12 uur begint de uitzending morgen. ik denk dat ik wel ff ga kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:00 schreef tralalala het volgende:
Hoe laat morgen? 03:00 's nachts zeker?
En welke zender?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
12 uur begint de uitzending morgen. ik denk dat ik wel ff ga kijken
kan t zo niet vinden, iig morgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mooi!
Ik hoopte eigenlijk op Sport1 met commentaar van Sierd de Vos
Alleen via stream van NOS volgens mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
kan t zo niet vinden, iig morgen
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef OverRated het volgende:
Kijken we naar hotter than my daughter?
Ah mooiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/11634309/NOS_Studio_Sport/
Uitzendtijd:23:35
Volgens mij live op tv hoor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen via stream van NOS volgens mij
Niks ik post opeens baggerquote:
De 3e aflevering toch pas?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zondag dus alberto als rukker
BOOOORINGGG
quote:Undercover in NL test geneesmiddel tegen ernstige ziektes
Aanstaande zondag spelen een Amsterdamse wonderdokter en een oplichtster de hoofdrol in Undercover in Nederland. De wonderdokter zegt ernstige ziektes te kunnen genezen, en vraagt de vaak wanhopige patiënten grof geld voor het wondermiddel dat naar eigen zeggen zelfs kanker zou kunnen genezen. Ook spoort Alberto Stegeman oplichtster Bonnie V. op. Zij heeft veel mensen financieel gedupeerd door bestelde goederen nooit op te sturen. Bonnie V. is al lange tijd onvindbaar voor politie en justitie. Undercover in Nederland is op zondag 16 oktober om 21.30 uur te zien bij SBS 6.
Aflevering zondag 16 oktober
De dertienjarige Sarah heeft een ziekte waarbij zich tumoren ontwikkelen door blootstelling aan zonlicht. Op dit moment is er geen geneesmiddel om haar beter te maken. Haar familie is ten einde raad en komt in contact met een Amsterdamse wonderdokter die zegt Sarah te kunnen genezen. Hiervoor moeten ze wel 10.000 euro betalen. De familie vertrouwt dit niet en schakelt Undercover in Nederland in. Alberto Stegeman en zijn team gaan undercover bij de dokter. Ze kopen het wondermiddel en testen het in een laboratorium. Als op basis van de uitkomsten vaststaat dat de man liegt en bedriegt, zoekt Alberto hem op voor de confrontatie.
In dezelfde uitzending aandacht voor oplichtster Bonnie V. Zij licht al tijden verschillende onschuldige mensen op, waaronder haar eigen man. Lange tijd was ze onvindbaar voor politie en justitie. Undercover in Nederland maakt hier een einde aan.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:38 schreef tralalala het volgende:
Zielig voor dat meisje, nog zieliger is dat Alberto waarschijnlijk weer zo'n faalconfrontatie gaat doen.
Alberto!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:32 schreef tralalala het volgende:
http://www.sbs6.nl/progra(...)proefje-wonderdokter
Ik heb Ik hou van holland op staan bij gebrek aan beter..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]Vanavond is er weer geen moer tot nu toe
Zo slecht is het toch ook weer niet? Best gezellig zo op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb Ik hou van holland op staan bij gebrek aan beter..
Ik heb nu Ned. 1 op, kwis met oude tv-fragmenten. IHVH vind ik niet leuk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb Ik hou van holland op staan bij gebrek aan beter..
Het is ook niet heel slecht, maar het is nou ook niet een programma waar ik echt voor ga zitten zeg maar. Leuk als achtergrond terwijl ik wat anders aan het doen ben zeg maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Zo slecht is het toch ook weer niet? Best gezellig zo op de zaterdagavond.
Zeg fruitig stuk fruit, had jij -in een ver verleden- niet een kleurtje?
eindredactie FPquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:39 schreef zoem het volgende:
Ja precies, zo bedoelde ik het ook.
Welke functie was dat ook alweer? (ben nieuwsgierig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |