Als je voor 1 oktober besteld hebt dan heb je hem op de releasedag. Na 1 oktober besteld is niet 100% zeker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:30 schreef Jeff89 het volgende:
Ik zelf, (en volgens mij nog wel meer mensen) hebben 'm bij Wehkamp fysiek besteld, en van wat ik nu lees is het nog maar de vraag of die op de release binnen komt
Inderdaad, want wehkamp en alle andere bedrijven moeten opgeven hoeveel pre-orders ze hebben ontvangen. Daar rekent EA nog een marge bij, en die gene ontvangen zeker weten een pre-order op de releasedatum. Gelukkig staat de mijne al van 5 augustusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:53 schreef Auti het volgende:
[..]
Als je voor 1 oktober besteld hebt dan heb je hem op de releasedag. Na 1 oktober besteld is niet 100% zeker.
2 week geleden had ik besteld en 3 dagen later had ik mijn PC thuis binnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:42 schreef Captainp00face het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn PC van Alternate.. Het zijn wel een beetje kneuzen lijkt het..
Heb mijn bestelling op 8 augustus geplaatst; 6-12 dagen werd mij verteld, dan zou het systeem wel klaar zijn. Na veel mail contact kreeg ik enkel te horen dat ze het "erg druk hebben".
Ze hebben ruim een maand gedaan om alle onderdelen bij elkaar te zoeken en vorige week zouden ze zijn begonnen met de assemblage- weer gemailed of de PC al klaar was, met als antwoord;
Als alles goed gaat, wordt de PC vandaag verzonden (afgelopen donderdag).
Terwijl ik aangegeven had de PC op te komen halen..
Vervolgens gevraagd of ik een bevestiging kon krijgen wanneer het systeem is opgestuurd. Maar nee hoor, geen enkel bericht, vandaag dus maar even bellen.
Ik houd me hart vast, ben benieuwd hoe het systeem eruit komt, zal me niks verbazen als het pruts werk is.
Daarom heb ik digitaal besteldquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Inderdaad, want wehkamp en alle andere bedrijven moeten opgeven hoeveel pre-orders ze hebben ontvangen. Daar rekent EA nog een marge bij, en die gene ontvangen zeker weten een pre-order op de releasedatum. Gelukkig staat de mijne al van 5 augustus
Nee, krijg hem thuis geleverd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:21 schreef rubje het volgende:
ff polsen hier hoe de stand van zaken is omtrendt de BF3 hype.
Lui,gaan jullie ook voor de deuren van winkels liggen zoals de iPhone fanboys?om maar het eerste exemplaar in huis te hebben?
Er was een iets fout met de map waar je BF3 beta had geinstalleerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)hendgamesysteem.html Het gamesysteem heb ik.
Het probleem was bij het op joinen klikken van de matchmaking dan probeerde hij te starten en dan viel de boel in de taakbalk weer weg en bleef de matchmaking eeuwig joinen. Ik heb de laatste drivers geinstaleed voor de grafische kaart.
26 Septquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:53 schreef Auti het volgende:
[..]
Als je voor 1 oktober besteld hebt dan heb je hem op de releasedag. Na 1 oktober besteld is niet 100% zeker.
Ik heb daarom ook vrijgevraagd van me werk van 27e tot 4 novemberquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:38 schreef andreas612 het volgende:
da's wel jammer, komt ie uit aan het einde van m'n herfstvakantiewordt een saaie week dan ..
Tijd om je BC2 skills bij te trekken of juist even compleet andere games te spelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:38 schreef andreas612 het volgende:
da's wel jammer, komt ie uit aan het einde van m'n herfstvakantiewordt een saaie week dan ..
Wat een stupide blunder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Er was een iets fout met de map waar je BF3 beta had geinstalleerd
De map was genaamd Béta Battlefield 3
En ''Béta'' moest je veranderen in ''Beta''
Zodat je hem kon spelen
Als je dit had gedaan kon je hem spelen
Eerst rustig campaign uitspelen, en daarna non-stop met vrienden multiplayer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:38 schreef Dientje12 het volgende:
Gaan jullie eerst campaign spelen?
Of gelijk multiplayer?
Met stats lijkt met me zeker dat er weer statspadders tussen zullen zitten worden deze mensen geband?
ja om gewoon even the feeling te krijgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:39 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Eerst rustig campaign uitspelen, en daarna non-stop met vrienden multiplayer.
Al iets in gedachten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:09 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik wil spelen !!!
moet nog steeds een nieuwe videokaart kopen
MSI R6950 Twin Frozr III Power Edition dacht ikquote:
MSI N560GTX Twin Frozr II OCquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:11 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
MSI R6950 Twin Frozr III Power Edition dacht ik
misschien nog andere aanbevelingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |