abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103151499
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:16 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ja, meestal wel :).

O ja, voor de geïnteresseerden, ik zei gisteren dat ik nieuwe films aan het kopen was, jullie kunnen in dit topic zien welke dat zijn geworden:

[DVD] DVD's die binnenkort in je brievenbus vallen [#23]

En de grens van 700 films, die voor mij kwalitatief hoogwaardig zijn, is gisteren overschreden! :D
Ik heb er zo'n 800 in totaal, alleen de rest gaat om afgedankte films, films die ik dubbel heb, slechte edities, slechte films (voor mij) e.d. :)
dvd's :')
kopen :')

Ik heb ook al 100en films in 1080p kwaliteit _O_
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:16:39 #27
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_103152379
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:55 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

dvd's :')
kopen :')

Ik heb ook al 100en films in 1080p kwaliteit _O_
Jij bent waarschijnlijk opgevoed met de boodschap altijd te stelen, of niet soms? Of je bent gewoon een über-pauper. Dankzij de mensen die nog naar de bioscoop gaan en films kopen kun jij downloaden. Met downloaden is niets mis, maar om er honderden te downloaden... dat gaat veel te ver. Ik download ook weleens een filmpje, om precies te zijn:

Ik heb in 2010 en 2011 samen in totaal 6 films via het internet bekeken :).
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:17:52 #28
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_103152436
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:16 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jij bent waarschijnlijk opgevoed met de boodschap altijd te stelen, of niet soms? Of je bent gewoon een über-pauper. Dankzij de mensen die nog naar de bioscoop gaan en films kopen kun jij downloaden. Met downloaden is niets mis, maar om er honderden te downloaden... dat gaat veel te ver. Ik download ook weleens een filmpje, om precies te zijn:

Dit.
Je gaat toch niet alles stelen.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_103152570
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:16 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

ja want de filmsterren zijn ook zo arm :')
Als de filmsterren hetzelfde verdienen als modaal wil ik ze graag steunen, maar als ze miljoenen verdienen per film zit er nog genoeg rek in :)

Nu kan ik het geld weer aan andere dingen uitgeven zodat ik weer andere partijen steun.
Zoals seedbox, tv, mediaplayer enz.
Als je bijv. kijkt naar gamedevelopers, deze mensen verdienen een stuk minder en steun ik dus veel liever met games kopen.
Waar andere mensen deze weer downloaden.
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:48:34 #30
344644 computerprobleem
pi_103153611
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:21 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ja want de filmsterren zijn ook zo arm :')
Als de filmsterren hetzelfde verdienen als modaal wil ik ze graag steunen, maar als ze miljoenen verdienen per film zit er nog genoeg rek in :)

Nu kan ik het geld weer aan andere dingen uitgeven zodat ik weer andere partijen steun.
Zoals seedbox, tv, mediaplayer enz.
Als je bijv. kijkt naar gamedevelopers, deze mensen verdienen een stuk minder en steun ik dus veel liever met games kopen.
Waar andere mensen deze weer downloaden.
Nee, je steunt ze ''liever'' omdat het stelen van games niet zo ''effectief'' gaat als bij films. Als je een PS3 game wilt spelen, zul je een PS3 en PS3 spel MOETEN kopen. Als er mogelijkheden waren om het gratis te doen, wat dus STELEN IS (want andere mensen BETALEN ER WEL VOOR) dan zouden mensen zoals jij dat wel doen. Je bent gewoon triest bezig. Je download er op los en vind het raar dat ik betaal voor mijn spullen. Zoiets heet eerlijkheid en is bewijs dat ik niet zo'n pauper ben als jij.

Tevens heb ik ook gewoon de beste apparatuur, maar dat is geen excuus om te gaan downloaden. Kijk lekker op mijn full hd televisie met prachtig geluid en in een relax gebied, met drank en snacks altijd in de buurt, goede verlichting enz. naar een prachtige film die in no-time opstart en waarvoor ik niet op een camversie of pauper dvd-rip moet wachten. Altijd met ondertiteling naar keuze, vanaf mijn bank lekker alles instellen enz.

Maar ja, ik heb klasse en daar hoort gewoon stijl bij. Jij moet het maar houden met... nou ja, de pauper-dingen die jij gewend bent.

Echt, ik kan zo boos worden om mensen zoals jij.
pi_103153735
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nee, je steunt ze ''liever'' omdat het stelen van games niet zo ''effectief'' gaat als bij films. Als je een PS3 game wilt spelen, zul je een PS3 en PS3 spel MOETEN kopen. Als er mogelijkheden waren om het gratis te doen, wat dus STELEN IS (want andere mensen BETALEN ER WEL VOOR) dan zouden mensen zoals jij dat wel doen. Je bent gewoon triest bezig. Je download er op los en vind het raar dat ik betaal voor mijn spullen. Zoiets heet eerlijkheid en is bewijs dat ik niet zo'n pauper ben als jij.

Tevens heb ik ook gewoon de beste apparatuur, maar dat is geen excuus om te gaan downloaden. Kijk lekker op mijn full hd televisie met prachtig geluid en in een relax gebied, met drank en snacks altijd in de buurt, goede verlichting enz. naar een prachtige film die in no-time opstart en waarvoor ik niet op een camversie of pauper dvd-rip moet wachten. Altijd met ondertiteling naar keuze, vanaf mijn bank lekker alles instellen enz.

Maar ja, ik heb klasse en daar hoort gewoon stijl bij. Jij moet het maar houden met... nou ja, de pauper-dingen die jij gewend bent.

Echt, ik kan zo boos worden om mensen zoals jij.
geeft niet hoor, denk aan je hart :*
pi_103154295
CP is een meester in dingen uit z'n verband trekken.
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:19:50 #33
344644 computerprobleem
pi_103154900
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:04 schreef Monopoly het volgende:
CP is een meester in dingen uit z'n verband trekken.
Ik ben heel erg briljant ja, dus pas maar op.
pi_103154990
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:19 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik ben heel erg briljant ja, dus pas maar op.
_O- _O-
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:26:43 #35
344644 computerprobleem
pi_103155164
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:22 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

_O- _O-
Wie het laatst lacht, lacht het best.

Dit is het laatste bericht betreft deze discussie, elke ander bericht wat na dit bericht geplaatst wordt, heeft niets met voorgaande posts te maken, ookal lijkt dat wel zo en als je toch zegt dat dat wel zo is, ben je gewoon een homo.

En aangezien dit het laatste bericht van de bovenstaande discussie is, heb ik het laatste woord.

IK LACH NU DUS HET LAATST EN IK LACH DAAROM HET BEST, AL JULLIE BERICHTEN HEBBEN GEEN ZIN GEHAD, WANT IK WIN.

HAHAHAHA _O- _O- _O-

Ik lach het best, hahahahahahahahaha! _O- _O-

Maar ik ben de komende 3.5 uur leren, dus reageer even niet meer op jullie berichten.
pi_103155409
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:26 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Wie het laatst lacht, lacht het best.

Dit is het laatste bericht betreft deze discussie, elke ander bericht wat na dit bericht geplaatst wordt, heeft niets met voorgaande posts te maken, ookal lijkt dat wel zo en als je toch zegt dat dat wel zo is, ben je gewoon een homo.

En aangezien dit het laatste bericht van de bovenstaande discussie is, heb ik het laatste woord.

IK LACH NU DUS HET LAATST EN IK LACH DAAROM HET BEST, AL JULLIE BERICHTEN HEBBEN GEEN ZIN GEHAD, WANT IK WIN.

HAHAHAHA _O- _O- _O-

Ik lach het best, hahahahahahahahaha! _O- _O-

Maar ik ben de komende 3.5 uur leren, dus reageer even niet meer op jullie berichten.
waar heb je dan in gewonnen? het was geeneens een wedstrijd :')

_O- _O-
pi_103155691
Ts is een totale klapjosti. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Republiek
  maandag 17 oktober 2011 @ 01:06:04 #38
344644 computerprobleem
pi_103175442
19:00 echt begonnen, totaal 1 a 1.5 uur pauzes, om 01:00 klaar.

Dus 6 uur bezig geweest, waarvan zo'n 4.5 a 5 uur gestudeerd :).
Dat is 1 a 1.5 uur meer dan ik geplanned had.

Morgen twee tentamens, eerste om 16:10.
'S ochtends rond 09:00 opstaan en tot 14:00 door leren, om 14:30 richting centrum en wat benodigdheden e.d. halen en om 15:00 met de bus richting school. Kom dan rond 15:45 aan en dan heb ik even tijd om de dingen snel te herhalen. Daarna tweede tentamen rond 18:00 en dan heb ik zo'n 15 minuten om dingen kort te herhalen.

:'( :'(

Kut school ik wil liever films kijken :'(
pi_103178376
Ik wist niet dat International Business and Management Studies zo leerintensief was?

Anyway, ik sluit mij aan bij wat mijn voorgangers gezegd hebben: je bent een apart manneke.
pi_103181331
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 01:06 schreef computerprobleem het volgende:
19:00 echt begonnen, totaal 1 a 1.5 uur pauzes, om 01:00 klaar.

Dus 6 uur bezig geweest, waarvan zo'n 4.5 a 5 uur gestudeerd :).
Dat is 1 a 1.5 uur meer dan ik geplanned had.

Morgen twee tentamens, eerste om 16:10.
'S ochtends rond 09:00 opstaan en tot 14:00 door leren, om 14:30 richting centrum en wat benodigdheden e.d. halen en om 15:00 met de bus richting school. Kom dan rond 15:45 aan en dan heb ik even tijd om de dingen snel te herhalen. Daarna tweede tentamen rond 18:00 en dan heb ik zo'n 15 minuten om dingen kort te herhalen.

:'( :'(

Kut school ik wil liever films kijken :'(
wtf lul je nou allemaal?
Je eigen topic vervuilen :')
pi_103181390
Deze user :')
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_103181392
Ik moest lachen :D
Echt geweldig topic dit :D
Je maintiendrai
pi_103181695

Ik dacht dus eerst dat dit een grapje is... maar kennelijk is dit m echt _O- _O-
pi_103181904
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:05 schreef DeRakker. het volgende:

Ik dacht dus eerst dat dit een grapje is... maar kennelijk is dit m echt _O- _O-
Tis m niet, Iedereen weet dat Cp ten allen tijden een cowboyhoed op heeft
pi_103181921
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:12 schreef weerstandje het volgende:

[..]

Tis m niet, Iedereen weet dat Cp ten allen tijden een cowboyhoed op heeft
tuurlijk, leuk geprobeerd maar daar trap ik niet in :)
pi_103181941
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:13 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

tuurlijk, leuk geprobeerd maar daar trap ik niet in :)
Wist je dat niet? Het schijnt dat de cowboyhoed is vastgegroeid.
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_103182040
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:13 schreef Akwasi het volgende:

[..]

Wist je dat niet? Het schijnt dat de cowboyhoed is vastgegroeid.
pics :D
pi_103182096
Hoewel ik vind dat je onnoemenlijk veel aan je topic gedaan hebt, moet ik je toch mededelen dat ik het niet zo heel erg aangenaam vind.

Succes met de verdere verloop van dit topic :*

kusjekroel.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:35:37 #49
344644 computerprobleem
pi_103182691
Hallo,

ik vind jullie Infidels en daarom moeten jullie ongelovigen je bekeren tot mijn groep.

De Revolutionaire Computerprobleem Democraten brengt jullie voorspoed en dit dat alles voor lachen enz.!!

En die op die filmpje ben ik niet dat is Monopoly zelf want hij was de eerste die dat filmpje liet zien zo'n 9 weken en 2 dagen geleden, dus Monopoly, doe normaal oke? Gewoon normaal doen is goed voor je hart.

En jullie moeten niet zo liegen, maar ja, ik begrijp jullie wel want jullie zitten in die ONTKENNINGAFASE.

:D

:W
pi_103182903
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:35 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo,

ik vind jullie Infidels en daarom moeten jullie ongelovigen je bekeren tot mijn groep.

De Revolutionaire Computerprobleem Democraten brengt jullie voorspoed en dit dat alles voor lachen enz.!!

En die op die filmpje ben ik niet dat is Monopoly zelf want hij was de eerste die dat filmpje liet zien zo'n 9 weken en 2 dagen geleden, dus Monopoly, doe normaal oke? Gewoon normaal doen is goed voor je hart.

En jullie moeten niet zo liegen, maar ja, ik begrijp jullie wel want jullie zitten in die ONTKENNINGAFASE.

:D

:W
Mag ik dan wel minister van de lieve beestjes worden ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')