat ze in Texas ook hebben

Onacceptabel politiek gedrag (zoals propaganda maken voor andere partij, de leider belachelijk maken, mening geven die afwijkt van de centrale mening van de overheid enzovoorts):
- Minimum celstraf: levenslang
- Maximum celstraf: levenslange isolatie
- Maximum straf: wat ze in Texas ook hebben

Ander gedrag wat in strijd is met de republiek:
- Minimum celstraf: 7 jaar
- Maximum straf: levenslang

Er is geen maximum snelheid in de republiek, wel een minimumsnelheid van 140 KM/u op grotere openbare wegen en binnen de bebouwde kom minimum snelheid van 95 KM/u en buiten de bebouwde kom minstens 120 KM/u.
pi_103217772
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef computerprobleem het volgende:
O ja, we moeten ook nog een grondwet maken.

Hieronder wat de basis principes zijn:

Crimineel gedrag (zoals stelen, respectabele inwoners uitschelden, ruzie maken in het openbaar, mensen mishandelen):
- Minimum straf: 8 jaar
- Maximum celstraf: levenslang
- Maximum straf: doodstraf

Onacceptabel politiek gedrag (zoals propaganda maken voor andere partij, de leider belachelijk maken, mening geven die afwijkt van de centrale mening van de overheid enzovoorts):
- Minimum celstraf: levenslang
- Maximum celstraf: levenslange isolatie
- Maximum straf: doodstraf

Ander gedrag wat in strijd is met de republiek:
- Minimum celstraf: 7 jaar
- Maximum straf: levenslang

Er is geen maximum snelheid in de republiek, wel een minimumsnelheid van 140 KM/u op grotere openbare wegen en binnen de bebouwde kom minimum snelheid van 95 KM/u en buiten de bebouwde kom minstens 120 KM/u.
Ik ben al bezig ;)
1. Deze wetten gelden voor iedereen die binnen de RCD haar grenzen komt. De enige uitzonderingen bij 2.
2. De volgende wetten gelden niet voor Hem, de Leider, Hij die baadt in het licht
Je maintiendrai
pi_103217804
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:31:47 #125
344644 computerprobleem
pi_103217829
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik ben al bezig ;)
1. Deze wetten gelden voor iedereen die binnen de RCD haar grenzen komt. De enige uitzonderingen bij 2.
2. De volgende wetten gelden niet voor Hem, de Leider, Hij die baadt in het licht
En voor de ministers die hebben ook geen regels, behalve dat ze onder mij staan en mij altijd moeten vereren.
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:32:20 #126
344644 computerprobleem
pi_103217867
quote:
Levenslang heb je.

O ja, wij hanteren snelrecht. Een advocaat kun je krijgen als je hem zelf betaald, maar hij word dan door een partijdige jury aangesteld en elke jury is partijdig, dus ook de advocaat.
pi_103217917
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:33:58 #128
344644 computerprobleem
pi_103218051
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:35:30 #130
344644 computerprobleem
pi_103218217
quote:
je kan niks, we zullen altijd zegevieren tot de dood en erna
pi_103218277
pi_103218296
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:39:56 #134
344644 computerprobleem
pi_103218427
pi_103218450
israël dat alleen maar kinderen kunnen doden zonder wapens :r
pi_103218649
2. De volgende wetten gelden niet voor Hem, de Leider, Hij die baadt in het licht van het recht en wiens oordeel altijd rechtvaardig is, diegene aan wie ik mij overgeef, Hij de grote Leider!
3. De bovengenoemde persoon (zie 2) zal hier (lees: in dit wetboek) worden aangesproken met Leider, of Verhevene.
4. De Leider is het hoofd van onze staat de RCD, hij staat boven ons en zijn beslissingen zijn altijd goed en rechtvaardig en zullen dus altijd worden uitgevoerd.
5. Hij, de Leider wordt geholpen door zijn ministers, deze zullen elk [een] sectie(s) onder zijn/haar bestuur krijgen.
6. De ministers worden aangewezen door de Leider, hij zet hen zo nodig ook weer af
7. De minsisters genieten van diplomatieke onschendbaarheid en staan dus in feite ook boven de wet, Hij de Leider staat echter altijd ook boven hen.
8. Het maximum aantal jaren cel is altijd levenslang.
9. Het stelen van goederen, zowel materieel als immaterieel, zal worden bestraft met minimaal 1 jaar cel, bij een waarde boven de 100 euro met 2 jaar cel, bij een waarde van boven de 400 euro met 3 jaar cel, wanneer de waarde van de goederen boven de 1000 euro zit zal er 8 jaar worden gegeven.
10. Bij mishandeling zal de dader gestraft worden met minimaal 1.5 jaar cel bij licht letsel, bij mishandeling met gemiddeld letsel (lees: letsel met kleine blijvende gevolgen) met 3 jaar cel, bij zware mishandeling (lees: letsel met blijvende gevolgen) minimaal 10 jaar cel, bij mishandeling met dood als gevolg zal er minimaal 16 jaar cel worden gegeven, dit is zonder voorbedachte rade, met voorbedachten rade zal de minimum straf met 2.54 jaar cel verhoogd worden.

Is dit een goed begin?
Je maintiendrai
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:47:05 #138
344644 computerprobleem
pi_103218667
De meest krachtige, de best georganiseerde, de gevreesde Arabische dappere militairen van Palestinia vechten tegen de kwaaddoeners. Kijk hoe onoverwinnelijk ze zijn!
:') x oneinding (voor de mensen die het sarcasme niet zien).

HE? WIE DURFT ZO TE DOEN TEGEN ONS! STUUR EEN PAAR MAN EROP AF EN NAAI DIE FLIKKERS EVEN HARD UITELKAAR!!

AAAH, REN WEG! DE ECHTE MANNEN VAN HET ALMACHTIGE ISRAËL ZIJN GEARRIVEERD, WIJ HEBBEN TE KLEINE BALLETJES OM HET TEGEN HEN OP TE NEMEN!

AFTERMATH:

maandag 17 oktober 2011 @ 23:49:10 #139
344644 computerprobleem
pi_103218756
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
2. De volgende wetten gelden niet voor Hem, de Leider, Hij die baadt in het licht van het recht en wiens oordeel altijd rechtvaardig is, diegene aan wie ik mij overgeef, Hij de grote Leider!
3. De bovengenoemde persoon (zie 2) zal hier (lees: in dit wetboek) worden aangesproken met Leider, of Verhevene.
4. De Leider is het hoofd van onze staat de RCD, hij staat boven ons en zijn beslissingen zijn altijd goed en rechtvaardig en zullen dus altijd worden uitgevoerd.
5. Hij, de Leider wordt geholpen door zijn ministers, deze zullen elk [een] sectie(s) onder zijn/haar bestuur krijgen.
6. De ministers worden aangewezen door de Leider, hij zet hen zo nodig ook weer af
7. De minsisters genieten van diplomatieke onschendbaarheid en staan dus in feite ook boven de wet, Hij de Leider staat echter altijd ook boven hen.
9. Het stelen van goederen, zowel materieel als immaterieel, zal worden bestraft met minimaal 1 jaar cel, bij een waarde boven de 100 euro met 2 jaar cel, bij een waarde van boven de 400 euro met 3 jaar cel, wanneer de waarde van de goederen boven de 1000 euro zit zal er 8 jaar worden gegeven.
10. Bij mishandeling zal de dader gestraft worden met minimaal 1.5 jaar cel bij licht letsel, bij mishandeling met gemiddeld letsel (lees: letsel met kleine blijvende gevolgen) met 3 jaar cel, bij zware mishandeling (lees: letsel met blijvende gevolgen) minimaal 10 jaar cel, bij mishandeling met dood als gevolg zal er minimaal 16 jaar cel worden gegeven, dit is zonder voorbedachte rade, met voorbedachten rade zal de minimum straf met 2.54 jaar cel verhoogd worden.

Is dit een goed begin?
:D :D

_O_ _O_

Jij bent ook nog eens de enige echte wetmaker :D

Toplid. Je bent gepromoveerd tot 2e man. Mijn opvolger.
pi_103219143
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:49 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

:D :D

_O_ _O_

Jij bent ook nog eens de enige echte wetmaker :D

Toplid. Je bent gepromoveerd tot 2e man. Mijn opvolger.
Ik maak werk van mijn werk ;)
Ik ga morgen verder, ik neem even pauze :)
Je maintiendrai
pi_103227419
Kick voor RCD!
We bezetten Antartics :Y
Je maintiendrai
pi_103228411
1. Deze wetten gelden voor iedereen die binnen de RCD haar grenzen komt. De enige uitzonderingen bij 2 en 7.
2. De volgende wetten gelden niet voor Hem, de Leider, Hij die baadt in het licht van het recht en wiens oordeel altijd rechtvaardig is, diegene aan wie ik mij overgeef, Hij de grote Leider! De Leider heeft namelijk altijd gelijk.
11. Bij moord zal de dader gestraft worden met minimaal 14 jaar cel, dit is per persoon zonder voorbedachte rade, bij een moord met voorbedachten rade zal er minimaal 20 jaar cel worden gegeven, dit is ook per persoon.
12. Bij het beledigen of belachelijk maken van een hooggeplaatst lid van de regering of respectabel inwoner van RCD zal er minimaal 1 jaar cel worden gegeven of een geldboete van 10.000,- euro.
13. Wanneer de Leider belachelijk wordt gemaakt of uitgescholden of aangevallen of als er afbreuk wordt gedaan aan zijn kwaliteiten en leiderschap, zal er een minimum straf van 2 jaar cel worden gegeven of 500.000 euro worden gegeven met mogelijk een celstraf van maximaal 5 jaar erbij, deze laatste optie moet worden goedgekeurd door de Leider.
14. Rechters zullen worden aangewezen door de Leider, hij kan ze net als ministers benoemen en ook weer ontslaan.
15. Rechters zullen deze wet als gids gebruiken, zij zullen deze altijd moeten afwegen tegen het gezond verstand en andere soortgelijke zaken, ook zullen zij moeten oordelen naar tevredenheid van de Leider, Hij staat immers boven de wet.

De eerste 15 wetten, tot onze republiek land heeft zal ik stoppen met het maken van wetten ;)
Je maintiendrai
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:48:42 #143
344644 computerprobleem
pi_103230309
Binnenkort komt er een oorlogsverklaring naar een stel kwalitatief uitermate teleurstellende users. Orders om de strijdkrachten in opperste staat van paraatheid te stellen!

[ Bericht 1% gewijzigd door computerprobleem op 18-10-2011 12:56:18 ]
pi_103230932
quote:
4s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:48 schreef computerprobleem het volgende:
Binnenkort komt er een oorlogsverklaring naar een stel kwalitatief uitermate teleurstellende users. Orders om de strijdkrachten in opperste staat van paraatheid te stellen!
Waar wilt u het leger hebben ow Vehevene?
Je maintiendrai
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:21:53 #145
344644 computerprobleem
pi_103231438
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Waar wilt u het leger hebben ow Vehevene?
Ik wil ze opgesteld hebben op de Oostelijke Machtslinie, de 39e Pantserdivisie moet zijn positie innemen op Heuvel 26, 39, 42 en 113. De paratroepers moeten in opperste staat van paraatheid gesteld worden op alle Internationale en nationale vliegvelden en de militaire vliegvelden 'Dag des Revolutie', 'Tot den Dood', 'Onze Republiek' en 'De Blauwen' moeten met 250% aan mankracht toenemen.

De 7e en 19e commando bataljons moeten hun posities innemen op het Zuidelijke front en elke stad in de Republiek is vanaf nu een Front-stad. Luchtafweer moeten in opperste van paraatheid gesteld worden en elk vliegend toestel, neutraal of niet, moet neergehaald worden wanneer het zich 0,1 meter de grens overschrijd.

Ik wil dat er een groep van 1000 man samengesteld word om langs elke universiteit te gaan en de dienstplichtigen studenten mee te nemen en ze in de recruteringskampen gestationeerd worden.

De marine moet beginnen met het leggen van mijnen en 78% van de onderzeeboten moeten hun tocht maken en jacht maken op elk vijandelijk schip dat ze zien.

De luchtmacht moet beginnen met het uitvoeren van aanvallen op strategische en morele doelen.

Het Noorden van het land dient verdedigd te worden door de 39e Doden Divisie en de 24e Artillerie eenheid.

VORT!
pi_103231532
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:21 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik wil ze opgesteld hebben op de Oostelijke Machtslinie, de 39e Pantserdivisie moet zijn positie innemen op Heuvel 26, 39, 42 en 113. De paratroepers moeten in opperste staat van paraatheid gesteld worden op alle Internationale en nationale vliegvelden en de militaire vliegvelden 'Dag des Revolutie', 'Tot den Dood', 'Onze Republiek' en 'De Blauwen' moeten met 250% aan mankracht toenemen.

De 7e en 19e commando bataljons moeten hun posities innemen op het Zuidelijke front en elke stad in de Republiek is vanaf nu een Front-stad. Luchtafweer moeten in opperste van paraatheid gesteld worden en elk vliegend toestel, neutraal of niet, moet neergehaald worden wanneer het zich 0,1 meter de grens overschrijd.

Ik wil dat er een groep van 1000 man samengesteld word om langs elke universiteit te gaan en de dienstplichtigen studenten mee te nemen en ze in de recruteringskampen gestationeerd worden.

De marine moet beginnen met het leggen van mijnen en 78% van de onderzeeboten moeten hun tocht maken en jacht maken op elk vijandelijk schip dat ze zien.

De luchtmacht moet beginnen met het uitvoeren van aanvallen op strategische en morele doelen.

Het Noorden van het land dient verdedigd te worden door de 39e Doden Divisie en de 24e Artillerie eenheid.

VORT!
Bevelen dor gegeven, de legers moeten bijn klaar zijn!

quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:05 schreef Monopoly het volgende:
Hallo.
Klagen doe ik nimmer, maar van dit topic braak ik inmiddels al een tijdje binnensmonds

Sluit je aan bij de 'Revolutionaire Computerprobleem Democraten'

Ik zie persoonlijk de humor/nut hier niet van in.
Van alle kanten zien wij jaloezie en smaad!
Wij zijn gedwongen ons hiertegen te beschermen en het zwaard des rechts in handen te nemen!
Bid voor onze dappere troepen!
Je maintiendrai
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:49:23 #147
344644 computerprobleem
pi_103232403
Dit is een officiële oorlogsverklaring van de Republiek des Revolutionaire Computerprobleem Democraten, afgevaardigd op de dag die vandaag als Glorieuze Dinsdag bekend zal staan, Glorieuze Dinsdag 18 Oktober 2011. Deze oorlogsverklaring is gevoerd en getekend door de geliefde leider die met licht uit de hemel overgoten is en waarbij de Engelen des Hemels zelfs U en Heer tegen zeggen.

Sinds jaar en dag word onze Republiek met de dood bedreigd, worden onze vrouwen en kinderen verkracht en vermoord... De internationale gemeenschap ziet het duidelijk niet als haar taak om hier iets aan te doen! Maar nu, mijn geachte volk, mijn prachtige volk, is het tij gekeerd! Onze Dierbare Republiek is krachtiger en glorieuzer dan ooit en de uitstraling van onze kracht is zo groot dat het de vijand verblind, zonder daadwerkelijk in actie gekomen te zijn!

Maar nu, mijn dames en heren, is het tijd om iets te doen aan deze onrecht! We worden niet serieus genomen door de onderdanige, criminele gebruikers van deze regio, wat bekend staat als FOK! Het is tijd om hard in te grijpen, om de kracht van onze glorieuze Republiek te tonen en om te laten zien wie hier daadwerkelijk de baas is!

Deze oorlogsverklaring is van toepassing op de volgende kwalitatief uitermate teleurstellende inwoners van FOK!: Monopoly, Zargon, DeRakker, Stevenmac26, PiepZeiDeMuis, ikbennieuwopfok, ValHallen, De_Dakgoot, stroopdoosch, Akwasi, weerstandje, U.N.K.L.E, Rellende_Rotscholier, Etsu, Lompehork, maagzuur, ClapYourHands, Joosterd, Spaghettivreter, Fopje, DutchErrorist, SomePerson en Rezania.

Mogen wij in onze glorieuze en dappere strijd bijgestaan worden door onverslaanbare en ondoofbare krachten, die enkel ons glorieuze volk is toegekend door het onbekende.

LANG LEVE DE REPUBLIEK!
pi_103232479
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:49 schreef computerprobleem het volgende:
Dit is een officiële oorlogsverklaring van de Republiek des Revolutionaire Computerprobleem Democraten, afgevaardigd op de dag die vandaag als Glorieuze Dinsdag bekend zal staan, Glorieuze Dinsdag 18 Oktober 2011. Deze oorlogsverklaring is gevoerd en getekend door de geliefde leider die met licht uit de hemel overgoten is en waarbij de Engelen des Hemels zelfs U en Heer tegen zeggen.

Sinds jaar en dag word onze Republiek met de dood bedreigd, worden onze vrouwen en kinderen verkracht en vermoord... De internationale gemeenschap ziet het duidelijk niet als haar taak om hier iets aan te doen! Maar nu, mijn geachte volk, mijn prachtige volk, is het tij gekeerd! Onze Dierbare Republiek is krachtiger en glorieuzer dan ooit en de uitstraling van onze kracht is zo groot dat het de vijand verblind, zonder daadwerkelijk in actie gekomen te zijn!

Maar nu, mijn dames en heren, is het tijd om iets te doen aan deze onrecht! We worden niet serieus genomen door de onderdanige, criminele gebruikers van deze regio, wat bekend staat als FOK! Het is tijd om hard in te grijpen, om de kracht van onze glorieuze Republiek te tonen en om te laten zien wie hier daadwerkelijk de baas is!

Deze oorlogsverklaring is van toepassing op de volgende kwalitatief uitermate teleurstellende inwoners van FOK!: Monopoly, Zargon, DeRakker, Stevenmac26, PiepZeiDeMuis, ikbennieuwopfok, ValHallen, De_Dakgoot, stroopdoosch, Akwasi, weerstandje, U.N.K.L.E, Rellende_Rotscholier, Etsu, Lompehork, maagzuur, ClapYourHands, Joosterd, Spaghettivreter, Fopje, DutchErrorist, SomePerson en Rezania.

Mogen wij in onze glorieuze en dappere strijd bijgestaan worden door onverslaanbare en ondoofbare krachten, die enkel ons glorieuze volk is toegekend door het onbekende.

LANG LEVE DE REPUBLIEK!
Legers ingezet mijn Heer.
HEIL DE REPUBLIEK
HEIL COMPUTERPROBLEEM!
Je maintiendrai
pi_103232493
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vecht voor ons volk,

Strijd voor RCD!

Je maintiendrai
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:55:02 #150
344644 computerprobleem
pi_103232596
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

_O_

Geef de Pantserdivisie het bevel om het geschut te openen, laat de vijand beven in hun huizen, in hun grotten, in hun kelders, in hun mooie gebouwen, op hun wegen, in hun bergen en op hun wateren! Neem ze de komende 48 uur non-stop onder vuur, vernietig hun infrastructuur, laat geen steen overeind staan, laat geen vijand ontkomen, laat ze de woede van de Republiek proeven!
pi_103232599
ARCD en IFG

Oorlogsverklaring ook hier gepost, ooh Verhevene.
Ik stel voor dat we Rotterdam aanvallen; het centrum :Y
Je maintiendrai
pi_103232612
Ik ben voor computerprobeem, echter ga ik m'n ondertitel niet aanpassen. Ik word wel een soort van geheim agent ;)
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:55:32 #153
344644 computerprobleem
pi_103232613
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ARCD en IFG

Oorlogsverklaring ook hier gepost, ooh Verhevene.
Ik stel voor dat we Rotterdam aanvallen; het centrum :Y
Stuur de bommenwerper er maar op af!
pi_103232620
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:55 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

_O_

Geef de Pantserdivisie het bevel om het geschut te openen, laat de vijand beven in hun huizen, in hun grotten, in hun kelders, in hun mooie gebouwen, op hun wegen, in hun bergen en op hun wateren! Neem ze de komende 48 uur non-stop onder vuur, vernietig hun infrastructuur, laat geen steen overeind staan, laat geen vijand ontkomen, laat ze de woede van de Republiek proeven!
Ik geef nu bevel de A15 te beschieten, elke auto die er nog langs komt zal worden opgeblazen.
Je maintiendrai
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:55:51 #155
344644 computerprobleem
pi_103232622
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:55 schreef ThaTim het volgende:
Ik ben voor computerprobeem, echter ga ik m'n ondertitel niet aanpassen. Ik word wel een soort van geheim agent ;)
OKE :D

Maar zet in je signature ergens ''geheim agent''. :D
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:56:30 #156
344644 computerprobleem
pi_103232651
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik geef nu bevel de A15 te beschieten, elke auto die er nog langs komt zal worden opgeblazen.
Laat de vrijwilligers in het Noorden beginnen met het weggraven van Friesland!
pi_103232652
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:55 schreef ThaTim het volgende:
Baas, bespreek via PM je verdere orders met CP hij de verhevene die baadt in het licht etc.
Minister van interne zaken.
Je maintiendrai
pi_103232889
Je maintiendrai
pi_103232912
Computerprobleem... kut user :')
* Verwijderd *
pi_103232937
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:04 schreef zoekeenleven het volgende:
Computerprobleem... kut user :')
Zwijg gij telg van het kwaad!
Je maintiendrai
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:05:27 #161
344644 computerprobleem
pi_103232942
quote:
Bevel 29.8:

Verbreek alle bruggen die Flevoland verbinden, laat de provincie wegdrijven!
pi_103232959
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:05 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Bevel 29.8:

Verbreek alle bruggen die Flevoland verbinden, laat de provincie wegdrijven!
Hoe lang ga je deze onzin eigenlijk volhouden?
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_103232973
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Zwijg gij telg van het kwaad!
Best joh...
Jou kon ik echter eerst nog wel waarderen maar jij bent nu ook aardig weggezakt...
* Verwijderd *
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:08:06 #164
344644 computerprobleem
pi_103233009
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:06 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Best joh...
Jou kon ik echter eerst nog wel waarderen maar jij bent nu ook aardig weggezakt...
Niemand van ons heeft jou ooit gewaardeerd, dus dat veranderd weinig aan het Politieke Beleid van onze partei!
pi_103233071
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:08 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Niemand van ons heeft jou ooit gewaardeerd, dus dat veranderd weinig aan het Politieke Beleid van onze partei!
Partij is trouwens met een lange IJ en donder lekker op met je eigen spelling.... :')
* Verwijderd *
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:11:22 #166
344644 computerprobleem
pi_103233123
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:10 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Partij is trouwens met een lange IJ en donder lekker op met je eigen spelling.... :')
pi_103233192

* Verwijderd *
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:15:43 #168
344644 computerprobleem
pi_103233250
quote:
Haha, je hebt zeker je grappige jas aangetrokken? :D

Nou ja, doe hem maar weer uit, want volgens mij werkt hij niet zo goed, want:

pi_103233282
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:47 schreef computerprobleem het volgende:
De meest krachtige, de best georganiseerde, de gevreesde Arabische dappere militairen van Palestinia vechten tegen de kwaaddoeners. Kijk hoe onoverwinnelijk ze zijn!
:') x oneinding (voor de mensen die het sarcasme niet zien).

[ afbeelding ]

HE? WIE DURFT ZO TE DOEN TEGEN ONS! STUUR EEN PAAR MAN EROP AF EN NAAI DIE FLIKKERS EVEN HARD UITELKAAR!!

[ afbeelding ]

AAAH, REN WEG! DE ECHTE MANNEN VAN HET ALMACHTIGE ISRAËL ZIJN GEARRIVEERD, WIJ HEBBEN TE KLEINE BALLETJES OM HET TEGEN HEN OP TE NEMEN!

[ afbeelding ]

AFTERMATH:

[ afbeelding ]
Zo stoer hoor, leger tegen burgers inzitten zonder wapens.
Beetje baby's, kleine kinderen, moeders en vaders doden.
Beetje hun eigen land inpikken en iedereen vermoorden.
pi_103233285

Zoals je ziet hebben wij al grote delen in handen!
Monopoly is gevlucht! Lafaard verlaat huis strijd!
Je maintiendrai
pi_103233335
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]

Doei doei leger :W
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:19:08 #172
344644 computerprobleem
pi_103233343
quote:
[ afbeelding ]

Ze hebben geen schijn van kans!

We zullen zegevieren binnen 72 uur!

Om dit te bereiken moeten we kernwapens inzetten:

Gelderland, Zeeland en Groningen moeten van de kaart verdwijnen!
pi_103233345
quote:
[ afbeelding ]

een Zee linie op het land.... Faalhaas :')
* Verwijderd *
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:19:42 #174
344644 computerprobleem
pi_103233365
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:18 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Doei doei leger :W
Haha, faalhaas, wij hebben een raketschild dus dat werkt op jullie zelf!
pi_103233385

Hier computerprobleem, de Peshmerge die verplicht de Iraakse vlag moet dragen.

:D :D :D :D :D :D
And remember, respect is everything!
pi_103233392
quote:
Onbekende plaats, 18 oktober 2011
De RCD is aan het oprukken, vanaf de pizza linie krijgen wij berichten te horen dat generaal Pizza aan het optrekken is met zijn leger divisie, het schijnt dat hij de rivieren hiervoor gebruikt, ook is Flevoland totaal onberiekbaar gemaakt, het drinkwater van vverscheidene steden is vergiftigd. De ERCD kampt met grote ontevredenheid door hun trage optreden en vele terreinwinst! Straks meer nieuws over deze nieuwe 'war-zone'!
Je maintiendrai
pi_103233445
En Baghdad betaalt de salarissen van jullie zo geliefde troepen :')
And remember, respect is everything!
pi_103233595
Ooh nee de troepen zijn opgehouden met aanvallen en hebben nu anale seks met apen!
* Verwijderd *
pi_103233609
Je maintiendrai
pi_103233617
Ik sluit mijn graag aan bij deze wijze conservatief. Graag bied ik verzet tegen extreem (s)linkse FOK!kers als Koosvogellaar, Friesevlag, Remlof en boomknuffelaar of hoe ze ook heten.
pi_103233655
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:27 schreef RCDaanhanger het volgende:
Ik sluit mijn graag aan bij deze wijze conservatief. Graga bied ik verzet tegen extreem (s)linkse FOK!kers als Koosvogellaar, Friesvlag, en Remlof of hoe ze ook heten.
Wijze keus mijn zoon, wijze keus, Cp zal verder over je beslissen.
Je maintiendrai
pi_103233726
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:27 schreef RCDaanhanger het volgende:
Ik sluit mijn graag aan bij deze wijze conservatief. Graag bied ik verzet tegen extreem (s)linkse FOK!kers als Koosvogellaar, Friesevlag, Remlof en boomknuffelaar of hoe ze ook heten.
Goh die mongool heeft even een kloontje aangemaakt.....
* Verwijderd *
pi_103233734
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Ooh nee de troepen zijn opgehouden met aanvallen en hebben nu anale seks met apen!
_O- _O-
pi_103233794
quote:
Onbekende plaats, 18 oktober 2011
De RCD is aan het oprukken, vanaf de pizza linie krijgen wij berichten te horen dat generaal Pizza aan het optrekken is met zijn leger divisie, het schijnt dat hij de rivieren hiervoor gebruikt, ook is Flevoland totaal onberiekbaar gemaakt, het drinkwater van vverscheidene steden is vergiftigd. De ERCD kampt met grote ontevredenheid door hun trage optreden en vele terreinwinst! Straks meer nieuws over deze nieuwe 'war-zone'!
quote:
Het gerucht gaat dat Monopoly van Alfa is gevlucht naar het buitenland! Binnen de ARCD heerst grote onrust door het vertrek van hun eerste man en het toenemende geweld. Verder is flevoland getroffen door een waterstof bom, hierdoor is de watervoorraad radioactief geworden, duizende mensen zijn op de vlucht geslagen via de route die de RCD heeft aangewezen, hun nobele doel bevat anders dan die van het ARCD niet het hoofdstuk; doden van onschuldige burgers. De metro's in verscheidene grote steden zijn plat gelegd en bolwerken van de ARCD bestormd.
Je maintiendrai
pi_103233819
Laatste nieuws zoek een leven is gevlucht!
De laafard post nu vanaf het buitenland!
Je maintiendrai
pi_103233855
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Heb ik ook snel gedaan zeg
* Verwijderd *
pi_103233942
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
moet je zelf ook niet snel vluchten omdat je je eigen land aanvalt?
pi_103233965
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:36 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

moet je zelf ook niet snel vluchten omdat je je eigen land aanvalt?
Ik woon in de Republiek des RCD!
Je maintiendrai
pi_103233980
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik woon in de Republiek des RCD!
nee in Nederland.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:39:47 #190
344644 computerprobleem
pi_103234091
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:36 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

nee in Nederland.
Nederland word niet erkend door de RCD.

Wij zijn een Republiek en we rulen niet alleen over het zogenaamde ''Nederland'' maar over GANZE EUROPA!
pi_103234104
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:30 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Uit de grondwet van de Republiek des RCD
quote:
12. Bij het beledigen of belachelijk maken van een hooggeplaatst lid van de regering of respectabel inwoner van RCD zal er minimaal 1 jaar cel worden gegeven of een geldboete van 10.000,- euro.
13. Wanneer de Leider belachelijk wordt gemaakt of uitgescholden of aangevallen of als er afbreuk wordt gedaan aan zijn kwaliteiten en leiderschap, zal er een minimum straf van 2 jaar cel worden gegeven of 500.000 euro worden gegeven met mogelijk een celstraf van maximaal 5 jaar erbij, deze laatste optie moet worden goedgekeurd door de Leider.
Zoekeenleven,
U wordt hierbij aangeklaagd door de staat des Republiek des RCD.
Dit is wegens de schending van nmr 12 & 13 uit de grondwet van de Republiek des RCD.
Gelieve uzelf over te geven.
U krijgt een advocaat toegwezen door de Staat.
Op bevel van zijne Verhevene, hij die baadt in het licht der engelen, wiens naam legendarisch is en daden goddelijk, etc. etc.
Je maintiendrai
pi_103234139
Ooh grote Leider, ik ben bezig met de OP voor het volgende deel, gaarnbe toestemming van uwe verhevenheid.
Uw trouwe dienaar Pizza.
Je maintiendrai
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:41:16 #193
344644 computerprobleem
pi_103234148
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:30 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Dat is geen kloon van mij.
Moderators kunnen dat gewoon zien, dus wat lul je nou?

Tevens kun je niet tegelijkertijd op twee verschillende accounts ingelogd zijn.

Volgens mij is dat gewoon jouw account en heb je die aangemaakt om te doen alsof ik dat ben :').
Triesteling.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:42:34 #194
344644 computerprobleem
pi_103234192
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ooh grote Leider, ik ben bezig met de OP voor het volgende deel, gaarnbe toestemming van uwe verhevenheid.
Uw trouwe dienaar Pizza.
U heeft mijn toestemming, trouwe volgeling.

Ik benoem jou hierbij officieel tot mijn opvolger. Mocht ik sneuvelen in de strijd, dan mag jij mij opvolgen en de strijd tegen het tiranisme voortzetten!
pi_103234206
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:41 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

(F)A's kunnen dat zien, moderators niet.
quote:
Dat kan dus wel.
quote:
Volgens mij is dat gewoon jouw account en heb je die aangemaakt om te doen alsof ik dat ben :').
Triesteling.
Dat lijkt mij dan weer erg sterk.

Tevens verklaar ik u de oorlog namens Verenigd Europa, waar ik inmiddels een aantal maanden de heerschappij op een belachelijke manier heb verworven.

Als aanvulling wil ik mededelen dat mijn rechterhand Rezania deze oorlog zal aanvoeren, met zijn inzicht zullen wij overwinnen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2011 14:44:09 ]
pi_103234227
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Uit de grondwet van de Republiek des RCD

[..]

Zoekeenleven,
U wordt hierbij aangeklaagd door de staat des Republiek des RCD.
Dit is wegens de schending van nmr 12 & 13 uit de grondwet van de Republiek des RCD.
Gelieve uzelf over te geven.
U krijgt een advocaat toegwezen door de Staat.
Op bevel van zijne Verhevene, hij die baadt in het licht der engelen, wiens naam legendarisch is en daden goddelijk, etc. etc.
Ok doei :W
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:41 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Triesteling.
Ja, lol.
* Verwijderd *
pi_103234274
Lompehork ik steun jou, wegens haat aan computerprobleem oO<
* Verwijderd *
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:45:30 #198
344644 computerprobleem
pi_103234307
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Lompehork ik steun jou, wegens haat aan computerprobleem oO<
Dat is helemaal geen haat, gewoon gefundeerde en goed onderbouwde oorlogsverklaring op een vriendelijke manier.

Toch bedankt voor de steun. Jou mag ik wel.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:46:32 #200
344644 computerprobleem
pi_103234337
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:45 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dat is helemaal geen haat, gewoon gefundeerde en goed onderbouwde oorlogsverklaring op een vriendelijke manier.

Toch bedankt voor de steun. Jou mag ik wel.
Ik heb net al jouw instellingen gebombardeerd en Razania zijn we nu aan het martelen. Ik heb heel je leger vernietigd met kernwapens en je staat er nu nog alleen voor.

DE REPUBLIEK IS OPPERMACHTIG
pi_103234346
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:43 schreef LompeHork het volgende:

[..]

(F)A's kunnen dat zien, moderators niet.

[..]

Dat kan dus wel.

[..]

Dat lijkt mij dan weer erg sterk.

Tevens verklaar ik u de oorlog namens Verenigd Europa, waar ik inmiddels een aantal maanden de heerschappij op een belachelijke manier heb verworven.

Als aanvulling wil ik mededelen dat mijn rechterhand Rezania deze oorlog zal aanvoeren, met zijn inzicht zullen wij overwinnen.
Ja, wacht eens even. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_103234350
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:46 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik heb net al jouw instellingen gebombardeerd en Razania zijn we nu aan het martelen. Ik heb heel je leger vernietigd met kernwapens en je staat er nu nog alleen voor.

Jou leger is nogsteeds bezig met anale seks met apen
* Verwijderd *
pi_103234382
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:46 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ah, gelukkig zit Rezania gewoon hier. Top! Tevens staan mijn instellingen nog steeds hoor, ik denk dat je voortaan die raketten gewoon moet richten in plaats van recht omhoog afschieten ;(
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:47 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, wacht eens even. :P
We hebben gewonnen, niet zeuren _O-
pi_103234390
Ik voer de legers van Verenigd Europa aan, wie sluit zich bij mij aan?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:48:44 #205
344644 computerprobleem
pi_103234402
Enkele feiten van de Oppermachtige Republiek:

Gemiddeld IQ van 135
Gemiddelde maandsalaris per hoofd van de bevolking: $125,000
Oppervlakte: 1,800,000 vierkante kilometer
Inwoners: 95,000,000
Grootte leger: 48,000,000 - 47,000,000 reserve troepen
Belangrijke begrotingen: 55% ministerie van oorlog
Gemiddelde pik lengte: 28,5 cm
Vruchtbaarheid: beste van de wereld

Lang leve de Republiek!
pi_103234413
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:48 schreef Rezania het volgende:
Al gedaan lol ^O^
* Verwijderd *
pi_103234434
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:32 schreef computerprobleem het volgende:

Geachte lezer,

bedankt dat u de moeite neemt om in ieder geval tot hier te lezen. Ik hoop dat u verder leest, want u zult er uiteindelijk, als u geluk heeft, op een emotionele, geestelijke en materiële waarde van profiteren!

U kent mij waarschijnlijk wel, maar ik zal toch de moeite nemen om mij even voor te stellen. Mijn naam is Computerprobleem en ik ben in het verleden (en in het heden nog steeds) menig maal betrokken geweest bij uiterst interessante en waardevolle discussies op dit prachtige forum. Ook heb ik voor een kleine periode een aantal zéér succesvolle nieuwsitems geplaatst en deze zijn U allen vast wel bijgebleven. Maar laten we nu overgaan op het daadwerkelijk onderwerp van dit topic.

U weet het waarschijnlijk nog niet, maar ook ik, een vredelievend en sociaal persoon, heb een groep vijanden op dit forum. Ze haten mij, maken mij overal en met alles belachelijk, staan het niet toe dat ik een eigen mening heb en posten doorgaans racistische uitspraken over mij, of de dingen waar ik in geloof. De laatste tijd zijn er een aantal, zogenaamd 'populaire' FOK!kers toegetreden tot deze groep van vijanden. Ik heb het dan o.a. over de users Utopie en Monopoly.

Ik heb altijd een tweefrontenoorlog willen voorkomen, alleen helaas is dat inmiddels al uitgegroeid tot een vierfrontenoorlog. Ik word van alle kanten aangevallen door hatende-users en groeperingen die samenzweren tegen mijn aanwezigheid. Tot nu toe heb ik al deze hatelijke-aanvallen afgeslagen dankzij mijn charmante uitstraling, briljantiteid, rijkdom en militaire macht. Helaas ziet het er naar uit dat deze Gouden Tijden weldra over zijn, want het aantal haters groeit gestaag. Ik heb daarom besloten om mijn eigen FOK!Fangroep op te richten, namelijk de Revolutionaire Computerprobleem Democraten, ofwel De RCD.

Deze groepering, die uitsluitend opereert binnen het FOK!Forum, staat voor een humaan ideaal. Wij staan vóór gelijke rechten, vrijheid van meningsuiting, /vrije, niet door de staat gecontroleerde economie, vrede en democratisering van de wereld. De mensen waar tegen wij streden zijn tegen de genoemde standpunten en idealen, maar ze zijn bovenal TEGEN MIJ.

Heb je dezelfde standpunten en idealen als mijn groepering en het belangrijkste: BEN JIJ PRO-COMPUTERPROBLEEM? Sluit je dan NU aan bij De RCD en zet boven je avatar, onder je usernaam, het volgende:

--> Elke aanhanger die minstens één week lid is van mijn organisatie, maakt elke week (of elke twee weken) kans op mooie prijzen die ik weggeef! Het gaat dan om verschillende soorten prijzen, van films tot games, tot leuke gadgets. Het zal zelden gaan om pauper materiaal, ik zal soms zelfs speciaal inkopen doen! En met de feestdagen op komst... zal het een verstandige beslissing zijn om je aan te sluiten! <--

In de eerste 2 weken zal ik wel een kleine controle houden of je op de hoogte bent van de RCD (simpele test vragen, om te voorkomen dat mensen zich alleen aansluiten om iets te winnen en vervolgens weggaan).

Er is tevens maar één leider, dat ben ik. Dus niet letten op fakers die doen alsof zij de leiding hebben...

Deze 'groep' is geen fanatieke of al bestaande groep. Dit heb ik net gewoon bedacht en de idealen zullen niet met campagnes o.i.d. gepromoot worden. Het is gewoon een fangroep binnen de grenzen van het FOK!Forum. Er zijn geen externe websites, er zal geen overvloed aan 'RCD' topics komen en het is nog maar de vraag of er fans van mij zijn die zich aansluiten. Het is gewoon een groep/clan die mij steunt, en niet de mensen die constant op mij/Israël/e.d. lopen te haten! :D Jullie mogen ook lid worden :P.
Ik wil eerst ff wat dingen weten:
- wat is de kijk van deze groepering op het fenomeen Moslims
- wat is de kijk van deze groepering op het fenomeen Wilders
- wat is de kijk van deze groepering op het fenomeen Vrouwen
- wat is de kijk van deze groepering op het fenomeen Bejaarden
- wat is de kijk van deze groepering op het fenomeen Prostitutie

Bedankt alvast voor uw tijd en standpuntopenbaringen.

Met vriendelijke groet,

Een potentieel lid
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:50:09 #208
344644 computerprobleem
pi_103234454
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:48 schreef Rezania het volgende:
Ik voer de regels van mijn Republiek aan en ik heb net 20 miljoen man bevel gegeven om massaal aan het verkrachten te slaan.

Ook heb ik een aids bom ontwikkeld en die ga ik op Verenigd Europa afvoeren en heb ik 1 miljoen getrainde-aids-apen die iedereen in Verenigd Europa aan gaan randen en zullen besmetten met Aids.
pi_103234455
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:48 schreef computerprobleem het volgende:

Gemiddeld IQ van 135

Lang leve de Republiek!
Wel grappig dat het gemiddeld IQ van die republiek 135 is, terwijl de IQ-index een normaal verdeling op nationaal niveau is. :')
pi_103234476
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:50 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik voer de regels van mijn Republiek aan en ik heb net 20 miljoen man bevel gegeven om massaal aan het verkrachten te slaan.

Ook heb ik een aids bom ontwikkeld en die ga ik op Verenigd Europa afvoeren en heb ik 1 miljoen getrainde-aids-apen die iedereen in Verenigd Europa aan gaan randen en zullen besmetten met Aids.
Regels. :o Nu schijt ik echt in mijn broek. :')
pi_103234517
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:50 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Denken dat wij trotse Europeanen niet allang resistent zijn tegen aids :')
pi_103234522
quote:
Ik generaal Pizza minister van Interne zaken verklaar hierbij in naam van de Leider, Hij die baadt in het licht van het recht en wiens oordeel altijd rechtvaardig is, diegene aan wie ik mij overgeef, de oorlog aan de organisatie die zichzelf Verenigd Europa noemt.
Je maintiendrai
pi_103234542
Computerprobleem is door het eten vergiftigt en heeft dit niet overleefd.

Het einde van het verhaal.
pi_103234545
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:49 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Al gedaan lol ^O^
Oké, dan zijn dus 250 miljoen man, want dienstplicht, plus zoekeenleven. Gaat lekker zo. :7
pi_103234555
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Met vriendelijke groet,

Een potentieel lid
Cp zal u zo verder helpen.
Je maintiendrai
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:53:14 #216
344644 computerprobleem
pi_103234575
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Met vriendelijke groet,

Een potentieel lid
Hallo,

er is geen staatsreligie en extremisten die een geloof te streng aanhangen worden levenslang opgesloten of uitgezet, want extremisten mogen we niet. En geloof staat niet echt op ons to-do lijstje, iedereen moet zich met de Republiek bezig houden.

Het fenomeen Geert Wilders is bij ons bekend en hij geeft ons informatie over waar de stellingen van de vijand staan.

Vrouwen, tja, ze hebben dienstplicht en worden goed behandeld, maar ze worden vooral opgeleid om goed te kunnen koken, zodat onze dappere militairen in het heetst van de strijd lekker kunnen eten.

Bejaarden moeten met respect worden behandeld. Als je dat niet doet, krijg je klappen.

Prostitutie is toegestaan, want de soldaten zijn vaak heel lang van huis en dan moeten ze wel een kut hebben om vol te spuiten.

Hoop je zo voldoende geholpen te hebben.
pi_103234607
Verenigd Europa dropt een kernbom op waar CP dan ook mag zitten, einde verhaal voor de Republiek.
pi_103234618
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:52 schreef DeRakker. het volgende:
Computerprobleem is door het eten vergiftigt en heeft dit niet overleefd.

Het einde van het verhaal.
Dit dus, doei :W
* Verwijderd *
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:54:53 #219
344644 computerprobleem
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:55:14 #220
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_103234632
Wat voor bullshit is dit dan :X
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_103234649
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat voor bullshit is dit dan :X
Een triest mongooltje die meer erkenning wil krijgen op dit forum :r
* Verwijderd *
pi_103234663
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:48 schreef computerprobleem het volgende:

Gemiddeld IQ van 135

Lang leve de Republiek!
Iedereen leeft in dozen ofzo? Reken maar eens voor de grap uit hoeveel vierkante kilometer je per inwoner overhoudt. :')
pi_103234716

quote:

Geachte lezer,

Onder leiding van Computerprobleem is de Republiek des RCD een feit. Naast onze heilstaat heeft zich een duvelse vereniging de kop op gestoken! De ARCD. De ARCD is een partei opgericht door de duivel, via zijn werktuigen.
quote:

LANG LEVE DE REPUBLIEK![/b][/quote]

Onze geweldige Leider heeft hier een oorlogsverklaring afgelegd tegen het duivelsgebroed dat probeert onze heilstaat de[b] REPUBLIEK
onderuit te halen. Ondertussen heeft de RCD een groot deel van Nederland bezet.
[ afbeelding ]

Onlangs heeft een vereniging die zichzelf Verenigd Europa Zich bij de ARCD toegevoegd.

[quote] Ik generaal Pizza minister van Interne zaken verklaar hierbij in naam van de Leider, Hij die baadt in het licht van het recht en wiens oordeel altijd rechtvaardig is, diegene aan wie ik mij overgeef, de oorlog aan de organisatie die zichzelf Verenigd Europa noemt.
Wanneer deze ‘vereniging’ zich niet overgeeft zullen wij genoodzaakt zijn om haar en haar leden tot op de laatste man de DOOD in te jagen!
Volksvijanden;
Rezania, Monopoly, utopie, Lompe Hork, zoekeenleven!
Allen worden gezocht in verband met het overschrijden van artikel & van de grondwet van de REPUBLIEK/b];
[spoiler] 1. Deze wetten gelden voor iedereen die binnen de RCD haar grenzen komt. De enige uitzonderingen bij 2 en 7.
2. De volgende wetten gelden niet voor Hem, de Leider, Hij die baadt in het licht van het recht en wiens oordeel altijd rechtvaardig is, diegene aan wie ik mij overgeef, Hij de grote Leider! De Leider heeft namelijk altijd gelijk.
11. Bij moord zal de dader gestraft worden met minimaal 14 jaar cel, dit is per persoon zonder voorbedachte rade, bij een moord met voorbedachten rade zal er minimaal 20 jaar cel worden gegeven, dit is ook per persoon.
14. Rechters zullen worden aangewezen door de Leider, hij kan ze net als ministers benoemen en ook weer ontslaan.
15. Rechters zullen deze wet als gids gebruiken, zij zullen deze altijd moeten afwegen tegen het gezond verstand en andere soortgelijke zaken, ook zullen zij moeten oordelen naar tevredenheid van de Leider, Hij staat immers boven de wet.[/spoiler]
[b]Op het moment van Computerprobleem zijn geboorte is er voor de kust van Den Haag een zeemonster zijn opgedoken dat het eerder gepostte lied begon te zingen. Daarnaast zijn er boven de huizen van Danny en Yvonne dubble regenbogen zijn verschenen, ook boven Amsterdam zijn dubble regenbogen waargenomen op het moment van zijn geboorte! Darnaast was het winter, maar nadat Computerprobleem volledig ter wereld was zijn alle bloemen gaan groeien en is het 5 dagen prachtig weer geweest. Ook is er een nieuwe ster aan de hemel verschenen.

Vecht voor ons volk,

Strijd voor RCD!

RCD van FOK!forum

Je maintiendrai
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:58:12 #224
344644 computerprobleem
pi_103234749
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:56 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Iedereen leeft in dozen ofzo? Reken maar eens voor de grap uit hoeveel vierkante kilometer je per inwoner overhoudt. :')
1,8 miljoen vierkante kilometer
95 miljoen inwoners

95,000,000 : 1,800,000 = 52 inwoners per vierkante kilometer

In Nederland is dat zo'n 450 inwoners per vierkante kilometer.

DUS JE HOUD HEEL, HEEL, HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉEEL VEEL RUIMTE OVER.

Ben je dom of zo? :')

Komma's = internationaal gebruik.
pi_103234768
TS is een klapjosti. :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:59:02 #226
344644 computerprobleem
pi_103234780
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Onder leiding van Computerprobleem is de Republiek des RCD een feit. Naast onze heilstaat heeft zich een duvelse vereniging de kop op gestoken! De ARCD. De ARCD is een partei opgericht door de duivel, via zijn werktuigen.

[..]

Onze geweldige Leider heeft hier een oorlogsverklaring afgelegd tegen het duivelsgebroed dat probeert onze heilstaat de REPUBLIEK onderuit te halen. Ondertussen heeft de RCD een groot deel van Nederland bezet.
[ afbeelding ]

Onlangs heeft een vereniging die zichzelf Verenigd Europa Zich bij de ARCD toegevoegd.

[..]

Wanneer deze ‘vereniging’ zich niet overgeeft zullen wij genoodzaakt zijn om haar en haar leden tot op de laatste man de DOOD in te jagen!
Volksvijanden;
Allen worden gezocht in verband met het overschrijden van artikel & van de grondwet van de REPUBLIEK/b];
[spoiler] 1. Deze wetten gelden voor iedereen die binnen de RCD haar grenzen komt. De enige uitzonderingen bij 2 en 7.
15. Rechters zullen deze wet als gids gebruiken, zij zullen deze altijd moeten afwegen tegen het gezond verstand en andere soortgelijke zaken, ook zullen zij moeten oordelen naar tevredenheid van de Leider, Hij staat immers boven de wet.[/spoiler]
[b]Op het moment van Computerprobleem zijn geboorte is er voor de kust van Den Haag een zeemonster zijn opgedoken dat het eerder gepostte lied begon te zingen. Daarnaast zijn er boven de huizen van Danny en Yvonne dubble regenbogen zijn verschenen, ook boven Amsterdam zijn dubble regenbogen waargenomen op het moment van zijn geboorte! Darnaast was het winter, maar nadat Computerprobleem volledig ter wereld was zijn alle bloemen gaan groeien en is het 5 dagen prachtig weer geweest. Ook is er een nieuwe ster aan de hemel verschenen.

Vecht voor ons volk,

Strijd voor RCD!

RCD van FOK!forum

Wij zijn officieel een FOK! Republiek nu
pi_103234800
Mijn naam ook nog eens fout spellen, foei!
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:58 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

1,8 miljoen vierkante kilometer
95 miljoen inwoners

95,000,000 : 1,800,000 = 52 inwoners per vierkante kilometer

In Nederland is dat zo'n 450 inwoners per vierkante kilometer.

DUS JE HOUD HEEL, HEEL, HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉEEL VEEL RUIMTE OVER.

Ben je dom of zo? :')

Komma's = internationaal gebruik.
Even kijken of het "Gemiddeld IQ van 135" wel klopt :')
pi_103234804
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

[..]

Onze geweldige Leider heeft hier een oorlogsverklaring afgelegd tegen het duivelsgebroed dat probeert onze heilstaat de REPUBLIEK onderuit te halen. Ondertussen heeft de RCD een groot deel van Nederland bezet.
[ afbeelding ]

[..]

Volksvijanden;

Vecht voor ons volk,

Strijd voor RCD!

RCD van FOK!forum

TL;DR. :')
pi_103234814
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:54 schreef computerprobleem het volgende:
Nee hoor, wij zijn onvernietigbaar.
blijkbaar niet want je bent dood.

achja kan gebeuren.
pi_103234822
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef LompeHork het volgende:
Mijn naam ook nog eens fout spellen, foei!

[..]

Even kijken of het "Gemiddeld IQ van 135" wel klopt :')
Dat klopt niet, dat kan ik je nu al zeggen. :')
pi_103234833
Gemiddelde piklengte trouwens ook niet.
pi_103234835
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:00 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat klopt niet, dat kan ik je nu al zeggen. :')
Deze man snapt het!
pi_103234861

quote:

Geachte lezer,

quote:

Onze geweldige Leider heeft hier een oorlogsverklaring afgelegd tegen het duivelsgebroed dat probeert onze heilstaat de[b] REPUBLIEK
[ afbeelding ]

[quote] Ik generaal Pizza minister van Interne zaken verklaar hierbij in naam van de Leider, Hij die baadt in het licht van het recht en wiens oordeel altijd rechtvaardig is, diegene aan wie ik mij overgeef, de oorlog aan de organisatie die zichzelf Verenigd Europa noemt.
Wanneer deze vereniging zich niet overgeeft zullen wij genoodzaakt zijn om haar en haar leden tot op de laatste man de DOOD in te jagen!
Volksvijanden;
Allen worden gezocht in verband met het overschrijden van artikel & van de grondwet van de REPUBLIEK
9. Het stelen van goederen, zowel materieel als immaterieel, zal worde
Je maintiendrai
pi_103234880
Euj Pizza, corrigeer dan op z'n minst m'n naam even :')
pi_103234890
Partei :')_!
pi_103234894
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

blijkbaar niet want je bent dood.

achja kan gebeuren.
Jij word niet gezocht lol
* Verwijderd *
pi_103234916
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:02 schreef Monopoly het volgende:
Nieuwe spelling
Je maintiendrai
pi_103234926
Is het eigenlijk wel gerechtvaardigd door internationale wetgeving om een stelletje klapjosti's aan te vallen? :')
pi_103234937
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:02 schreef Monopoly het volgende:
Ah, Mono, u schaart zich ook wel bij mijn Verenigd Europa mag ik aannemen? Als we jou erbij hebben dan kan het aanvalsplan zeer zeker niet mislukken!
pi_103234972

quote:

Geachte lezer,

quote:

[ afbeelding ]

Volksvijanden;
Rezania, Monopoly, utopie, LompeHork, zoekeenleven!
Allen worden gezocht in verband met het overschrijden van artikel & van de grondwet van de REPUBLIEK
SPOILER
SPOILER
Je maintiendrai
pi_103234976
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:03 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ah, Mono, u schaart zich ook wel bij mijn Verenigd Europa mag ik aannemen? Als we jou erbij hebben dan kan het aanvalsplan zeer zeker niet mislukken!
Ik benoem Mono tot de nieuwe generaal van ons leger en ik benoem mezelf tot adviseur. :) Ik kon de stress niet aan. :')
pi_103234987
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:03 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Gaarne. Ik sluit me liever aan bij een partij met inhoud, dan bij een stel kneuzen en mongolen.
pi_103234990
Wat.. is... dezen...
pi_103235010
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:04 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Gaarne. Ik sluit me liever aan bij een partij met inhoud, dan bij een stel kneuzen en mongolen.
HAHA GIJ LAFAARD!
Je maintiendrai
pi_103235041
Bezig met een grootse kaart van europa en verdeling van landen, ook voor de andere verenigingen ;)
Het echte gevecht kan zo beginnen!
Je maintiendrai
pi_103235046
Mono is nu onze Commandant der Strijdkrachten, veel succes Generaal Monopoly. :7
pi_103235048
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:04 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Uitstekend, wij zullen hen spoedig binnenvallen met pony's, kreeften en plastic zakken. Ze zullen niet weten wat hen overkomt!
pi_103235067
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:05 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Uitstekend, wij zullen hen spoedig binnenvallen met pony's, kreeften en plastic zakken. Ze zullen niet weten wat hen overkomt!
Vergeet de plaszakken niet. :o
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:06:48 #249
344644 computerprobleem
pi_103235090
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

HAHA GIJ LAFAARD!
Snel verander het volksklied

LANG LEVE DE REPUBLIEK
LANG LEVE DE REPUBLIEK
HOUZEE HOUZEE

WIJ ZULLEN OVERWINNEN, WIJ ZULLEN DE VIJAND VERPLETTEREN MET ONZE HAAT EN WOEDE DIE AFSTRAALT VAN ONZE GENIALITEIT EN GENERALITEIT

TOT DE DOOD ZULLEN WE STRIJD, DE HOOFDSTAD IS WAAR ZE STERVEN
WE ZULLEN ONS NOOIT OVERGEVEN, WANT ONZE PARTEI IST DIE PARTEI DES VOLKES!
pi_103235101
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:05 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik wil me ook bij jullie aansluiten :D
pi_103235132
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:06 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Snel verander het volksklied

LANG LEVE DE REPUBLIEK
LANG LEVE DE REPUBLIEK
HOUZEE HOUZEE

WIJ ZULLEN OVERWINNEN, WIJ ZULLEN DE VIJAND VERPLETTEREN MET ONZE HAAT EN WOEDE DIE AFSTRAALT VAN ONZE GENIALITEIT EN GENERALITEIT

TOT DE DOOD ZULLEN WE STRIJD, DE HOOFDSTAD IS WAAR ZE STERVEN
WE ZULLEN ONS NOOIT OVERGEVEN, WANT ONZE PARTEI IST DIE PARTEI DES VOLKES!
Duits praten met zo'n UI :')_!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:08:03 #252
344644 computerprobleem
pi_103235142
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:07 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Duits praten met zo'n UI :')_!
WIJ HEBBEN VANDAAG SINTERKLAAS VERMOORT

HAHAHA
pi_103235167
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:07 schreef RavioliPunch het volgende:

[..]

Ik wil me ook bij jullie aansluiten :D
Uiteraard mogelijk, bij ons is iedere vredelievende ziel welkom. In tegenstelling tot sommige andere partijen.
pi_103235183
Generaal Mono, staan onze pinguïn legers en beer cavalerie al klaar?
pi_103235222
Ik ben enkel voor morele support.

Ik wil verder niets te maken hebben met enige oorlog tegen deze triangeljosti's.
Kansloze nerds op de zolderkamer zonder ooit sex te hebben gehad.
Trieste bedoeling.
pi_103235232
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:08 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Uiteraard mogelijk, bij ons is iedere vredelievende ziel welkom. In tegenstelling tot sommige andere partijen.
Dat is mooi :D
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:10:28 #257
344644 computerprobleem
pi_103235240
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:09 schreef Rezania het volgende:
Generaal Mono, staan onze pinguïn legers en beer cavalerie al klaar?
Onze 1 miljoen apen hebben de aanval geopend en ik heb 99 aids bommen met succes op jullie grootste steden gedropt.

90% van jullie verenigd europa heeft ongeneeslijke aids en we hebben in de tussentijd alle aidsremmers gejat.

IEDEREEN STERFT BINNEN 5 jaar!
pi_103235262
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:09 schreef Monopoly het volgende:

Ik wil verder niets te maken hebben met enige oorlog tegen deze triangeljosti's.
Trieste bedoeling.
Nou, dan ben ik maar weer Generaal. :P

Ik stuur ons geheime wapen richting de Republiek.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:11:09 #259
344644 computerprobleem
pi_103235266
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:09 schreef Monopoly het volgende:

Trieste bedoeling.
Jij bent 24 en je hebt nog nooit sex gehad.

Triesteling :')

En ik heb foto's van jou gezien, eckte eckte nerd :D
pi_103235292
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:10 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Onze 1 miljoen apen hebben de aanval geopend en ik heb 99 aids bommen met succes op jullie grootste steden gedropt.

90% van jullie verenigd europa heeft ongeneeslijke aids en we hebben in de tussentijd alle aidsremmers gejat.

IEDEREEN STERFT BINNEN 5 jaar!
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:51 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Denken dat wij trotse Europeanen niet allang resistent zijn tegen aids :')
Lezen kunnen wij wel in Verenigd Europa!
pi_103235319
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:11 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jij bent 24 en je hebt nog nooit sex gehad.

Triesteling :')

En ik heb foto's van jou gezien, eckte eckte nerd :D
Ik zie er misschien dan wel uit als een nerd, maar ik heb meer in het leven bereikt dan jij in je hele leven zult bereiken ;)
pi_103235333
Ons geheime wapen is gearriveerd in de Republiek, alle meiden worden gek en vermoorden alle militairen van de Republiek op bevel van ons geheime wapen. :7
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:13:30 #263
344644 computerprobleem
pi_103235364
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:12 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik zie er misschien dan wel uit als een nerd, maar ik heb meer in het leven bereikt dan jij in je hele leven zult bereiken ;)
Haha, zelfs niet in de dromen van je dromen in de dromen die je droomt.

En ik ben dan ook 6.5 jaar jong nerd.

En ik heb geld zat.

pi_103235394
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:12 schreef Monopoly het volgende:

[..]

In een kutreclame spelen?
Je maintiendrai
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:14:28 #265
344644 computerprobleem
pi_103235396
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:12 schreef Rezania het volgende:
Ons geheime wapen is gearriveerd in de Republiek, alle meiden worden gek en vermoorden alle militairen van de Republiek op bevel van ons geheime wapen. :7
Haha bestaat niet want ik woon nu een militaire parada bij van de 40 miljoen vrouwen in de Republiek. Ze hebben allemaal een dildo en gaan jullie mannelijke soldaten daarmee verkrachten, dan verliezen ze hun mannelijkheid en schieten ze zichzelf dood.

HAHHA
pi_103235430
Ik verwijder mezelf uit dit topic, gaat te ver gek.. 8)7
* Verwijderd *
pi_103235440
Ons geheime wapen:

Jullie, de Republiek, zijn verdoemd. :') Stelletje losers. :')
pi_103235449
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik verwijder mezelf uit dit forum, gaat te ver gek.. 8)7
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:16:43 #269
344644 computerprobleem
pi_103235488
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef Rezania het volgende:
Ons geheime wapen:
[ afbeelding ]

Jullie, de Republiek, zijn verdoemd. :') Stelletje losers. :')
Kan niet, in de Republiek hebben de vrouwen een eigen idool, namelijk de geliefde eeuwige leider, Computerprobleem.
pi_103235509
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik verwijder mezelf uit dit topic, gaat te ver gek.. 8)7
Idem, hoewel om een andere reden: TS is niet creatief genoeg om een fatsoenlijk weerwoord op een aanval te verzinnen. :N zonde wel.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:18:13 #271
344644 computerprobleem
pi_103235559
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:17 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Idem, hoewel om een andere reden: TS is niet creatief genoeg om een fatsoenlijk weerwoord op een aanval te verzinnen. :N zonde wel.
Haha, jullie zijn gedoemd te falen.

Maar ik ga even leren want heb straks een tentamen (18:15) :PD
pi_103235672
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:18 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Haha, jullie zijn gedoemd te falen.

Maar ik ga even leren want heb straks een tentamen (18:15) :PD
Ik zal uw wilk doorvoeren o Meester.
Je maintiendrai
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:37:00 #273
344644 computerprobleem
pi_103236299
Hallo,

dit is KoAKa, het nationale symbool van de Republiek

pi_103237526
Je maintiendrai
pi_103237599
Als we 10.000 euro hebben kunnen we een politieke partij oprichten :Y
Je maintiendrai
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:24:55 #276
344644 computerprobleem
pi_103238151
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als we 10.000 euro hebben kunnen we een politieke partij oprichten :Y
Je bedoelt echt? Dus dan kan ik meedoen met tweede kamerverkiezingen? :D

Ik heb dat wel namelijk :D :D
pi_103238190
quote:
Ik stel voor om voormalig Verenigd Koninkrijk en Ijsland aan te vallen dat kunnen ze moeilijk verdedigen.
pi_103238211
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:24 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Je bedoelt echt? Dus dan kan ik meedoen met tweede kamerverkiezingen? :D

Ik heb dat wel namelijk :D :D
Ik vrees dat het wat meer kost :(.
pi_103238380
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:26 schreef RCDaanhanger het volgende:

[..]

Ik vrees dat het wat meer kost :(.
Nee zoek maar op!
Net wat onderzoek naar gedaan :D
WE GAAN IN DE POLITIEK :D
Je maintiendrai
pi_103238421
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Nee zoek maar op!
Net wat onderzoek naar gedaan :D
WE GAAN IN DE POLITIEK :D
Kunnen we mooi een kabinet beginnen met de SGP en de PVV.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:33:47 #281
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_103238576
RCD klinkt als een nieuwe soort drugs
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
pi_103238649
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:33 schreef Dalando het volgende:
Feyenoord-
pi_103238664
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:33 schreef Dalando het volgende:
Zijn wij ook.
Je maintiendrai
pi_103238727

Eerste troepenbewegingen.
Je maintiendrai
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:45:45 #285
344644 computerprobleem
pi_103239130
We gaan overwinnen!

Ik moet nu naar school, reageer pas morgen weer (moet veel leren vanavond).

Maar dit topic is zeker niet dood. Maak maar deel 2 aan Pepperoni, want we zitten al op Pagina 2.

Maak er een reeks van :D
pi_103239379
Ik als woordvoerder van de ARCD geef me over jullie hebben nu alles dus als jullie dat fijn vinden mogen jullie fok vanaf nu RCD noemen, gelukkig?
IFG
pi_103239467
Kom me maar vermoorden.
pi_103239654
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:52 schreef Trollscience het volgende:
Kom me maar vermoorden.
We will find you.
Je maintiendrai
pi_103239715

We moeten hier een spel van maken want nu doe ik het heel lonely in mn eentje ;(
Je maintiendrai
pi_103239728
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

We will find you.
Jij gaat wel heel ver in je clubje he?
IFG
pi_103239750
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:58 schreef maagzuur het volgende:

[..]

Jij gaat wel heel ver in je clubje he?
Wij zijn geen club, wij zijn een ideologie, een staat!
Je maintiendrai
pi_103239785
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Wij zijn geen club, wij zijn een ideologie, een staat!
Ok is goed, wist je trouwens dat op doodsbedreigingen een ban staat?
IFG
pi_103239863
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:59 schreef maagzuur het volgende:

[..]

Ok is goed, wist je trouwens dat op doodsbedreigingen een ban staat?
Dat doe ik bij niemand ;)
Je maintiendrai
pi_103239881
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

We will find you.
We zulen je vinden.
Dan kunnen we hem koekjes geven O+
Je maintiendrai
pi_103239969
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dat doe ik bij niemand ;)
quote:
IFG
pi_103240043
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:03 schreef maagzuur het volgende:

[..]

[..]

Ik schrijf het toch met hoofdletters!?
Het si een afkorting, ben je echt zo dom?
Doem Op Onze Dikkemensen
En als je dan de eerste letters neemt klinkt dat cool ;)
Je maintiendrai
pi_103240093
Dit topic laat mij inzien hoe erg het leven van sommige is :'(
IFG
pi_103240147
Maarrreee
IFG
pi_103240157
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:07 schreef maagzuur het volgende:
Dit topic laat mij inzien hoe erg het leven van sommige is :'(
Het lijkt me inderdaad vreselijk om jouw leven te hebben, hielen likken, terwijl niemand je kent.
Je maintiendrai
pi_103240160
Guess what?
IFG
pi_103240167
Op naar het nieuwe deel :)
Je maintiendrai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')