Ik loop met Evy, dus dat komt vast goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:57 schreef DaBuzzzzz het volgende:
rustig aan he? laat met name je pezen wennen
Trainen met Evy, dat is 10 weken en dan zou je 5km moeten kunnenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:31 schreef datisstom het volgende:
Ik moet voor een project op school in 10 weken er voor zorgen dat ik 5 km kan hardlopen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken.
Zijn er nog alternatieven? Ik wil de 5 km natuurlijk in een goede tijd kunnen rennen, en als ik dat schema volg kan ik net die 5 km.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Trainen met Evy, dat is 10 weken en dan zou je 5km moeten kunnen
http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdf
Weet alleen niet of de bijbehorende audio ook ergens online staat?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:22 schreef wyccie het volgende:
Als je er gewoon geen aanleg voor hebt, zul je nooit een goede tijd neerzetten.
Als je een goede conditie hebt en genoeg sport, heb je niet eens 10 weken nodig.
Begin dus maar gewoon met rennen en je zult vanzelf zien of het wat wordt.
Het gaat erom dat ik die 5 km met gemak moet kunnen halen, en niet het limiet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:19 schreef wyccie het volgende:
Heb je überhaupt al wel gelopen?
Wat ik bedoel is dat het nogal onzinnig is om te gaan zeuren over een goede tijd als je nog niet eens 5 km hebt gelopen.
Als je nou gewoon eens zou beginnen, dan merk je vanzelf wel of het haalbaar is. Er is geen toverdrankje waardoor je ineens als Gebre Selassie de 5 kilometer zal rennen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:22 schreef datisstom het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik die 5 km met gemak moet kunnen halen, en niet het limiet.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens zou beginnen, dan merk je vanzelf wel of het haalbaar is. Er is geen toverdrankje waardoor je ineens als Gebre Selassie de 5 kilometer zal rennen.
staat er geen link meer naar de podcasts in de OP? begreep overigens dat Evy een nieuwe serie heeft ingesproken met recentere muziek (2011)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee, ik had ze nog op mn pc staanquote:Op zondag 15 januari 2012 12:05 schreef DaBuzzzzz het volgende:
staat er geen link meer naar de podcasts in de OP?
Oh, grappig. Die download ik binnenkort wel ff denk ikquote:begreep overigens dat Evy een nieuwe serie heeft ingesproken met recentere muziek (2011)
Als je op newsnet vind ik start to run 2011 direct
Rennen met Evyquote:Op zondag 15 januari 2012 12:05 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
staat er geen link meer naar de podcasts in de OP? begreep overigens dat Evy een nieuwe serie heeft ingesproken met recentere muziek (2011)
Als je op newsnet vind ik start to run 2011 direct
Eensch. Alhoewel er zoiets is als teveel demping. Mijn voeten zijn geschikt voor de Asics Gel Nimbus 9 en Brooks Pure Connect die ik heb... ik loop veel beter op de Pure Connect, minder demping, meer gevoel, beter lopen. Er zit wel nog steeds best veel demping op de Pure Connect, maar dan op de plekken waar ik het echt nodig heb. Ze zijn ook licht, ~200 gram.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:00 schreef Neelix het volgende:
Ja, als je in het bos en in de weiden gaat lopen. Na een paar duizend jaar evolutie zijn we ook zover dat de meeste mensen in steden wonen, waar iets ligt dat asfalt en tegels heet. Dat spul geeft behoorlijk niet mee, dus vandaar dat het wel handig is om hardloopschoenen met demping te hebben.
Huh? Ik heb net een ander schema van Evy uitgeprint, zijn er meerdere versies?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee, deze staat in de OPquote:Op zondag 15 januari 2012 19:45 schreef datisstom het volgende:
[..]
Huh? Ik heb net een ander schema van Evy uitgeprint, zijn er meerdere versies?
Niet genoeg denk ik, in de winter erg weinig. Heeft dit hiermee te maken?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:15 schreef DaBuzzzzz het volgende:
drink je wel voldoende water door de dag?
Pas nou maar op dat je je niet blesseert!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:47 schreef datisstom het volgende:
Inderdaad mooi, maar ik heb maar 10 weken dus geen tijd te verliezen. :p
Wil je zo graag een blessure dan? Dat het makkelijk voelt betekent niks. Sommige delen van je lichaam kunnen het hardlopen wel aan, zoals je longen, hart, maar niet je botten en gewrichten. Dan lijkt het makkelijk en alsof er niks aan de hand is, maar dat valt dus wel mee. Rustig opbouwen dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:54 schreef datisstom het volgende:
Dus gewoon zo doorgaan? Hmm. Ik denk dat ik toch met week 2 ga starten al dan niet met week 3.
Ik ga altijd naar de Run2Day in het straatje tussen de Steenweg en Mariaplaats. Hebben ze camera om naar je lopen te kijken, zijn mensen met clue en ze hebben veel aanbod.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:56 schreef rajknier het volgende:
Kan iemand een winkel aanbevelen voor schoenen in Utrecht? Is die onder de Galgenwaard goed?
groeten
Dat gezeik over die blessures altijd.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:48 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Wil je zo graag een blessure dan? Dat het makkelijk voelt betekent niks. Sommige delen van je lichaam kunnen het hardlopen wel aan, zoals je longen, hart, maar niet je botten en gewrichten. Dan lijkt het makkelijk en alsof er niks aan de hand is, maar dat valt dus wel mee. Rustig opbouwen dus.
Jeugdige overmoedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:24 schreef datisstom het volgende:
[..]
Dat gezeik over die blessures altijd.
Fietsen is geen hardlopenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:16 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik ben geen oude bok en fiets een uur per dag. Blessures
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |