SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - MeetBeter onethisch dan oneetbaar
Precies.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Woonkamers zijn overschat. Je eigen kamer + Badkamer + Koelkast + WC is alles wat een man nodig heeft.
En waarom vertel je datquote:
Nog steeds? Zie het voordeel, je kunt veilig door een homobuurt "cruisen".quote:
Doe ik wel vaker. Onnodig woorden toevoegen om extra slim over te komen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
WTF is een zitfateuil? (als in: zijn er ook fateuils om op te staan ofzo)
Ok.quote:
Waarom vertel jij zeshonderd keer per dag dezelfde dingen? Juist.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En waarom vertel je dat
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog steeds? Zie het voordeel, je kunt veilig door een homobuurt "cruisen".
Nah, het is voorbij. Maar de zin borrelde gewoon zomaar in me op. Een impuls die ik niet kon weigeren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog steeds? Zie het voordeel, je kunt veilig door een homobuurt "cruisen".
Op dit moment met lucht, want er gaat een scheetje ontsnappen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
waar zitten jou billen vol mee?
doe ik datquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom vertel jij zeshonderd keer per dag dezelfde dingen? Juist.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom vertel jij zeshonderd keer per dag dezelfde dingen? Juist.
Dat je een keiharde scheet laat en hij zo openspat. Geursensatie alom!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, het is voorbij. Maar de zin borrelde gewoon zomaar in me op. Een impuls die ik niet kon weigeren.
Ik heb een pennenbakjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op dit moment met lucht, want er gaat een scheetje ontsnappen.
In je anus?quote:
Dat is kunstquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Des te enger omdat het ging over waar je kont mee gevuld was.
jij bent een limbo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Melig, noemen ze dat hier in Limburg.
Als je die pen er zo insteekt, wordt hij dan niet opgezogen? Ik heb daar wel last van en dat is echt irritant.quote:
leuk voor jequote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Melig, noemen ze dat hier in Zuid-Holland.
Is dat wel legaal?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
zullen we daten? Ik hou nu al van je zachte G
Ligt eraan welke pen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je die pen er zo insteekt, wordt hij dan niet opgezogen? Ik heb daar wel last van en dat is echt irritant.
neequote:
Dat wel, maar voordat je haar mag filmen en dit distribueren en dikke opbrengsten trekken moet je nog een jaartje wachten.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ZEG BLIJF EENS VAN DIE QUOTE AF OF MAAK LEKKER ZELF EEN POST
Ik heb er meerdere gehad, maar die met zo'n "clipje" zijn naar omdat je dat extra overgangetje voelt. Edding 3000 is lekker glad maar soms blijft het dopje bij het verwijderen van de stift hangen. Die moet je dan weer uit je schijt prakken. Best vies.quote:
Tussen de regels doorlezen is funquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik heb nodig een beurt nodig en mijn tampon zit scheef en ik moet chocolade eten want deze pms is echt een hel voor iedereen
neger watquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere gehad, maar die met zo'n "clipje" zijn naar omdat je dat extra overgangetje voelt. Edding 3000 is lekker glad maar soms blijft het dopje bij het verwijderen van de stift hangen. Die moet je dan weer uit je schijt prakken. Best vies.
mijn respect voor jou stijgt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere gehad, maar die met zo'n "clipje" zijn naar omdat je dat extra overgangetje voelt. Edding 3000 is lekker glad maar soms blijft het dopje bij het verwijderen van de stift hangen. Die moet je dan weer uit je schijt prakken. Best vies.
In Damsco ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Melig, noemen ze dat hier in Limburg.
Je kan beter zo'n verschillende kleurenpen nemen, die zijn lekker dik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe es normaal serieusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tussen de regels doorlezen is fun
nee jijquote:
Oh, die heb ik nog nooit geprobeerd, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan beter zo'n verschillende kleurenpen nemen, die zijn lekker dik.
leuk voor jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kamille verhelpt alle problemen las ik laatst in de Flair.
dat heeft mijn meerkleurenpen. Ik sabbel daaropquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, die heb ik nog nooit geprobeerd, bedankt voor de tip!
Hoe vind jij die pennen met zo'n rubber omhulseltje? Daar moet echt ludicrous veel lubricant bij anders heb je echt het gevoel alsof je anus in de fik staat.
Goed doordrukken en je volgende scheetjes ruiken naar Axe!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:55 schreef heloef het volgende:
Ik stop altijd een spuitbus in mijn reet.
Zonder glijmiddel, god wat is dat hemels.
Ik heb enkel de meerkleurenpen uitgeprobeerd, dus daar kan ik niets over vertellen. Potloden zijn trouwens ook niet echt fijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, die heb ik nog nooit geprobeerd, bedankt voor de tip!
Hoe vind jij die pennen met zo'n rubber omhulseltje? Daar moet echt ludicrous veel lubricant bij anders heb je echt het gevoel alsof je anus in de fik staat.
Wat toevallig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:55 schreef heloef het volgende:
Ik stop altijd een spuitbus in mijn reet.
Zonder glijmiddel, god wat is dat hemels.
Komt omdat de meeste potloden van vurenhout zijn. De cederhouten zijn hemels!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb enkel de meerkleurenpen uitgeprobeerd, dus daar kan ik niets over vertellen. Potloden zijn trouwens ook niet echt fijn.
Tering wat geil.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat toevallig.
Ik een slagroom bus.
En daarna fap ik .. en druk ik op mijn prostaat.
En als ik dan klaarkom dan drukt mijn prostaat op de slagroom bus en spuit hij mijn hele interne stelsel vol met slagroom.
Ik kan het je echt aanradenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Tering wat geil.![]()
Ga ik straks uitproberen.
Ik ben pittig gewend als Surinamer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kan het je echt aanraden![]()
Tevens kan je het ook doen met een fles chili.
Maar dat is voor de echte mannen
Daaromquote:
Lucht je hart Hans.quote:
Ik denk dat hij het een keertje geprobeerd heeft met breipennen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, sorry, zo gaat dat hier nou eenmaal, jij hebt geen ervaring met pennen?
Ik voel zijn pijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het een keertje geprobeerd heeft met breipennen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik postte na een kwartier nog in een dicht topic.
Eet smakelijk.quote:
Sorry dat faye in het topic is, Ik vind het ook om te huilenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sorry, dat broertje in het topic is. Ik vind het ook om te huilen
Dat vind ik anders zeer geil. Ook soms vervelend, maar huilen doe ik niet van Faye.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Sorry dat faye in het topic is, Ik vind het ook om te huilen
okequote:
Dit is, voor uw begrippen, echt heel liefquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat vind ik anders zeer geil. Ook soms vervelend, maar huilen doe ik niet van Faye.
blijkbaar wel dusquote:
Ik wil niet vervelend doen kerel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
blijkbaar wel dus
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:04 schreef ValHallen het volgende:
Broertje is echt een meestertroll. Ik trap er keer op keer in! Hoe doet hij dat toch?
Wat een natuurtalent.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen kerel.
Maar je bent de hele dag al een beetje aan het bitchen op iedereen.
Waarom ?
Wat ?quote:
Scheve tampon vertelde hij net.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen kerel.
Maar je bent de hele dag al een beetje aan het bitchen op iedereen.
Waarom ?
laat maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat ?
Je bent toch ook aan het zieken de hele dag al ?
Dude, hij vraagt serieus iets van je. Dat je dom reageert op posts van Faye en mij, oké. Maar reageer gewoon op normale vragen.quote:
nietquote:
Inderdaad nu kan ik haar fobo makkelijk vinden en me er binnen notime een paar keer op aftrekken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat vind ik anders zeer geil. Ook soms vervelend, maar huilen doe ik niet van Faye.
Ik vroeg je naar het waarom.quote:
Ik ben niet normaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dude, hij vraagt serieus iets van je. Dat je dom reageert op posts van Faye en mij, oké. Maar reageer gewoon op normale vragen.
Hipsterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben niet normaal
Ga dan maar lekker anders niet normaal doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben niet normaal
Dat doe ik tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker anders niet normaal doen.
komt goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:10 schreef ValHallen het volgende:
Maar lekker bezig kerel, de enige die nog normaal tegen je WIL doen zit je ook te zieken. Ga zo door. Heldje van me.
Ik knak ze dan altijd, geen idee of het helpt maar het voelt goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:11 schreef Insomnium het volgende:
Fuuu koude vingers alweer!
Volgens mij zit ik veul te veel achter de pc
Dat deed ik net maar het helpt nog niet echtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik knak ze dan altijd, geen idee of het helpt maar het voelt goed.
Leg ze even te rusten om je massieve vleespaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat deed ik net maar het helpt nog niet echt
Dan heb ik wel even een koude mangoboomquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Leg ze even te rusten om je massieve vleespaal.
Argh waarom krijg ik van dit soort opmerkingen zin om te fappen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Leg ze even te rusten om je massieve vleespaal.
Ik heb al 3 keer gefapt vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Argh waarom krijg ik van dit soort opmerkingen zin om te fappen?
Ik heb nu zin om dat te halen voor 0:00.quote:
Awquote:
Ik weet niet wat ik heb de laatste tijd maar ik ben echt bijna 24/7 zo hitsig als een beerquote:
Dat had ik pas geleden een tijdje. Echt een oneindige stroom aan geilheid. Ik werd er gewoon niet goed van op een gegeven momentquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Aw
[..]
Ik weet niet wat ik heb de laatste tijd maar ik ben echt bijna 24/7 zo hitsig als een beer
Tijd van de maand?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
Soms haat ik het om vrouw te zijn
Je komt gewoon te vaak binnen op verkeerde momentenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom gaat het hier te vaak over fappen?
Ik ken het !quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat had ik pas geleden een tijdje. Echt een oneindige stroom aan geilheid. Ik werd er gewoon niet goed van op een gegeven moment
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij zou ook graag willen fappen als een man ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
Soms haat ik het om vrouw te zijn
Omdat ik niet neuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Maar nu met ongelooflijke pijn in onderrug
Ben je aan het afkicken ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik fap al 26 uur niet meer![]()
Was ik weer btw.
Gewoon geen tijd voor gehad. Ik heb een patroon daarvoor (Autisme ja, hahaha) maar omdat dat patroon werd doorbroken heb ik het niet meer gedaanquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit is, voor uw begrippen, echt heel lief
zo effe een kersepittezak opwarmenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oh.
Dat is wel echt zwaar klote.
Helpt een warme kruik niet ?
Dat lijkt mij wel lastig dan !quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gewoon geen tijd voor gehad. Ik heb een patroon daarvoor (Autisme ja, hahaha) maar omdat dat patroon werd doorbroken heb ik het niet meer gedaan
Wat ben ik toch ook een gewoontedier
Dat hielp bij mij ex ook altijd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo effe een kersepittezak opwarmen
Dat als je patroon onderbroken word je dan alles anders gaat indelen.quote:
Zekerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo Skihut playlist klaarLuisteren jullie ook straks Samzz & Charmed?
Ik ga proberen om 19.00 uur aanwezig te zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo Skihut playlist klaarLuisteren jullie ook straks Samzz & Charmed?
Ik weet er al 1 éénquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Maar dan moet je wel een liedje aan mij opdragen
.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga proberen om 19.00 uur aanwezig te zijn.
Is het ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat als je patroon onderbroken word je dan alles anders gaat indelen.
Pijpen kan toch prima zonder lippenstift?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, vind ik de perfecte lippenstift, kost het kreng 30 euro.
Hoi naatje underscore een.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:38 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo, hier is het mannetje van de radio.
Zitten er vermalen parels in ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, vind ik de perfecte lippenstift, kost het kreng 30 euro.
Wil je dan niet een mooi roze randje om je piemeltje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Pijpen kan toch prima zonder lippenstift?
Er staat Chanel opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:40 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zitten er vermalen parels in ?
Tering wat duur voor lippenstift.
Ah oke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je dan niet een mooi roze randje om je piemeltje?.
[..]
Er staat Chanel op.
Ja, en ik ga geen 30 euro neerleggen voor een lippenstift. Dat vertik ikquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Er staat Chanel op.
Ook goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Trollwetenschap. Enkelvoud he.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Nee niks ook goed het is enkelvoud even dat je het weet let tevens op mijn gebrek aan interpunctie komt door de woede hequote:
okquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee niks ook goed het is enkelvoud even dat je het weet let tevens op mijn gebrek aan interpunctie komt door de woede he
Uiteraard. Dat wat ik vies maak, maak ik schoonquote:
MIquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat wat ik vies maak, maak ik schoon.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat wat ik vies maak, maak ik schoon.
Ik liet me ook weer eens ouderwets meeslepen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
Het ging trouwens weer lekker kinderachtig hier vanmiddag, dat haalt het beste in mij naar boven.
you love dem riotquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik liet me ook weer eens ouderwets meeslepen.
Kom je de 18de ook?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Juh. Maar dat doe jij altijd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is allemaal al verwijderd. broertje begon op een niet zo vriendelijke manier over mijn vader. Toen brak de hel losquote:
Jij begon te zeiken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is allemaal al verwijderd. broertje begon op een niet zo vriendelijke manier over mijn vader. Toen brak de hel los
JIJ begonquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is allemaal al verwijderd. broertje begon op een niet zo vriendelijke manier over mijn vader. Toen brak de hel los
Heb ik dat gemist zekerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik het zo eens hoor dan red je de drie keer nog wel voor 00.00quote:
die eigenlijk kut is, want hard.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb ik dat gemist zekerToen was ik natuurlijk de nieuwe bank aan het slepen
logischquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en jij ging door en dat doe je nu nog steeds.
Nee, sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Not again. Moet ik er nu echt een ONZ mod bij gaan roepen?
Nee, ik ben allang gestopt. hij wakkert het telkens weer aan. Of niet dan?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Not again. Moet ik er nu echt een ONZ mod bij gaan roepen?
Bij deze danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, ik had nog een trademark nodig.
Lijkt me niet nodig. Faye gaat datgene doen wat ze broertje adviseerde en dan is er niks meer aan de hand.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
Als ik het me goed kan herinneren begon Faye met een opmerking over een speen.
En een paardenlul die afgetrokken moest worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
Ga er dan niet op in!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, ik ben allang gestopt. hij wakkert het telkens weer aan. Of niet dan?!
dat was dubbelzinnig bedoeld, het ging over seks. zuigen enzulksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
Dat was ik deze keerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik net. Ik sta er versteld van hoe je zo tekeer kan gaan tegen een knul van 14.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
JIJ WEER!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was ik deze keeronbedoeld, maar toch.
Je bent moe..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:53 schreef ValHallen het volgende:
WAT HEB IK NU WEER GEDAAN
Ik had het gewoon moeten laten rusten
Heloef! Fappen op VH!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:53 schreef ValHallen het volgende:
WAT HEB IK NU WEER GEDAAN
Ik had het gewoon moeten laten rusten
Zeg dat maar op de gemiddelde middelbare school, of basisschool. Ik heb mijn portie al gehad sinds mijn 5de. Toen stond er ook niemand voor mij klaar. Bovendien waren zijn opmerkingen ook niet mis en als je over mijn vader begint, tja, dan mag je nou eenmaal acute pokken krijgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik net. Ik sta er versteld van hoe je zo tekeer kan gaan tegen een knul van 14.
Dat ja, maar ik dacht dat het gewoon een geintje was toen. Bleek dus niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
Deze man.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
Fucking hell.
Laat het rusten zeg, jezus christus.
En broertje je hoeft niet tegen iedereen lullig te doen, Insom had je niks misdaan.
Doe niet zo kinderachtig. Hij is 14, jij bent 17, bijna 18?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeg dat maar op de gemiddelde middelbare school, of basisschool. Ik heb mijn portie al gehad sinds mijn 5de. Toen stond er ook niemand voor mij klaar. Bovendien waren zijn opmerkingen ook niet mis en als je over mijn vader begint, tja, dan mag je nou eenmaal acute pokken krijgen
Waarom heb ik soms het gevoel dat ik buiten het seks gedeelte een van de volwassenen ben hier?quote:
Dat is een foutief gevoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom heb ik soms het gevoel dat ik buiten het seks gedeelte een van de volwassenen ben hier?
Hier ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Insomnium het volgende:
De hele lucht is roze hier!
Zulks een mooie zonsondergang.
Ja !quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier ook. Met stralen knaloranje en zo
.
Heb ik vandaag echt gemerkt ook.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
VH JE BENT ZO LEKKER.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb je gemist![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt het over Faye en Broertje? Want dan ben je idd de meest volwassen persoonquote:
VH IS LIEVVVVVVVVquote:
Niet alleen hun hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt het over Faye en Broertje? Want dan ben je idd de meest volwassen persoon.
Viro doet datquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als er iemand is om de bot uit te zetten.
Geen idee, maar dat viel me ook al opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom heb ik soms het gevoel dat ik buiten het seks gedeelte een van de volwassenen ben hier?
Ik heb niet alles gelezen vanmiddag, dus ik weet niet precies hoe of watquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Iets beters te doen hebben dan hier rellen denk ik.

Ik voel me niet aangesproken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens geef ik jullie niet het recht om te zeiken op Faye en haar felle reacties.
Jullie zeggen zelf steeds dat ik als een gentleman moet reageren in onze relatie, maar jullie kennen haar niet eens. Leer haar kennen en zeur dan pas over mijn omgang met haar, want zo te zien zouden jullie het niet beter doen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met die getrouwde vrouw aan het........ *vul zelf maar in*
MIquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whut?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil jij me wel per direct inlichten hier over?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neehoor, dat zou me ervan moeten weerhouden, maar het is iets met een bal en kaatsen. Ik maakte een grapje, hij ging in mijn ogen te ver, dan ben ik niet de minste om daar even op in te gaan en dan zeg ik via de dm het volgende:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig. Hij is 14, jij bent 17, bijna 18?
Dus omdat jij kut behandeld bent, geeft je dat nu het recht een knul van 14 uit te foeteren? Doe normaal en gedraag je eens naar je leeftijd.
Dat was al op het moment dat ik me allang had teruggetrokken.quote:kindje, je kan het niet aan. Doe maar gewoon niet, je zet jezelf alleen maar voor lul
Nou, ik moet zeggen dat sommige van mijn sneren wel lekker gevat en scherp waren. Dat pleit toch wel een klein beetje in mijn voordeel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen vanmiddag, dus ik weet niet precies hoe of wat. Maar VH kan ook flink kinderachtig zijn ja
.
VH ging in broertje stijl posten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen vanmiddag, dus ik weet niet precies hoe of wat. Maar VH kan ook flink kinderachtig zijn ja
.
Ik moest stiekem wel lachen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat sommige van mijn sneren wel lekker gevat en scherp waren. Dat pleit toch wel een klein beetje in mijn voordeel.
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil jij me wel per direct inlichten hier over?
Over de DM weet ik niks, dat kan me niet schelen ook. Ik heb het puur over het topic. Daar ging jij gewoon over de schreef en had je de volwassene moeten zijn. Jij begon met persoonlijk worden en wie kaatst kan de bal terug verwachten, hoe je dat zelf mooi zei.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Neehoor, dat zou me ervan moeten weerhouden, maar het is iets met een bal en kaatsen. Ik maakte een grapje, hij ging in mijn ogen te ver, dan ben ik niet de minste om daar even op in te gaan en dan zeg ik via de dm het volgende:
[..]
Dat was al op het moment dat ik me allang had teruggetrokken.
Dan slik ik volgens hem drugs, fuck you en hou je bek dit dat... Dan gaat hij hier weer door, weer bitchen tegen iedereen, VH er ook nog bij, iedereen huillie. Ik doe er niks meer aan, hij valt me nog steeds aan ik zeg er 1 keer wat van en niet eens iets lulligs en ik heb het dan weer gedaan. Hij mag dan 14 zijn, maar als je zulke taal in je mond neemt, dan neem ik aan dat je daarna kan handelen.
WTFquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]Zijn buurvrouw ofzo? Ik weet ook niet alles, ik weet alleen dat getrouwd was, en dat ze het met Outpost wilde doen
Waarom heb ik niet zo'n buurvrouw?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]Zijn buurvrouw ofzo? Ik weet ook niet alles, ik weet alleen dat getrouwd was, en dat ze het met Outpost wilde doen
Okee een jongere buurvrouw dan die het met me wil doen.quote:
Eentje via een 18+ datingsite, 47 jaar en woont bij hem in de buurt.quote:
Dat was het tig posts geleden al, maar toen ging jij weer door met mij aanvallenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over de DM weet ik niks, dat kan me niet schelen ook. Ik heb het puur over het topic. Daar ging jij gewoon over de schreef en had je de volwassene moeten zijn. Jij begon met persoonlijk worden en wie kaatst kan de bal terug verwachten, hoe je dat zelf mooi zei.
En nu is er wel weer genoeg over gesproken.
Mooi idd jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:02 schreef Insomnium het volgende:
Lucht is nu gewoon donkerpaars met roze en oranje.
Dit meen je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje via een 18+ datingsite, 47 jaar en woont bij hem in de buurt.
Wil jij het op een ouwe fiets leren?
wacht even, via een datingsite?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Holy fuck jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:02 schreef Insomnium het volgende:
Lucht is nu gewoon donkerpaars met roze en oranje.
Nee, jou en broertje in de eerste instantie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat was het tig posts geleden al, maar toen ging jij weer door met mij aanvallen
Faye, maak het niet erger dan het al is en Samzz, shut the fuck up.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat was het tig posts geleden al, maar toen ging jij weer door met mij aanvallen
In ieder geval een site met 18+ advertenties.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wacht even, via een datingsite?
Maar ze is wel getrouwd toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
In ieder geval een site met 18+ advertenties.
3 jaar jonger dan mijn moeder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee Heloef! Nee!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
3 jaar jonger dan mijn moeder.
Moet kunnen.
Maar maar maar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
18-11 kom je gewoon naar de meetEn dan gaan we feesten
Goeie postquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Faye, maak het niet erger dan het al is en Samzz, shut the fuck up.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ze is wel getrouwd toch?
Waarom vind je het engquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar maar maar.
Dan heb ik nog geen doekoe en bovendien vind ik het eng.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
3 jaar jonger dan mijn moeder.
Moet kunnen.
Heb je net je eigen post wel gezien, internetheld?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij die een discussie gaat sussen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |