Niet nodig, heb gewoon mijn eigen username als IDquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:35 schreef Floxcie het volgende:
Je kunt je Origin ID veranderen met dit programma, het werkt volgens veel mensen: http://battlefieldo.com/origin-id-changer-windows/
Toppertje, ik ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet nodig, heb gewoon mijn eigen username als ID
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2011 10:41:53 ]
Dat zou zeker briljant gamen wezen.quote:
Bij mij pikt ie dat al 3 generaties EA prutzooi niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet nodig, heb gewoon mijn eigen username als ID
Nooit last gehad (maar heb ook een oud-alpha account)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Bij mij pikt ie dat al 3 generaties EA prutzooi niet.
hahah ik ook zoietsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Nooit last gehad (maar heb ook een oud-alpha account)
Heb zelfs 12 usernames op mijn primair mailadres
En hoe werkt dat ding als je in een tank of vliegtuig zit? Wat een faal dingquote:
Dat heb ik dus ook, maar een logische optie was er nu niet. Rond release maar eens baggeren voor een fatsoenlijke namechange.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Nooit last gehad (maar heb ook een oud-alpha account)
Heb zelfs 18 usernames op mijn primair mailadres
altijd de negatieve kanten bekijken van iets dat is pas faalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:58 schreef Catch_me het volgende:
[..]
En hoe werkt dat ding als je in een tank of vliegtuig zit? Wat een faal ding![]()
wel bad company 2 speelt diequote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:54 schreef Catch_me het volgende:
Wat die guy speelt is geen battlefield.
nou ik hoop niet dat er standaard hardcoded japanse subs bij zittenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:24 schreef Captainp00face het volgende:
Final version Battlefield 3 op 360;
http://kotaku.com/5851206(...)-xbox-360/gallery/12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |