deze gaat in mijn bookmarks voor als ik geen aparte soldiername mag invoeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:21 schreef Catch_me het volgende:
Tippie voor degene die hun origin ID willen veranderen:
http://www.reddit.com/r/b(...)changer_for_windows/
Werkt 100%, geen virussen maar als je slim bent wijzig je je wachtwoord even en verander je hem daarna weer terug
Relaxt!quote:Beste klant,
Bedankt voor het reserveren van Battlefield 3. We willen je er graag
aan herinneren dat de preload van het spel morgen op 21 oktober van
start gaat. Je krijgt overmorgen vóór 8:59 CET een e-mail met de
bestelinformatie en instructies voor het starten van de preload.
Met vriendelijke groet,
Het team van Origin
Wat een kutvideoquote:
Nooit intens BF2 gespeeld, dus nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je kent I-spy niet? allias onze Rubje en voorheen Editor2 en sanni..
Een klassieker op Fok!
Nou dat is meer een Fok! verhaal dan een BF2 verhaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:35 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Nooit intens BF2 gespeeld, dus nee.
Dat is wel echt vetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:29 schreef jpjedi het volgende:
Hoovercrafts met voertuigen erop.
[ afbeelding ]
Wordt vet met deze amfibische map:
[ afbeelding ]
Omdat de game al verscheept was voordat hun het af hadden. Ongeveer een maand van tevoren is een game gold en pas net voor de beta zeiden ze dat ze erin zouden doen. Dus ga maar na, wees gewoon blij dat het meteen in die patch zit who cares.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Whahaha, faal. Sorry hoor, maar waarom niet in gold?
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:47 schreef Captainp00face het volgende:
Ik kreeg net BF3 reclame bij een Modern Warfare 3 filmpje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gok dat dat gewoon in Battlelog (en misschien een stukje back-end) geïntegreerd zit, dus dat zal er gelijk in zitten, en niet via een (day 1) patch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:11 schreef Catch_me het volgende:
Hoop dat er ook facebook/hyves integratie in de day 1 patch zit
Wtf moet je daar mee?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:11 schreef Catch_me het volgende:
Vraag het via Twitter..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:11 schreef Catch_me het volgende:
Dan kan die aan ze vrienden laten zien dat die 10 uur achter elkaar heeft gespeeld. Waarop ze hem kunnen uitlachenquote:
Exacte meetbare hoeveelheid van levenloosheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dan kan die aan ze vrienden laten zien dat die 10 uur achter elkaar heeft gespeeld. Waarop ze hem kunnen uitlachen
quote:
klachtwaardig*quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef Catch_me het volgende:
Nederlanders die Engels typen / praten, klacht waardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |