Blijkbaar lopen er genoeg foute vaders rond.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, maar dat vind ik een beetje saai. Niet zo om te lachen als die foute vrouwen.
Nee precies en bij vaders heb je ook niet zo snel het "ik wil hot" zijn, dat is meer dat ze er gewoon niet uitzien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, maar dat vind ik een beetje saai. Niet zo om te lachen als die foute vrouwen.
Lijkt me helemaal leuk, van die Kees Flodder types tot van die overgestylde Christiano Ronaldo typesquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop zo dat er ook genoeg mannen mee gaan doenIk ben de enige geloof ik
Ja die sloeries die dan een make under krijgen. Schitterend.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Precies, bij vrouwen wordt het eerder een beetje triest en krampachtig en vooral hoerig en dat is juist leuk.
Wooooooooooooeh, eindelijk, ik heb er zin aan!quote:Op zondag 22 april 2012 19:15 schreef MissJ het volgende:
a.s. donderdag de 1e aflevering van de nieuwe serie
Moooiquote:Op zondag 22 april 2012 19:15 schreef MissJ het volgende:
a.s. donderdag de 1e aflevering van de nieuwe serie
Een van de twee later kijkenquote:Op donderdag 26 april 2012 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeDat is tegelijk met EMOZNZ
Ik heb dat EMO nog nooit gezien, maat lijkt me een beetje het Oh Oh nivOhquote:Op donderdag 26 april 2012 19:50 schreef MissJ het volgende:
nog 40 minuten!
Enne ik kijk ook EMOZNZ, maar dat kijk ik wel terug dan, vind het namelijk leuker om HTMD live te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |