Algemene beschrijvingIn Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatieNaam: Battlefield 3
Release datum: 25 Oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE
BETAEarly access: 27 september 2011
Normal access: 29 september 2011
Map: Operation Metro - Rush
Minimum System RequirementsOS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance)
Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance)
Sound card : DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
Recommended System RequirementsOS: Windows 7 64-Bit
Processor: Quad-Core CPU
Memory: 4 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950)
Sound Card: DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gameplay
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help! Hij blijft hangen op Joining Server
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar
hier naar toe.
[ Bericht 0% gewijzigd door Skull-splitter op 15-10-2011 12:24:55 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
FIPO!
Recordhouder aantal posts op één dag.4045 onlogisch
Ok, OT :
Nog ruim een week
Klote beta heeft het nooit gedaan op mijn pc terwijl hij voldoet aan de recomended dingesen. Heb een topic op hun forums gezien van bijna 80 pagina's met mensen die hetzelfde probleeem hadden en de reactie van DICE was de boel op slot gooien. FUUUUUUUUUUUUUU
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 00:51 schreef Glazenmaker het volgende:Klote beta heeft het nooit gedaan op mijn pc terwijl hij voldoet aan de recomended dingesen. Heb een topic op hun forums gezien van bijna 80 pagina's met mensen die hetzelfde probleeem hadden en de reactie van DICE was de boel op slot gooien. FUUUUUUUUUUUUUU
Hoe deed die het precies niet?
Crash bij opstarten?
cerror
ik kom af en toe
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 00:51 schreef Glazenmaker het volgende:Klote beta heeft het nooit gedaan op mijn pc terwijl hij voldoet aan de recomended dingesen. Heb een topic op hun forums gezien van bijna 80 pagina's met mensen die hetzelfde probleeem hadden en de reactie van DICE was de boel op slot gooien. FUUUUUUUUUUUUUU
Post je probleem hier + sys specs etc. Misschien kunnen we je hier helpen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
Ik heb met de beta m'n 2e ati HD 6950 uitgeschakeld ivm artifacts. Dit was toch een redelijk bekend probleem wat al toegezegd was dat ze gingen fixen toch?
Catch_me
Donateur Asielactie 2009
Hoe de mortars werken in BF3:
http://www.gamefaqs.com/boards/621026-battlefield-3/60633542quote:
Yeah it's pretty cool...Once you select it and it's set on the ground, a mini-map shows up on the bottom left of your screen and you can easily select where you'd like the mortar round to go. Almost seemed a little too easy actually lol
Is deze game out-sourced naar infinity ward ofzo? Elk (potentieel) teamplay aspect wordt verkracht.
Op elke fokker past een bril.
Ik wacht nog steeds op mijn PC van Alternate.. Het zijn wel een beetje kneuzen lijkt het..
Heb mijn bestelling op 8 augustus geplaatst; 6-12 dagen werd mij verteld, dan zou het systeem wel klaar zijn. Na veel mail contact kreeg ik enkel te horen dat ze het "erg druk hebben".
Ze hebben ruim een maand gedaan om alle onderdelen bij elkaar te zoeken en vorige week zouden ze zijn begonnen met de assemblage- weer gemailed of de PC al klaar was, met als antwoord;
Als alles goed gaat, wordt de PC vandaag verzonden (afgelopen donderdag).
Terwijl ik aangegeven had de PC op te komen halen..

Vervolgens gevraagd of ik een bevestiging kon krijgen wanneer het systeem is opgestuurd. Maar nee hoor, geen enkel bericht, vandaag dus maar even bellen.
Ik houd me hart vast, ben benieuwd hoe het systeem eruit komt, zal me niks verbazen als het pruts werk is.
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 10:42 schreef Captainp00face het volgende:Ik wacht nog steeds op mijn PC van Alternate.. Het zijn wel een beetje kneuzen lijkt het..
Heb mijn bestelling op 8 augustus geplaatst; 6-12 dagen werd mij verteld, dan zou het systeem wel klaar zijn. Na veel mail contact kreeg ik enkel te horen dat ze het "erg druk hebben".
Ze hebben ruim een maand gedaan om alle onderdelen bij elkaar te zoeken en vorige week zouden ze zijn begonnen met de assemblage- weer gemailed of de PC al klaar was, met als antwoord;

Vervolgens gevraagd of ik een bevestiging kon krijgen wanneer het systeem is opgestuurd. Maar nee hoor, geen enkel bericht, vandaag dus maar even bellen.
Ik houd me hart vast, ben benieuwd hoe het systeem eruit komt, zal me niks verbazen als het pruts werk is.

Specs van je pc?
En waarom heb je hem niet gewoon zelf in elkaar gezet?
Skull-splitter
your selection of the finest
quote:
Dit. Zelf bouwen is sneller en je weet wat er gebeurd is.
Skull-splitter
quote:
Flink over klagen. Die choppers waren in BF2 ook snel gefixt.
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 10:42 schreef Captainp00face het volgende:Ik wacht nog steeds op mijn PC van Alternate.. Het zijn wel een beetje kneuzen lijkt het..

Die PC hadden ze wat mij betreft fijn mogen houden
Skull-splitter
quote:
Mij ook. Alternate zou ik enkel onderdelen gaan halen, letterlijk, en dan pas een deal sealen.
rubje
-weg-
ff polsen hier hoe de stand van zaken is omtrendt de BF3 hype.
Lui,gaan jullie ook voor de deuren van winkels liggen zoals de iPhone fanboys?

om maar het eerste exemplaar in huis te hebben?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
quote:
http://tweakers.net/revie(...)hendgamesysteem.html Het gamesysteem heb ik.
Het probleem was bij het op joinen klikken van de matchmaking dan probeerde hij te starten en dan viel de boel in de taakbalk weer weg en bleef de matchmaking eeuwig joinen. Ik heb de laatste drivers geinstaleed voor de grafische kaart.
Jeff89
Conquer All
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 14:21 schreef rubje het volgende:ff polsen hier hoe de stand van zaken is omtrendt de BF3 hype.
Lui,gaan jullie ook voor de deuren van winkels liggen zoals de iPhone fanboys?

om maar het eerste exemplaar in huis te hebben?

Volgens mij hebben de meeste mensen digitale pre-orders staan, die je voor de release date al kan installeren.. Dus eerder klaarzitten met je PC aan op de release date, ipv in je slaapzak op de stoep..
Ik zelf, (en volgens mij nog wel meer mensen) hebben 'm bij Wehkamp fysiek besteld, en van wat ik nu lees is het nog maar de vraag of die op de release binnen komt