ja die poste ik. Werkt perfect. Ideaal ok snel een broodje ei in elkaar te flansenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:15 schreef Panzermaus het volgende:
De laatste tijd heb ik steeds vaker dat ik 's ochtends 5 eieren kook en die verspreid over de dag opeet. Ik moet zeggen dat ik nooit echt zin heb in zo'n koud, blauw en stinkend ei uit de koelkast, maar zit toch maar mooi weer tevreden op een eitje met wat zoutkorrels te knabbelen. Een kleine drempel waar ik telkens overheen moet.Net als het koken van die dingen zelf.
Heeft iemand anders dat magnetronspiegeleiwhateverrecept al een keer geprobeerd? Werd geloof ik hier gepost vorige week.
Wow, interessant. Bedankt voor het delen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:32 schreef Panzermaus het volgende:
Maar eens proberen dan, thanks.(allebei)
Dit trouwens.
http://shine.yahoo.com/ch(...)-on-purpose-2583990/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 05:53 schreef Weissman het volgende:
FUUUAAARRRKKKK !!!
Beginnen met trainen voor dat de zon op gaatcome over to the dark side
Ik ren nu over Miami beach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
hardlopen, kt? Wel netjes voor de crosfit fanb0i!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 05:53 schreef Weissman het volgende:
FUUUAAARRRKKKK !!!
Beginnen met trainen voor dat de zon op gaatcome over to the dark side
![]()
Verschilt nogal, meestal KT maar gisteren ging ik vroeg zwemmen. Vandaag, buiten training gegeven aan 2 vrienden van mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:28 schreef mister_popcorn het volgende:
hardlopen, kt? Wel netjes voor de crosfit fanb0i!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verschilt nogal, meestal KT maar gisteren ging ik vroeg zwemmen. Vandaag, buiten training gegeven aan 2 vrienden van mij.Wat voor training dan? bw dingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel benieuwd.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Voor een doorsnee beunhaas wel ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nou nou, het is wel zwaar hoor.
Voetbaltraining; joggen, hardlopen, en vooral focussen op sprints (explosiviteit). Intervallen etc.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:57 schreef mister_popcorn het volgende:
Wat voor training dan? bw dingen?
Ben wel benieuwd.
Wat voor gewicht zit er op die stang? Ik denk dat ik een heel eind komquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:32 schreef Ganzz het volgende:
{edit} Gaat over filmpje van seto
Alleen die pull ups?
Die spider vond ik nog wel netjes
[..]
Stiekem is die gozer best breed, ik doe het hem niet na.
Ik denk max zo'n 40 kg. Zijn van die rubbere schijven. Kijk ook hoe makkelijk die andere kerel hem optilt om hem stil te leggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat voor gewicht zit er op die stang? Ik denk dat ik een heel eind kom
Ik kom op dit uit, 2 schijven van 15 kg, en een olympische stang van 20 kg, 50 kg totaal dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:30 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Ik denk max zo'n 40 kg. Zijn van die rubbere schijven. Kijk ook hoe makkelijk die andere kerel hem optilt om hem stil te leggen.
Dit is niet oke.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:35 schreef ZetaOS het volgende:
Even tijd voor wat reclame:
http://www.beslist.nl/sho(...)m_campaign%3Dbeslist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |