En highway to hell of whole lotta rosie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit vind ik dus ook gewoon niks.Terwijl ik Thunderstruck van AC/DC wel gewoon episch vind
statuslinkje kopieren, dan op die twitterknop klikken en plakkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind ook niet altijd alles goed, maar van John Mayer/Enrique Iglesias is mijn muziekverzameling toch meest compleet.
Tevens hoe link je een tweet?
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:20 schreef coban het volgende:
Ik ken een jongen en hij luistert mozart.
vink ook mooiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:20 schreef coban het volgende:
Niks fouts aan hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dat is best wel eng toch want jij hebt toch al een zoontje? heel fout enzo
Ik heb trouwens wel whatsapp
John Mayer, vooral Where The Light Is en battle studies. WTLI, die dvd kan ik echt zovaak zien, kippenvelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind ook niet altijd alles goed, maar van John Mayer/Enrique Iglesias is mijn muziekverzameling toch meest compleet.
Tevens hoe link je een tweet?
Slim gedaan jaquote:
quote:
Highway to hell gaat nog wel, whole lotta rosie vind ik echt niks.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En highway to hell of whole lotta rosie?
Thunderstruck is gewoon te uitgekauwd imo.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:20 schreef coban het volgende:
quote:
Daar vind ik ook veel wel mooi van.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
Klassieke muziek is zo ongeveer het enige waar ik dan weer niks aan vindt.
Ik zag het ook al aankomen. No spang, chill, alles.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Slim gedaan ja, ik zap telkens tussen de wedstrijden
Tja, iedereen z'n smaak.. Er zullen ook wel dingen zijn die ik niet zo tof vindtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Highway to hell gaat nog wel, whole lotta rosie vind ik echt niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
IK WIL BIEHIER!!!!Ik heb net een krat gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Ik vanmiddag ook. Godenvocht jongen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb net een krat gehaald
Vanmiddag was FOK! magischquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb net een krat gehaald
Sterkte aan de nabestaanden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef Flippiee het volgende:
IK KIJK. IK HUIL. IK BAAL. IK BEN ZIEK OP WERK MORGEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |