Ik ben ook geen fan van strottenduwers, maar toch....geef steam een kans en je kan bijna niet anders dan tevreden zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:28 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Omdat ik het ongewild door m'n strot geduwt kreeg toen ik Fallout NV kocht (als ze met Skyrim weer zoiets flikken download ik hem gewoon), of omdat ze nog steeds 60 euro vragen voor BlackOps... Maar hoofzakelijk omdat het gewoon arrogante Franse zakkenwassers zijn![]()
Hoewel Origin wel weer een drama apart was![]()
*dubbelklik BF3.exe*
*Origin start op*
*Origin gooit webbrowser open*
*Server kiezen*
*Browser gooit via Origin de daadwerkelijke game open*
Zelden zoiets omslachtigs meegemaakt met 'n game..
Twas dan wel 'n beta, maar kom op..
Het enige wat ik echt irritant vond was dat elke keer als een potje was afgelopen en de map werd herladen, minimaliseerde het venster en moest je het zelf maximaliseren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:34 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van strottenduwers, maar toch....geef steam een kans en je kan bijna niet anders dan tevreden zijn.
Maar mijn vraag is nog niet beantwoord...is Origin persé nodig voor BF3 straks?
??quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt irritant vond was dat elke keer als een potje was afgelopen en de map werd herladen, minimaliseerde het venster en moest je het zelf maximaliseren.
beta, mijn beste, beta.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:58 schreef very het volgende:
[..]
??
WTF...dat heb ik echt nog nooit gehad, en is ook geen "feature" van steam ofzo haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook dat was kennelijk in te stellen. Moest je wel eerst spawnen!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Nee.. Dit maken ze nooit meer goed, en ik vind ook dat Steamgames vaak veel te duur zijn. Imo is het echt belachelijk dat ze vaak gewoon duurder zijn dan boxed games bij de gemiddelde webshop.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:34 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van strottenduwers, maar toch....geef steam een kans en je kan bijna niet anders dan tevreden zijn.
Van wat ik begreep wel ja.. Word ook de bron van de BF3 social media zegmaar..quote:Maar mijn vraag is nog niet beantwoord...is Origin persé nodig voor BF3 straks?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:30 schreef Skull-splitter het volgende:
beta, mijn beste, beta.Ik heb gelezen, maar nergens staat in die post om welk spel het ging, beta ja of nee...dus wat zit je nou, godverdomme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Alsjeblieft niet zeg steam en battlefield 3 niet in 1 zin..quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef Sjapoela het volgende:
BF3 komt toch ook via Steam hoorde ik laatst, of vergis ik mij
edit - www.insidegamer.nl/pc/bat(...)e-Battlefield-3.html
Of is dit alweer ontkracht?
Werkt perfect onder 64 bit hier.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg steam en battlefield 3 niet in 1 zin..
Al mijn steam games kan ik niet spelen vanwege nieuwe PC 64bits en win7 enzo
Klote steam
Hier ook windows 7 64bit, en nergens last van.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Klote steam
Niet Steam de schuld geven als het aan je PC ligt, werkt perfect met Windows 7 64-bit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Klote steam
Ik ga voorlopig niets meer kijken van BF3, wacht wel totdat hij op de mat ligt.quote:
Niet nodig, heb gewoon mijn eigen username als IDquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:35 schreef Floxcie het volgende:
Je kunt je Origin ID veranderen met dit programma, het werkt volgens veel mensen: http://battlefieldo.com/origin-id-changer-windows/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |