Haha, jullie zijn gedoemd te falen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, hoewel om een andere reden: TS is niet creatief genoeg om een fatsoenlijk weerwoord op een aanval te verzinnen.zonde wel.
Ik zal uw wilk doorvoeren o Meester.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haha, jullie zijn gedoemd te falen.
Maar ik ga even leren want heb straks een tentamen (18:15)D
Je bedoelt echt? Dus dan kan ik meedoen met tweede kamerverkiezingen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als we 10.000 euro hebben kunnen we een politieke partij oprichten
Ik stel voor om voormalig Verenigd Koninkrijk en Ijsland aan te vallen dat kunnen ze moeilijk verdedigen.quote:
Ik vrees dat het wat meer kostquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:24 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je bedoelt echt? Dus dan kan ik meedoen met tweede kamerverkiezingen?
Ik heb dat wel namelijk![]()
Nee zoek maar op!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:26 schreef RCDaanhanger het volgende:
[..]
Ik vrees dat het wat meer kost.
Kunnen we mooi een kabinet beginnen met de SGP en de PVV.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee zoek maar op!
Net wat onderzoek naar gedaan
WE GAAN IN DE POLITIEK
Wij zijn geen club, wij zijn een ideologie, een staat!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:58 schreef maagzuur het volgende:
[..]
Jij gaat wel heel ver in je clubje he?
Ok is goed, wist je trouwens dat op doodsbedreigingen een ban staat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij zijn geen club, wij zijn een ideologie, een staat!
Dat doe ik bij niemandquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:59 schreef maagzuur het volgende:
[..]
Ok is goed, wist je trouwens dat op doodsbedreigingen een ban staat?
quote:
quote:Wanneer deze ‘vereniging’ zich niet overgeeft zullen wij genoodzaakt zijn om haar en haar leden tot op de laatste man de DOOD in te jagen!
Ik schrijf het toch met hoofdletters!?quote:
Het lijkt me inderdaad vreselijk om jouw leven te hebben, hielen likken, terwijl niemand je kent.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:07 schreef maagzuur het volgende:
Dit topic laat mij inzien hoe erg het leven van sommige is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |