Mja, Nederland heeft wel paar dagen eerder van ze gewonnen hequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:58 schreef Redefine het volgende:
En laten die Cubanen nou toevallig WEL met de beste spelers spelen. Een aantal daarvan zou ook best in de MLB kunnen spelen, maar ja Fidel he
Want het kickboxen is zo spannend?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:01 schreef Karina het volgende:
NU ga ik echt niet meer naar bed tot het afgelopen is
Toch maar gaan slapen dan. Misschien vroeg opstaan, kans dat het nog wel even doorgaat als het is begonnen is ook nog aanwezig natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Neerslagradar Panama (blijft nog wel even door gaan)
http://www.pancanal.com/eng/eie/radar/movie.html
Fucking gevaarlijk gek.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:02 schreef tralalala het volgende:
Waarom wordt er niet in de regen gespeeld dan?
Met deze regen en een lange wedstrijd kan het zo 6:00 - 7:00 uur worden voor dat het klaar is hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:01 schreef Karina het volgende:
NU ga ik echt niet meer naar bed tot het afgelopen is
Hey hallo, golfer begon dat het levensgevaarlijk wasquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Noem eens een paar sporten waar de bal met de hand wordt gespeeld die doorgaan bij hevige regen. Vooruit ik geef je er een kado: beachvolleybal.
Verder moet je het eens een keer proberen om in de regen te gaan honkballen in de regen, dan piepen je wel anders.
Jawel en het is echt nasty. Ik heb daar al maanden nachtmerries vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:02 schreef Droopie het volgende:
Iemand loft gezien? Dat dikke wijf van de plus reclame komt toch niet naakt in beeld. Dan lig ik heel de nacht naast de wcpot
Zit je wel dequote:Op zondag 16 oktober 2011 01:02 schreef Droopie het volgende:
Iemand loft gezien? Dat dikke wijf van de plus reclame komt toch niet naakt in beeld. Dan lig ik heel de nacht naast de wcpot
Zijn er 2 dan? Ik had het al gereeksd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:02 schreef Szura het volgende:
Karina speel eens ff gastmod en flikker één van de topics dicht aub
Ooit van beeldspraak gehoord?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey hallo, golfer begon dat het levensgevaarlijk was
Het zal vast wat lastiger zijn, maar van direct levensgevaar lijkt me geen enkele sprake.
WK Honkbal 2011: Let the game begin!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:02 schreef Redefine het volgende:
Hmm hij is nu dus dubbel omdat mensen geen minuut kunnen wachten. De eerste dertig seconden zag ik niet dat ik de laatste was.
Omdat het mietjes zijn... Of was het nu omdat het levensgevaarlijk was...quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:02 schreef tralalala het volgende:
Waarom wordt er niet in de regen gespeeld dan?
Binnen, zonder regen, 150 km/u:quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Het zal vast wat lastiger zijn, maar van direct levensgevaar lijkt me geen enkele sprake.
Iemand legde het al goed uit. Zo'n bal gaat met een teringvaart en wordt in de regen onberekenbaar. Enorm gevaarlijk dus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Doden zouden er vallen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Omdat het mietjes zijn... Of was het nu omdat het levensgevaarlijk was...
Ik mis MotoGP in het rijtjequote:Op zondag 16 oktober 2011 01:05 schreef Droopie het volgende:
Wekker om 0500 en dan honkbal turnen f1 en rugby.
Mmm dan maar even slapen misschien op de bank.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Met deze regen en een lange wedstrijd kan het zo 6:00 - 7:00 uur worden voor dat het klaar is hoor.
Ah oke, dan is het opgelost en heb ik niets gezegdquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn er 2 dan? Ik had het al gereeksd.
Gravel bij de honken glijdt niet zo lekker als het nat is, sliden wordt dus lastig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Omdat het mietjes zijn... Of was het nu omdat het levensgevaarlijk was...
voortaan op "open nieuwe deel" klikken dan had Redefine melding gehad dat er al een nieuwe topic was geopendquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:04 schreef GotC het volgende:
[..]
WK Honkbal 2011: Let the game begin!
Kijk eens hoe laat ik die geopend hebgolfer is in dit geval de schuldige in t vorige deel geweest.
Er was wel een andere met een andere titel zag ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah oke, dan is het opgelost en heb ik niets gezegd
Die had geen 10 cm lager moeten zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:04 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Binnen, zonder regen, 150 km/u:
http://mlb.mlb.com/video/play.jsp?content_id=19644409
Die doden moeten er vallen voordat vosss wil geloven dat het levensgevaarlijk is ....quote:
klopt, dat kan tijdens onderbrekingenquote:Op [url=http://forum.fok.
nl/topic/1724148/1/50#103135765]zondag 16 oktober 2011 01:05[/url] schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik mis MotoGP in het rijtje
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:07 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
In Cuba zijn de beste sigaren ter wereld te krijgen.
Wat denk je dat ik gedaan heb knuppel (jaja dubbelzinnig)?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
voortaan op "open nieuwe deel" klikken dan had Redefine melding gehad dat er al een nieuwe topic was geopend
Als je EXACT op hetzelfde moment op nieuw deel klikt dan kunnen er volgens mij 2 topics gelijk geopend worden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik gedaan heb knuppel (jaja dubbelzinnig)?
Bij Hajenius hebben ze volgens mij ook Cubaanse sigaren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:08 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
http://www.vantoor.com/cuba/
Voor degene die houden van Cubaanse sigaren met een volle smaak, hier te bestellen.
Eentje was niet gereekst. Deze van Redefine wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je EXACT op hetzelfde moment op nieuw deel klikt dan kunnen er volgens mij 2 topics gelijk geopend worden.
Als het exact hetzelfde moment was, dan had het ook wel iets mooisquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je EXACT op hetzelfde moment op nieuw deel klikt dan kunnen er volgens mij 2 topics gelijk geopend worden.
Ja, dat klopt. Een van de bekendste sigarenzaken in Nederland/Europa.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Hajenius hebben ze volgens mij ook Cubaanse sigaren.
Trustequote:
Buffy? Hoe kom je daar nou bijquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:11 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij komt er ook geen herhaling van Buffy zo.
In panama - nederland 1. Begint niet eerder dan half 3quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:12 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Trouwens, wanneer vindt die honkbal finale plaats en waar kan je de finale zien?
Is alleen doordeweeks.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Buffy? Hoe kom je daar nou bijDat zou ik wel kijken.
It's raining menquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:14 schreef Redefine het volgende:
Ach straks komen ze met Weather With You van Crowded House
Half 3 in de middag/nacht? Waarschijnlijk over een uurtje, neem ik aan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In panama - nederland 1. Begint niet eerder dan half 3
Ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:15 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Half 3 in de middag/nacht?
Die komt erna en daarna It's Raining Again.quote:
moet het wel binnen 0,1 seconden zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:08 schreef Karina het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 16 oktober 2011 01:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zeggen ze erbij waar Panama Stad ligt? Ik heb mijn geluid uit staan.
Ligt onder die regenwolken denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jep. vanwege regen is de wedstrijd uitgesteld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:16 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Over een uurtje bedoel je?
Nee, dat wordt niet gezegd. Maar Panama Stad ligt rechts, daar waar de depressie juist het hoogst is. Ik denk dat het hem niet gaat worden, of het moet over vijf uur droog wordenquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wilde gok zegquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:16 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ligt onder die regenwolken denk ik
Zou het?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:16 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ligt onder die regenwolken denk ik
Nou, finales met Nederland mogen we niet missen. Kijk nooit honkbal, maar voor vandaag maak ik een uitzondering. Hoe lang duren honkbalwedstrijden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep. vanwege regen is de wedstrijd uitgesteld.
Denk wel 4 uur zeker? Maar de weersverwachting ziet er niet best uit. Ik ga straks iig slapen. Ik lees het morgen welquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:20 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Nou, finales met Nederland mogen we niet missen. Kijk nooit honkbal, maar voor vandaag maak ik een uitzondering. Hoe lang duren honkbalwedstrijden?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:21 schreef JimboSlice het volgende:
Voor de mensen die toch opeens heel fanatiek honkbalvolger zijn geworden: over 45 min start de MLB playoff wedstrijd Detroit vs. Texas
Vast wel ergens een streampje van te vinden of anders voor degene die het heeft ESPN America
Met een mogelijke beslissing voor de Rangers.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:21 schreef JimboSlice het volgende:
Voor de mensen die toch opeens heel fanatiek honkbalvolger zijn geworden: over 45 min start de MLB playoff wedstrijd Detroit vs. Texas
Vast wel ergens een streampje van te vinden of anders voor degene die het heeft ESPN America
Dank voor de tip, bijna sms gestuurd naar rijpe vrouwen op rtl 4quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:21 schreef JimboSlice het volgende:
Zo, dat wordt morgen tot laat in de middag in bed liggen, mocht het doorgaan om half 3.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Denk wel 4 uur zeker? Maar de weersverwachting ziet er niet best uit. Ik ga straks iig slapen. Ik lees het morgen wel
Dan wordt het zo droogquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Panama stad ligt precies in het midden. precies in die knik http://nl.wikipedia.org/wiki/Panama-Stad
Ik hoop het, heb het niet zo op de Tigers.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met een mogelijke beslissing voor de Rangers.
Snel naar bed, anders kom ik nooit meer aan slapen toe.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:21 schreef JimboSlice het volgende:
Denk je? De regen trekt naar het noord-westen dus al die buien gaan nog over panama ?quote:
Ik ben hier ook meer voor de Rangers. Gun het juist een team wel die altijd wel goed mee doet, maar in al die jaren nog nooit de World Series wonnen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:23 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb het niet zo op de Tigers.
Trustenquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Snel naar bed, anders kom ik nooit meer aan slapen toe.
Welterusten allemaal, en veel plezier aan de mensen die wakker blijven voor de wedstrijd.
twitter:MaartenKolsloot twitterde op zondag 16-10-2011 om 01:19:45Nieuws uit Panama: er schijnt een regel te zijn dat er toch uitgesteld kan worden. Als Nederland niet wil spelen (kans gering) dan Cuba kamp reageer retweet
twitter:MaartenKolsloot twitterde op zondag 16-10-2011 om 01:20:11Dus kans groot dat wedstrijd wordt uitgesteld als er om 730 nog regen is. Dan morgen wk finale alsnog. reageer retweet
twitter:ebvrNOS twitterde op zondag 16-10-2011 om 01:19:53@JeroenElshoff Waarom stellen ze eventueel niet uit ipv winst aan NL geven bij regen? Is dat gebruikelijk? reageer retweet
twitter:MaartenKolsloot twitterde op zondag 16-10-2011 om 01:20:39@ebvrNOS @JeroenElshoff Dat lijkt nu dus te gebeuren, na bekijken reglementen. reageer retweet
twitter:MaartenKolsloot twitterde op zondag 16-10-2011 om 01:21:34Waarom NL niet wil uitstellen: vluchten geboekt voor morgen. Organisatie wil die kosten dekken. Aap uit de mouw: (1/2) reageer retweet
twitter:MaartenKolsloot twitterde op zondag 16-10-2011 om 01:21:58Is dat Cuba morgen een uitgeruste en betere werper op kan stellen (die kon vandaag niet spelen). 2/2 reageer retweet
twitter:MaartenKolsloot twitterde op zondag 16-10-2011 om 01:22:35Kans dus (nogmaals) zeer groot dat er morgen wordt gespeeld (als het blijft regenen, dat doet het al uren). #wkhonkbal reageer retweet
Wat is de interval van die buienradar eigenlijk? dat donkerblauwe is zo weg in ieder geval.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Denk je? De regen trekt naar het noord-westen dus al die buien gaan nog over panama ?
Geen ideequote:Op zondag 16 oktober 2011 01:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat is de interval van die buienradar eigenlijk? dat donkerblauwe is zo weg in ieder geval.
quote:
Gewoon op TV hier op ESPN America (plus pakketjequote:Op zondag 16 oktober 2011 01:21 schreef JimboSlice het volgende:
Waarom de titel aan NL geven? Cuba heeft er toch net zo goed recht op als er nog geen wedstrijd gespeeld is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:28 schreef Redefine het volgende:
Uitstellen naar morgen lijkt mij ook wel wat wenselijker dan de titel aan Nederland geven, omdat de eerdere wedstrijd tegen Cuba is gewonnen. Nederland dan wel wereldkampioen, maar die wil je toch wel met een wedstrijd winnen natuurlijk.
Helemaal onverwacht komt die tweede reden niet. Het scheelt wel een slok op een borrel welke werper je tegenover je hebt staan.quote:
Ik vind de Rangers dan weer niets...quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:23 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb het niet zo op de Tigers.
De regels daarvoor zijn niet vrij gegeven, maar die regels zijn er natuurlijk wel. In principe geldt dat er bij een gelijke stand wordt gekeken naar het onderlinge resultaat. En dat is in het voordeel van Nederland.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom de titel aan NL geven? Cuba heeft er toch net zo goed recht op als er nog geen wedstrijd gespeeld is.
Nee, technisch directeur bij de KNBSBquote:
Ik heb daar nu spaans en amerikaans commentaar door elkaar, ook leuk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon op TV hier op ESPN America (plus pakketje)
Ook niet mijn favoriet, maar het komt voornamelijk voort uit mijn issues met Valverde en het feit dat die dikke pad dit jaar de hemel ingeprezen wordt vanwege zijn 'perfect season'.quote:
Het werd pas een reeks toen we al bezig waren in het vorige topic. Topic nr 1 was geen reeks, ik sloot m, golfer en ik openden met 20 sec verschil een nieuw topic, golfers topic werd deel vd reeks.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
voortaan op "open nieuwe deel" klikken dan had Redefine melding gehad dat er al een nieuwe topic was geopend
Och er gebeurt altijd wel iets als Valverde op de mount komt in een SVO.... Dat ie niet een BS had dit seizoen is feitelijk een wonderquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:33 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ik heb daar nu spaans en amerikaans commentaar door elkaar, ook leuk.
[..]
Ook niet mijn favoriet, maar het komt voornamelijk voort uit mijn issues met Valverde en het feit dat die dikke pad dit jaar de hemel ingeprezen wordt vanwege zijn 'perfect season'.
We kunnen dus gewoon verzoekjes insturentwitter:Kevmeistert twitterde op zondag 16-10-2011 om 01:38:23Heel mooi dat de geluidsman hier alle nummers 1 voor 1 instart. #Respect #NOS #NEDCUB #Ned1 reageer retweet
twitter:svenahrens twitterde op zondag 16-10-2011 om 01:39:58@Kevmeistert Kunnen we ook verzoekjes doen? Bijvoorbeeld Queen - We Are The Champions? ;-) reageer retweet
twitter:Kevmeistert twitterde op zondag 16-10-2011 om 01:42:31@svenahrens Komt na dit nummer. Blijf kijken! ;-) reageer retweet
twitter:svenahrens twitterde op zondag 16-10-2011 om 01:43:25Zojuist een verzoekje gedaan voor op de televisie, Queen - We Are The Champions! Zometeen op Nederland 1! #wkhonkbal reageer retweet
Lol, hij houdt zich aan zijn woordquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:44 schreef qu63 het volgende:
En verzoekjes doen werkt!twitter:svenahrens twitterde op zondag 16-10-2011 om 01:39:58@Kevmeistert Kunnen we ook verzoekjes doen? Bijvoorbeeld Queen - We Are The Champions? ;-) reageer retweet
twitter:Kevmeistert twitterde op zondag 16-10-2011 om 01:42:31@svenahrens Komt na dit nummer. Blijf kijken! ;-) reageer retweet
twitter:svenahrens twitterde op zondag 16-10-2011 om 01:43:25Zojuist een verzoekje gedaan voor op de televisie, Queen - We Are The Champions! Zometeen op Nederland 1! #wkhonkbal reageer retweet
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:45 schreef Karina het volgende:
Stream maar opgestart in bed, slapen gaat niet lukken nu. AH Queen![]()
![]()
Brrr, hoogmoed voordat de wedstrijd gespeeld is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:46 schreef Redefine het volgende:
En nu even allemaal onze aanstekers aan, handjes in de lucht en inhaken maar
mijn verzoekje hebben zie nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:48 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook maar een verzoekje ingediend, dragonstei din tei
Doe voortaan maar niet meer, ok?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:48 schreef Karina het volgende:
Gelijk weer misbruik maken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:48 schreef Karina het volgende:
Ah, jij!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:48 schreef Karina het volgende:
http://nos.nl/dossier/302869-honkbal-wk-2011/tab/268/live/quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:51 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Waar kan ik een stream van de wedstrijd vinden? Geen tv in mijn kamer en kan moeilijk in de woonkamer kijken, dan maak ik mijn ouders, broertje en zusje wakker.
Gewoon op de NOS site.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:51 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Waar kan ik een stream van de wedstrijd vinden? Geen tv in mijn kamer en kan moeilijk in de woonkamer kijken, dan maak ik mijn ouders, broertje en zusje wakker.
http://nos.nl/dossier/302869-honkbal-wk-2011/tab/268/live/quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:51 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Vorig topic staat een linkje die werkte.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:53 schreef Zlajan het volgende:
Ik studeer momenteel in Dublin en kan dus geen gebruik maken van NOS-stream. Iemand een buitenlandse stream voor me? Ik zoek me een ongeluk maar kan nog niets gratis vinden.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:53 schreef Specularium het volgende:
Doet mij denken aan de Witte Reus reclame met die helikopter.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/302869-honkbal-wk-2011/tab/268/live/
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/302869-honkbal-wk-2011/tab/268/live/
Hij is tapeoperator en zit in de buurt van de geluidsman geloof ik.. Volgens mij doet ie wel z'n best om het te draaien hoorquote:
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:53 schreef Zlajan het volgende:
Ik studeer momenteel in Dublin en kan dus geen gebruik maken van NOS-stream. Iemand een buitenlandse stream voor me? Ik zoek me een ongeluk maar kan nog niets gratis vinden.
En nu wegquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:54 schreef Specularium het volgende:
Die buienradar is ook wel heel erg duidelijk.
Nou, dan is Dublin wel in de house vanavond! haha, Sandyford hier...quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:53 schreef Zlajan het volgende:
Ik zei nog tegen ze dat ze een groter zeiltje moesten kopenquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
Gekkenwerk, kijk dat veld.Het is een soort vijver.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat velder zwemmen nog net geen vissen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je zal maar links-, midden-, of rechtsvelder zijnkrijg je flippers en een snorkel mee
Dan krijgen we wel mooie duiken te zien in het outfield!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je zal maar links-, midden-, of rechtsvelder zijnkrijg je flippers en een snorkel mee
He Yuri. Jij ook hier!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:59 schreef Yurithemaster het volgende:
toepasselijke beelden op het scherm
Een honkbal is zo heilig, die loopt gewoon over water heen.quote:
Buitenvelders staan eigenlijk nooit stilquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:00 schreef Redefine het volgende:
Dat wordt vooral leuk als buitenvelder als je een tijdje stil staat, dan zijn je eerste meters ook gelijk waardeloos, aangezien je dan gewoon weggezakt bent.
*squish* *squish* *squish* door de modder.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:00 schreef Redefine het volgende:
Dat wordt vooral leuk als buitenvelder als je een tijdje stil staat, dan zijn je eerste meters ook gelijk waardeloos, aangezien je dan gewoon weggezakt bent.
Thanx!! Sandyford is lekker in de buurt ja. Wat doe jij in Dublin? En ehh die stream is wel gewoon van NOS of niet? Hebben ze altijd aparte streams voor mensen die in buitenland zitten?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:58 schreef Tennessee het volgende:
moest ff zoeken, http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
Er zijn ongeveer 200 Nederlandse fans, maar veel Panamenezen (??) zijn ook voor Nederland!quote:
Die blijven bewegen, klopt ja. Maar zelfs dan sta je altijd wel een paar seconden stil als de pitcher zijn windup begintquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Buitenvelders staan eigenlijk nooit stil
dit is dezelfde stream die de nos op zijn site bied.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:02 schreef Zlajan het volgende:
[..]
Thanx!! Sandyford is lekker in de buurt ja. Wat doe jij in Dublin? En ehh die stream is wel gewoon van NOS of niet? Hebben ze altijd aparte streams voor mensen die in buitenland zitten?
Ik verkoop software... Voor mij voor het eerst dat ik iets kan streamen van de NOS... Geen idee of het een foutje is of wat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:02 schreef Zlajan het volgende:
[..]
Thanx!! Sandyford is lekker in de buurt ja. Wat doe jij in Dublin? En ehh die stream is wel gewoon van NOS of niet? Hebben ze altijd aparte streams voor mensen die in buitenland zitten?
Ach, die 2 tellen..quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die blijven bewegen, klopt ja. Maar zelfs dan sta je altijd wel een paar seconden stil als de pitcher zijn windup begint
Misschien dat ze hem eenmalig een keertje openbaar hebben gemaakt ofzo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:03 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik verkoop software... Voor mij voor het eerst dat ik iets kan streamen van de NOS... Geen idee of het een foutje is of wat.
Toch kom je dan al een klein beetje vast te zitten. Maar het gaat los daarvan sowieso lastig die eerste meters, omdat je de weerstand een stuk groter is.quote:
ze gebruiken (zoals je in de URL kan zien) de nederland1 stream die ook door andere omroepen worden gebruikt. Speciale NOS streams hebben rechts ook nooit een 1/2/3 in beeld staan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat ze hem eenmalig een keertje openbaar hebben gemaakt ofzo.
Idd.. nu of nooit!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:06 schreef Karina het volgende:
Als ze maar niet zometeen het aflasten tot morgen of zo
Hoe dan ook, ik ben er heeeeeeeeeeeeel erg blij mee...quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat ze hem eenmalig een keertje openbaar hebben gemaakt ofzo.
En daar gaat het om. Dan heb je tenminste commentaar erbij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:07 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ben er heeeeeeeeeeeeel erg blij mee...
Jezus man, sterkte.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:08 schreef Tennessee het volgende:
heb Zweden - Nederland met Pools commentaar moeten bekijken haahahga
Goed voor je talenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:08 schreef Tennessee het volgende:
heb Zweden - Nederland met Pools commentaar moeten bekijken haahahga
Die mogen ze na afloop van de wedstrijd gebruiken om zich te hullen in schaamtequote:
Rondje langs de honken.quote:
Ik miste je al!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |