12 uur begint de uitzending morgen. ik denk dat ik wel ff ga kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:00 schreef tralalala het volgende:
Hoe laat morgen? 03:00 's nachts zeker?
En welke zender?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
12 uur begint de uitzending morgen. ik denk dat ik wel ff ga kijken
kan t zo niet vinden, iig morgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mooi!
Ik hoopte eigenlijk op Sport1 met commentaar van Sierd de Vos
Alleen via stream van NOS volgens mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
kan t zo niet vinden, iig morgen
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef OverRated het volgende:
Kijken we naar hotter than my daughter?
Ah mooiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/11634309/NOS_Studio_Sport/
Uitzendtijd:23:35
Volgens mij live op tv hoor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen via stream van NOS volgens mij
Niks ik post opeens baggerquote:
De 3e aflevering toch pas?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zondag dus alberto als rukker
BOOOORINGGG
quote:Undercover in NL test geneesmiddel tegen ernstige ziektes
Aanstaande zondag spelen een Amsterdamse wonderdokter en een oplichtster de hoofdrol in Undercover in Nederland. De wonderdokter zegt ernstige ziektes te kunnen genezen, en vraagt de vaak wanhopige patiënten grof geld voor het wondermiddel dat naar eigen zeggen zelfs kanker zou kunnen genezen. Ook spoort Alberto Stegeman oplichtster Bonnie V. op. Zij heeft veel mensen financieel gedupeerd door bestelde goederen nooit op te sturen. Bonnie V. is al lange tijd onvindbaar voor politie en justitie. Undercover in Nederland is op zondag 16 oktober om 21.30 uur te zien bij SBS 6.
Aflevering zondag 16 oktober
De dertienjarige Sarah heeft een ziekte waarbij zich tumoren ontwikkelen door blootstelling aan zonlicht. Op dit moment is er geen geneesmiddel om haar beter te maken. Haar familie is ten einde raad en komt in contact met een Amsterdamse wonderdokter die zegt Sarah te kunnen genezen. Hiervoor moeten ze wel 10.000 euro betalen. De familie vertrouwt dit niet en schakelt Undercover in Nederland in. Alberto Stegeman en zijn team gaan undercover bij de dokter. Ze kopen het wondermiddel en testen het in een laboratorium. Als op basis van de uitkomsten vaststaat dat de man liegt en bedriegt, zoekt Alberto hem op voor de confrontatie.
In dezelfde uitzending aandacht voor oplichtster Bonnie V. Zij licht al tijden verschillende onschuldige mensen op, waaronder haar eigen man. Lange tijd was ze onvindbaar voor politie en justitie. Undercover in Nederland maakt hier een einde aan.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:38 schreef tralalala het volgende:
Zielig voor dat meisje, nog zieliger is dat Alberto waarschijnlijk weer zo'n faalconfrontatie gaat doen.
Alberto!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:32 schreef tralalala het volgende:
http://www.sbs6.nl/progra(...)proefje-wonderdokter
Ik heb Ik hou van holland op staan bij gebrek aan beter..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]Vanavond is er weer geen moer tot nu toe
Zo slecht is het toch ook weer niet? Best gezellig zo op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb Ik hou van holland op staan bij gebrek aan beter..
Ik heb nu Ned. 1 op, kwis met oude tv-fragmenten. IHVH vind ik niet leuk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb Ik hou van holland op staan bij gebrek aan beter..
Het is ook niet heel slecht, maar het is nou ook niet een programma waar ik echt voor ga zitten zeg maar. Leuk als achtergrond terwijl ik wat anders aan het doen ben zeg maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Zo slecht is het toch ook weer niet? Best gezellig zo op de zaterdagavond.
Zeg fruitig stuk fruit, had jij -in een ver verleden- niet een kleurtje?
eindredactie FPquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:39 schreef zoem het volgende:
Ja precies, zo bedoelde ik het ook.
Welke functie was dat ook alweer? (ben nieuwsgierig)
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hebben we tijdelijk TV Drenthe op Digitenne, wat de neuk moet ik daarmee?
Hier hebben we alle regionale zenders.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hebben we tijdelijk TV Drenthe op Digitenne, wat de neuk moet ik daarmee?
Nee ik zag een feest met een foute volkszanger ala tros muziekfeest en toen had ik het binnen 2 seconden gezien.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kijken hoe de tv/radio toren naar beneden ging?
naja wij hebben ook alle regionale zenders.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik zag een feest met een foute volkszanger ala tros muziekfeest en toen had ik het binnen 2 seconden gezien.
Oh da's gek, wrom is dat verschillend dan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja wij hebben ook alle regionale zenders.
Niks mis mee
naja wij hebben tele2.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh da's gek, wrom is dat verschillend dan.
Ik had het toch over Digitenne.quote:
en ik over tele2quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had het toch over Digitenne.
Teleshitquote:
Geen last vanquote:
Goeie edit manquote:
Niet allebei goud?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gewoon niet laten spelen, nederland kampioen
Inderdaad maar dat is niet zo leuk!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nederland heeft een beter onderling resultaat
Ik word een beetje gek van die muziek!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een muziek
ik val bijna in slaap
En de 2 vlaggen zijn bijna ingebrand op mn scherm
Aflevering 213: Motorclubquote:De Drentse surveillanten een complete Deense motorclub aan de kant. De heren mogen meteen afrekenen. De Gelderse surveillanten komen een klevende quadrijder tegen en de politie Haaglanden zet tijdens de alcoholcontrole Zoetermeer op slot de nieuwste generatie blaasapparaten in. En dat leidt tot de aanhouding van drie zeer brutale bestuurders, waarvan één er niet voor terugdeinst om zijn eigen cel onder te pissen.
quote:De dertienjarige Sarah heeft een ziekte waarbij zich tumoren ontwikkelen door blootstelling aan zonlicht. Op dit moment is er geen geneesmiddel om haar beter te maken. Haar familie is ten einde raad en komt in contact met een Amsterdamse ‘wonderdokter’ die zegt Sarah te kunnen genezen. Hiervoor moeten ze wel 10.000 euro betalen. De familie vertrouwt dit niet en schakelt Undercover in Nederland in. Alberto Stegeman en zijn team gaan undercover bij de ‘dokter’. Ze kopen het ‘wondermiddel’ en testen het in een laboratorium. Als op basis van de uitkomsten vaststaat dat de man liegt en bedriegt, zoekt Alberto hem op voor de confrontatie.
In dezelfde uitzending aandacht voor oplichtster Bonnie V. Zij licht al tijden verschillende onschuldige mensen op, waaronder haar eigen man. Lange tijd was ze onvindbaar voor politie en justitie. Undercover in Nederland maakt hier een einde aan.
de studente en de seksmoordquote:"Ik heb niet gemoord, ik heb niet verkracht, ik heb niet gestolen, ik was er niet." Met deze woorden kon Amanda Knox maandagavond 3 oktober 2011 een vier jaar durende gevangenisstraf afsluiten. Amanda was de kamergenote van Merdedith Kercher, die in 2007 tijdens een uit de hand gelopen seksspel werd doodgestoken. Ze werd halfnaakt en met doorgesneden keel gevonden in haar slaapkamer in het huis dat ze deelde met Amanda. Amanda werd ervan beschuldigd Meredith onder invloed van drank en drugs om het leven te hebben gebracht, samen met haar toenmalige vriend. Vier jaar lang zat ze gevangen voor een moord die ze nooit pleegde. In hoger beroep is ze vorige week vrijgesproken van alle beschuldigingen en kon eindelijk terugkeren naar haar thuisland Amerika.
Motormuizen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aflevering 213: Motorclub
wegmisbruikers
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan heb ik zin om ze van hun motor af te schoppen
ik heb wel geleerd dat een motormuis zelden alleen komtquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar dan weet je dat iedereen je ziet
die motors altijd er tussendoor dringenquote:Op zondag 16 oktober 2011 09:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
ik heb wel geleerd dat een motormuis zelden alleen komtDenk je de auto weer goed te kunnen zetten omdat zo'n muis er tussen wil, komt er nog één aan
"ja, maar ik heb een knipperlichtje aan"quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die motors altijd er tussendoor dringen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
"ja, maar ik heb een knipperlichtje aan"
Dat dit kan in Nederland en niemand die het ziet!quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die motors altijd er tussendoor dringen
Hij heeft een boek!?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:50 schreef Stephan1237 het volgende:
Rob geus bij TV rijnmond over zijn boek
quote:Wij wilden perse eens hét pannekoekenhuis van Rob zien en proberen, ten eerste de ingang is niet voorzien van een hordeur wat natuurlijk niet goed is voor de keuken die hier direkt achter zit en open is. De pannen zagen er allesbehalve schoon uit. Personeel was erg vriendelijk. Achter in het restaurant is een natuurstenen vloer die grote oneffenheden heeft en echt niet schoon te maken is. Ook onder de plint aldaar zitten openingen van meerdere centimeters.
Onder de tafel waar we zaten te eten was deze vloer dan ook niet schoon (vlekken van chocomelk en dit was niet vers!) De wc in de kelder (wat veel te moeilijk bereikbaar is als opa of oma meegaat) was niet schoon en bovendien dames en heren samen is niet meer van deze tijd.
Ik had een groentesoep die bruin was van kleur (maggi) vreselijk zout en de groente was niet meer te proeven alleen maggismaak. De pannekoeken die we hadden waren zo vet dat je er bijna misselijk van wordt. Is dit Rob Geus? Nooit meer Rob, we werden hier zeker niet vrolijk van.
Is dat de naam?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:04 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Rob heeft een boek: Daar wordt ik vrolijk van
Inclusief spelvaut?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:04 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Rob heeft een boek: Daar wordt ik vrolijk van
hey doler12... je bent mijn nummer 1 fokvriendje kwam ik laatst achterquote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Doler12
Doler12
-_Guitarist_-
tralalala
Ajacied422
Drizzt_DoUrden
sinterklaaskapoentje
Maraca
rulerofdeath
donald_dick
Dj_Day-V
norich
ReMcOrE
Studiotje
Daywalk3r
Karina
Ratelslangetje
Mdrop
Redbaron
missU
Caland
j0rdiiii
Under_Score
Dr_Flash
WcPot
haakon
ACT-F
omearos
Smoofie
Van_Poppel
PiRANiA
100% Tukker
SuperrrTuxxx
Assiej
greavy
Samzz
GGMM
Sylvana
Paul
Yannick567
TheKC
Geo3kant
Spaghettivreter
Doublepain
delano.888
GimmeGore
zoem
Gramulanion
Saekerhett
TheGirlNextDoor
Panzerknacker666
Doler12
Maraca
Karina
sinterklaaskapoentje
TheKC
Karina
tralalala
sinterklaaskapoentje
donald_dick
Maraca
WcPot
TheKC
Ajacied422
MarkoAlmelo
roos85
missU
PiRANiA
Studiotje
ouderejongere
Jor_Dii
SuperrrTuxxx
Irritatie100
Stephan1237
Spaghettivreter
TigerXtrm
gebrokenglas
Wells.p
teamlead
Palomar
StephanL
gers
zarGon
Dj_Day-V
Kwalberto
AryaMehr
Nuchterheid
Flitskikker
Elusive
Eenskijken
iBenny
Me_Wesley
themole
Proletariaat
WammesWaggel
kwiwi
Kissofarose
Ayca
fespo
popolon
Allrounder
YazooW
Boe-man
Ronaldsen
Socios
Days-Of-Wild
groepfap!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hey doler12... je bent mijn nummer 1 fokvriendje kwam ik laatst achter
Maar 3quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:49 schreef sararaats het volgende:
Ik had hier toch ergens gepost?
Ik heb maar 3 Nederlandse zenders
Oh.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nederland 1, 2 en 3
Ik woon in Belgie
Dan heb je wel VTM, die hebben leuke programma's toch?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nederland 1, 2 en 3
Ik woon in Belgie
BVN vond ik altijd wel een goede zenderquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je wel VTM, die hebben leuke programma's toch?
Neequote:Op zondag 16 oktober 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh.Kan je niet het ouderwetse avondje meepikken
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb eens tegen m'n moeder gezegd dat ik in Nederland wil wonen.
Mettertijd overweeg ik het toch. Kan ik het ouderwetse avondje meepikken
nederland.fm is ook een optiequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:04 schreef sararaats het volgende:
Ik kan wel Radio 538 luisteren want heb de app.
allemaal tokkies op die bannerquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:09 schreef donald_dick het volgende:
Trouwens, de tegenhanger van Red Mijn Vakantie is online!
http://www.sbs6.nl/programmas/op-vakantie
Wtf?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:09 schreef donald_dick het volgende:
Trouwens, de tegenhanger van Red Mijn Vakantie is online!
http://www.sbs6.nl/programmas/op-vakantie
ja, ik kijk het nu. een oude man die zijn wc niet zuiver vind en reislijers die alles oplossen voor jequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:09 schreef tralalala het volgende:
Die middelste is toch de Corendon baas?
Orly?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:09 schreef tralalala het volgende:
Die middelste is toch de Corendon baas?
Kwaliteitloos?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:10 schreef tralalala het volgende:
Waarom is er in dit topic helemaal niet over dat programma gesproken?
Ik kijk lekker de samenvattingen van het voetbalquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:10 schreef Studiotje het volgende:
He fuck, Border Security is een herhaling
omdat het op dinsdag om half 12 wordt uitgezondenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:10 schreef tralalala het volgende:
Waarom is er in dit topic helemaal niet over dat programma gesproken?
het is echt een show van: Kijk alberto, we zijn echt niet zo erg hoorquote:
naar kauwgomquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lekker ruiken van binnen en van buiten.
de badkamer is niet zuiverquote:
foutjequote:
Of gewoon vies, ranzig, goor, smerig, zum Kotzen, etcquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zeggen jullie ook "de wc is vuil"?
ik eet dan niet uit de wcquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zeggen jullie ook "de wc is vuil"?
Voetbalquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk lekker de samenvattingen van het voetbal
Zuiver komt over als chichi-praatquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of gewoon vies, ranzig, goor, smerig, zum Kotzen, etc
Maar niet zuiver
Jij loopt voorquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:19 schreef donald_dick het volgende:
Zangers gaan met hun fans naar op vakantie![]()
![]()
hij is wel bazigquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:19 schreef tralalala het volgende:
Kerel gaat mooi naar huis naar een trouwerij en laat zijn vrouw in het ziekenhuis achter
ja, een kwartierquote:
jij ziet mij niet met corendonvliegtuig zitten hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:21 schreef tralalala het volgende:
Je zou maar bij die gasten in het vliegtuig zitten.
fokspel?quote:
link?quote:
waar??quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:19 schreef donald_dick het volgende:
Zangers gaan met hun fans naar op vakantie![]()
![]()
ken jij die nietquote:
en ondertussen weer faillietquote:
wel 20 euro betaaldquote:
meestal begint doler nu al opgewonden te raken!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef tralalala het volgende:
Ligt het aan mij of was het vorige week rond deze tijd al super druk?
toen was ik actiever dan nu.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef tralalala het volgende:
Ligt het aan mij of was het vorige week rond deze tijd al super druk?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
meestal begint doler nu al opgewonden te raken!
gestorven van blijdschap omdat Peturrr over 2 weken begintquote:
peters laatste seizoenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gestorven van blijdschap omdat Peturrr over 2 weken begint
extra aflveringen van diva's draaein doorquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
peters laatste seizoen. Wat komt er daarna dan? Extra herhalingen van smaakpolitie?
das rtl 4quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
extra aflveringen van diva's draaein door
patty werkt ook al voor sbs6 dus het kan zo getransporteerd wordenquote:
ontslagenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
patty werkt ook al voor sbs6 dus het kan zo getransporteerd worden
Daar heeft ze geen contract meer hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
patty werkt ook al voor sbs6 dus het kan zo getransporteerd worden
waarom zeggen we uberhaupt? gewoon binnen 10 seconden van de tvquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef tralalala het volgende:
Waarom is dat mens überhaupt nog op tv?
ow, wat gekquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Daar heeft ze geen contract meer hoor
Ik ben naar bed gegaan omdat ik dacht dat het toch niet door zou gaan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
want je was vannacht natuurlijk honkbal kijken.
we wilde al een amber alert instellenquote:
kijkt u uit naar een aggressieve poster op forum fok.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
we wilde al een amber alert instellen
Is weinig buiten te vindenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kijkt u uit naar een aggressieve poster op forum fok.
En daarna Sjon met robotadvocatenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:04 schreef Flitskikker het volgende:
Smaakpolitie eind oktober, Peter eind oktober
Jeej!
Mm, minder.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
En daarna Sjon met robotadvocaten
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
En daarna Sjon met robotadvocaten
Nee die heb ik al heel lang net alsquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Voordat we beginnen met Undercover in Nederland wil ik eerst even iets zeggen
Ik wil de fanclub van FOK! bedanken voor de leuke mails die ik krijg over Undercover in Nederland.
En we gaan nu weer verder met rubbertjes en he hallo
Helaas gebeurd dit niet
Wat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik wil de fanclub van FOK! bedanken voor de leuke mails die ik krijg over Undercover in Nederland.
Helaas gebeurd dit niet
Hij kan niet goed omgaan met fans helaasquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Helaas gebeurd dit niet
nieuwe aflevering van Fans! in de maakquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij kan niet goed omgaan met fans helaas
Ik zie het al voor mequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nieuwe aflevering van Fans! in de maak
lekker ding of nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
''ik wil dat niemand me in mn ondergoed ziet''
nou ik heb het lekker gezien![]()
zo is alberto nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me![]()
Dat is de Hyundai van ALberto!!! ik weet het zeker, hij is er nog!! ALBERTOOOOOOOOOO!!!!!!
De fans worden helaas teleurgesteld, Alberto rijdt zonder zijn fans te begroeten met de auto voorbij.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
aan het eind is ze echt lekker geworden
Nice!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Motormuizentijd bij Wegmisbruikers
tt-optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |