Nog een weekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:29 schreef jpjedi het volgende:
Hoovercrafts met voertuigen erop.
[ afbeelding ]
Wordt vet met deze amfibische map:
[ afbeelding ]
Daarom, en er zit inmiddels ook alweer meer dan 6 jaar tussen BF2 en 3.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Bij mij staat 'Reload' nog steeds in mijn scherm gebrand als ik het speel.quote:
welke soort helikoptersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:09 schreef drumstickNL het volgende:
Om een of andere reden vind ik zulke helikopters in games altijd bazig vet.
[ afbeelding ]
Super huey zoals het plaatje. (Waarin je met een stuk of 5 man in kunt zitten en een beetje laag over de grond vliegen en dan ondertussen luitjes neermaaien.quote:
Vorige keer zei je tegen mij: bf3blog doet niet aan hotlinken. Nu doe je het zelf ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:12 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Super huey zoals het plaatje. (Waarin je met een stuk of 5 man in kunt zitten en een beetje laag over de grond vliegen en dan ondertussen luitjes neermaaien.)
BF3blog staat geen hotlinking toe, dus je moet m ff ergens anders uploaden..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:12 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Super huey zoals het plaatje. (Waarin je met een stuk of 5 man in kunt zitten en een beetje laag over de grond vliegen en dan ondertussen luitjes neermaaien.)
deze gaat in mijn bookmarks voor als ik geen aparte soldiername mag invoeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:21 schreef Catch_me het volgende:
Tippie voor degene die hun origin ID willen veranderen:
http://www.reddit.com/r/b(...)changer_for_windows/
Werkt 100%, geen virussen maar als je slim bent wijzig je je wachtwoord even en verander je hem daarna weer terug
Relaxt!quote:Beste klant,
Bedankt voor het reserveren van Battlefield 3. We willen je er graag
aan herinneren dat de preload van het spel morgen op 21 oktober van
start gaat. Je krijgt overmorgen vóór 8:59 CET een e-mail met de
bestelinformatie en instructies voor het starten van de preload.
Met vriendelijke groet,
Het team van Origin
Wat een kutvideoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |