quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:35 schreef ZetaOS het volgende:
Even tijd voor wat reclame:
http://www.beslist.nl/sho(...)m_campaign%3Dbeslist
Ik train nog steeds met het intervallen wat jij me hebt aangeradenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voetbaltraining; joggen, hardlopen, en vooral focussen op sprints (explosiviteit). Intervallen etc.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor een doorsnee beunhaas wel ja.
Ik zie 2 filmpjes aankomende week komen dusquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik kom op dit uit, 2 schijven van 15 kg, en een olympische stang van 20 kg, 50 kg totaal dus.
Ik heb er gelijk 1 besteldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:35 schreef ZetaOS het volgende:
Even tijd voor wat reclame:
http://www.beslist.nl/sho(...)m_campaign%3Dbeslist
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:17 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik train nog steeds met het intervallen wat jij me hebt aangeraden.
Ik zag dat de McDeluxe terug is, een legendarische burger volgens velen. Ik ga hem ook proberen van het weekend voordat die weg is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:49 schreef robuust89 het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Geen ontbijt gehad, en alleen 1 sultana en 2 koffie.
Nu maar eens een hele dikke burger halen bij de Mac
Ik ga binnenkort verhuizen naar Bondi beachquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zag dat de McDeluxe terug is, een legendarische burger volgens velen. Ik ga hem ook proberen van het weekend voordat die weg is.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:48 schreef star_gazer het volgende:
Ik ga binnenkort verhuizen naar Bondi beachDefinitely mirin'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel je broquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
En ik zit hier maar droog brood met pindakaas te eten.
Deluxe is wel lekker, met tomaat en komkommer, maar vind 'm toch te klein.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zag dat de McDeluxe terug is, een legendarische burger volgens velen. Ik ga hem ook proberen van het weekend voordat die weg is.
885 kilocalorieėn teh fuck al lang niet meer gegeten ik mis 'm maar alleen het beste voor mijn lichaamquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:06 schreef Stereotomy het volgende:
McDonald's Big Tasty With Bacon Nutrition
Calories Fat Carbs Protein Sodium
885 56g 50g 48g 3.6mg
Niet slecht, jammer alleen dat de helft van het vet verzadigd vet is, en dat de carbs komen van het witte broodje en de simpele suikers in de saus. Maar af en toe moet best kunnen, als je macro's en energieinname over de lange termijn maar goed is.
Die ga ik ook spoedig eten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2011 16:36:48 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |