Duits praten met zo'n UIquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Snel verander het volksklied
LANG LEVE DE REPUBLIEK
LANG LEVE DE REPUBLIEK
HOUZEE HOUZEE
WIJ ZULLEN OVERWINNEN, WIJ ZULLEN DE VIJAND VERPLETTEREN MET ONZE HAAT EN WOEDE DIE AFSTRAALT VAN ONZE GENIALITEIT EN GENERALITEIT
TOT DE DOOD ZULLEN WE STRIJD, DE HOOFDSTAD IS WAAR ZE STERVEN
WE ZULLEN ONS NOOIT OVERGEVEN, WANT ONZE PARTEI IST DIE PARTEI DES VOLKES!
WIJ HEBBEN VANDAAG SINTERKLAAS VERMOORTquote:
Uiteraard mogelijk, bij ons is iedere vredelievende ziel welkom. In tegenstelling tot sommige andere partijen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik wil me ook bij jullie aansluiten
Dat is mooiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard mogelijk, bij ons is iedere vredelievende ziel welkom. In tegenstelling tot sommige andere partijen.
Onze 1 miljoen apen hebben de aanval geopend en ik heb 99 aids bommen met succes op jullie grootste steden gedropt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:09 schreef Rezania het volgende:
Generaal Mono, staan onze pinguïn legers en beer cavalerie al klaar?
Nou, dan ben ik maar weer Generaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben enkel voor morele support.
Ik wil verder niets te maken hebben met enige oorlog tegen deze triangeljosti's.
Kansloze nerds op de zolderkamer zonder ooit sex te hebben gehad.
Trieste bedoeling.
Jij bent 24 en je hebt nog nooit sex gehad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben enkel voor morele support.
Ik wil verder niets te maken hebben met enige oorlog tegen deze triangeljosti's.
Kansloze nerds op de zolderkamer zonder ooit sex te hebben gehad.
Trieste bedoeling.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Onze 1 miljoen apen hebben de aanval geopend en ik heb 99 aids bommen met succes op jullie grootste steden gedropt.
90% van jullie verenigd europa heeft ongeneeslijke aids en we hebben in de tussentijd alle aidsremmers gejat.
IEDEREEN STERFT BINNEN 5 jaar!
Lezen kunnen wij wel in Verenigd Europa!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denken dat wij trotse Europeanen niet allang resistent zijn tegen aids
Ik zie er misschien dan wel uit als een nerd, maar ik heb meer in het leven bereikt dan jij in je hele leven zult bereikenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij bent 24 en je hebt nog nooit sex gehad.
Triesteling
En ik heb foto's van jou gezien, eckte eckte nerd
Haha, zelfs niet in de dromen van je dromen in de dromen die je droomt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zie er misschien dan wel uit als een nerd, maar ik heb meer in het leven bereikt dan jij in je hele leven zult bereiken
In een kutreclame spelen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zie er misschien dan wel uit als een nerd, maar ik heb meer in het leven bereikt dan jij in je hele leven zult bereiken
Haha bestaat niet want ik woon nu een militaire parada bij van de 40 miljoen vrouwen in de Republiek. Ze hebben allemaal een dildo en gaan jullie mannelijke soldaten daarmee verkrachten, dan verliezen ze hun mannelijkheid en schieten ze zichzelf dood.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:12 schreef Rezania het volgende:
Ons geheime wapen is gearriveerd in de Republiek, alle meiden worden gek en vermoorden alle militairen van de Republiek op bevel van ons geheime wapen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik verwijder mezelf uit dit forum, gaat te ver gek..
Kan niet, in de Republiek hebben de vrouwen een eigen idool, namelijk de geliefde eeuwige leider, Computerprobleem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef Rezania het volgende:
Ons geheime wapen:
[ afbeelding ]
Jullie, de Republiek, zijn verdoemd.Stelletje losers.
Idem, hoewel om een andere reden: TS is niet creatief genoeg om een fatsoenlijk weerwoord op een aanval te verzinnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik verwijder mezelf uit dit topic, gaat te ver gek..
Haha, jullie zijn gedoemd te falen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, hoewel om een andere reden: TS is niet creatief genoeg om een fatsoenlijk weerwoord op een aanval te verzinnen.zonde wel.
Ik zal uw wilk doorvoeren o Meester.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haha, jullie zijn gedoemd te falen.
Maar ik ga even leren want heb straks een tentamen (18:15)D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |