Uiteraard. Dat wat ik vies maak, maak ik schoonquote:
MIquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat wat ik vies maak, maak ik schoon.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat wat ik vies maak, maak ik schoon.
Ik liet me ook weer eens ouderwets meeslepen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
Het ging trouwens weer lekker kinderachtig hier vanmiddag, dat haalt het beste in mij naar boven.
you love dem riotquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik liet me ook weer eens ouderwets meeslepen.
Kom je de 18de ook?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Juh. Maar dat doe jij altijd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is allemaal al verwijderd. broertje begon op een niet zo vriendelijke manier over mijn vader. Toen brak de hel losquote:
Jij begon te zeiken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is allemaal al verwijderd. broertje begon op een niet zo vriendelijke manier over mijn vader. Toen brak de hel los
JIJ begonquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is allemaal al verwijderd. broertje begon op een niet zo vriendelijke manier over mijn vader. Toen brak de hel los
Heb ik dat gemist zekerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik het zo eens hoor dan red je de drie keer nog wel voor 00.00quote:
die eigenlijk kut is, want hard.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb ik dat gemist zekerToen was ik natuurlijk de nieuwe bank aan het slepen
logischquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en jij ging door en dat doe je nu nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |