Mijn partij kent geen lieve beestjequote:Op maandag 17 oktober 2011 11:41 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Mag ik dan wel minister van de lieve beestjes worden ?
Mijn god wat een kutautistquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:05 schreef DeRakker. het volgende:
Ik dacht dus eerst dat dit een grapje is... maar kennelijk is dit m echt![]()
quote:
Akkoord mits u zich strikt aan uw standpunt ''vrede en democratisering van de wereld'' houdquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mijn partij kent geen lieve beestje
Alleen koele beestjes.
Je mag minsiter worden van de koele beestjes.
Zet ''RCD Aanhanger'' boven je avatar/onder je naam.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:11 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Akkoord waar kan ik mij inschrijven ?
Sjek mijn edit ffquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zet ''RCD Aanhanger'' in je naam.
Leden hebben voordelen, check OP bijna onderaan.
Zie niks jonguhquote:
Van die standpunten, heb geen zin om lid te worden van een partij die geweld (verbaal en/of non-verbaal) gebruikt om hun standpunten te verwezenlijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En lampen?Je maintiendrai
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Oke, mag ik minister van magie zijn!Ja dat magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En lampen?
En parteilied is goedgekeurd.
Approved by the President of the Revolutionary Computerprobleem Democrats, Computerprobleem.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
3!quote:
Riekt naar dictatorschap.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef maagzuur het volgende:
Dus we moeten tussen jou en de rest kiezen en je 'leden' koop je om met cadeautjes?
Het is gewoon gulheid, en wat gaan jullie allemaal hatenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Riekt naar dictatorschap.
Wel buiten Europa mag ik aannemen.
Dit is helemaal waar, en volgens de legende zouden honderdenmiljoenen mensen tegelijkertijd zijn klaargekomen toen ik werd geboren, daardoor zijn er miljoenen intelligente baby's geboren die mij nu aanhangen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Op het moment van Computerprobleem zijn geboorte is er voor de kust van Den Haag een zeemonster zijn opgedoken dat het eerder gepostte lied begon te zingen. Daarnaast zijn er boven de huizen van Danny en Yvonne dubble regenbogen zijn verschenen, ook boven Amsterdam zijn dubble regenbogen waargenomen op het moment van zijn geboorte! Darnaast was het winter, maar nadat Computerprobleem volledig ter wereld was zijn alle bloemen gaan groeien en is het 5 dagen prachtig weer geweest. Ook is er een nieuwe ster aan de hemel verschenen.
BEWIJS VOOR DE GODDELIJKE AFKOMST VAN COMPUTERPROBLEEM!
Ja inderdaad echt een haters.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is gewoon gulheid, en wat gaan jullie allemaal haten
[ afbeelding ]
ministerposten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja inderdaad echt een haters.
O ja en weerstandje heeft gecollaboreerd, HET IS EEN VULLE VERRADER!
Hij mag nooit meer aangenomen worden.
MENSEN WORD LID SNEL
Er zijn nog veel minister posten vrij.
Nee, minister posten.quote:
Inderdaad, zwak dit!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja inderdaad echt een haters.
O ja en weerstandje heeft gecollaboreerd, HET IS EEN VULLE VERRADER!
Hij mag nooit meer aangenomen worden.
MENSEN WORD LID SNEL
Er zijn nog veel minister posten vrij.
Zijn leeftijd doet er niet toe, zijn wijsheid is niet te beschrijven in jaren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:14 schreef Fopje het volgende:
Computerprobleem, hoe oud ben je nou man?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad, zwak dit!
[..]
Zijn leeftijd doet er niet toe, zijn wijsheid is niet te beschrijven in jaren.
Ik solliciteer naar de post van minister van interne zaken.
Je bent aangenomen, je mag nu 2 minister posten vervullen omdat je zo trouw bent en vertrouwt in mijn intelligente.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad, zwak dit!
[..]
Zijn leeftijd doet er niet toe, zijn wijsheid is niet te beschrijven in jaren.
Ik solliciteer naar de post van minister van interne zaken.
Ok ik neem officieel afstand van deze partijquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je bent aangenomen, je mag nu 2 minister posten vervullen omdat je zo trouw bent en vertrouwt in mijn intelligente.
Ik heb nog een minister van oorlog nodig want er komt een oorlogsverklaring aan.
Haha, pauper.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ok ik neem officieel afstand van deze partij
Ik dacht dat deze partij stond voor de monarchie tussen de FOK!ers, een vredelievend bewind met respect voor iedereen, maar blijkbaar verschillen onze meningen want oorlog past niet in dit rijtje thuis
Ik wens je al het succes toe en hoop dat je eens ook zal inzien dat geweld nooit de oplossing is
Mvg. weerstandje
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ok ik neem officieel afstand van deze partij
Ik dacht dat deze partij stond voor de monarchie tussen de FOK!ers, een vredelievend bewind met respect voor iedereen, maar blijkbaar verschillen onze meningen want oorlog past niet in dit rijtje thuis
Ik wens je al het succes toe en hoop dat je eens ook zal inzien dat geweld nooit de oplossing is
Mvg. weerstandje
Het blauwe leger.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haha, pauper.
Gelukkig heb ik je eruit geschopt, want ik hoef geen linkse hippies in mijn partei.
En oorlog is een van de belangrijkste uitgaven binnen onze republiek, 55% gaat naar het ministerie van oorlog.
We moeten een strijd lied maken!quote:
Nicequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Aan ons is het recht geschonken,
Te hanteren het zwaard des recht tegen aanvallende fronten!
Wij zullen strijden voor het recht,
Dat aan ons werd toegzegd!
Want wij die zijn in de hemel nog verheven,
Zullen nimmer onze leider opgeven!
Ik ben bereid mijn leven te geven,
En de tirannie van onze tegenstand te laten beven!
Vecht voor ons volk,
Hun kracht zal zijn onze dolk!
Strijd voor uw vaderland!
Strijd voor RCD!
Strijd voor alles dat heilig is!
Ten aanval, verdelg onze vijanden!
Helemaal zelf bedacht
Haha, wij worden de beste groep van FOK!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Banner gevonden;
[ afbeelding ]
De duiven symboliseren onze vrijheid
JA!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nice
Op het einde nog wel iets van ''heil computerprobleem!''
En dan sta ik op zo'n balkon en lopen jullie met de faandel langs mij terwijl jullie salueren en ik terug salueer.
En de ministers en andere belangrijke mensen staan dan achter mij en op het einde zingen we allemaal dit lied en houd ik een toespraak![]()
WAT EEN FEEST
Ja, misschien even kijken hoe TRU en Brave New World er voor staan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haha, wij worden de beste groep van FOK!
Binnenkort moeten we alles organiseren, met systeem enz.
Maar er moeten meer leden komen
Maar dan wel houden aan de laatste alinea in de OP.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, misschien even kijken hoe TRU en Brave New World er voor staan?
We houden wel Olympische Spelen alleen dat is onze vorm, word alleen in onze prachtige Republiek gehouden en iedereen ter wereld mag meedoen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JA!
Jottem wat wordt dat leuk!
Maar we houden geen olympische spelen want dat kan fout gaan
Of ga ik nu te ver in mijn verwijzingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |