Mijn partij kent geen lieve beestjequote:Op maandag 17 oktober 2011 11:41 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Mag ik dan wel minister van de lieve beestjes worden ?
Mijn god wat een kutautistquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:05 schreef DeRakker. het volgende:
Ik dacht dus eerst dat dit een grapje is... maar kennelijk is dit m echt![]()
quote:
Akkoord mits u zich strikt aan uw standpunt ''vrede en democratisering van de wereld'' houdquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mijn partij kent geen lieve beestje
Alleen koele beestjes.
Je mag minsiter worden van de koele beestjes.
Zet ''RCD Aanhanger'' boven je avatar/onder je naam.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:11 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Akkoord waar kan ik mij inschrijven ?
Sjek mijn edit ffquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zet ''RCD Aanhanger'' in je naam.
Leden hebben voordelen, check OP bijna onderaan.
Zie niks jonguhquote:
Van die standpunten, heb geen zin om lid te worden van een partij die geweld (verbaal en/of non-verbaal) gebruikt om hun standpunten te verwezenlijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En lampen?Je maintiendrai
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Oke, mag ik minister van magie zijn!Ja dat magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En lampen?
En parteilied is goedgekeurd.
Approved by the President of the Revolutionary Computerprobleem Democrats, Computerprobleem.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
3!quote:
Riekt naar dictatorschap.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef maagzuur het volgende:
Dus we moeten tussen jou en de rest kiezen en je 'leden' koop je om met cadeautjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |