Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 Oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE BETA Early access: 27 september 2011 Normal access: 29 september 2011 Map: Operation Metro - Rush
Minimum System Requirements OS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz) Memory: 2 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance) Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance) Sound card : DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
Recommended System Requirements OS: Windows 7 64-Bit Processor: Quad-Core CPU Memory: 4 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950) Sound Card: DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gameplay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help! Hij blijft hangen op Joining Server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.
[ Bericht 0% gewijzigd door Skull-splitter op 15-10-2011 12:24:55 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Klote beta heeft het nooit gedaan op mijn pc terwijl hij voldoet aan de recomended dingesen. Heb een topic op hun forums gezien van bijna 80 pagina's met mensen die hetzelfde probleeem hadden en de reactie van DICE was de boel op slot gooien. FUUUUUUUUUUUUUU
Op zaterdag 15 oktober 2011 00:51 schreef Glazenmaker het volgende: Klote beta heeft het nooit gedaan op mijn pc terwijl hij voldoet aan de recomended dingesen. Heb een topic op hun forums gezien van bijna 80 pagina's met mensen die hetzelfde probleeem hadden en de reactie van DICE was de boel op slot gooien. FUUUUUUUUUUUUUU
Hoe deed die het precies niet? Crash bij opstarten?
Op zaterdag 15 oktober 2011 00:51 schreef Glazenmaker het volgende: Klote beta heeft het nooit gedaan op mijn pc terwijl hij voldoet aan de recomended dingesen. Heb een topic op hun forums gezien van bijna 80 pagina's met mensen die hetzelfde probleeem hadden en de reactie van DICE was de boel op slot gooien. FUUUUUUUUUUUUUU
Post je probleem hier + sys specs etc. Misschien kunnen we je hier helpen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter. Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
Ik heb met de beta m'n 2e ati HD 6950 uitgeschakeld ivm artifacts. Dit was toch een redelijk bekend probleem wat al toegezegd was dat ze gingen fixen toch?
Yeah it's pretty cool...Once you select it and it's set on the ground, a mini-map shows up on the bottom left of your screen and you can easily select where you'd like the mortar round to go. Almost seemed a little too easy actually lol
Is deze game out-sourced naar infinity ward ofzo? Elk (potentieel) teamplay aspect wordt verkracht.
Ik wacht nog steeds op mijn PC van Alternate.. Het zijn wel een beetje kneuzen lijkt het..
Heb mijn bestelling op 8 augustus geplaatst; 6-12 dagen werd mij verteld, dan zou het systeem wel klaar zijn. Na veel mail contact kreeg ik enkel te horen dat ze het "erg druk hebben".
Ze hebben ruim een maand gedaan om alle onderdelen bij elkaar te zoeken en vorige week zouden ze zijn begonnen met de assemblage- weer gemailed of de PC al klaar was, met als antwoord;
Als alles goed gaat, wordt de PC vandaag verzonden (afgelopen donderdag).
Terwijl ik aangegeven had de PC op te komen halen..
Vervolgens gevraagd of ik een bevestiging kon krijgen wanneer het systeem is opgestuurd. Maar nee hoor, geen enkel bericht, vandaag dus maar even bellen.
Ik houd me hart vast, ben benieuwd hoe het systeem eruit komt, zal me niks verbazen als het pruts werk is.
Heb mijn bestelling op 8 augustus geplaatst; 6-12 dagen werd mij verteld, dan zou het systeem wel klaar zijn. Na veel mail contact kreeg ik enkel te horen dat ze het "erg druk hebben".
Ze hebben ruim een maand gedaan om alle onderdelen bij elkaar te zoeken en vorige week zouden ze zijn begonnen met de assemblage- weer gemailed of de PC al klaar was, met als antwoord;
Vervolgens gevraagd of ik een bevestiging kon krijgen wanneer het systeem is opgestuurd. Maar nee hoor, geen enkel bericht, vandaag dus maar even bellen.
Ik houd me hart vast, ben benieuwd hoe het systeem eruit komt, zal me niks verbazen als het pruts werk is.
Specs van je pc?
En waarom heb je hem niet gewoon zelf in elkaar gezet?
Recordhouder aantal posts op één dag. 4045 onlogisch
Die PC hadden ze wat mij betreft fijn mogen houden
ff polsen hier hoe de stand van zaken is omtrendt de BF3 hype.
Lui,gaan jullie ook voor de deuren van winkels liggen zoals de iPhone fanboys? om maar het eerste exemplaar in huis te hebben?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK! Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
Post je probleem hier + sys specs etc. Misschien kunnen we je hier helpen.
http://tweakers.net/revie(...)hendgamesysteem.html Het gamesysteem heb ik. Het probleem was bij het op joinen klikken van de matchmaking dan probeerde hij te starten en dan viel de boel in de taakbalk weer weg en bleef de matchmaking eeuwig joinen. Ik heb de laatste drivers geinstaleed voor de grafische kaart.
Lui,gaan jullie ook voor de deuren van winkels liggen zoals de iPhone fanboys? om maar het eerste exemplaar in huis te hebben?
Volgens mij hebben de meeste mensen digitale pre-orders staan, die je voor de release date al kan installeren.. Dus eerder klaarzitten met je PC aan op de release date, ipv in je slaapzak op de stoep..
Ik zelf, (en volgens mij nog wel meer mensen) hebben 'm bij Wehkamp fysiek besteld, en van wat ik nu lees is het nog maar de vraag of die op de release binnen komt
http://tweakers.net/revie(...)hendgamesysteem.html Het gamesysteem heb ik. Het probleem was bij het op joinen klikken van de matchmaking dan probeerde hij te starten en dan viel de boel in de taakbalk weer weg en bleef de matchmaking eeuwig joinen. Ik heb de laatste drivers geinstaleed voor de grafische kaart.
Quickmatch bedoel je? Dat werkte slecht hoorde ik.. Ik heb zelf alleen handmatig servers gekozen..
Ik zelf, (en volgens mij nog wel meer mensen) hebben 'm bij Wehkamp fysiek besteld, en van wat ik nu lees is het nog maar de vraag of die op de release binnen komt
Als je voor 1 oktober besteld hebt dan heb je hem op de releasedag. Na 1 oktober besteld is niet 100% zeker.
Als je voor 1 oktober besteld hebt dan heb je hem op de releasedag. Na 1 oktober besteld is niet 100% zeker.
Inderdaad, want wehkamp en alle andere bedrijven moeten opgeven hoeveel pre-orders ze hebben ontvangen. Daar rekent EA nog een marge bij, en die gene ontvangen zeker weten een pre-order op de releasedatum. Gelukkig staat de mijne al van 5 augustus
2 week geleden had ik besteld en 3 dagen later had ik mijn PC thuis binnen ook besteld bij alternate.
Maar ik heb ook gekozen om hem zelf inelkaar te zetten
Inderdaad, want wehkamp en alle andere bedrijven moeten opgeven hoeveel pre-orders ze hebben ontvangen. Daar rekent EA nog een marge bij, en die gene ontvangen zeker weten een pre-order op de releasedatum. Gelukkig staat de mijne al van 5 augustus
Er was een iets fout met de map waar je BF3 beta had geinstalleerd
Op zaterdag 15 oktober 2011 20:38 schreef andreas612 het volgende: da's wel jammer, komt ie uit aan het einde van m'n herfstvakantie wordt een saaie week dan ..
Ik heb daarom ook vrijgevraagd van me werk van 27e tot 4 november
Op zaterdag 15 oktober 2011 20:38 schreef andreas612 het volgende: da's wel jammer, komt ie uit aan het einde van m'n herfstvakantie wordt een saaie week dan ..
Tijd om je BC2 skills bij te trekken of juist even compleet andere games te spelen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Op zondag 16 oktober 2011 01:13 schreef robuust89 het volgende: Als ik via origin het spel binnenhaal, hoe groot zou dan de download zijn? Ivm met mijn inbelmodem
ga maar uit van rond de 15 GB, als het al niet meer is.
Op zondag 16 oktober 2011 01:13 schreef robuust89 het volgende: Als ik via origin het spel binnenhaal, hoe groot zou dan de download zijn? Ivm met mijn inbelmodem
Op zondag 16 oktober 2011 12:10 schreef Peanutnootje het volgende: Wat is het verschil eigenlijk tussen de Limited edition en de normale editie (voor de PC)? Wat voor extra's krijg je dan?
Op zondag 16 oktober 2011 10:42 schreef Catch_me het volgende: Spel heeft toch client side hitdetectie dus zelfs mensen uit afrika met een 56k kunnen lekker mee komen
Das mooi, ik heb maar 1mbit up. Dan moet ik heel vaak winnen.
Dit, je moet echt een kutpc hebben wil origin echt invloed hebben op je resources
oh mijn god. Origin is gekropen uit de diepste grotten van de hel. Het is een waardeloos programma waar je helemaal geen flikker aan hebt, en dat ook nog voor veel mensen allerlei problemen geeft. Wat was er mis met steam of het oude en vertrouwde handmatig opstarten????
oh mijn god. Origin is gekropen uit de diepste grotten van de hel. Het is een waardeloos programma waar je helemaal geen flikker aan hebt, en dat ook nog voor veel mensen allerlei problemen geeft. Wat was er mis met steam of het oude en vertrouwde handmatig opstarten????
Ik heb een windows 7 64bits
En steam is bij mij crap bij alle games wil steam bij mij DX9 weer installeren wat niet lukt Door steam kan ik geen games spelen op me nieuwe PC
Op zondag 16 oktober 2011 22:06 schreef BaraCuda het volgende: Ik vind die PS3 en xbox beelden er zo kut uit zien he. En dan niet eens qua graphics, maar je ziet gewoon dat het kut is dat je geen muis hebt
1x een shooter geprobeerd op de PS3. Ik raakte echt alleen maar bomen
Ervaring jongen. Ik speel inmiddels op console en pc even kut. Iemand die geen noob is moet dit dus ook lukken alleen dan op positieve wijze
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Die van BF2 is hetzelfde als 1942 en die blijft gewoon baas. Maar ik ben blij dat ze de BF3 soundtrack verbeterd hebben want die in de trailers sloeg nergens op.
De soundtrack van Battlefield 2 Armored Fury is trouwens ook awesome:
Die van BF2 is hetzelfde als 1942 en die blijft gewoon baas. Maar ik ben blij dat ze de BF3 soundtrack verbeterd hebben want die in de trailers sloeg nergens op.
De soundtrack van Battlefield 2 Armored Fury is trouwens ook awesome:
Die is echt vet! Wat is je Origin naam trouwens? Over een weekje Battlefield 3 doen.
Ik heb me ingeschreven in de BF3 platoon, mijn nick is nr1_stefan. Ik heb laatst mijn pc geformatteerd dus als BF3 uitkomt zet ik origin er pas weer op
Ik heb me ingeschreven in de BF3 platoon, mijn nick is nr1_stefan. Ik heb laatst mijn pc geformatteerd dus als BF3 uitkomt zet ik origin er pas weer op
Okay, zal je toevoegen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2011 12:10:30 ]
Ej...gaan jullie nu alleen de tijd doden met het oh(ouwehoeren) over de game? is het niet handiger ff BF2 aan te slingeren en je inmiddels vergane ervaring op BF gebied ff te updaten zodat je straks in BF3 vol gas kan gaan en iedereen kan ownen?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK! Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
Op maandag 17 oktober 2011 12:45 schreef rubje het volgende: Ej...gaan jullie nu alleen de tijd doden met het oh(ouwehoeren) over de game? is het niet handiger ff BF2 aan te slingeren en je inmiddels vergane ervaring op BF gebied ff te updaten zodat je straks in BF3 vol gas kan gaan en iedereen kan ownen?
Ja, want de gameplay van BF2 is ook echt te vergelijken met BF3...
Oh wacht...ik dacht dat het ook daarover ging :p In dat geval is inderdaad bbc2 een betere vergelijking.
Ik vergelijk de Battlefield reeks met elkaar, Bad Company (2) is een sub reeks. Maar de gameplay komt inderdaad over met Bad Company 2, Battlefield 2 is al een oudje en niet meer te vergelijken.
Ik denk dat BC2 dichter in de buurt komt qua gameplay.
Bij BF2? idd. zelfde lichtelijk gestyleerde gameplay, traagheid, die vond ik in BF3 tot op heden ver te zoeken maar ik hoop dat er met de final een hoop gefixt is, anders zit ik zo weer bij BC2.
Met welke wapens spelen jullie eigenlijk meestal? Ik speelde in BC2 veel met de Steyr AUG, en de HK G3 (vooral als engineer).. In BF3 heb ik het meeste met de HK416 gespeeld, en redelijk wat met de AK74. G3 heb ik in BF3 niet voorbij zien komen, maar het schijnt dat hij er wel in zit.. Had iemand 'm unlocked?
Ik speelde continu met dat standaard geweer van de recon unit.
Zelfs voor close combat was die ziekelijk goed, 1-2 schoten en iemand was dood. Als zoomde je niet in dan schoot je iemand met 5-6 schoten nog dood vanaf 10m.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Dat kan...maar steam is gewoon goud! Overal op elke pc die ik voor me krijg kan ik mijn games spelen door enkel steam te installeren....hoe kan je daar nou op schijten :p
Dat kan...maar steam is gewoon goud! Overal op elke pc die ik voor me krijg kan ik mijn games spelen door enkel steam te installeren....hoe kan je daar nou op schijten :p
Omdat ik het ongewild door m'n strot geduwt kreeg toen ik Fallout NV kocht (als ze met Skyrim weer zoiets flikken download ik hem gewoon), of omdat ze nog steeds 60 euro vragen voor BlackOps... Maar hoofzakelijk omdat het gewoon arrogante Franse zakkenwassers zijn
Hoewel Origin wel weer een drama apart was *dubbelklik BF3.exe* *Origin start op* *Origin gooit webbrowser open* *Server kiezen* *Browser gooit via Origin de daadwerkelijke game open*
Zelden zoiets omslachtigs meegemaakt met 'n game.. Twas dan wel 'n beta, maar kom op..
Omdat ik het ongewild door m'n strot geduwt kreeg toen ik Fallout NV kocht (als ze met Skyrim weer zoiets flikken download ik hem gewoon), of omdat ze nog steeds 60 euro vragen voor BlackOps... Maar hoofzakelijk omdat het gewoon arrogante Franse zakkenwassers zijn
Hoewel Origin wel weer een drama apart was *dubbelklik BF3.exe* *Origin start op* *Origin gooit webbrowser open* *Server kiezen* *Browser gooit via Origin de daadwerkelijke game open*
Zelden zoiets omslachtigs meegemaakt met 'n game.. Twas dan wel 'n beta, maar kom op..
Ik ben ook geen fan van strottenduwers, maar toch....geef steam een kans en je kan bijna niet anders dan tevreden zijn. Maar mijn vraag is nog niet beantwoord...is Origin persé nodig voor BF3 straks?
Ik ben ook geen fan van strottenduwers, maar toch....geef steam een kans en je kan bijna niet anders dan tevreden zijn. Maar mijn vraag is nog niet beantwoord...is Origin persé nodig voor BF3 straks?
Het enige wat ik echt irritant vond was dat elke keer als een potje was afgelopen en de map werd herladen, minimaliseerde het venster en moest je het zelf maximaliseren.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter. Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
Het enige wat ik echt irritant vond was dat elke keer als een potje was afgelopen en de map werd herladen, minimaliseerde het venster en moest je het zelf maximaliseren.
?? WTF...dat heb ik echt nog nooit gehad, en is ook geen "feature" van steam ofzo haha
?? WTF...dat heb ik echt nog nooit gehad, en is ook geen "feature" van steam ofzo haha
beta, mijn beste, beta.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook dat was kennelijk in te stellen. Moest je wel eerst spawnen !
Ik ben ook geen fan van strottenduwers, maar toch....geef steam een kans en je kan bijna niet anders dan tevreden zijn.
Nee.. Dit maken ze nooit meer goed, en ik vind ook dat Steamgames vaak veel te duur zijn. Imo is het echt belachelijk dat ze vaak gewoon duurder zijn dan boxed games bij de gemiddelde webshop.
quote:
Maar mijn vraag is nog niet beantwoord...is Origin persé nodig voor BF3 straks?
Van wat ik begreep wel ja.. Word ook de bron van de BF3 social media zegmaar..
Had iemand nou de G3 al unlocked in beta? Las elders berichten dat hij er helemaal niet in zat, maar waarschijnlijk wel in de final komt..
Toch maar besloten om de week nadat 'ie uitkomt in m'n ouders huis te gaan zitten, ben bang dat als ik thuis blijf ik alleen maar BF3 ga spelen, en niet m'n tentamens ga leren
zet ik 'm wel op m'n laptop dat ik het wel een beetje kan doen, maar dan draait het dusdanig brak dat het toch irritant wordt om veel te spelen
Op woensdag 19 oktober 2011 13:18 schreef SeanFerdi het volgende: Toch maar besloten om de week nadat 'ie uitkomt in m'n ouders huis te gaan zitten, ben bang dat als ik thuis blijf ik alleen maar BF3 ga spelen, en niet m'n tentamens ga leren
zet ik 'm wel op m'n laptop dat ik het wel een beetje kan doen, maar dan draait het dusdanig brak dat het toch irritant wordt om veel te spelen
Ik heb Battlefield 3 al een tijdje geleden besteld, maar nu dus ook Uncharted 3, Batman Arkham City, Assassin's Creed Revelations EN een nieuw bureau op het oog..
En toch vind ik het verdomd veel op Bad Company 2 lijken.
Bijna zelfde graphics, bijna zelfde wapens, zelfde feel. Tis voor mij toch minder een losstaand spel dan ik dacht. Ik heb er zeker zin in, want ik vind BC2 ook gewoon vet, maar vind het toch meer een BC3. Je kunt duidelijk zien dat ze gewoon BC2 als 'startpunt' hebben genomen en toen wat veranderingen / verbeteringen hebben toegepast. Zelfde als de Fifa serie bv.
Bijna zelfde graphics, bijna zelfde wapens, zelfde feel. Tis voor mij toch minder een losstaand spel dan ik dacht. Ik heb er zeker zin in, want ik vind BC2 ook gewoon vet, maar vind het toch meer een BC3. Je kunt duidelijk zien dat ze gewoon BC2 als 'startpunt' hebben genomen en toen wat veranderingen / verbeteringen hebben toegepast. Zelfde als de Fifa serie bv.
Iemand die het hier mee eens is?
Op welke manier had jij het een battlefield 3 gevonden dan? Wat zou je willen zien daarin?
Op welke manier had jij het een battlefield 3 gevonden dan? Wat zou je willen zien daarin?
Dice en BF2 fans hebben altijd verkondigd dat BF3 weer het oude BF2 'gevoel' gaat geven en daarmee afstand doet van BC2, wat door vele Battlefield fans als arcadisch en 'minder' wordt ervaren. Ik heb persoonlijk BF2 nooit echt veel gespeeld dus ik ben daarin neutraal .Ik zie alleen dat qua graphics en gameplay er veel dingen identiek zijn aan BC2 en het dus helemaal geen 'compleet nieuwe BF' is als wordt gesuggereerd. Het is gewoon BC2 met vliegtuigen en iets betere textures / animaties.
Toen ik in BF3 (beta) in een tank ging zitten had ik echt het gevoel 'copy paste BC2'. Iets ander geluidje en klaar. Hetzelfde gevoel had ik bij meerdere dingen.
Hoeft geen kritiek te zijn, want de Fifa serie teert hier al 16 jaar op maar ben er dan ook gewoon eerlijk over
Dice en BF2 fans hebben altijd verkondigd dat BF3 weer het oude BF2 'gevoel' gaat geven en daarmee afstand doet van BC2, wat door vele Battlefield fans als arcadisch en 'minder' wordt ervaren. Ik heb persoonlijk BF2 nooit echt veel gespeeld dus ik ben daarin neutraal .Ik zie alleen dat qua graphics en gameplay er veel dingen identiek zijn aan BC2 en het dus helemaal geen 'compleet nieuwe BF' is als wordt gesuggereerd. Het is gewoon BC2 met vliegtuigen en iets betere textures / animaties.
Toen ik in BF3 (beta) in een tank ging zitten had ik echt het gevoel 'copy paste BC2'. Iets ander geluidje en klaar. Hetzelfde gevoel had ik bij meerdere dingen.
Hoeft geen kritiek te zijn, want de Fifa serie teert hier al 16 jaar op maar ben er dan ook gewoon eerlijk over
Veel mooiere graphics, vet grote maps, jets/veel voertuigen, sfeer, moet ik nog meer opnoemen wat beter is of het BF2 'gevoel' terugbrengt?
Wat moet er veranderen om het het eckte BF gevoel mee te geven tov BC2 Fucking COD 1 met de gameplay van 'Barbie en de verloren draak' met de wapencostumisatie van Dirt 3?!?!
Zet dat BF gevoel eens uit jullie koppen, dat zul je nooit en te nimmer meer krijgen. Vooral omdat er jaren tussenzit en de gameplay en sfeer (dmv graphics) zijn totaal veranderd. BF2 was toendertijd revelutionair, BF3 zal dit ook zijn maar neemt niet de 1001 emoties van de miljoenen BF2 spelers mee in BF3.
Zie dit eens als een waardige opvolger. Lukt dat niet, veel plezier op de BF2 servers!
Op donderdag 20 oktober 2011 02:05 schreef Sjapoela het volgende: Veel mooiere graphics, vet grote maps, jets/veel voertuigen, sfeer, moet ik nog meer opnoemen wat beter is of het BF2 'gevoel' terugbrengt?
Wat moet er veranderen om het het eckte BF gevoel mee te geven tov BC2 Fucking COD 1 met de gameplay van 'Barbie en de verloren draak' met de wapencostumisatie van Dirt 3?!?!
Zet dat BF gevoel eens uit jullie koppen, dat zul je nooit en te nimmer meer krijgen. Vooral omdat er jaren tussenzit en de gameplay en sfeer (dmv graphics) zijn totaal veranderd. BF2 was toendertijd revelutionair, BF3 zal dit ook zijn maar neemt niet de 1001 emoties van de miljoenen BF2 spelers mee in BF3.
Zie dit eens als een waardige opvolger. Lukt dat niet, veel plezier op de BF2 servers!
Ik hoop niet dat je het tegen mij hebt want ik heb BF2 niet meer dan 5 keer gespeeld omdat mijn oude PCke het slecht trok. Ik zeg nu alleen dat het voor mij voelt als een BC 2.5 en dat ik daar niet eens wat mis mee vindt. Het is echter wel zo dat vele oude fans hoe 'slecht' de BC series zijn en hoe goed BF2 was. Diezelfde mensen waren blij toen Dice aankondigde dat BF3 veel meer als BF2 zou zijn, als BC2. Dat is mijn inziens dus absoluut niet zo.
Battlefield 3 is in mijn mening een waardig vervolg op Battlefield 2. Natuurlijk lijken en zijn er sommige dingen gelijk aan Battlefield: Bad Company 2 vanwege de Frostbite engine, maar dit heel minimaal.
Sinds Battlefield 2142 (daarvoor speelde ik nog niet op PC) heb ik nooit zo uitgekeken naar een game. Het is totaal niets voor mij om zo actief te zijn op FOK! erover.
Nog een weekje wachten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2011 05:25:11 ]
Je hebt nog niet door dat die pas later gaan komen?
Hier misschien bekend of er al wat bekend is over de release/prijs daarvan? (ga ervan uit dat de prijs van de extra content wel overeen gaat komen voor Xbox & PC)
Als ik het goed heb kwamen er in juli en augustus nietszeggende patches uit en Dice beloofde stellig dat er nog een grote patch in augustus uit zou komen, dat werd pas oktober meen ik. Bovendien gebeurde het nog wel eens dat je na het patchen het hele spel opnieuw installeren, omdat de patch de hele installatie verneukte Ik ga er van uit dat het nu wel zal meevallen
Die hovercrafts zijn toch alleen singleplayer. Of ze staan stil in multiplayer in ondiep water ofzo, waar de jeeps in kunnen rijden maar daar zal het vast mee op houden. Net zo in BF2 waar alles in stil stond
Veel plezier beleefd aan BC2, laatste tijd niet meer doordat mijn ping/latency door het dak gaat. Zonder goede reden, andere games zijn prima. (Ja, ik weet dat in-game latency weergeeft, en niet de ping. Maar zelfs dan is het hoger dan het ooit geweest is).
Super huey zoals het plaatje. (Waarin je met een stuk of 5 man in kunt zitten en een beetje laag over de grond vliegen en dan ondertussen luitjes neermaaien. )
Super huey zoals het plaatje. (Waarin je met een stuk of 5 man in kunt zitten en een beetje laag over de grond vliegen en dan ondertussen luitjes neermaaien. )
Vorige keer zei je tegen mij: bf3blog doet niet aan hotlinken. Nu doe je het zelf ook wij zien namelijk niks
BF3blog staat geen hotlinking toe, dus je moet m ff ergens anders uploaden.. Maar idd, Hueys zijn vet! Die .50 op die Huey in BC2 Vietnam.. Zieke killstreaks op gehaald..
Bedankt voor het reserveren van Battlefield 3. We willen je er graag aan herinneren dat de preload van het spel morgen op 21 oktober van start gaat. Je krijgt overmorgen vóór 8:59 CET een e-mail met de bestelinformatie en instructies voor het starten van de preload.
Met vriendelijke groet, Het team van Origin
Relaxt!
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
Omdat de game al verscheept was voordat hun het af hadden. Ongeveer een maand van tevoren is een game gold en pas net voor de beta zeiden ze dat ze erin zouden doen. Dus ga maar na, wees gewoon blij dat het meteen in die patch zit who cares.
ik gok dat dat gewoon in Battlelog (en misschien een stukje back-end) geïntegreerd zit, dus dat zal er gelijk in zitten, en niet via een (day 1) patch.
Ook omdat het een geplande functie was, en niet een bugfix/feature n.a.v. feedback.
Op donderdag 20 oktober 2011 20:38 schreef thumbnail het volgende: Mensen, ik heb het spel gekocht bij Bol.com. Krijg je het op de dag van de release of is dat niet zeker?